Full version: Odlas forumansvariga
Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
*Stintan*
CITAT (herkules @ 02-10-2010, 14:39) *
jaha?

Ja!!
Aqvakul
CITAT (Monaxe @ 02-10-2010, 12:58) *
Otrevliga PM är inte acceptabelt, Admin bör underrättas snarast om sådant, samt förhoppningsvis, vidta åtgärder.
Tycker precis som Stintan, man kan lösa det mesta i trådarna, behöver man skicka PM är det för att meddelandet är av privat natur, inte för hot eller trakasserier!

yes.gif
xlxl67
Verkar otroligt att vissa får otrevliga pm och att inget görs åt?!

Hade satt 1 veckas postningsförbud till att börja med för en sådan föreseelse.
3e gången avstängning.

Det är sånt som moderatorer skall kunna sköta.
herkules
CITAT (*Stintan* @ 02-10-2010, 15:04) *
Ja!!

och?
fattar inte vad du vill med ditt inlägg. fuchian skickar otrevliga pm, då är det ok att hon får sådana eller?
*Stintan*
CITAT (herkules @ 02-10-2010, 16:29) *
och?
fattar inte vad du vill med ditt inlägg. fuchian skickar otrevliga pm, då är det ok att hon får sådana eller?

Men jösses du tar ju människan i försvar hela tiden. Jag har inte skickat några otrevliga pm men det har hon gjort. Jag tycker det är konstigt att människor skickar sånt och förstår inte varför. Var har jag sagt att det är ok att hon får sådana? Men skickar hon själv sådant till någon så kanske hon får ett beskt svar vad vet jag. Hur kan du veta att hon fått så många otrevliga pm förresten? Sitter du och spekulerar?
Snöflinga

Herkules är kanske Fuchians andliga alter ego unsure.gif
silos
CITAT (tonic @ 30-09-2010, 09:35) *
Efter tidigare bråk och avstängningar av medlemmar tror jag det fungerar så här:

Att någon ringt till odla är nog en sanning med modifikation.

ODLA RINGER DIG, när du gått över gränsen och då kommer också tillsägelsen, att du kommer att bli avstängd om du inte tar det lugnt.

Så du kan vara lugn Suz, man får fråga och blir inte avstängd på så lösa grunder.

Nej,Odla ringer inte,utan man blir avstängd utan någon förklaring som helst!
silos
Oj oj oj...här är det som det brukar -fear-.gif
Meriona
CITAT (silos @ 03-10-2010, 12:43) *

Jag tycker mer att det är som det varit de senaste månaderna, inte som det brukar annars.
*Stintan*
CITAT (silos @ 03-10-2010, 12:43) *

Nej, nej här har det varit lugnt i 1½ dag whist.gif
Gossen Ruda
CITAT (*Stintan* @ 03-10-2010, 13:12) *
Nej, nej här har det varit lugnt i 1½ dag whist.gif

Man saknar inte kon förrän båset är tomt. Eller gläds. laugh.gif
herkules
CITAT (*Stintan* @ 02-10-2010, 18:11) *
Men jösses du tar ju människan i försvar hela tiden. Jag har inte skickat några otrevliga pm men det har hon gjort. Jag tycker det är konstigt att människor skickar sånt och förstår inte varför. Var har jag sagt att det är ok att hon får sådana? Men skickar hon själv sådant till någon så kanske hon får ett beskt svar vad vet jag. Hur kan du veta att hon fått så många otrevliga pm förresten? Sitter du och spekulerar?

du påstår att fuchian skickar otrevliga pm och jag påstår att fuchian får otrevliga pm, vad är det med det? den ena dumheten förtar väl inte den andra?
spekulerar gör jag inte, jag bara framför det folk talar om för mig och utgår från att det är sant.

CITAT (Snöflinga @ 02-10-2010, 22:38) *
Herkules är kanske Fuchians andliga alter ego unsure.gif

haha, ja kanske det kanske
Gossen Ruda
CITAT (herkules @ 05-10-2010, 11:53) *
spekulerar gör jag inte, jag bara framför det folk talar om för mig och utgår från att det är sant.

Vad bra, då talar jag om för dig att f är ett forumtroll som bara är här för att ställa till med bråk. biggrin.gif
Solstorm
CITAT (Gossen Ruda @ 05-10-2010, 12:12) *
Vad bra, då talar jag om för dig att f är ett forumtroll som bara är här för att ställa till med bråk. biggrin.gif

Instämmer, då måste det vara dubbelsant.
sqrulan
giggle.gif fuchsian kanske inte har fått nån respekt men uppmärksamhet har hon verkligen fått och det verkar hon vilja ha.
Kan det vara möjligt att hon har åkt bort nu? confused.gif
*Stintan*
CITAT (sqrulan @ 05-10-2010, 13:35) *
giggle.gif fuchsian kanske inte har fått nån respekt men uppmärksamhet har hon verkligen fått och det verkar hon vilja ha.
Kan det vara möjligt att hon har åkt bort nu? confused.gif

Ja njut av veckan som är flirting.gif
ninnisky
CITAT (*Stintan* @ 05-10-2010, 12:06) *
Ja njut av veckan som är flirting.gif

Härliga tider tummenupp.gif
herkules
CITAT (Gossen Ruda @ 05-10-2010, 12:12) *

fast dig tror jag inte på, jag har svårt för folk som jagar helt okända människor.
netha
CITAT (herkules @ 05-10-2010, 22:58) *
fast dig tror jag inte på, jag har svårt för folk som jagar helt okända människor.

fuchian har ju själv en gång sagt att hon är här för att ställa till bråk ... minns inte exakt ordalydelse, men ...

Och precis nu kom jag på att det här är precis det hon vill ... till o med när hon är frånvarande pratas det om henne ... Jesses ... ångrar att jag skrev här.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon