|
Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
CITAT (Tatta @ 07-09-2005, 22:02) CITAT (pejori @ 07-09-2005, 22:02) jag tycker att tatta får vara hunden som biter er i röven.....tills mina är färdiga  :lol: prima skinka att tugga på  :D men men.. jag gillar inte hundar  Näe, jag tycker inte hundarna ska få komma in, det kan finnas astmatiker, sätt dom som vakthundar utanför så dom passar alla som försöker smita istället
CITAT (pejori @ 07-09-2005, 22:02) Så nu ska ni både nypas och bitas...huvvaligen! Jag tror jag klättrar högst upp i min lian som jag skulle hänga i och drar åt mig skinkorna så högt jag kan!
Zarah P
07-09-2005, 21:05
CITAT (Ophelia @ 07-09-2005, 22:04) CITAT (Norrbottens-Magdis @ 07-09-2005, 22:02) CITAT (Ophelia @ 07-09-2005, 21:55) CITAT (Norrbottens-Magdis @ 07-09-2005, 21:50) Jag är säker på att farbrorn inte menade er Reserv eller Ophelia så slappna av hörrni. Tja....jag tror jag har en viss förmåga att inse när det är riktat åt mig och inte...i det här fallet så krävs det nog skygglappar och vara blind för att lixom bortse från det. Har svårt att slappna av i vanliga fall...kan ju försöka lära mig det nu. Det var ju bara för att det var ditt inlägg som var senast. Men det är ju inte du som startat några bråk. Jag VET att han inte menar dig. Ja...säkert Vi gillar dig, Ophelia. Så det så.
CITAT (Tatta @ 07-09-2005, 22:02) CITAT (pejori @ 07-09-2005, 22:02) jag tycker att tatta får vara hunden som biter er i röven.....tills mina är färdiga  :lol: prima skinka att tugga på  :D men men.. jag gillar inte hundar  äh...när jyckarna är stora får du bli trapetskonstnär i stället men det blir mycket skinka under tiden
CITAT (pejori @ 07-09-2005, 22:04) CITAT (Tatta @ 07-09-2005, 22:01) Jisses, det var ju här ett flino med helgon gloria skulle passat. Liksom för attt tona ner lite då För EGENTLIGEN så är jag just ett helgon. fråga vem som helst  jaha...bara glorian som skaver då????? om du hänger den i gungan...blir det romerska ringar av den så slipper du skavsår  hallå där.. inte gör narr av min gloria *rättar till den* Romerska ringar föresten.. hmm.. lät ju kul
CITAT (Reserv @ 07-09-2005, 22:05) CITAT (Tatta @ 07-09-2005, 22:02) CITAT (pejori @ 07-09-2005, 22:02) men men.. jag gillar inte hundar  Näe, jag tycker inte hundarna ska få komma in, det kan finnas astmatiker, sätt dom som vakthundar utanför så dom passar alla som försöker smita istället  du menar att dom ska äta surisar och salta pinnar?
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 07-09-2005, 22:05) CITAT (pejori @ 07-09-2005, 22:02) jag tycker att tatta får vara hunden som biter er i röven.....tills mina är färdiga  :lol: prima skinka att tugga på  :D Så nu ska ni både nypas och bitas...huvvaligen! Jag tror jag klättrar högst upp i min lian som jag skulle hänga i och drar åt mig skinkorna så högt jag kan! Det är därför mina flickor som ni måste öva på kniiiiiipen
Ophelia
07-09-2005, 21:06
CITAT (Zarah P @ 07-09-2005, 22:05) CITAT (Ophelia @ 07-09-2005, 22:04) CITAT (Norrbottens-Magdis @ 07-09-2005, 22:02) CITAT (Ophelia @ 07-09-2005, 21:55) CITAT (Norrbottens-Magdis @ 07-09-2005, 21:50) Jag är säker på att farbrorn inte menade er Reserv eller Ophelia så slappna av hörrni. Tja....jag tror jag har en viss förmåga att inse när det är riktat åt mig och inte...i det här fallet så krävs det nog skygglappar och vara blind för att lixom bortse från det. Har svårt att slappna av i vanliga fall...kan ju försöka lära mig det nu. Det var ju bara för att det var ditt inlägg som var senast. Men det är ju inte du som startat några bråk. Jag VET att han inte menar dig. Ja...säkert Vi gillar dig, Ophelia. Så det så.  Kanske är lite känslig...men det gjorde ont... hyser stor respekt för fB:s inlägg...varjefall har gjort
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 07-09-2005, 22:05) CITAT (pejori @ 07-09-2005, 22:02) jag tycker att tatta får vara hunden som biter er i röven.....tills mina är färdiga  :lol: prima skinka att tugga på  :D Så nu ska ni både nypas och bitas...huvvaligen! Jag tror jag klättrar högst upp i min lian som jag skulle hänga i och drar åt mig skinkorna så högt jag kan! Bäst å passa sig, jag har minsann klättrat i lian förr
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 07-09-2005, 22:05) CITAT (pejori @ 07-09-2005, 22:02) jag tycker att tatta får vara hunden som biter er i röven.....tills mina är färdiga  :lol: prima skinka att tugga på  :D Så nu ska ni både nypas och bitas...huvvaligen! Jag tror jag klättrar högst upp i min lian som jag skulle hänga i och drar åt mig skinkorna så högt jag kan! KNIIIIP!!!!!
nä hörrninini.. Nu ska jag knipa igen *hö hö hö*  å gå å sova. Natti på er små raringar & akta er för frigående löss
tror inte han menade dej..... och så länge det är fler som gillar dina komentarer, så är det bara att köra på
Jag börjar också att tröttna!
Mycket av aktiviteten här på forumet går åt till att "mata" denna tråd på bekostand av sådant som jag tycker är viktigare, nämligen trädgård och att odla.
Men eftersom tråden verkar ha ett så´nt intresse så fyller den säkert en funktion.
Glöm bort vad jag skrev.
/Anki
CITAT (Reserv @ 07-09-2005, 22:06) CITAT (Norrbottens-Magdis @ 07-09-2005, 22:05) CITAT (pejori @ 07-09-2005, 22:02) Så nu ska ni både nypas och bitas...huvvaligen! Jag tror jag klättrar högst upp i min lian som jag skulle hänga i och drar åt mig skinkorna så högt jag kan! Det är därför mina flickor som ni måste öva på kniiiiiipen  Tänk, jag trodde det var andra orsaker jag *visslar lite förstrött*
Zarah P
07-09-2005, 21:10
CITAT (Ophelia @ 07-09-2005, 22:06) CITAT (Zarah P @ 07-09-2005, 22:05) CITAT (Ophelia @ 07-09-2005, 22:04) CITAT (Norrbottens-Magdis @ 07-09-2005, 22:02) CITAT (Ophelia @ 07-09-2005, 21:55) CITAT (Norrbottens-Magdis @ 07-09-2005, 21:50) Jag är säker på att farbrorn inte menade er Reserv eller Ophelia så slappna av hörrni. Tja....jag tror jag har en viss förmåga att inse när det är riktat åt mig och inte...i det här fallet så krävs det nog skygglappar och vara blind för att lixom bortse från det. Har svårt att slappna av i vanliga fall...kan ju försöka lära mig det nu. Det var ju bara för att det var ditt inlägg som var senast. Men det är ju inte du som startat några bråk. Jag VET att han inte menar dig. Ja...säkert Vi gillar dig, Ophelia. Så det så.  Kanske är lite känslig...men det gjorde ont... hyser stor respekt för fB:s inlägg...varjefall har gjort *ger Ophelia en bunke popcorn och ett glas thé* Du ska vara glad - du är en liten solstråle. Klart att han inte är sur på dig - det bara råkade komma ut där - som svar på första bästa inlägg, liksom, tror jag.
*Felix matte*
07-09-2005, 21:11
Anki, du får också va´med
Ophelia
07-09-2005, 21:12
CITAT (Zarah P @ 07-09-2005, 22:10) CITAT (Ophelia @ 07-09-2005, 22:06) CITAT (Zarah P @ 07-09-2005, 22:05) CITAT (Ophelia @ 07-09-2005, 22:04) CITAT (Norrbottens-Magdis @ 07-09-2005, 22:02) CITAT (Ophelia @ 07-09-2005, 21:55) CITAT (Norrbottens-Magdis @ 07-09-2005, 21:50) Jag är säker på att farbrorn inte menade er Reserv eller Ophelia så slappna av hörrni. Tja....jag tror jag har en viss förmåga att inse när det är riktat åt mig och inte...i det här fallet så krävs det nog skygglappar och vara blind för att lixom bortse från det. Har svårt att slappna av i vanliga fall...kan ju försöka lära mig det nu. Det var ju bara för att det var ditt inlägg som var senast. Men det är ju inte du som startat några bråk. Jag VET att han inte menar dig. Ja...säkert Vi gillar dig, Ophelia. Så det så.  Kanske är lite känslig...men det gjorde ont... hyser stor respekt för fB:s inlägg...varjefall har gjort *ger Ophelia en bunke popcorn och ett glas thé* Du ska vara glad - du är en liten solstråle. Klart att han inte är sur på dig - det bara råkade komma ut där - som svar på första bästa inlägg, liksom, tror jag. Tvärr kunde jag ju inte välja att flytta på mig.
Biggan_
07-09-2005, 21:13
CITAT (Anki V @ 07-09-2005, 22:09) Jag börjar också att tröttna!
Mycket av aktiviteten här på forumet går åt till att "mata" denna tråd på bekostand av sådant som jag tycker är viktigare, nämligen trädgård och att odla.
Men eftersom tråden verkar ha ett så´nt intresse så fyller den säkert en funktion.
Glöm bort vad jag skrev.
/Anki Du är i fel avdelning! Detta är småprat- ej trädgårdsrelaterat
CITAT (Ophelia @ 07-09-2005, 22:06) Kanske är lite känslig...men det gjorde ont... hyser stor respekt för fB:s inlägg...varjefall har gjort Har PM:at dig Ophelia!
Ophelia, nu ska du inte hänga läpp, vad skulle vi göra utan dig? Farbrorn menade inte dig, jag är alldeles säker till110%
CITAT (Tatta @ 07-09-2005, 22:07) Bäst å passa sig, jag har minsann klättrat i lian förr  Åhnej!! Nu måste jag skaffa fler lianer och hoppa mellan dem för att undkomma dig!
Tack, men jag avstår  . Jag är egentligen bara intresserad av min "vilda rabatt," min "rosendröm" och andras erfarenheter när det gäller odling och rädgårdsrelterade erfarenheter. Inlägget var ett misstag och jag inser att även jag har "matat den" Jag har egna partners här hemma att "ta konfliketer med" /Anki
CITAT (Felix matte @ 07-09-2005, 22:11) man ska inte låta vreden segra * sjunger på...tillsammans är vi oslagbara *
CITAT (Anki V @ 07-09-2005, 22:19) Tack, men jag avstår  . Jag är egentligen bara intresserad av min "vilda rabatt," min "rosendröm" och andras erfarenheter när det gäller odling och rädgårdsrelterade erfarenheter. Inlägget var ett misstag och jag inser att även jag har "matat den" Jag har egna partners här hemma att "ta konfliketer med" /Anki Här har vi inga konflikter, eller hur flickor?
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 07-09-2005, 22:14) CITAT (Tatta @ 07-09-2005, 22:07) Bäst å passa sig, jag har minsann klättrat i lian förr :P Åhnej!! Nu måste jag skaffa fler lianer och hoppa mellan dem för att undkomma dig!  ja då blir det dingla av där ligger killarna i lä ska jag säga
Biggan_
07-09-2005, 21:22
CITAT (Reserv @ 07-09-2005, 22:20) CITAT (Anki V @ 07-09-2005, 22:19) Tack, men jag avstår :lol: . Jag är egentligen bara intresserad av min "vilda rabatt," min "rosendröm" och andras erfarenheter när det gäller odling och rädgårdsrelterade erfarenheter. Inlägget var ett misstag och jag inser att även jag har "matat den"
Jag har egna partners här hemma att "ta konfliketer med" /Anki Här har vi inga konflikter, eller hur flickor?  Icke!
icke picke pö...bodde på en ö
Kan inte förstå hur nån kan tro nåt sånt om oss heller
CITAT (pejori @ 07-09-2005, 22:22) Låter som nåt slags frukostflingor tycker jag
Äh, Go on!! Det är i alla fall mer fart här än på många andra "intresseforum"
CITAT (Anki V @ 07-09-2005, 22:26) Äh, Go on!! Det är i alla fall mer fart här än på många andra "intresseforum"  Men om du skulle ångra dig så är du hjärtligt välkommen in till oss bland gungor och lianer.
Ho ho!:lol: *asg* ..har inte haft så här roligt på länge... ..måste bara informera om att jag diggar ett mkt stort antal av er som skriver, oxå folk med helt motstridiga åsikter...  ...bara för att man tycker olika behöver det inte betyda att någon egentligen tycker fel... ...speciell eloge till Reserv, tror aldrig jag läst nåt du skrivit som jag inte kunnat skriva under på...  (men å andra sidan har jag inte läst ALLT, så litegrann friskriver jag mig!  )
Jag bugar djup och lyfter hatten för damen, ni har en utsökt smak må jag säga  Gonatt på sig nu, ska upp till jobbet om några timmar.
ja här svänger det då ordentligt,,, det handlade om helt andra saker än gungoorna när jag läste sist Måste bara få tillägga: inga hundar med tack! jag är asmatiker
Om man googlar på "japansk gunga" så kommer man rätt in på Magnus fotoalbum här på odla
Tropeden
08-09-2005, 06:22
Nu har man fått skratta lite på morgonkvisten. Ett liiiiiiitet meddelande till Posse: Jag är ingen psykolog eller läkare och därför borde jag inte uppmanat dig att söka någon som helst hjälp. Ber om ursäkt för den delen i mitt privata PM. Så där. Nu har jag inget mer att säga till Posse, någonsin mer. Allmäna konflikter ska jag härdanefter äta till frukost, med mjölk och skivad banan till!
CITAT (Tropeden @ 08-09-2005, 07:22) Allmäna konflikter ska jag härdanefter äta till frukost, med mjölk och skivad banan till!  Crunchy
birgitek
08-09-2005, 07:30
CITAT (farbror B @ 07-09-2005, 21:40) CITAT (Ophelia @ 07-09-2005, 21:02) Tror ärligt talat att jag oxå skulle kunna tappa tålamodet och PM:a någon i samma ordalag om jag om och omigen fått höra att jag är än den ena och än den andra både öppen och i förtäckta ordalag. Jag tycker det är riktigt oförskämt att hålla på så, så länge som jag sett det varjefall. Stilen att lägga ut det såhär tycker jag är SKITDÅLIG. Upplevs det som ett hot (vilket jag inte kan fatta att det skulle göra) så är det ju någon man ska ta till admin. Känner igen det där "eleganta liret" med ett vårdat språk och en behärskad stil.  :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: Ärligt talat så tycker jag alla ni som bråkar med varann kan fara åt helvete å låta oss andra få ha sajten ifred! Men vad menar du? Vilka är "ni" och vilka är "oss"? Vadå "fara åt helvete"? Vadå "lämna oss ifred"? Det är ju SÅ ENKELT, DU hoppar över de trådar som stör DEJ! För min del vill jag ha ett fora som rymmer allt och alla. Det finns väl plats för trams, allvar, heta diskussioner, käftande, olika åsikter och utgångspunkter osv. Med andra ord ett levande forum. Birgit Ek
AnnammA
08-09-2005, 07:31
AnnammA
08-09-2005, 08:37
gunggunggungeligung!...  AnnA
Den här grabben är nog alltid redo. En portabel gunga. Bara att haka i krokarna upptill
Tropeden
08-09-2005, 08:49
CITAT (AnitaGg @ 08-09-2005, 09:44) Den här grabben är nog alltid redo. En portabel gunga. Bara att haka i krokarna upptill  Shittipomfritti!!! Får man gå i såna där ostraffat? Kanske de e värsta brudmagneten, ska fundera på och skaffa sådana kanske... eller så lånar jag snablisarna av reserv...
CITAT (Evgeni @ 08-09-2005, 09:41) Får nog skaffa mig en sån där gunga jag  :lol: :lol: Hi hi så gott som varenda dag gungar jag på lekplatsen utanför och få blåmärken på mina skinkor(gungan är för liten);men vad gör det:jag känner mig så freeeeeee där jag gungar fram och tillbaka och solen smeker mina kinder och vinden hjälper till att ge mig fart Jag önskar att flera "tanter och gubbar"kom ut och gungade och upptäckte då hur härligt det är att gunga MEERA GUNGELIGUNG för folket
AnnammA
08-09-2005, 08:57
CITAT (AnitaGg @ 08-09-2005, 09:44) Den här grabben är nog alltid redo. En portabel gunga. Bara att haka i krokarna upptill  AnnA
CITAT (Tropeden @ 08-09-2005, 09:49) CITAT (AnitaGg @ 08-09-2005, 09:44) Den här grabben är nog alltid redo. En portabel gunga. Bara att haka i krokarna upptill :lol:  Shittipomfritti!!! Får man gå i såna där ostraffat? Kanske de e värsta brudmagneten, ska fundera på och skaffa sådana kanske... eller så lånar jag snablisarna av reserv...  Dom där bräcker snabelfillingarna med hästlängder, det var det jävligaste jag sett  Man får rysningar över hela kroppen juh, och knappast av välbehag
CITAT (Tropeden @ 08-09-2005, 07:22) Allmäna konflikter ska jag härdanefter äta till frukost, med mjölk och skivad banan till!  Det är bra! Tugga, svälj och skit ut det!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|