|
Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
kristerh
09-09-2005, 11:46
CITAT (Fenja @ 09-09-2005, 12:40) de flesta bara slinker ut och slutar vara här. Hur vet du det? lite humor behövs, tänk vad tråkigt det hade varit om alla inlägg skulle vara stela o torra jag kan hålla med om att vissa trådar spårar ur totalt, men vad gör det, då vet jag att jag skall undvika dem (om jag inte gillar dem förståss) krister
Ibland hoppas man ju att det ska räcka att vädja, men... Förbehåller ni er rätten att bete er som om ni hörde hemma på Lunarstorm (det kanske är en idé?) så förbehåller jag mig rätten att säga att jag tycker att ni är plågsamma. Mvh Fenja
Alla kan inte ha samma humor, nej. Vi kanske har gjort oss skyldiga till att ha dålig smak då!  Skillnaden därifrån till att komma med paranoida, tjatiga anklagelser och mucka gräl stup i ett är dock ganska stor tycker jag.
*Felix matte*
09-09-2005, 11:49
Egentligen borde jag väl sitta på mina händer just nu men jag väljer att lyfta på rumpan och säger Fy fasen vad trist om inte humorn får leva  Jag har inte läst på långt när alla inlägg i den här tråden men herregud vad jag har skrattat... speciellt nu när vädret är som det är med hög luftfuktighet och jag mår "skit" har bl.a denna tråd "livat upp" mina dagar liksom Roliga historier. Jag har inte läst in "kiss och bajs" i den... kanske funkar hjärnan min dåligt... har bara "sett" en hoper tokroliga individer som sitter framför skärmarna och skriver så fingrarna krampar. Alla får ha sin åsikt om dittan och dattan men Döda inte humortrådarna!
CITAT (kristerh @ 09-09-2005, 12:46) Hur vet du det? För att det är en del som jag har personlig kontakt med, andra som söker sig till Gröna Fingrar för att Odla är så trist och somliga man bara saknar, som försvunnit... Det är inget fel på humor, men ibland skulle det vara skönt med lite kvalitet istället för kvanititet, tycker jag. Jag tror inte heller jag någonsin sagt att jag vill att det ska vara strikt, grått och trist här eller att man inte får skämta. Mvh Fenja
CITAT (Felix matte @ 09-09-2005, 12:49) Alla får ha sin åsikt om dittan och dattan men Döda inte humortrådarna! Just det! Här ska inte dödas! Här ska manglas!
CITAT (Fenja @ 09-09-2005, 12:51) Det är inget fel på humor, men ibland skulle det vara skönt med lite kvalitet istället för kvanititet, tycker jag. Jag tror inte heller jag någonsin sagt att jag vill att det ska vara strikt, grått och trist här eller att man inte får skämta. Mvh Fenja Det är ju fritt för vem som vill att skämta här och då kan ju andra typer av humor också visa sig i så fall. Det är ju ganska uppenbart att det är många här med samma typ av humor iallafall.
CITAT (Fenja @ 09-09-2005, 12:47) Ibland hoppas man ju att det ska räcka att vädja, men... Förbehåller ni er rätten att bete er som om ni hörde hemma på Lunarstorm (det kanske är en idé?) så förbehåller jag mig rätten att säga att jag tycker att ni är plågsamma. Mvh Fenja tycker nog att det är betydligt tråkigare att höra erat eviga tjafs om vem som är vem, vem som är sambo med vem, eller vem som har flera användarnamn och det evinnerliga tjatandet om copycat. det gnatas och tjatas i mer eller mindre varje bråktråd, om vem som sagt vad, eller vem som håller med vem. det är minst lika PLÅGSAMT. Det försvinner fler användare på grund av bråkandet, som bara leder till dålig stämning. du säger att du vill ha kvalité på odla. vad gör du själv för att höja kvaliten? tror du att dina inlägg nu, höjer stämningen eller sänker den? kan inte påstå, att det höjer kvaliten särskilt mycket genom att man gnäller. snarare tvärt om. visst får du tycka att det är plågsamt, men det är bara att låta bli att läsa det. eller undvika småprat helt. kvaliten finns tydligen i dom andra avdelningarna, så läs och skriv där då.
CITAT (Felix matte @ 09-09-2005, 12:49) Egentligen borde jag väl sitta på mina händer just nu men jag väljer att lyfta på rumpan och säger Fy fasen vad trist om inte humorn får leva  Jag har inte läst på långt när alla inlägg i den här tråden men herregud vad jag har skrattat... speciellt nu när vädret är som det är med hög luftfuktighet och jag mår "skit" har bl.a denna tråd "livat upp" mina dagar liksom Roliga historier. Jag har inte läst in "kiss och bajs" i den... kanske funkar hjärnan min dåligt... har bara "sett" en hoper tokroliga individer som sitter framför skärmarna och skriver så fingrarna krampar. Alla får ha sin åsikt om dittan och dattan men Döda inte humortrådarna! tror att det är flera som väljer att läsa flamset än det evinnerliga gnällandet om vem som är vem ett gott skratt förlänger livet sägs det. så skratta på
Fialotta
09-09-2005, 12:12
CITAT (pejori @ 09-09-2005, 13:08) CITAT (Fenja @ 09-09-2005, 12:47) Ibland hoppas man ju att det ska räcka att vädja, men... Förbehåller ni er rätten att bete er som om ni hörde hemma på Lunarstorm (det kanske är en idé?) så förbehåller jag mig rätten att säga att jag tycker att ni är plågsamma. Mvh Fenja tycker nog att det är betydligt tråkigare att höra erat eviga tjafs om vem som är vem, vem som är sambo med vem, eller vem som har flera användarnamn och det evinnerliga tjatandet om copycat. det gnatas och tjatas i mer eller mindre varje bråktråd, om vem som sagt vad, eller vem som håller med vem. det är minst lika PLÅGSAMT. Det försvinner fler användare på grund av bråkandet, som bara leder till dålig stämning. du säger att du vill ha kvalité på odla. vad gör du själv för att höja kvaliten? tror du att dina inlägg nu, höjer stämningen eller sänker den? kan inte påstå, att det höjer kvaliten särskilt mycket genom att man gnäller. snarare tvärt om. visst får du tycka att det är plågsamt, men det är bara att låta bli att läsa det. eller undvika småprat helt. kvaliten finns tydligen i dom andra avdelningarna, så läs och skriv där då. Nu håller jag med här...måste det gnällas så förbaskat om allting...kom igen nu...varför inte ta saker för vad det är  Lite humor skadar ingen ju
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 09-09-2005, 12:51) CITAT (Felix matte @ 09-09-2005, 12:49) Alla får ha sin åsikt om dittan och dattan men Döda inte humortrådarna! Just det! Här ska inte dödas! Här ska manglas!  här manglas det vidare
CITAT (Fenja @ 09-09-2005, 12:40) CITAT (AnitaGg @ 09-09-2005, 12:38) Och då får man väl respektera att andra uppenbarligen tycker annorlunda. Vore fint om just det gällde alla... Jag säger vad jag tycker, de flesta bara slinker ut och slutar vara här. DET priset är för högt tycker jag. Mvh Fenja Det är väl lite det som är "pudelns kärna" Även om man tycker att det ibland är dålig/osmaklig humor, så måste man ju respektera även det. Inte ska man behöva varken sluta med buller och bång eller "slinka ut" för den skull. Man får väl delta i dom trådar som man är intresserad av och helt enkelt respektera att andra tycker annat är roligt. För inte tusan vill väl någon här att administratörerna ska vara åsiktspoliser? Då om inte förr så skulle nog många "slinka ut"
birgitek
09-09-2005, 12:18
Håller inte alls med dej Fenja. Själv är jag dålig på tokerier typ i den här tråden, men jag läser och skratta gott för en del inlägg är bara för roliga. Deltar inte för att jag kommer inte på några kul kommentarer, andra hinner före. Jag tycker du har fel när du försöker styra forat . Iofs är det omöjligt, det kommer hela tiden dra åt olika håll beroende på oss som deltar. Tycker också att det är tråkigt att du blir störd över något som så många andra tycker är roligt. Birgit EK
jag tänker fortsätta att ha roligt och skämta. det är helt upp till var och en att deltaga eller bara läsa och ha roligt den som tycker att det inte är kul, utan bara tröttsamt, får gärna tycka det...... sjunger som orup gjorde...... ingenting kan stoppa mej...du kommer hitta mej som död och begraven
Ett diskussionsforum hålls levande av aktiva medlemmar och deras inlägg. Det kommer alltid vara så att det kommer och går medlemmar, precis som i verkliga livet. Man träffar folk och gör nya bekantskaper samtidigt som det försvinner bekantskaper ur ens liv, förmodligen för att man utvecklas åt olika håll, saker och ting förändras.
Precis som i verkliga livet så störs man, mer eller mindre, av vissa människor och vad de tycker/skriver/säger - men man väljer själv på vilken nivå man vill lägga det. Irritera sig och påpeka, eller inte bry sig och ta det med en klackspark? Den egna toleransnivån styrs till viss del av hur man själv mår, stress, belastning osv.
Att ikläda sig rollen där man "talar för alla andra" är enbart ett sätt att lägga tyngd bakom sina ord och förmodligen inte riktigt våga stå själv för det man tycker. Nej, låt "de andra" själva komma fram och uttrycka sina åsikter. Jag litar sällan till de som för andras talan, det brukar ofta bli feltolkat och intrasslat.
sant scrollan sant håller med
Dom som anser oss som oseriösa och spåniga och att vi inte hör hemma här, dom skulle antagligen se ett annat resultat om man gjorde an omröstning om vad folk tycker om "humortrådarna" som nån så bra kallade dom.
CITAT (Reserv @ 09-09-2005, 13:55) Dom som anser oss som oseriösa och spåniga och att vi inte hör hemma här, dom skulle antagligen se ett annat resultat om man gjorde an omröstning om vad folk tycker om "humortrådarna" som nån så bra kallade dom.  HEJA,HEJA! Gör en enkät
Jag har inte försökt att föra någon annans talan, jag berättar bara att det är fler än jag som tycker så här. Trist för mig att de flesta av dem väljer att tiga och hålla sig undan, men alla reagerar olika. Scrollan, OM jag förde andras talan skulle jag vara väldigt tydlig med att påpeka det! Såå jag försöker att styra forumet när jag säger vad jag jag tycker?! Gör alla andra också det när de säger vad de tycker? Eller är det bara jag? En grupp består av ALLA medlemmar, även de man inte tycker om, väljer att inte vara med o. s .v. Trist att Odla/Småprat blivit en sådan grupp där bara de som håller med får plats... Trist för hela odla. Mvh Fenja
CITAT (Fenja @ 09-09-2005, 13:58) Jag har inte försökt att föra någon annans talan, jag berättar bara att det är fler än jag som tycker så här. Trist för mig att de flesta av dem väljer att tiga och hålla sig undan, men alla reagerar olika. Scrollan, OM jag förde andras talan skulle jag vara väldigt tydlig med att påpeka det! Såå jag försöker att styra forumet när jag säger vad jag jag tycker?! Gör alla andra också det när de säger vad de tycker? Eller är det bara jag? En grupp består av ALLA medlemmar, även de man inte tycker om, väljer att inte vara med o. s .v. Trist att Odla/Småprat blivit en sådan grupp där bara de som håller med får plats... Trist för hela odla. Mvh Fenja Då försöker du juh föra andras talan, om du säger att det är fler än du, eller menar du att du är fler?
det finns plats för dej med....oroa dej inte det behövs som motvikt, men kan det vara så att "alla andra" tiger för att inte skapa bråk?
CITAT (Reserv @ 09-09-2005, 13:55) Dom som anser oss som oseriösa och spåniga och att vi inte hör hemma här, dom skulle antagligen se ett annat resultat om man gjorde an omröstning om vad folk tycker om "humortrådarna" som nån så bra kallade dom.  Jag har inte kallat er oseriösa och jag har inte heller sagt att ni inte ska vara kvar här, du kan åtminstone hålla dig till vad jag sagt. Jag har bett er att varva ner lite, att inte flamsa ur varenda tråd i småprat, att inte bete er som om småprat var er privata tummelplats. Ge lite plats åt oss andra också som inte tycker som ni... eller bara åt mig eftersom jag inte är talesman för någon annan. Mvh Fenja
CITAT (Fenja @ 09-09-2005, 13:58) Jag har inte försökt att föra någon annans talan, jag berättar bara att det är fler än jag som tycker så här. Ja, men det är du som skriver det här, här och nu, eller hur? Låt de andra komma till tals, istället för att skriva att "fler tycker såhär".
De andra kanske tiger för att de inser att de inte har någon rätt att bestämma vad andra får skämta om?
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 09-09-2005, 14:03) De andra kanske tiger för att de inser att de inte har någon rätt att bestämma vad andra får skämta om?  Heja heja;bra sagt!!!
Zarah P
09-09-2005, 13:05
CITAT (Fenja @ 09-09-2005, 12:47) Ibland hoppas man ju att det ska räcka att vädja, men... Förbehåller ni er rätten att bete er som om ni hörde hemma på Lunarstorm (det kanske är en idé?) så förbehåller jag mig rätten att säga att jag tycker att ni är plågsamma. Mvh Fenja Om du tyckte att Sannas inlägg om hormoner var klokt (jag håller med) så undrar jag hur du kan antyda att flams och trams "hör hemma på Lunarstorm"? Eftersom medelåldern på Lunarstorm är lägre än här, är det väl att säga att unga människor är tramsiga och oseriösa, på samma sätt som Reservs (som jag uppfattade det) skämt om övergångsåldern antydde att hormonella människor är jobbiga? (Jag är i alla fall en bitch när PMS'en sätter in, och det står jag för, förresten.) Det tycker jag är lika nedsättande och kränkande, det, i sådana fall...
CITAT (Fenja @ 09-09-2005, 14:02) CITAT (Reserv @ 09-09-2005, 13:55) Dom som anser oss som oseriösa och spåniga och att vi inte hör hemma här, dom skulle antagligen se ett annat resultat om man gjorde an omröstning om vad folk tycker om "humortrådarna" som nån så bra kallade dom.  :rolleyes: Jag har inte kallat er oseriösa och jag har inte heller sagt att ni inte ska vara kvar här, du kan åtminstone hålla dig till vad jag sagt. Jag har bett er att varva ner lite, att inte flamsa ur varenda tråd i småprat, att inte bete er som om småprat var er privata tummelplats. Ge lite plats åt oss andra också som inte tycker som ni... eller bara åt mig eftersom jag inte är talesman för någon annan. Mvh Fenja Om jag inte missminner mig så sa du i nån annan tråd att du tyckte att vi skulle skaffa en chat eller snacka via msn. Och sen så har jag jädra svårt att fatta hur du kan haka upp dig på dom här trådarna, du är juh sällan eller aldrig inne på småprat numera. Känns inte orden igen så kan jag säkert kuiia flera citat om jag letar.
CITAT (Reserv @ 09-09-2005, 14:01) Om jag förde annans talan så skulle jag troligen vara ombedd att göra det och då skulle jag berätta att det var så. Jag berättar, påpekar, försöker fästa er uppmärksamhet på att alla inte uppskattar sandlådenivån här jämt... Sedan kan ju du roa dig med vränga ord hur länge du vill... Det är bara att kolla bakåt i forumet och se vilka som var aktiva i småprat innan det delades och vilka som är det nu. Mvh Fenja
CITAT (Scrollan @ 09-09-2005, 14:03) CITAT (Fenja @ 09-09-2005, 13:58) Jag har inte försökt att föra någon annans talan, jag berättar bara att det är fler än jag som tycker så här. Ja, men det är du som skriver det här, här och nu, eller hur? Låt de andra komma till tals, istället för att skriva att "fler tycker såhär". Försöker du styra vad jag får skriva nu eller? Mvh Fenja
CITAT (Fenja @ 09-09-2005, 14:02) Jag har bett er att varva ner lite, att inte flamsa ur varenda tråd i småprat, det är inte alla trådar som blir flamstrådar.... bara dom som enbart spårar ur till att skapa bråk och osämja. bettson skrev tråden som ett försök att skapa lite lugn på odla..... huggormarna dök upp direkt.... dom trådarna kvävs bäst med humor. det är det som händer.. jag tror inte att du fenja tycker att det är kul med allt bråk. jag tror inte heller att du kallar det "kvalite" eller lugn och ro.
CITAT (Fenja @ 09-09-2005, 14:06) CITAT (Reserv @ 09-09-2005, 14:01) Då försöker du juh föra andras talan, om du säger att det är fler än du, eller menar du att du är fler?  ;) :rolleyes: Om jag förde annans talan så skulle jag troligen vara ombedd att göra det och då skulle jag berätta att det var så. Jag berättar, påpekar, försöker fästa er uppmärksamhet på att alla inte uppskattar sandlådenivån här jämt... Sedan kan ju du roa dig med vränga ord hur länge du vill... Det är bara att kolla bakåt i forumet och se vilka som var aktiva i småprat innan det delades och vilka som är det nu. Mvh Fenja Nya människor,nya tider
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 09-09-2005, 14:03) De andra kanske tiger för att de inser att de inte har någon rätt att bestämma vad andra får skämta om?  Det enda jag har bett er om nu är att lugna ner er lite om det är att försöka styra forumet så gör jag väl det då om det känns bättre för dig. Mvh Fenja
CITAT (Fenja @ 09-09-2005, 14:07) CITAT (Scrollan @ 09-09-2005, 14:03) CITAT (Fenja @ 09-09-2005, 13:58) Jag har inte försökt att föra någon annans talan, jag berättar bara att det är fler än jag som tycker så här. Ja, men det är du som skriver det här, här och nu, eller hur? Låt de andra komma till tals, istället för att skriva att "fler tycker såhär". Försöker du styra vad jag får skriva nu eller? Mvh Fenja Snacka om att vränga ord, det är juh som att snacka med en vägg, fast där kan man åtminstånne kanske höra lite eko.
CITAT (Fenja @ 09-09-2005, 14:09) CITAT (Norrbottens-Magdis @ 09-09-2005, 14:03) De andra kanske tiger för att de inser att de inte har någon rätt att bestämma vad andra får skämta om? :rolleyes: Det enda jag har bett er om nu är att lugna ner er lite om det är att försöka styra forumet så gör jag väl det då om det känns bättre för dig. Mvh Fenja Om Ingemar anser att dom här trådarna, som uppenbarligen roar många, ska upphöra så säger nog han till. Men jag är rätt säker på att han själv fått sig ett par rejäla garv också.
CITAT (Fenja @ 09-09-2005, 14:07) CITAT (Scrollan @ 09-09-2005, 14:03) CITAT (Fenja @ 09-09-2005, 13:58) Jag har inte försökt att föra någon annans talan, jag berättar bara att det är fler än jag som tycker så här. Ja, men det är du som skriver det här, här och nu, eller hur? Låt de andra komma till tals, istället för att skriva att "fler tycker såhär". Försöker du styra vad jag får skriva nu eller? Mvh Fenja Nej, om du läser det jag skriver en gång till, så ser du att jag inte försöker styra ditt skrivande. Vad jag menar är att jag tror att "de andra" kan uttrycka sina åsikter själva. Ge dem chansen.
Jag säger som Pejori, den senaste tidens intensiva flamsande kom till med uppsåt att spola bort allt det trista, gnälliga tjatet. Och det lyckades riktigt bra ett tag.
Zarah P
09-09-2005, 13:13
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 09-09-2005, 14:12) Jag säger som Pejori, den senaste tidens intensiva flamsande kom till med uppsåt att spola bort allt det trista, gnälliga tjatet. Och det lyckades riktigt bra ett tag. Jag håller med er...!
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 09-09-2005, 14:12) Jag säger som Pejori, den senaste tidens intensiva flamsande kom till med uppsåt att spola bort allt det trista, gnälliga tjatet. Och det lyckades riktigt bra ett tag. Är det nån typ fredagsdepression somliga får eftersom det händer ganska ofta på fredagar att trådar förstörs av missnöjda odlaiter?
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 09-09-2005, 14:12) Jag säger som Pejori, den senaste tidens intensiva flamsande kom till med uppsåt att spola bort allt det trista, gnälliga tjatet. Och det lyckades riktigt bra ett tag. Att syftet kan vara "att spola bort" tvivlar jag inte alls på...
Är lössen borta?
CITAT (Reserv @ 09-09-2005, 14:11) CITAT (Fenja @ 09-09-2005, 14:09) CITAT (Norrbottens-Magdis @ 09-09-2005, 14:03) De andra kanske tiger för att de inser att de inte har någon rätt att bestämma vad andra får skämta om?  Det enda jag har bett er om nu är att lugna ner er lite om det är att försöka styra forumet så gör jag väl det då om det känns bättre för dig. Mvh Fenja Om Ingemar anser att dom här trådarna, som uppenbarligen roar många, ska upphöra så säger nog han till. Men jag är rätt säker på att han själv fått sig ett par rejäla garv också.  det tror jag med annars hade han bett oss lugna ner oss jag kan inte se att detta flamsande skulle skada någon av odlas skribenter, ens hälften vad bråken gör. folk blir ledsna, trötta och irriterade av att bråk, det skapar en tråkig stämning, inte humor, ens om den är på sandlådenivå. den som är tillräckligt "vuxen" för att avstå, får gärna göra det.
CITAT (Posse @ 09-09-2005, 14:15) CITAT (Norrbottens-Magdis @ 09-09-2005, 14:12) Jag säger som Pejori, den senaste tidens intensiva flamsande kom till med uppsåt att spola bort allt det trista, gnälliga tjatet. Och det lyckades riktigt bra ett tag. Att syftet kan vara "att spola bort" tvivlar jag inte alls på... Ingen har nekat dig att va´med, du är så hjärtligt välkommen.
CITAT (Reserv @ 09-09-2005, 14:16) CITAT (Posse @ 09-09-2005, 14:15) CITAT (Norrbottens-Magdis @ 09-09-2005, 14:12) Jag säger som Pejori, den senaste tidens intensiva flamsande kom till med uppsåt att spola bort allt det trista, gnälliga tjatet. Och det lyckades riktigt bra ett tag. Att syftet kan vara "att spola bort" tvivlar jag inte alls på... Ingen har nekat dig att va´med, du är så hjärtligt välkommen.  Nä gör som jag. Träng dig på
CITAT (Tatta @ 09-09-2005, 14:17) Nä gör som jag. Träng dig på  du knör riktig bra tatta
Zarah P
09-09-2005, 13:19
CITAT (Tatta @ 09-09-2005, 14:17) CITAT (Reserv @ 09-09-2005, 14:16) CITAT (Posse @ 09-09-2005, 14:15) CITAT (Norrbottens-Magdis @ 09-09-2005, 14:12) Jag säger som Pejori, den senaste tidens intensiva flamsande kom till med uppsåt att spola bort allt det trista, gnälliga tjatet. Och det lyckades riktigt bra ett tag. Att syftet kan vara "att spola bort" tvivlar jag inte alls på... Ingen har nekat dig att va´med, du är så hjärtligt välkommen.  Nä gör som jag. Träng dig på  Tatta - nu när du har hus kan du ju bjuda på chokladbollar i trädgården! *blir sugen av bilden* Om jag tar med kaffe och börjar gå...
CITAT (Tatta @ 09-09-2005, 14:17) Ingen har nekat dig att va´med, du är så hjärtligt välkommen.  Nä gör som jag. Träng dig på  Det är precis så det ska va! Alla som vill får vara med och leka!
CITAT (pejori @ 09-09-2005, 14:18) CITAT (Tatta @ 09-09-2005, 14:17) Nä gör som jag. Träng dig på :lol: :rolleyes: :lol:
du knör riktig bra tatta  Precis.......Knö dig in, fast dörra är trång, för här är ena nåt på gång.........
CITAT (pejori @ 09-09-2005, 14:18) CITAT (Tatta @ 09-09-2005, 14:17) Nä gör som jag. Träng dig på :lol: :rolleyes: :lol:
du knör riktig bra tatta  Tar jag som en komplimang
CITAT (Zarah P @ 09-09-2005, 14:19) CITAT (Tatta @ 09-09-2005, 14:17) CITAT (Reserv @ 09-09-2005, 14:16) CITAT (Posse @ 09-09-2005, 14:15) CITAT (Norrbottens-Magdis @ 09-09-2005, 14:12) Jag säger som Pejori, den senaste tidens intensiva flamsande kom till med uppsåt att spola bort allt det trista, gnälliga tjatet. Och det lyckades riktigt bra ett tag. Att syftet kan vara "att spola bort" tvivlar jag inte alls på... Ingen har nekat dig att va´med, du är så hjärtligt välkommen.  Nä gör som jag. Träng dig på  Tatta - nu när du har hus kan du ju bjuda på chokladbollar i trädgården! *blir sugen av bilden* Om jag tar med kaffe och börjar gå...  Välkommen
Zarah P
09-09-2005, 13:24
CITAT (Tatta @ 09-09-2005, 14:21) CITAT (Zarah P @ 09-09-2005, 14:19) CITAT (Tatta @ 09-09-2005, 14:17) CITAT (Reserv @ 09-09-2005, 14:16) CITAT (Posse @ 09-09-2005, 14:15) CITAT (Norrbottens-Magdis @ 09-09-2005, 14:12) Jag säger som Pejori, den senaste tidens intensiva flamsande kom till med uppsåt att spola bort allt det trista, gnälliga tjatet. Och det lyckades riktigt bra ett tag. Att syftet kan vara "att spola bort" tvivlar jag inte alls på... Ingen har nekat dig att va´med, du är så hjärtligt välkommen.  Nä gör som jag. Träng dig på  Tatta - nu när du har hus kan du ju bjuda på chokladbollar i trädgården! *blir sugen av bilden* Om jag tar med kaffe och börjar gå...  Välkommen  Jag är nog framme nästa sommar, nån gång... Har du micro? Kaffet har blivit kallt tills dess...!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|