Full version: Jag börjar tröttna
Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
silos
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 08-09-2005, 11:23)
CITAT (Tropeden @ 08-09-2005, 07:22)
Allmäna konflikter ska jag härdanefter äta till frukost, med mjölk och skivad banan till!   rolleyes.gif

Det är bra! Tugga, svälj och skit ut det! laugh.gif

Precis vad jag gör biggrin.gif
AnnammA
CITAT (Reserv @ 08-09-2005, 10:15)
CITAT (Tropeden @ 08-09-2005, 09:49)
CITAT (AnitaGg @ 08-09-2005, 09:44)
Den här grabben är nog alltid redo.
En portabel gunga. Bara att haka i krokarna upptill  laugh.gif

Shittipomfritti!!! Får man gå i såna där ostraffat? Kanske de e värsta brudmagneten, ska fundera på och skaffa sådana kanske... eller så lånar jag snablisarna av reserv... laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Dom där bräcker snabelfillingarna med hästlängder, det var det jävligaste jag sett blink.gif Man får rysningar över hela kroppen juh, och knappast av välbehag wacko.gif

*lyssnar på musik* Eva Dahlgrens nya: "Jag sitter i ett träd och gungar...."

tongue.gif unsure.gif tongue.gif laugh.gif

----

AnnA
Reserv
Dom ser inte bekväma ut tycker jag, måste klämma nåt alldeles otroligt på "paketet" sad.gif huh.gif
Biggan_
CITAT (Reserv @ 08-09-2005, 11:58)
Dom ser inte bekväma ut tycker jag, måste klämma nåt alldeles otroligt på "paketet" sad.gif huh.gif

Den som vill va fin, får lida pin! ohmy.gif laugh.gif laugh.gif
AnnammA
CITAT (AnnammA @ 08-09-2005, 11:57)
CITAT (Reserv @ 08-09-2005, 10:15)
CITAT (Tropeden @ 08-09-2005, 09:49)
En portabel gunga. Bara att haka i krokarna upptill  laugh.gif

Shittipomfritti!!! Får man gå i såna där ostraffat? Kanske de e värsta brudmagneten, ska fundera på och skaffa sådana kanske... eller så lånar jag snablisarna av reserv... laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Dom där bräcker snabelfillingarna med hästlängder, det var det jävligaste jag sett blink.gif Man får rysningar över hela kroppen juh, och knappast av välbehag wacko.gif

*lyssnar på musik* Eva Dahlgrens nya: "Jag sitter i ett träd och gungar...."

tongue.gif unsure.gif tongue.gif laugh.gif

----

AnnA

Men visst är Eva Dahlgrens nya gungande tongue.gif låt mysigare? tongue.gif

----

AnnA
amaira
En portabel gunga. Bara att haka i krokarna upptill  :lol:

Det är ju en mitella ohmy.gif huh.gif

Han måste ha brutit den stackars sate sad.gif

( tongue.gif )
AnnammA
Är det ingen som hört Eva Dahlgrens senaste????!!!! rolleyes.gif

AnnA
Gillan
CITAT (AnnammA @ 08-09-2005, 12:13)
Är det ingen som hört Eva Dahlgrens senaste????!!!! rolleyes.gif

AnnA

Jo jag laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Magdis
CITAT (amaira @ 08-09-2005, 12:06)
Det är ju en mitella ohmy.gif huh.gif

Han måste ha brutit den stackars sate sad.gif

Hahaha! Ja måste det ju vara! Stackarn! Men du Reserv; dina snabelkallingar måste ju pressa ihop paketet rätt så duktigt de också? De där badbyxorna eller vad man ska kalla det kanske är riktigt bekväma, som en slags push-upbyxa!! laugh.gif
AnnammA
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 08-09-2005, 12:18)
Det är ju en mitella  :o  :huh:

Han måste ha brutit den stackars sate  :(

Hahaha! Ja måste det ju vara! Stackarn! Men du Reserv; dina snabelkallingar måste ju pressa ihop paketet rätt så duktigt de också? De där badbyxorna eller vad man ska kalla det kanske är riktigt bekväma, som en slags push-upbyxa!! laugh.gif

Det kan vara missledande reklam med.... sleep.gif Om kvinnor kan stoppa inlägg i BH:n kan väl.... laugh.gif laugh.gif laugh.gif

----
AnnA
Reserv
Det är ju en mitella  :o  :huh:

Han måste ha brutit den stackars sate  :(

Nja, snabelfillingarna lämnar halva paketet utanför blink.gif sad.gif Dessutom så är dom så små så det ska väl va´för nån pygmé då laugh.gif
Biggan_
CITAT (Reserv @ 08-09-2005, 12:25)
Det är ju en mitella  ohmy.gif  huh.gif

Han måste ha brutit den stackars sate  sad.gif

Nja, snabelfillingarna lämnar halva paketet utanför blink.gif sad.gif Dessutom så är dom så små så det ska väl va´för nån pygmé då laugh.gif

Skräpp & skryt laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Reserv
CITAT (AnnammA @ 08-09-2005, 12:22)

Det kan vara missledande reklam med.... sleep.gif Om kvinnor kan stoppa inlägg i BH:n kan väl.... laugh.gif laugh.gif laugh.gif

----
AnnA

Där håller jag med, push-up BH:ar är juh falsk marknadsföring sleep.gif
Magdis

Du måste se till att skicka efter ett par snabelkallingar i några storlekar större tills ormgropen ska äga rum! Det är nog som du säger, kallingarna är helt enkelt inte gjorda för karlar med dina mått! laugh.gif
Reserv
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 08-09-2005, 12:27)
Nja, snabelfillingarna lämnar halva paketet utanför blink.gif  :(  Dessutom så är dom så små så det ska väl va´för nån pygmé då laugh.gif

Du måste se till att skicka efter ett par snabelkallingar i några storlekar större tills ormgropen ska äga rum! Det är nog som du säger, kallingarna är helt enkelt inte gjorda för karlar med dina mått! laugh.gif

Näe, snarare en grabb på 170 cm, det var juh några år sen det rolleyes.gif
pejori
CITAT (Reserv @ 08-09-2005, 12:29)

VA!!!!! ohmy.gif ohmy.gif ohmy.gif
är den så lång!!!!!! laugh.gif laugh.gif
Reserv
CITAT (pejori @ 08-09-2005, 12:48)

Grabben som skulle kunna´ha dom, men du skulle väl må då kvinna om du fick syn på nåt liknande va´? laugh.gif laugh.gif
Biggan_
CITAT (pejori @ 08-09-2005, 12:48)

måste vara fel, 17 cm i så fall
pejori
JIPPIIIIE!!!!!!! laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Magdis
Har vi egentligen diskuterat vad vi damer ska ha för kläder i gungorna och lianerna? Någon som har några bra förslag? Eller är det nätstrumpor a´la flugbilden på Djur och naturforumet som gäller? laugh.gif laugh.gif
Biggan_
nätstrumpor är sexigt, men jag vet inte om det går så bra ihop med silvertejpen som pejori nämnde laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Magdis
CITAT (Birgitta P @ 08-09-2005, 12:59)
nätstrumpor är sexigt, men jag vet inte om det går så bra ihop med silvertejpen som pejori nämnde laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Silvertejp? Det har jag missat!! Vart skulle den sitta om man får fråga? huh.gif Annars kanske vi får ge oss ut på någon rolig sida på Internet och leta lämplig klädsel! Var det inte du Biggan som hade länkat till sidan med snabelkallingarna förut? Du kanske känner till fler såna sidor? biggrin.gif rolleyes.gif
Biggan_
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 08-09-2005, 13:03)
CITAT (Birgitta P @ 08-09-2005, 12:59)
nätstrumpor är sexigt, men jag vet inte om det går så bra ihop med silvertejpen som pejori nämnde  :lol:  :lol:  :lol:

Silvertejp? Det har jag missat!! Vart skulle den sitta om man får fråga? huh.gif Annars kanske vi får ge oss ut på någon rolig sida på Internet och leta lämplig klädsel! Var det inte du Biggan som hade länkat till sidan med snabelkallingarna förut? Du kanske känner till fler såna sidor? biggrin.gif rolleyes.gif

I tråden uppfostran, sid 4 biggrin.gif
Nä, jag har inga sådana adresser sleep.gif ohmy.gif laugh.gif
Magdis
CITAT (Birgitta P @ 08-09-2005, 13:14)
I tråden uppfostran, sid 4 biggrin.gif

Hahaha laugh.gif Nu har jag läst...hade missat hela den sidan av tråden tydligen. Nja, någon silvertejp på de kroppsdelarna behöver inte jag iallafall men jag kanske kan tejpa fast mig i lianen så jag inte ramlar ner av vinddraget laugh.gif laugh.gif
pejori
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 08-09-2005, 12:54)
Har vi egentligen diskuterat vad vi damer ska ha för kläder i gungorna och lianerna? Någon som har några bra förslag? Eller är det nätstrumpor a´la flugbilden på Djur och naturforumet som gäller? laugh.gif laugh.gif

japp....den röven går inte av för hackor inte laugh.gif laugh.gif laugh.gif
ophelia blir grön av avund laugh.gif
det är nått att moona med biggrin.gif biggrin.gif laugh.gif laugh.gif
AnitaO
CITAT (Reserv @ 08-09-2005, 12:26)

Även grabbar kör med sånt.
Minns du Steve med Lloyden .. han från Gällivare?
Hans polare skulle ju ragga brudar på Pite Havsbad och hade stoppat in en bakad potatis i badbyxan.
Problemet var ju att han satt den på fel ställe. Bak i stället för fram laugh.gif
Så det hade definitivt inte önskad raggnings-effekt tongue.gif
Reserv
CITAT (AnitaGg @ 08-09-2005, 13:45)

Hans polare skulle ju ragga brudar på Pite Havsbad och hade stoppat in en bakad potatis i badbyxan.
Problemet var ju att han satt den på fel ställe. Bak i stället för fram laugh.gif

laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Tropeden
CITAT (Reserv @ 08-09-2005, 13:46)

Det är ju värre med dessa silkontuttisar man lägger i behån, man tror att tjejen har en sak och så visar det sig att det egentligen är ett par minisar under fusket. Där kan man snacka falsk marknadsföring.

Fast för min del spelar det ingen roll om det råkar vara minisar, det är inte det jag fastnar för eller tittar efter. rolleyes.gif
Tesa

Det är klart...det skulle ju va en BAKpotatis...
Reserv
CITAT (Tesa @ 08-09-2005, 19:30)

Snöflinga
Härlig vändning tongue.gif biggrin.gif laugh.gif
farbror B
CITAT (farbror B @ 07-09-2005, 21:40)
CITAT (Ophelia @ 07-09-2005, 21:02)
Tror ärligt talat att jag oxå skulle kunna tappa tålamodet och PM:a någon i samma ordalag om jag om och omigen fått höra att jag är än den ena och än den andra både öppen och i förtäckta ordalag. Jag tycker det är riktigt oförskämt att hålla på så, så länge som jag sett det varjefall.

Stilen att lägga ut det såhär tycker jag är SKITDÅLIG. Upplevs det som ett hot (vilket jag inte kan fatta att det skulle göra) så är det ju någon man ska ta till admin.

Känner igen det där "eleganta liret" med ett vårdat språk och en behärskad stil.

mad.gif  :angry:  :angry:  :angry:  :angry:  :angry:

Ärligt talat så tycker jag alla ni som bråkar med varann kan fara åt helvete å låta oss andra få ha sajten ifred! mad.gif mad.gif mad.gif

Vill offentligt be Ophelia om ursäkt för att jag citerade henne i mitt utbrott.
Jag har ofta sagt att det inte finns något försvar för dylikt beteende och det gör det heller inte, varför jag inte tänker trötta er med någon dålig bortförklaring,
bara ett

[COLOR=red][/COLOR]
unsure.gif
Magdis
Skönt att det finns någon här som är beredd att be om ursäkt för sina misstag. Hoppas att det då också finns förlåtelse. Ett misstagvar det att citera Ophelia, men jag tycker inte du gjort något fel i att ryta till. Tror att många känner att det räcker med dumheter nu.
Reserv
Strongt gjort farbrorn, hoppas Ophelia ser det här nu då, Ophelia gillar dig så jag är rätt säker på att förlåtelsen finns där. rolleyes.gif wub.gif
AnnammA
CITAT (AnnammA @ 08-09-2005, 12:22)

----
AnnA

Push-upkallingar då???!!!! unsure.gif wink.gif tongue.gif

AnnA
AnnammA
CITAT (pejori @ 08-09-2005, 13:27)
Har vi egentligen diskuterat vad vi damer ska ha för kläder i gungorna och lianerna? Någon som har några bra förslag? Eller är det nätstrumpor a´la flugbilden på Djur och naturforumet som gäller?  :lol:  :lol:

...nätbyxor...känner de flesta som jobbar/jobbat inom vården till laugh.gif laugh.gif laugh.gif och mooning laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Dramatiken växer!!! laugh.gif laugh.gif laugh.gif

AnnA
Posse
CITAT (Reserv @ 07-09-2005, 08:39)
Om jag har en åsikt som är längre än två rader så får Posse det genast till att låta som att jag är aggressiv och obehärskad, jag är hur behärskad som helst. Jag flippar inte ur och skriker på moderatorer eller vräker ur mig anklagelser stup i ett, inte heller har jag skrikit om moderatorer då Posse förföljt och trakasserat mig sen jag kom hit. Jag har ryckt på axlarna och tagit det för vad det är, hormonsvängningar i övergångsåldern, sambon kan få såna hormonsvängningar hon med det tillhör åldern.

huh.gif Du har verkligen en förmåga att uttrycka dig "behärskat", nu syftar jag främst på "hormonsvängningar i övergångsåldern". Ganska nyligen (11-08-2005) kallade Copycat mig m.fl. för klimakteriekossor med kronisk PMS.
Och vad har du egentligen mot moderatorer...

Som jag upplever det stämmer det verkligen inte med mitt beteende att jag skulle förfölja och trakassera andra forumanvändare. Jag brukar försöka undvika att utsätta andra användare för invektiv, svordomar och nedsättande kommentarer.
Däremot är det ytterst svårt att påtala otrevligt, mobbande och nedsättande beteende/bemötande utan att faktiskt formulera det i ord.
AnnammA
CITAT (AnnammA @ 09-09-2005, 09:55)
Har vi egentligen diskuterat vad vi damer ska ha för kläder i gungorna och lianerna? Någon som har några bra förslag? Eller är det nätstrumpor a´la flugbilden på Djur och naturforumet som gäller?  laugh.gif  laugh.gif

...nätbyxor...känner de flesta som jobbar/jobbat inom vården till laugh.gif laugh.gif laugh.gif och mooning laugh.gif laugh.gif laugh.gif

AnnA

Gunggunggunga laugh.gif laugh.gif laugh.gif

AnnA
sanna
Jag reagerade också på det där med "hormonsvängningar i övergångsåldern". Sådana kommentarer hör inte hemma i en saklig diskussion.

Kommentarer om "mens" och "klimakteriet" och "hormoner" när diskussioner hettar till, är något som kvinnor väldigt ofta utsätts för. Våra hormoner skulle på något sätt göra oss mindre klartänkta och välformulerade, är det så?

Detta är en härskarteknik. Förlöjligande och förminskande.

Kvinnors hormoner påverkar inte vår analysförmåga eller vår intelligens, detsamma gäller naturligtvis mäns hormoner.
Magdis

Jajamänsan....nätbyxor vet jag mycket väl vad det är! Den som sett en vuxen karl inklämd i ett par nätbyxor och inget annat har svårt att sudda ut den bilden från näthinnan! laugh.gif Har även gått omkring i ett par såna själv på BB och det var inte så lustigt. wub.gif
*Felix matte*
CITAT (AnnammA @ 09-09-2005, 10:45)
Har vi egentligen diskuterat vad vi damer ska ha för kläder i gungorna och lianerna? Någon som har några bra förslag? Eller är det nätstrumpor a´la flugbilden på Djur och naturforumet som gäller?  laugh.gif  laugh.gif

AnnA

Gunggunggunga laugh.gif laugh.gif laugh.gif

AnnA

CITAT (AnnammA @ 09-09-2005, 10:45)

det är nått att moona med biggrin.gif laugh.gif

...nätbyxor...känner de flesta som jobbar/jobbat inom vården till laugh.gif laugh.gif laugh.gif och mooning laugh.gif laugh.gif

Dramatiken växer!!! laugh.gif

AnnA

Gunggunggunga laugh.gif

AnnA

Fick tänka till en extra gång... nätbyxor... laugh.gif laugh.gif laugh.gif

trodde först att det var nätstrumpbyxor
pejori
dom brallorna ger garanterat PT-klämm på mitten om man säger så laugh.gif laugh.gif laugh.gif
efter ett par sådana är alla män sopraner ett tag laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Fenja
Det här tramsandet och fnittrandet åt könsdelar, utensilier och strunt på en nivå som hör hemme hos kissnödiga tolvåringar är lika jobbigt som när folk bråkar tycker jag. När det kommer en ny tråd som har en intressant rubrik så öppnar jag ändå inte den om jag ser att vissa signaturer medverkat i den... jag vet att vi är flera som gör så.
Det handlar näppeligen om humor och att bjuda på sig själv utan om att somliga tycks tro att småprat är ett slutet sällskap där man fritt kan ägna sig åt att flamsa på vilken nivå som helst, ivrigt påhejade av likasinnande... och det sänker hela min vilja att ens vara på odla längre. Även om ingen kanske skulle sakna just mig så är det trist att vi förlorar medlemmar av den orsaken. Precis som det är trist att vi förlorar medlemmar på grund av att det bråkas!
Mvh
Fenja
pejori
CITAT (Fenja @ 09-09-2005, 12:20)
Det här tramsandet och fnittrandet åt könsdelar, utensilier och strunt på en nivå som hör hemme hos kissnödiga tolvåringar är lika jobbigt som när folk bråkar tycker jag. När det kommer en ny tråd som har en intressant rubrik så öppnar jag ändå inte den om jag ser att vissa signaturer medverkat i den... jag vet att vi är flera som gör så.
Det handlar näppeligen om humor och att bjuda på sig själv utan om att somliga tycks tro att småprat är ett slutet sällskap där man fritt kan ägna sig åt att flamsa på vilken nivå som helst, ivrigt påhejade av likasinnande... och det sänker hela min vilja att ens vara på odla längre. Även om ingen kanske skulle sakna just mig så är det trist att vi förlorar medlemmar av den orsaken. Precis som det är trist att vi förlorar medlemmar på grund av att det bråkas!
Mvh
Fenja

varför läser du tråden, om det stör så mycket? smile.gif smile.gif
eftersom du vet vad den innehåller, så har du ju läst eller? huh.gif huh.gif
det är lika lätt att hoppa över det som är störande. scrolla eller avstå från småprat smile.gif
pejori
CITAT (Tesa @ 08-09-2005, 19:30)

det var nog tur att han stog upp. smile.gif smile.gif
annars hade det blivit potatismos av allt sammans laugh.gif laugh.gif
Fenja
Jag följde den tills ni började tramsa i den, läste Sannas vettiga inlägg som försvinner bland nätstrumpor eller vad det nu är och blir bara jävligt trött på det här, så jag sa vad jag tyckte. J
ag läser inte det ni tramsar om du tror det. Precis som att folk säger att det förstör med bråktrådarna och får till svar att strunta i att läsa dem. Så funkar det likadant med ert bladder... det stör och irriterar och sänker standarden på hela forumet att ni håller på, bara genom att jag vet att ni finns där. Precis som många som irriterade sig på Solis innan och om hon kunde anpassa sig så hoppas man ju att ni skulle kunna också...
Mvh
Fenja
AnitaO
CITAT (Fenja @ 09-09-2005, 12:31)
Jag följde den tills ni började tramsa i den, läste Sannas vettiga inlägg som försvinner bland nätstrumpor eller vad det nu är och blir bara jävligt trött på det här, så jag sa vad jag tyckte. J
ag läser inte det ni tramsar om du tror det. Precis som att folk säger att det förstör med bråktrådarna och får till svar att strunta i att läsa dem. Så funkar det likadant med ert bladder... det stör och irriterar och sänker standarden på hela forumet att ni håller på, bara genom att jag vet att ni finns där. Precis som många som irriterade sig på Solis innan och om hon kunde anpassa sig så hoppas man ju att ni skulle kunna också...
Mvh
Fenja

Jo, visst kan man ha olika åsikter om det är underhållande eller inte.
Och jag har respekt för din synpunkt, men antalet visningar av det här ämnet indikerar
ju att det finns ett ganska stort intresse att läsa vad som skrivs här.
Och då får man väl respektera att andra uppenbarligen tycker annorlunda.
Fenja
CITAT (AnitaGg @ 09-09-2005, 12:38)

Vore fint om just det gällde alla... Jag säger vad jag tycker, de flesta bara slinker ut och slutar vara här. DET priset är för högt tycker jag.
Mvh
Fenja
Biggan_
Smaken är som baken, delad
pejori
CITAT (Fenja @ 09-09-2005, 12:40)
CITAT (AnitaGg @ 09-09-2005, 12:38)

Vore fint om just det gällde alla... Jag säger vad jag tycker, de flesta bara slinker ut och slutar vara här. DET priset är för högt tycker jag.
Mvh
Fenja

jag tror att det försvinner fler när det bråkas än när det skämtas.
om du inte vill läsa det så står det dej fritt, på samma sätt som jag hoppar över bråk-inlägg.
svårare är det inte....
men om det stör dej så säg till ingemar....
han tar bort det som uppfattas som stötande.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon