Full version: ang ansikte på namn
Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20
Leia
Jag tittade lit på mina bilder i datorn här hemma och insåg att det nästan inte finns några bilder på mig, det är nämligen alltid jag som håller i kameran (nästan) Tänkte att jag skulle sätta ut en någe´lunda ny bild men jag tror inte jag hittar någon, ska kolla lite till...
AnitaO
CITAT (Reserv @ 22-01-2007, 15:32)
CITAT (herkules @ 22-01-2007, 15:29)
CITAT (Reserv @ 22-01-2007, 14:44)

Näe...tycker jag ser ut som signaturbilden ungefär rolleyes.gif

skitsnygg ju - ring mig när du kommer till sthlm! rolleyes.gif

Jisses!!! nu höll jag på att få en chock laugh.gif laugh.gif laugh.gif hade för mig att Herkules va´en man från början laugh.gif laugh.gif Förlåt mig, men jag vet juh rolleyes.gif

Jaså du Stina. Är du ute och raggar runt ohmy.gif laugh.gif rolleyes.gif
AnitaO
CITAT (Leia @ 22-01-2007, 16:05)
Jag tittade lit på mina bilder i datorn här hemma och insåg att det nästan inte finns några bilder på mig, det är nämligen alltid jag som håller i kameran (nästan) Tänkte att jag skulle sätta ut en någe´lunda ny bild men jag tror inte jag hittar någon, ska kolla lite till...

Vem ska våga lägga ut en bild efter din entré i den här tråden? laugh.gif
Reserv

ska jag skicka en till dig rolleyes.gif ??
evelina
Jag tog bort mina bilder men det var bara ena som försvann vad beror det på??? sad.gif
Leia
CITAT (Reserv @ 22-01-2007, 16:08)

ska jag skicka en till dig rolleyes.gif ??

laugh.gif laugh.gif laugh.gif Ja, gärna! rolleyes.gif
Reserv
CITAT (evelina @ 22-01-2007, 16:08)
Jag tog bort mina bilder men det var bara ena som försvann vad beror det på??? sad.gif

redigera inlägget då och ta bort allt som har med bilderna att göra wub.gif
Leia
Den nyaste bilden jag kunde hitta är från julen -05. Varken Max eller jag ser speciellt glada ut men här kommer den:
fruberglund
Leia...ok försöker mig på en gissning då. Mellan 30-35 år, ljusbrunt hår axellångt eller längre, 172 lång smal och smäcker...ojdå, det var ju nästan som på bilden laugh.gif

Man påverkas nog av nicket och bilderna.

Reserv - jag hade tänkt mig dig som en bankdirektör ungefär, typ JR Ewing-frisyr. Men du var ju en riktig läckerbit...synd man är gift rolleyes.gif biggrin.gif Du låter nog äldre än du är men du har ju varit med om mycket på senaste tiden och det sätter nog sina spår *kramar om lite* wub.gif
fruberglund
NEJ! Jag fuskade inte. Vi skrev samtidigt så min gissning på Leia är giltig biggrin.gif
AnitaO
CITAT (fruberglund @ 22-01-2007, 16:13)
NEJ! Jag fuskade inte. Vi skrev samtidigt så min gissning på Leia är giltig biggrin.gif

laugh.gif laugh.gif
malin72
CITAT (Leia @ 22-01-2007, 16:11)
Den nyaste bilden jag kunde hitta är från julen -05. Varken Max eller jag ser speciellt glada ut men här kommer den:

lika som bär wub.gif wub.gif
Leia
CITAT (malin72 @ 22-01-2007, 16:15)
lika som bär wub.gif wub.gif

Du har inte sett hans pappa..... smile.gif
askar
CITAT (Reserv @ 22-01-2007, 15:52)
CITAT (askar @ 22-01-2007, 15:22)
CITAT (Reserv @ 22-01-2007, 15:17)
CITAT (Anne R @ 22-01-2007, 15:13)
Men, reserv, vadå inte snygg?!? Vad har du för självblid egentligen? ohmy.gif
På signaturbilden ser du på pricken ut som min gamla chef, och han var/är ursnygg! smile.gif  Synd att det bara var på utsidan vad det gäller honom... huh.gif

smile.gif

(eller du kanske har fula till dig på 10 år??  sleep.gif  rolleyes.gif )

Den här bilden är relativt nytagen, det är den nakna bilden av mig som ligger nånstans på odlas sidor som är 10 år gammal biggrin.gif biggrin.gif

Är det du på signaturbilden?

Nakenbild... har du länk till den, man blir ju liiite nyfiken rolleyes.gif tongue.gif

lite onödigt att lägga ut den här i vinterkylan kanske rolleyes.gif den är 10 år gammal så lägg på några kilon tongue.gif tongue.gif

badbild

jag kommer nog att avlägsna länken om en liten stund, men passa på att ta en tjyvglutt Agneta tongue.gif Man längtar riktigt till sommarvärmen igen biggrin.gif

Se där....den var värd att vänta på rolleyes.gif

Nu minns jag att jag sett den tidigare... tror jag unsure.gif ...jäkla minne mad.gif

Här kan man knappt vara borta en stund och spela..
innan ni hunnit skriva sida upp och sida ner tongue.gif
Leia
CITAT (fruberglund @ 22-01-2007, 16:13)

"smäcker"?! (asgarv) Sambon brukar kalla mig "läcker", men smäcker är det första gången jag blir kallad!

Klart den gills! smile.gif

Men jag är inte ljusbrun- mörkbrun

Och jag är inte lång -165 cm
Reserv
CITAT (askar @ 22-01-2007, 16:17)
Se där....den var värd att vänta på rolleyes.gif

Nu minns jag att jag sett den tidigare... tror jag unsure.gif ...jäkla minne mad.gif

Här kan man knappt vara borta en stund och spela..
innan ni hunnit skriva sida upp och sida ner tongue.gif

Då kan jag avlägsna den bilden nu då tongue.gif
malin72
CITAT (Leia @ 22-01-2007, 16:17)
lika som bär wub.gif  :wub:

nä det e klart men jag tycker att ni är lika wub.gif wub.gif
jag har inget barn som liknar mig sad.gif sad.gif rolleyes.gif
askar
Ska väl inte vara fegare jag heller... här är jag, färskt foto från idag. smile.gif
malin72
CITAT (askar @ 22-01-2007, 16:22)
Ska väl inte vara fegare jag heller... här är jag, färskt foto från idag. smile.gif

skuggbilder är häftiga tycker jag wub.gif wub.gif
Leia
CITAT (malin72 @ 22-01-2007, 16:21)
CITAT (Leia @ 22-01-2007, 16:17)
lika som bär wub.gif  :wub:

nä det e klart men jag tycker att ni är lika wub.gif wub.gif
jag har inget barn som liknar mig sad.gif sad.gif rolleyes.gif

Det sägs att sambon och jag har "äktenskapstycke" så Max är kanske lik oss båda. Men hans pappa är ljus, därför tror jag att folk (och jag) tycker att han är mest lik sin pappa. smile.gif
malin72
så nu bidde jag min lilltjej igen tongue.gif
AnitaO
Va!! ohmy.gif Har ni tagit bort alla fina signaturbilder nu smile.gif
Leia
CITAT (AnitaGg @ 22-01-2007, 16:47)
Va!! ohmy.gif Har ni tagit bort alla fina signaturbilder nu smile.gif

HEHEHE Jag har spart ned dem på min dator så jag kan använda dem när jag vill! sleep.gif laugh.gif tongue.gif
faith
Här kommer man in sent på dagen och i stort sett alla bilder är borta. sad.gif

Men Leia, du var ju jättesöt ju. wub.gif
askar
Varför har ni tagit bort bilderna?

Tycker också att du var jättesöt Leia... och pojken var som en kopia
av dig. Otroligt vad lika ni är.

Anne hann jag se.
Anma
CITAT (askar @ 22-01-2007, 17:32)

Jag tog bort pga grejer i mitt förflutna som fått mig att bli extra försiktig. Fast här på odla har jag avslöjat mig mer än någon annanstans på nätet. smile.gif
Leia
Tack, vad snälla ni är. smile.gif Personligen tycke jag alltid att jag ser så konstig ut på kort och sällan glad, kanske beror på att jag inte är helt bekväm med att bli fotad.... Då är det bra att alltid själv hålla i kameran så slipper man vara med! tongue.gif
Leia
CITAT (Anne R @ 22-01-2007, 17:42)

Jag tog bort pga grejer i mitt förflutna som fått mig att bli extra försiktig. Fast här på odla har jag avslöjat mig mer än någon annanstans på nätet. smile.gif

Dig missade jag! sad.gif
askar

OK... då förstår jag. smile.gif
Reserv
CITAT (Leia @ 22-01-2007, 17:29)
Va!!  :o  Har ni tagit bort alla fina signaturbilder nu  :)

HEHEHE Jag har spart ned dem på min dator så jag kan använda dem när jag vill! sleep.gif laugh.gif tongue.gif

Så har jag med gjort, det va´därför jag kunde erbjuda dig en bild av dig själv rolleyes.gif wub.gif Har man taskigt minne som jag så är det alltid bra att kunna kolla ibland vem man pratar med biggrin.gif
Magdis
CITAT (Reserv @ 22-01-2007, 17:59)
Va!!  ohmy.gif  Har ni tagit bort alla fina signaturbilder nu  smile.gif

Så har jag med gjort, det va´därför jag kunde erbjuda dig en bild av dig själv rolleyes.gif wub.gif Har man taskigt minne som jag så är det alltid bra att kunna kolla ibland vem man pratar med biggrin.gif

Vem e du? rolleyes.gif
Floppy
Det här var ju jättekul...synd bara att jag missat alla bilderna...
Är det någon som vågar ge sig på en gissning på hur jag ser ut???... tongue.gif

...visserligen har jag lagt ut en bild på mig för länge sedan när det var efterfrågat i en tidigare tråd på bilder på odlaiter...
...fuska inte genom att kolla i mitt album...jag lägger in bild på mig och låter den vara kvar lite senare ikväll....
Anma
CITAT (Floppy @ 22-01-2007, 18:01)

...visserligen har jag lagt ut en bild på mig för länge sedan när det var efterfrågat i en tidigare tråd på bilder på odlaiter...
...fuska inte genom att kolla i mitt album...jag lägger in bild på mig och låter den vara kvar lite senare ikväll....

hmm. läste din profil så lite har jag fuskat... smile.gif

Ganska ljus, sportigt utseende och ofta klädd i bekväma men snygga fritidskläder. Håret är nog minst halvlångt och uppsatt i en snabbfixad tofs. Över 160 men under 170cm lång...

Baserar detta på ditt hundintresse, så du ser typ ut som jag...hehe... rolleyes.gif
askar
CITAT (Floppy @ 22-01-2007, 18:01)

Blir svårt att gissa för jag vet ju inte om du är tjej eller kille unsure.gif
Gossen Ruda
Värst vad många är blyga eller finns det allvarligare skäl bakom? Jag har ingen bra bild på mig så jag kan inte stå till tjänst med sånt.
Reserv
CITAT (Gossen Ruda @ 22-01-2007, 18:16)
Värst vad många är blyga eller finns det allvarligare skäl bakom? Jag har ingen bra bild på mig så jag kan inte stå till tjänst med sånt.

Ingen här inne som vart blyg, det är du som vakna sent bara, alla har redan visat sig rolleyes.gif
pejori
CITAT (Leia @ 22-01-2007, 17:44)

Dig missade jag! sad.gif

hon var jättefin...jag såg smile.gif smile.gif
Castea
Agneta, tänkte du på filmen Purpurfärgen när du tog fotot idag?
Jag fick i alla fall direkt associationer till den affischen!

wink.gif

Floppy
CITAT (askar @ 22-01-2007, 18:13)

....ja men det är ju det som är roligt....man vet inte om ansiktet bakom namnet är en man eller kvinna...kort eller lång, ljus eller mörk...gissa... tongue.gif

Tex baserat på ditt namn askar så tycker jag att du borde vara en man.... askar - man...*hmmm funderar*
Gossen Ruda
CITAT (Reserv @ 22-01-2007, 18:20)
CITAT (Gossen Ruda @ 22-01-2007, 18:16)

Ingen här inne som vart blyg, det är du som vakna sent bara, alla har redan visat sig rolleyes.gif

Inte alla, jag har hunnit se några. Jag har försökt installera ett datorkort hela eftermiddagen så jag har inte varit här, jag kanske skulle visa det kortet? rolleyes.gif
askar
CITAT (Floppy @ 22-01-2007, 18:35)
CITAT (askar @ 22-01-2007, 18:13)

....ja men det är ju det som är roligt....man vet inte om ansiktet bakom namnet är en man eller kvinna...kort eller lång, ljus eller mörk...gissa... tongue.gif

Tex baserat på ditt namn askar så tycker jag att du borde vara en man.... askar - man...*hmmm funderar*

Men jag har ju namnet mitt i alla inlägg tongue.gif

Ja då gissar jag på att du är en kille....brunögd, mörkhårig... lite busig frisyr
175cm lång... muskulös (mycket motion när man har hund)
gillar att klä dig i jeans och snygg skjorta... lite märkesb*g kanske.

Så gissar jag utifrån ditt anv.namn.
Floppy
Jo men jag tog bara ett exempel...jag har sett att du är kvinna...men jag tänkte bara på ditt namn...
Roligt att du gissade men fel kön...jag är kvinna...men mycket roligt å se hur folk tror att jag ser ut och vad de baserar det på... smile.gif
askar
CITAT (Floppy @ 22-01-2007, 18:47)
Jo men jag tog bara ett exempel...jag har sett att du är kvinna...men jag tänkte bara på ditt namn...
Roligt att du gissade men fel kön...jag är kvinna...men mycket roligt å se hur folk tror att jag ser ut och vad de baserar det på... smile.gif

ja då var det väl inte så många rätt där inte. laugh.gif

Stämde hårfärg eller något annat?
Ophelia
Kan avslöja att jag har två ben, två armar och ett huvud som är uppe och fötterna i backen (hemtrevliga ankdoningar). Nu vet alla hur jag ser ut smile.gif
Leia
CITAT (Reserv @ 22-01-2007, 17:59)
Va!!  :o  Har ni tagit bort alla fina signaturbilder nu  :)

Fast jag skojjade bara! laugh.gif laugh.gif laugh.gif Jag har ett otroligt minne för utseenden så jag behöver inte spara bilderna, men är dålig på namn.... wink.gif
Rapchic
den enda jag har ett ansikte till
(då påhittat) är ladyG
och jag tänker mig henne nästan likadan som
min enda kvinnligade karatetränare (hmm undra varför)

ganska kort, mörkblont halvkort hår, snäll smile.gif

skulle vara kul om nån försökte sig på mig men då har jag en bild då sad.gif
men man kan ju gissa ändå unsure.gif
Gillan
Jösses vad ni hafr det roligt idag.Förstår inte att ni måste passa på när jag inte är här rolleyes.gif laugh.gif

Och det värsta...........jag har ju missat alla foton på er rolleyes.gif laugh.gif laugh.gif
Floppy
CITAT (askar @ 22-01-2007, 18:50)
CITAT (Floppy @ 22-01-2007, 18:47)
Roligt att du gissade men fel kön...jag är kvinna...men mycket roligt å se hur folk tror att jag ser ut och vad de baserar det på...  :)

ja då var det väl inte så många rätt där inte. laugh.gif

Stämde hårfärg eller något annat?

Jag avslöjar lite senare hur och vilka som hade rätt på vad och så... tongue.gif
Nån mer som vill 'yttra' sig om mig? smile.gif
Floppy
CITAT (Rapchic @ 22-01-2007, 19:27)
men man kan ju gissa ändå unsure.gif

160 lång...normal storlek i kläder...ca 37 i fötter...resten kan man ju se av fotot som du sa... smile.gif
Rapchic
CITAT (Floppy @ 22-01-2007, 20:35)
CITAT (Rapchic @ 22-01-2007, 19:27)
men man kan ju gissa ändå  :unsure:

160 lång...normal storlek i kläder...ca 37 i fötter...resten kan man ju se av fotot som du sa... smile.gif

tänkte säga att fotot ljuger lite ang frisyr
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon