Full version: ang ansikte på namn
Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20
pejori
CITAT (mulle @ 22-01-2007, 23:20)
Puhhhh... Här skulle jag bara titta in på forumet efter kvällsjobbet och så får man stressa sig igenom 23 härliga sidor och varva upp i stället för att varva ner...
Nå, mig veterligen vet Agneta, Pejori, Andreas och Adrian hur jag ser ut men ingen annan så kom igen nu...
Kön, ålder, längd, vikt, hårfärg... Ge bud!
Mulle

jag vet...jag vet!!!! laugh.gif laugh.gif laugh.gif
askar
CITAT (pejori @ 22-01-2007, 23:33)
Puhhhh... Här skulle jag bara titta in på forumet efter kvällsjobbet och så får man stressa sig igenom 23 härliga sidor och varva upp i stället för att varva ner...
Nå, mig veterligen vet Agneta, Pejori, Andreas och Adrian hur jag ser ut men ingen annan så kom igen nu...
Mulle

Vet också. smile.gif

Sicken snygging. wub.gif Och jag måste bara få tillägga... Jesses vad fel bild jag hade bildat mig av henne. laugh.gif
Floppy
Mulle...du har säkert långt hår som du sätter upp i en knut...med en pensel kanske? tongue.gif wub.gif ...färgen är nog ljus...kanske silvergrå... wink.gif wub.gif
pejori
CITAT (askar @ 22-01-2007, 23:36)
Mulle

Vet också. smile.gif

Sicken snygging. wub.gif Och jag måste bara få tillägga... Jesses vad fel bild jag hade bildat mig av henne. laugh.gif

mmm...en stilig dam det där smile.gif
Lady Hamilton
Jag gissar att du ser ut så här
(här fanns en tecknad bild på skogsmulle)
mulle
Sicken snygging är definitivt en sanning med modifikation.... laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Glöm inte att du såg foton av mig från presidentens bal efter x antal timmars kamp med makeupen...
Mitt hår är rödblont och skulle tyvärr aldrig hållas i en knut, för det mesta spretar det åt alla håll!
Född 55 så Leocarpus hade rätt. Medellängd, var ligger den för kvinnor?Jag är 170.
Väldigt mycket, för mycket, former, vikten just nu är 68.

Jag undrar vad du egentligen hade för bild Agneta?
Piccante
CITAT (Snöflinga @ 22-01-2007, 14:30)
LEOCARPUS: föreställer mig någonting ur "sagan om ringen" .. inte Gollum, men någonting ditåt med långa armar och ben  ;)  inte illa ment ... det är namnet som gör att jag ser dej så ...

Det där lät så roligt när jag läste laugh.gif så jag tänkte lägga upp en ny profilbild ett tag så ni får jämföra med Gollum och de andra i sagan om ringen laugh.gif
askar
CITAT (mulle @ 22-01-2007, 23:49)
Sicken snygging är definitivt en sanning med modifikation.... laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Glöm inte att du såg foton av mig från presidentens bal efter x antal timmars kamp med makeupen...
Mitt hår är rödblont och skulle tyvärr aldrig hållas i en knut, för det mesta spretar det åt alla håll!
Född 55 så Leocarpus hade rätt. Medellängd, var ligger den för kvinnor?Jag är 170.

"Såg" dig som en liten rundnätt dam... ljushårig med håret i knut..
en äkta Finländsk bondmora. smile.gif wub.gif

Då förstår du väl min förvåning när jag såg bilden smile.gif wub.gif
malin72
CITAT (askar @ 22-01-2007, 23:36)
Mulle

Vet också. smile.gif

nyfiken nyfiken laugh.gif laugh.gif
mulle
OK, så här ser jag ut då jag är på bal...

Ophelia
Alla ser väldigt förtjusande ut smile.gif
Leia
Men gu´vad snygga ni är allihopa! smile.gif wub.gif

Tyvärr missade jag några bilder (bla. AnneR igen...) Och scrollan har jag inte sett ännu.

Mulle! laugh.gif Vad fel jag har haft om dig. Du är lika snygg som "min bild", men jag trodde du var i 35 års åldern mörk och ganska smal. (faktiskt hade jag fått för mig att vi liknade varandra lite laugh.gif Fast jag tänkte mig att du hade mycket finare hud än mig, sådär solbrun året om du vet,. biggrin.gif wub.gif ) Tyckte att du skrev med en handstil som var lite "yngre" än vad du är i brevet jag fick av dig! smile.gif wub.gif

Agneta! Håller med att du har en otroligt snygg grå färg! Har ju´sett bild på dig förut och tyckte det då med! Kan tänka mig att du var riktigt populär bland killarna när du var ung! wub.gif

Tycker nog att alla ni som satt in bilder kan mäta er med min första bild på Prinsessan Leia! smile.gif wub.gif

(ok, inte ni av manligt kön, även om ni är snyggingar ni med! wub.gif )
evelina
Oj vad jag har missat bilder. Men dom jag har sett så är ni alla väldigt snygga!! wub.gif
AnitaO
HATAR att bli fotograferad, och ännu mer hatar jag att visa bilder på mig själv rolleyes.gif
Men för den goda sakens skull då biggrin.gif

evelina
CITAT (AnitaGg @ 23-01-2007, 08:36)
HATAR att bli fotograferad, och ännu mer hatar jag att visa bilder på mig själv  :rolleyes:
Men för den goda sakens skull då  :D

Samma här,hatar att bli fotad.

Snygg tjej är du,kul att se ett ansikte på dig!! smile.gif wub.gif
malin72
CITAT (mulle @ 22-01-2007, 23:49)

ja just det glömde ju bort bal tråden laugh.gif laugh.gif laugh.gif
malin72
HATAR att bli fotograferad, och ännu mer hatar jag att visa bilder på mig själv rolleyes.gif

japp här kämpar vi för den goda sakens skull laugh.gif laugh.gif laugh.gif
hatar också att bli fotat och speciellt när dom säger leeeeee....då brukar jag se surare ut tongue.gif tongue.gif

hej på dig kul att ses smile.gif
pejori
samma här...är sällan med på foto av den orsaken blink.gif
Kathy
CITAT (Ophelia @ 23-01-2007, 06:22)
Alla ser väldigt förtjusande ut smile.gif

Kan bara hålla med. wub.gif
Kathy
CITAT (Leia @ 23-01-2007, 07:34)
Och scrollan har jag inte sett ännu.

....tror jag hoppar över det......
Reserv
CITAT (Scrollan @ 23-01-2007, 09:51)
Alla ser väldigt förtjusande ut  :)

Men du har inte satt in nån bild på dig än va´?? unsure.gif
malin72
CITAT (Reserv @ 23-01-2007, 09:52)
Alla ser väldigt förtjusande ut  smile.gif

nä det är fortfarande många man är nyfiken på tongue.gif tongue.gif tongue.gif

oj den är på 25 sidor ohmy.gif vad roligt att vi fick lite kulit med tråden smile.gif
Rossi
Och här är jag.

evelina
Söt tjej! smile.gif Dig hade jag tänk mig lite äldre men jag vet inte varför! sleep.gif
malin72
CITAT (Rossi @ 23-01-2007, 11:11)
Och här är jag.

hej hej smile.gif smile.gif
Kathy
CITAT (malin72 @ 23-01-2007, 11:10)
CITAT (Reserv @ 23-01-2007, 09:52)
Alla ser väldigt förtjusande ut  smile.gif

nä det är fortfarande många man är nyfiken på tongue.gif tongue.gif tongue.gif

rolleyes.gif tongue.gif wink.gif
malin72
nej men inte dig Scrollan smile.gif du har ju redan sagt att du inte vill.....jag tänkte mera på Ophelia tongue.gif

lite krypsiskt med benen på marken laugh.gif laugh.gif laugh.gif men hennes bild är hon ju blå på laugh.gif
Gillan
Oj,oj,o, så snygga ni är allihop. Man skulle ju kunna få mindervärdeskomplex för mindre om man hade såna anlag tongue.gif

Men här kommer i alla fall en till som fullkomligt avskyr att befinna sig framför kameran. Så det här är vad ni får hålla till godo med av mig tongue.gif laugh.gif
malin72
CITAT (Evgeni @ 23-01-2007, 12:29)
Oj,oj,o, så snygga ni är allihop. Man skulle ju kunna få mindervärdeskomplex för mindre om man hade såna anlag tongue.gif

Men här kommer i alla fall en till som fullkomligt avskyr att befinna sig framför kameran. Så det här är vad ni får hålla till godo med av mig tongue.gif laugh.gif

nämen vilket tuff bild smile.gif
Leia
Vilken läcker färg du har på ögonen Gillan! smile.gif wub.gif
Leia

ohmy.gif Trodde du såg ut som en golden ju´!!!!

Skojja bara, har ju sett dig förr! smile.gif Du är så fin så! smile.gif wub.gif
Lady Hamilton
CITAT (Evgeni @ 23-01-2007, 12:29)

Men här kommer i alla fall en till som fullkomligt avskyr att befinna sig framför kameran. Så det här är vad ni får hålla till godo med av mig tongue.gif  :lol:

ohmy.gif Men Gillan du SER ju ut som ett eventuelltgeni laugh.gif laugh.gif
Skit snygg! wub.gif
Alba
EVGENI - vilken raffig tjej.
Jag trodde du var ljushårig med långt hår.
Alba
Jag tillhör de som hatar att vara med på bild.
Denna har jag scannat - har inga bilder av mig i digitalkameran.
Den blev inte bra - är så mörk.
Titta snabbt för snart försvinner bilden !

Gillan
Man tackar och niger. Men jag har ju justerat kontrasterna för att ni inte skulle få se skavankerna så väl wub.gif

Det ska bli kul och se sen på mässan hur mycket bilderna stämmer med verkligheten rolleyes.gif laugh.gif

Ljushårig och lång hårig.......har jag nog också varit nån gång rolleyes.gif ( fast alltid med ett visst inslag av rött eftersom jag är född sån)
malin72
CITAT (Alba @ 23-01-2007, 12:43)

jag tittat och tittar hej hej smile.gif
Gillan
CITAT (Alba @ 23-01-2007, 12:43)

Nää, inte ta bort den nu när du äntligen fick in den här biggrin.gif
Lady Hamilton
Lady Hamilton.............. sleep.gif har nu tagit bort sin bild
laugh.gif
pejori
CITAT (Hamilton @ 23-01-2007, 12:56)
Lady Hamilton.............. sleep.gif

lika stilig som på mässan wub.gif wub.gif
Gillan

Hallå där Ladyn, du var då en käck tjej! Men jag tycker mig inte känna igen dig från fotona från mässan unsure.gif laugh.gif laugh.gif . Men, du vet, mitt minne blink.gif

Jättefint foto i alla fall smile.gif
AnitaO

Vilken läcker altan!! smile.gif
Du var också läcker för övrigt rolleyes.gif tongue.gif biggrin.gif
Magdis
NU såg jag också Hamiltons bild...var fel på länken först. Stilig dam o stiligt hus. smile.gif Såg inte ut riktigt som jag trott, jag trodde på ljusblont hår jag. smile.gif Men hårlängden stämde. smile.gif
Lady Hamilton
ohmy.gif Oj det tänkte jag inte på.........hrm.....den "läckra altanen" har nu mera en "tjusig" entre också. (istället för "tuppgången" som syns på bild)
Och det är inne på denna altan som jag driver upp mina små "blombebisar" wub.gif
Betty
Vad lång du ser ut på det där kortet Hamilton! tongue.gif
Lady Hamilton
CITAT (Betty @ 23-01-2007, 13:43)
Vad lång du ser ut på det där kortet Hamilton! tongue.gif

laugh.gif Ja men det VET ju du att jag är.......... sleep.gif
(jämfört med vissa är 162,5 cm och ändå "lång")
Men jämfört med dig Betty är jag kort! laugh.gif
P.s. Hoppas att vi syns i år igen D.s.
anna_rispan
CITAT (Evgeni @ 22-01-2007, 20:33)
CITAT (anna_rispan @ 22-01-2007, 20:28)
ja gissa på ni om ni vill! jag har ju haft bilder inne men det kan ju inte alla ha hunnit se. kör på!!!

Inte speciellt lång, runt 160 cm kanske. Blond eller cendre´färgat hår, mellanlångt, också gärna hopbundet därbak. Glasögon kanske. Ganska smidig kropp.

Menar du att du haft bilder inne idag, eller förr. Jag letade info om dig i den här tråden och kunde ingen hitta unsure.gif

CITAT (Alba @ 22-01-2007, 20:31)
CITAT (anna_rispan @ 22-01-2007, 20:28)
ja gissa på ni om ni vill! jag har ju haft bilder inne men det kan ju inte alla ha hunnit se. kör på!!!

Mörkbrunt långt hår.
Lång och smal ca 1.70
Sportig i stil och kläder.

Ni fick ju nästan ihop mig!!!!!
Jag är några cm längre än 170! Hur kunde du gissa så rätt Alba!!??
Glasögon, japp!
Min normala hårfärg är nog mellan/mörkblond nuförtiden. Har en gammal färgning kvar i håret nu. Utväxtfrisyr. Ska spara så långt jag kan nu är det tänkt. När jag har långt brukar jag sätta ihop det i en tofs eller fläta. Orkar inte ha det hängade i ansiktet. rolleyes.gif
Ja, visst kan man kalla kroppen smidig o klädstilen...är mest jeans o enkla tröjor. Är det sportigt? wink.gif

OBS! Jag ber vänligen att ni inte sparar ner bilden på mig. smile.gif
Alba
Stilig tjej.
Sportig eller ledig stil var som jag tänkte. Men i mina tankar hade du riktigt mörkbrunt hår långt ner på ryggen.
Varför jag tänkte så vet jag inte.
anna_rispan
Alba: tack! synd att jag missade din bild.

Tack till alla som lagt oin en bild. Det är roligt att få ett ansikte. Men hur konstigt är det att man gissar så fel jämt!!! rolleyes.gif
Alla har varit fina också. Ingen behöver skämmas för sitt utseende. smile.gif wub.gif
Betty
CITAT (Hamilton @ 23-01-2007, 13:53)
CITAT (Betty @ 23-01-2007, 13:43)
Vad lång  du ser ut på det där kortet Hamilton! tongue.gif

laugh.gif Ja men det VET ju du att jag är.......... sleep.gif
(jämfört med vissa är 162,5 cm och ändå "lång")
Men jämfört med dig Betty är jag kort! laugh.gif
P.s. Hoppas att vi syns i år igen D.s.

Det tror jag nog att vi gör. smile.gif
Floppy
CITAT (Rossi @ 23-01-2007, 11:11)
Och här är jag.

Rossi...mycket snygg blus...gillar färgerna... wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon