Full version: ang ansikte på namn
Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20
malin72
CITAT (Hamilton @ 23-01-2007, 12:56)
Lady Hamilton.............. sleep.gif

hej där "lady Hamilton" tongue.gif tongue.gif tongue.gif såå passande skylt biggrin.gif
askar
Nu har jag gått igenom dagens inlägg... Så många vackra damer smile.gif

Fler bilder vill vi ha... kul å "se" vem man pratar med. smile.gif
malin72
CITAT (askar @ 23-01-2007, 15:16)
Fler bilder vill vi ha... kul å "se" vem man pratar med. smile.gif

ja visst är det smile.gif
askar
Hur är det med coopywright på era bilder. Får man spara på sin egen dator
så man kan uppdatera sitt usla minne nån gång. unsure.gif
anna_rispan
Jag vill helst INTE att min bild hamnar någon annanstans. Så jag hoppas att det får vara så. sleep.gif

Man kan ju alltid påminna varandra i framtiden ändå, tänker jag. smile.gif
Alba
De som inte vill att man sparar bilden ska vi respektera.
Var och en kan ju då säga om vi inte får spara.

Anna rispan - jag hade sparat din bild men nu är den borttagen.
malin72
mitt behöver ni inte spara bara gå in på albumet i blandat....vill inte heller ha bilder ute på nätet,även om jag har det nu sleep.gif
men det har mycket med att göra att min brors bild fladdrade runt överallt förut....så alla såg ut som min bror rolleyes.gif
pejori
vill inte ha mina sparade heller om jag får välja wub.gif
askar
OK ... bra , det ska respekteras. smile.gif
malin72
hur många är vi nu som vågat visa oss unsure.gif unsure.gif tongue.gif tongue.gif
pejori
alla utom scrollan tror jag smile.gif
anna_rispan
o om jag får önska så vill jag gärna se Albas bild. Missade ju den...
malin72
CITAT (pejori @ 23-01-2007, 15:58)
alla utom scrollan tror jag smile.gif

ophelia då unsure.gif unsure.gif

sen finns mångs flera här som inte ens skrivt i tråden laugh.gif laugh.gif men jag tycker att vi blev rätt många ändå wub.gif wub.gif
pejori
jaaa..ophelia glömde jag smile.gif smile.gif
man kan nog inte få hela odla hit nä...men det var många som vågade smile.gif smile.gif
Floppy
CITAT (anna_rispan @ 23-01-2007, 15:59)

sad.gif ...samma här...had ju lite problem med datorn tidigare plus att jag har varit ute nästan hela dagen...så kom igen...visa en gång till...ppppplease wub.gif wub.gif wub.gif
AnitaO
Anna:
Jag måste ha sett en bild på dig nån annan gång, för jag fick en känsla av att jag "visste" att du såg ut så unsure.gif unsure.gif
anna_rispan
CITAT (AnitaGg @ 23-01-2007, 16:12)
Anna:
Jag måste ha sett en bild på dig nån annan gång, för jag fick en känsla av att jag "visste" att du såg ut så unsure.gif unsure.gif

ja, det kan du nog ha gjort. jag har haft en bild inne i en annan tråd om hur vi såg ut. men då var jag ljushårig o stod o "pratade" med Oprah på madame Taussauds. O i "dagens outfit tråd" var hela jag med en gång i sarong. fast då var inte huvudet med. rolleyes.gif
AnitaO
CITAT (anna_rispan @ 23-01-2007, 16:15)
CITAT (AnitaGg @ 23-01-2007, 16:12)
Anna:
Jag måste ha sett en bild på dig nån annan gång, för jag fick en känsla av att jag "visste" att du såg ut så  :unsure:  :unsure:

ja, det kan du nog ha gjort. jag har haft en bild inne i en annan tråd om hur vi såg ut. men då var jag ljushårig o stod o "pratade" med Oprah på madame Taussauds. O i "dagens outfit tråd" var hela jag med en gång i sarong. fast då var inte huvudet med. rolleyes.gif

Så var det!! Det kommer jag ihåg nu smile.gif
Alba

Här kommer min bild. Tagen på Vinga en blåsig och kall dag. Jag verkar vara ordentligt klädd.

Floppy
CITAT (Alba @ 23-01-2007, 16:29)

Här kommer min bild. Tagen på Vinga en blåsig och kall dag. Jag verkar vara ordentligt klädd.

Tack Alba... wub.gif ...ser blåsigt ut det där ... wub.gif
Gossen Ruda
Jag har som sagt var ingen bild att lägga ut annars hade jag gjort det. Hur blev bilderna från muséet, Olle?

Jag förstår inte riktigt tveksamheten med bildvisandet, vad skulle kunna hända? Vill ni inte att Odla-identiteten och er riktiga identitet skall kunna kopplas samman? Risken är nog obefintlig.
Kathy
CITAT (Gossen Ruda @ 23-01-2007, 16:38)
Jag förstår inte riktigt tveksamheten med bildvisandet, vad skulle kunna hända? Vill ni inte att Odla-identiteten och er riktiga identitet skall kunna kopplas samman? Risken är nog obefintlig.

En gissning är att några kanske gillar anonymiteten som blir av att inte visa någon bild på sig själv?
Gossen Ruda
CITAT (Scrollan @ 23-01-2007, 16:49)

En gissning är att några kanske gillar anonymiteten som blir av att inte visa någon bild på sig själv?

Kanske det ja. Jag förstår dock fortfarande inte varför men man kanske inte behöver förstå allt. sleep.gif
Kathy
CITAT (Gossen Ruda @ 23-01-2007, 16:56)
CITAT (Scrollan @ 23-01-2007, 16:49)

Kanske det ja. Jag förstår dock fortfarande inte varför men man kanske inte behöver förstå allt. sleep.gif

Jag ser fram emot en bild på dig. smile.gif
Magdis
Jag har som sagt var ingen bild att lägga ut annars hade jag gjort det.

Har du inte en endaste bild på dig själv? huh.gif smile.gif
Blomstertanten
Åh, herrejösses !!!!! ohmy.gif

Man kan inte ens vara borta ett dygn utan att man missar hur mycket som helst !

Ger mej på en liten gissning av hur Gossen Ruda ser ut :
Han är ganska smal , lång , mörkhårig och har glasögon. Har glimten i ögat och ser därför lite ut som en busunge, fast i vuxen upplaga.
(om nån förstår vad jag menar) Sen det där med åldern unsure.gif Har ingen aning om jag sett det nån gång, men fick siffran 48 i huvet så det kör jag på tongue.gif
Snöflinga
CITAT (Blomstertanten @ 23-01-2007, 17:19)
Åh, herrejösses !!!!! ohmy.gif

Man kan inte ens vara borta ett dygn utan att man missar hur mycket som helst !

Ger mej på en liten gissning av hur Gossen Ruda ser ut :
Han är ganska smal , lång , mörkhårig och har glasögon. Har glimten i ögat och ser därför lite ut som en busunge, fast i vuxen upplaga.
(om nån förstår vad jag menar) Sen det där med åldern unsure.gif Har ingen aning om jag sett det nån gång, men fick siffran 48 i huvet så det kör jag på tongue.gif

Jag tror mera åt det rödlätta hållet ... lite tunnhårig, glasögon och skägg... lång och gänglig, med en förkärlek för manchesterbyxor och rutiga skjortor wub.gif
AnitaO
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 23-01-2007, 17:18)
Jag har som sagt var ingen bild att lägga ut annars hade jag gjort det.

Har du inte en endaste bild på dig själv? huh.gif smile.gif

Tycker att gossen borde ta tillfället i akt och göra lite reklam för sig rolleyes.gif laugh.gif
askar
Har inte Ruda haft inne en bild på sig för inte så hemskt länge sedan
eller var det kanske Ralf unsure.gif
Blomstertanten
CITAT (askar @ 23-01-2007, 17:32)

Minnet är bra , men kort ? tongue.gif
askar
CITAT (Blomstertanten @ 23-01-2007, 17:34)

Stämmer bra laugh.gif
Gossen Ruda
Mer gissningar? rolleyes.gif

Jag har faktiskt tagit några bilder på mig för skoj skull med självutlösaren, men eftersom detta är ett sedligt forum så passar nog inga nudistbilder. laugh.gif
askar
CITAT (Gossen Ruda @ 23-01-2007, 17:37)

Jag har faktiskt tagit några bilder på mig för skoj skull med självutlösaren, men eftersom detta är ett sedligt forum så passar nog inga nudistbilder. laugh.gif

Du kan ju redigera.... ett löv kanske rolleyes.gif
Gossen Ruda
CITAT (askar @ 23-01-2007, 17:38)
Mer gissningar?  :rolleyes:

Du kan ju redigera.... ett löv kanske rolleyes.gif

Man skall väl inte skryta men ETT löv? rolleyes.gif
Magdis
CITAT (Blomstertanten @ 23-01-2007, 17:34)

Ralf vet jag att jag har sett på bild. smile.gif
Reserv

kanske är det som ska till, så kanske inte sista tåget gått ändå rolleyes.gif Det finns många vackra damer här så vem vet..... rolleyes.gif
Magdis
CITAT (Reserv @ 23-01-2007, 17:42)
Mer gissningar?  :rolleyes:

kanske är det som ska till, så kanske inte sista tåget gått ändå rolleyes.gif Det finns många vackra damer här så vem vet..... rolleyes.gif

så säger han säkert bara för att retas, för att vi ska gräma oss ännu mer över att han inte visar dem! tongue.gif laugh.gif
Reserv
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 23-01-2007, 17:45)
Mer gissningar?  rolleyes.gif

så säger han säkert bara för att retas, för att vi ska gräma oss ännu mer över att han inte visar dem! tongue.gif laugh.gif

Är du säker på att du stavade rätt nu gumman?? skulle det va´m eller n på slutet?? tongue.gif
anna_rispan
CITAT (Alba @ 23-01-2007, 16:29)

Åååååå, så missar jag igen!!!! TYpiskt. Jag kommer nog att få fortsätt ha "min" bild va Alba. biggrin.gif
Magdis
CITAT (Reserv @ 23-01-2007, 17:46)
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 23-01-2007, 17:45)
Mer gissningar?  rolleyes.gif

Är du säker på att du stavade rätt nu gumman?? skulle det va´m eller n på slutet?? tongue.gif

wub.gif wub.gif laugh.gif laugh.gif
anna_rispan
Var jag så gammal som ni trodde jag var?? unsure.gif

Har alla tittat klart på bilden?? smile.gif
Reserv
CITAT (anna_rispan @ 23-01-2007, 17:53)

Jag trodde du va´äldre..... tongue.gif ..betydligt äldre biggrin.gif wub.gif
anna_rispan
CITAT (Reserv @ 23-01-2007, 17:54)

Har alla tittat klart på bilden??  :)

Hur gammal då?? unsure.gif ohmy.gif
Reserv
CITAT (anna_rispan @ 23-01-2007, 17:55)
CITAT (Reserv @ 23-01-2007, 17:54)

Har alla tittat klart på bilden??  smile.gif

Hur gammal då?? unsure.gif ohmy.gif

35-40.....fast nu vet jag juh inte hur gammal du är heller, men du ser ut som 25-30 max, kanske yngre unsure.gif
Gillan

Min bild av dig stämmer till en del. Jag trodde du hade längre och lite busigare hår. Och inte så lång då. biggrin.gif
anna_rispan
CITAT (Reserv @ 23-01-2007, 17:56)
35-40.....fast nu vet jag juh inte hur gammal du är heller, men du ser ut som 25-30 max, kanske yngre unsure.gif

Du vågade säga vad du trodde i allafall! Modigt!

Men nu blir jag ju otroligt nyfiken på vad som har gett det intrycket liksom.

O så får jag ju lov att säga att jag är väldigt glad att jag iallafall ser ut som min ålder!! Är 25 ännu....

P.s är jag för ung för att åka med på scootertur ... unsure.gif rolleyes.gif
Magdis

japp, jag tycker det stämde precis det jag tänkt mig. smile.gif
Reserv
CITAT (anna_rispan @ 23-01-2007, 17:59)
CITAT (Reserv @ 23-01-2007, 17:56)

Du vågade säga vad du trodde i allafall! Modigt!

Men nu blir jag ju otroligt nyfiken på vad som har gett det intrycket liksom.

O så får jag ju lov att säga att jag är väldigt glad att jag iallafall ser ut som min ålder!! Är 25 ännu....

P.s är jag för ung för att åka med på scootertur ... unsure.gif rolleyes.gif

rolleyes.gif Njäe.....det är trevligt att åka skoter rolleyes.gif oavsett ålder wub.gif
anna_rispan
Evgeni: jag får kämpa rejält för att håret ska bli busigt o då måste dtevara kortare än nu. Jag har nog ett av Sveriges rakaste hår tror jag.

Magdis: rolleyes.gif du kom ju ihåg en bild ju!!! rolleyes.gif
Ophelia
CITAT (malin72 @ 23-01-2007, 11:53)
nej men inte dig Scrollan smile.gif du har ju redan sagt att du inte vill.....jag tänkte mera på Ophelia tongue.gif

lite krypsiskt med benen på marken laugh.gif laugh.gif laugh.gif men hennes bild är hon ju blå på laugh.gif

Men ingen har ju gissat på hur jag kan tänkas se ut rolleyes.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon