Full version: ang ansikte på namn
Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20
Betty
CITAT (Jejja @ 06-02-2007, 11:59)
Jag blev så inspirerad av era bilder, så här kommer en på mig också... biggrin.gif

Bild på Jejja

Edit:
Angående klubb för inbördes beundran... Jag KRÄVER komplimanger... tongue.gif

Nej men se där vilken söt liten kalaspingla! Tror bestämt du brås på din mor... wink.gif

laugh.gif rolleyes.gif
Lady Hamilton
CITAT (Betty @ 06-02-2007, 17:40)
Jag blev så inspirerad av era bilder, så här kommer en på mig också...  :D

Bild på Jejja

Edit:
Angående klubb för inbördes beundran... Jag KRÄVER komplimanger...  :P

Nej men se där vilken söt liten kalaspingla! Tror bestämt du brås på din mor... wink.gif

laugh.gif rolleyes.gif

laugh.gif Jag kan hålla med om det............
Alba
CITAT (Betty @ 06-02-2007, 17:40)
Jag blev så inspirerad av era bilder, så här kommer en på mig också...  :D

Bild på Jejja

Edit:
Angående klubb för inbördes beundran... Jag KRÄVER komplimanger...  :P

laugh.gif rolleyes.gif

Men då borde väl modern också visa upp sig tongue.gif
Lady Hamilton
Räcker det inte med att bl.a. jag kan intyga likheten tongue.gif
Alba
Nja du kanske inte har putsat glasögonen biggrin.gif
Betty
till dig Hamilton. wub.gif
Reserv
Hörde en liten fågel viska att man kunde lägga 20 år på Jejjas bild så fick man fram moderskapet rolleyes.gif En grann kvinna då, med humöret på topp wub.gif
Alba
Jaa då förstår jag

Betty
CITAT (Alba @ 06-02-2007, 17:54)
Jaa då förstår jag

Hördududu! tongue.gif laugh.gif
Jag hittade en bild till slut... :-P
Reserv
Förstod jag väl Betty att det va´ett grannt fruntimmer, med glimten i ögat rolleyes.gif tongue.gif wub.gif
Alba
Jag missförstod ju Reservs beskrivning.

Nu ser jag ju att han har rätt biggrin.gif
Maggan H
biggrin.gif Som sagt roligt att se personen bakom signaturen! Ni ser ju ut som folk allihopa! biggrin.gif wub.gif
ninnisky
CITAT (Margareta Hansson @ 06-02-2007, 17:13)
biggrin.gif Som sagt roligt att se personen bakom signaturen! Ni ser ju ut som folk allihopa! biggrin.gif  :wub:

ha ha, då har ni inte sett mig biggrin.gif får nog be maken ta en bild eftersom jag alltid är den som står bakom kameran biggrin.gif
malin72
och jag måste bara säga att jag känner mig glad över att min lilla tråd har blivit såååååå stor wub.gif wub.gif wub.gif

hej hej jejja "vinkar glatt" gla och go
wub.gif wub.gif

och ninnisky skynda på mannen tongue.gif tongue.gif tongue.gif
Ophelia
Ja det är så kul att få se alla.

Idag har jag klippt mig...har en ganska osymetrisk lugg och urklippt längd smile.gif
Lady Hamilton
CITAT (Ophelia @ 06-02-2007, 19:30)
Ja det är så kul att få se alla.

Idag har jag klippt mig...har en ganska osymetrisk lugg och urklippt längd smile.gif

wink.gif Förstår inte riktigt hur du blev............kan vi inte få se en bild i stället laugh.gif
Alba
Bettis - här är tråden. Dags att komma fram tongue.gif
Reserv
Tror jag puttar upp tråden lite, så kanske Ofhelia ser att Hamilton vill se nya frisyren rolleyes.gif Ja, vi andra också förstås........är väl bäst att tillägga, annars anklagar My lady mig för mobbning tongue.gif
Och för er som ännu inte vågat ta steget...kasta in en bild så vi får se vilka ni är wub.gif
Ophelia
Hehe...jag har klippt mig...en osymmetrisk lugg och kortare samt mer uppklippt resterande hår smile.gif
Alba
Jag förstår inte - bild ? biggrin.gif
Reserv
CITAT (Ophelia @ 09-02-2007, 19:31)
Hehe...jag har klippt mig...en osymmetrisk lugg och kortare samt mer uppklippt resterande hår smile.gif

Och nyare bild då??? rolleyes.gif vill vi ha också wub.gif Sen såg jag att Alba va´minuten snabbare än mig där biggrin.gif biggrin.gif bara för att jag ska svamla i alla trådarna tongue.gif dags för mig att hålla tyst ett tag nu rolleyes.gif
Alba
Tjejer är snabba biggrin.gif
Ophelia
Jag får väl slänga mig framför en kamera...ser inte alls lika "tam" ut som tidigare smile.gif
Alba
CITAT (Ophelia @ 09-02-2007, 19:35)
Jag får väl slänga mig framför en kamera...ser inte alls lika "tam" ut som tidigare smile.gif

Ok - Vi väntar ............
Alba
Å vi väntar .........
Reserv
Och väntar...... rolleyes.gif
AnitaO
Och tjatar rolleyes.gif
Ophelia
Ni får nog vänta....håller på och letar lägenhet samt planera för flytt. Det går före allt annat nu smile.gif
Alba
Men då hinner ju håret växa ut igen biggrin.gif tongue.gif
Reserv
Nån som ska på Älvsjömässan samma dag som Ophelia???? rolleyes.gif Fram med kameran då..... unsure.gif Fast det är väl 1½ månad dit eller nåt sånt?? sad.gif ja då har det nog vuxit ut, och jag som tyckte jag kom på en sån bra idé sleep.gif
Ophelia
CITAT (Reserv @ 10-02-2007, 14:24)
Nån som ska på Älvsjömässan samma dag som Ophelia???? rolleyes.gif Fram med kameran då..... unsure.gif Fast det är väl 1½ månad dit eller nåt sånt?? sad.gif ja då har det nog vuxit ut, och jag som tyckte jag kom på en sån bra idé sleep.gif

...eller så har jag klippt mig i en heeeelt annan frisyr...och bytt färg smile.gif
Reserv
CITAT (Ophelia @ 10-02-2007, 14:51)
CITAT (Reserv @ 10-02-2007, 14:24)
Nån som ska på Älvsjömässan samma dag som Ophelia???? rolleyes.gif Fram med kameran då..... unsure.gif Fast det är väl 1½ månad dit eller nåt sånt??  :(  ja då har det nog vuxit ut, och jag som tyckte jag kom på en sån bra idé sleep.gif

...eller så har jag klippt mig i en heeeelt annan frisyr...och bytt färg smile.gif

Ombyte förnöjer rolleyes.gif wub.gif säger dom som vet tongue.gif
Alba
Och väntar ........ tongue.gif
skånepåg
Här är jag ^^
skånepåg
En ny bild från mobilkameran biggrin.gif
fuchsian
Jag brukar "få" en bild i huvudet av en person som jag läser och svarar på ett inlägg.
För det mesta tar jag inte emot det, men om personen kommer upprepade gånger i samspråk med mig, så har jag en klar bild av personen.
Oftast använder man sin intuition, som alla har mer el. mindre utvecklad. Jag har gjort sådana läsningar under min mediala utbildning, där vi fick ett antal föremål som vi inte såg (de var inlindade i ett slutet kuvert) så fick vi skriva ner vad vi fick fram och sända till en mellanhand som gav det och min läsning till personen i fråga och sedan fick ägaren bedömma och sätta hur mycket stämde 0-100%. Detta fick vi göra också när inbjuden publik fanns på plats och hade lämnat föremål till läsning... många tyckte att det var jobbigt att ensam stå där framme men jag var nervös inför det, inte där framme, för jag visste att detta fixar jag.

Men det funkar även genom texten jag läser om jag kopplar på det, men har ingen större behov av att göra det, men de som har varit mot mig, har jag läst av! bra att veta ..... ....fuchian....
Biggan_
CITAT (skånepåg @ 22-09-2010, 11:19) *

Men jessus påg, sätt po varmen så du slipper o va frösen om hoet! naughty.gif
skånepåg
CITAT (Biggan_ @ 22-09-2010, 14:19) *
Men jessus påg, sätt po varmen så du slipper o va frösen om hoet! naughty.gif

Haha det är bara en bandana som e svart med röda mönster, syns lite dåligt ohmy.gif
Alba
CITAT (skånepåg @ 22-09-2010, 15:43) *
Haha det är bara en bandana som e svart med röda mönster, syns lite dåligt ohmy.gif

Tur Google finns - nu vet även jag vad en bandana är. rolleyes.gif
skånepåg
CITAT (Alba @ 22-09-2010, 16:24) *
Tur Google finns - nu vet även jag vad en bandana är. rolleyes.gif

Haha va dålig stil biggrin.gif Det ska alla rockare veta biggrin.gif
Alba
CITAT (skånepåg @ 22-09-2010, 16:27) *
Haha va dålig stil biggrin.gif Det ska alla rockare veta biggrin.gif

Haha - rockare jag - oj oj rotfl.gif
skånepåg
CITAT (Alba @ 22-09-2010, 16:28) *
Haha - rockare jag - oj oj rotfl.gif

Haha jaaaa biggrin.gif
Men men nu vet du iallafall biggrin.gif
Gunilla T
Klart man vet vad bandana är...ända sedan Me and Bobby Mc Gee wink.gif

"...my dirty red bandana.."
Farbror Blå

Det var för tur att du satte in den andra bilden på dej också!
Första bilden visade ju en långhårig, skäggig viking med ring i näsan .

Den andra bilden var ju mycket bättre, eftersom den bilden ju visade en långhårig, skäggig viking med ring i näsan OCH ett smajl=)
KRT

Jag är uppenbarligen usel på att sätta ansikten på namn, inte riktigt vad jag föreställt mig:)
Farbror Blå
Läste tråden från början nyss, ja så långt som jag orkade.. inte många bilder kvar verkar det? Ska vi göra en ny?
Anma
Skulle vara trevligt, men jag tror inte jag visar mitt tryne nå mer, varken här eller någon annanstans. Vi har fått rensa allt personligt från våra Facebook sidor på grund av att några stört sig på saker baserade på det som vi skrivit där och dragit sina egna skruvade slutsatser.
Att tala om var man står politiskt och kämpa för de svagas rätt kan tydligen vara väldigt provocerande. Snart står väl SD bakom dörren också, skulle knappast förvåna mig. Det är via min mans sida man kommer åt mig också, jag har bara IRL vänner på face. Han har alla möjliga för att han promotar sin och andras musik.
Den siste idioten är inte född, om man säger så.
skånepåg
CITAT (Farbror Blå @ 22-09-2010, 17:55) *
Det var för tur att du satte in den andra bilden på dej också!
Första bilden visade ju en långhårig, skäggig viking med ring i näsan .

Den andra bilden var ju mycket bättre, eftersom den bilden ju visade en långhårig, skäggig viking med ring i näsan OCH ett smajl=)

Haha tack ^^
Ska man bara ha tillräckligt långt skägg med så man kan fläta biggrin.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon