|
Full version: Troll på odla?
Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Aqvakul
24-05-2010, 13:17
CITAT (Berith @ 24-05-2010, 12:52)  Det där tror jag är typiskt sånt som drar igång bråk.  Ruda säger att han skrattar åt vissa inlägg, och du tror att det är åt medlemmen. Brukar du göra så när nån säger nåt roligt? Skratta åt personen? Vad jag kan se så drog det inte igång något bråk, knappast ens spädde på det som fanns.. Ruda "skrattade" åt något, som inte skulle vara roligt utan hade en serös avsikt, vilket i min värld innebär att man också skrattar åt den som skrivit meddelandet. Att besvara seriösa inlägg med ett skratt är inget som jag uppskattar...
CurlySue
24-05-2010, 13:25
själv råkade jag ut för att det blev ett himla liv på "mobben" här när jag bytte nick, hujedamig att någon av dem skulle råka läsa och svara på en av mina trådar..
Tottes matte
24-05-2010, 13:39
CITAT (Aqvakul @ 22-05-2010, 22:51)  Några ropar "troll" för ingenting. Jag tycker att det är ovanligt med "troll" här. Däremot förekommer det relativt ofta lite udda åsikter, men det får man ta... till Aqvakul, Låt dom ha sina "troll", de kanske mår bra av det, vem vet? visst kommer det åsikter om olika saker som en del tänder på med alla ....  men vad gör det. Ta inte del i det om du känner att det lönar sig inte eller nåt annat. det är väl sjutton att man kan inte utrycka sig, bara man inte gå över linjen att det blir kränkande, men det finns ju möjlighet att be om ursäkt om någon skulle bli ledsen. ska det vara så svårt????  fr. Tottes matte
Gossen Ruda
24-05-2010, 13:43
CITAT (herkules @ 24-05-2010, 14:02)  jo så klart, om de som några här kallar "bråktrådar" försvann skulle hälften av alla medlemmar på odla också försvinna, då skulle du få precis som du vill du gossen, få härja fritt, styra och ställa. vilka är de mest välbesökta trådarna? inte är det rosenrabattstrådarna iaf ....  men visst, kör för det, vi som tycker annorlunda än gossen ruda kan ju dra oss härifrån. och ja, skratta gärna åt mitt inlägg, jag bjuder på det. förhoppningsvis lösgörs några bra -finer och du slipper gå omkring och vara en gammal surgubbe. tjing! Det var det där med att försöka skilja på person och innehåll och att inte komma med personangrepp. Svårt ibland. Att en 10-20 bråkstakar skulle vara hälften av alla på Odla tror jag inte på. På tal om Mors lilla Olle, här får ni en fyllevisa på samma melodi: Mors lilla fyllhund på krogen satt rosor på kinden men blicken var matt läpparna små liksom näsan var blå bara han kunde så skulle han gå.
Tottes matte
24-05-2010, 13:47
CITAT (Peztis @ 22-05-2010, 22:52)  Men egentligen är det väl lite skillnad på att säga vad man tycker och att säga vad man tycker med provocerande avsikt.
Sedan är jag faktiskt av den åsikten att man inte alltid ska säga vad man tycker, att man kan tänka efter några gånger innan man säger/skriver det man gör. Man måste fråga sig själv om det jag tycker och tänker är något som verkligen kan såra eller skada, MÅSTE jag verkligen uttrycka allt jag tycker och tänker? Gör jag det för att den som ställer en fråga behöver ett svar eller hjälp, kanske för att få den att se saker från en annan synvinkel - eller är avsikten att provocera?
En fd arbetskamrat säger med jämna mellanrum "man får väl säga vad man tycker", men nej, det tycker inte jag! Särskilt inte när det är i situationer där man riskerar såra någon med sina uttryckta tankar - vilket hon om och om gör men gömmer sig bakom "man får väl säga vad man tycker"-frasen! Hej Peztis, Man ska nog tänka först om det passar att utrycka sig dumt eller såra någon. Men man vet ju att en del (människor i allmänhet) har en kort stubin eller är väldigt enkelspråriga, men också de har samma rätt att delta, men ta konsekvenserna av det som inte gillas. det är väl inte en grå massa som tycker lika i allt?  fr. Tottes matte
skogstroll
24-05-2010, 13:53
jag är troll och det står jag för
Aqvakul
24-05-2010, 13:54
CITAT (skogstroll @ 24-05-2010, 14:53)  jag är troll och det står jag för  ett ovanligt trevligt troll av arten "skogstroll"..
skogstroll
24-05-2010, 13:55
CITAT (Aqvakul @ 24-05-2010, 14:54)  ett ovanligt trevligt troll av arten "skogstroll".. 
CITAT (Olle A @ 24-05-2010, 14:04)  Tack Berith, du är snäll! Olle Och jag tycker detsamma om dej.
CITAT (Aqvakul @ 24-05-2010, 14:17)  Vad jag kan se så drog det inte igång något bråk, knappast ens spädde på det som fanns.. Ruda "skrattade" åt något, som inte skulle vara roligt utan hade en serös avsikt, vilket i min värld innebär att man också skrattar åt den som skrivit meddelandet. Att besvara seriösa inlägg med ett skratt är inget som jag uppskattar... Äh, låt inte så sur hela tiden!  Du har säkert humor du också, bara att du inte vill visa det för oss andra.
vitavargen
24-05-2010, 17:58
CITAT (abbbe @ 22-05-2010, 20:24)  Bra att denna tråd skapades. Får se hur många som tycker jag är ett troll nu. Din fråga här är ganska rättvis. Svaret till din fråga kommer från "Trolljägaren" i #56. Läs den noga och tänk efter. Det är svaret på varför han kallade dig för troll.
Han får hjärtligt gärna kalla mig troll, jag bryr mig faktiskt inte vad man tycker  . Själv brukade jag kalla folk för apelsin, blåbär och lingon när jag var liten men det var något annat, den enda liknelsen med det och kalla troll är att det låter töntigt för de som kallas för det. Men lycka till med att jaga troll. Alltid kul med engagemang ändå. Och visst kan ni kalla mig troll för jag har ju ändå sagt att ni får vara beredd på fler miniattacker för min del
vitavargen
24-05-2010, 19:07
CITAT (abbbe @ 24-05-2010, 19:50)  ...... Och visst kan ni kalla mig troll för jag har ju ändå sagt att ni får vara beredd på fler miniattacker för min del  Har inte kallat dig eller nån annan för Troll. Det beror på att jag inte tycker att sådana ord löser något.
Huggorm
24-05-2010, 19:27
CITAT (vitavargen @ 24-05-2010, 20:07)  Har inte kallat dig eller nån annan för Troll. Det beror på att jag inte tycker att sådana ord löser något. Eller så vill du kanske helt enkelt inte kasta sten när du sitter i glashus?
CITAT (vitavargen @ 24-05-2010, 20:07)  Har inte kallat dig eller nån annan för Troll. Det beror på att jag inte tycker att sådana ord löser något. Jag menade inte dig, jag menade Gossen Ruda och alla andra som vill kalla mig troll, inte du alltså.
Gossen Ruda
24-05-2010, 20:35
CITAT (abbbe @ 24-05-2010, 21:16)  Jag menade inte dig, jag menade Gossen Ruda och alla andra som vill kalla mig troll, inte du alltså. Nja, om du är helt ärlig nu, tycker du att alla dina inlägg har varit så där fantastiskt bra utformade och som inte kan missförstås? Du behöver inte svara men tänka efter. Här kommer annars texten till en riktig trollvisa, tyvärr har jag inte hittat något ljudspår till originalet. Ett gammalt fult och elakt troll
vitavargen
25-05-2010, 21:34
CITAT (abbbe @ 24-05-2010, 21:16)  Jag menade inte dig, jag menade Gossen Ruda och alla andra som vill kalla mig troll, inte du alltså. Alla andra har inte kallat dig för troll. Det är bara några få ( som du själv använde den rätta benämningen Mobben om dem). (Har tidigare i tråden påpekat att det var olämpligt både för dig och för Elisabeth att du gav en kommentar som kan tyda på hennes höga ålder. Även om du sa att det var skämt, men det passar varken dig eller Elisabeth att sådant händer  )
Red Top
29-05-2010, 14:17
Har inte deltagit i diskussionen förut, men skulle vilja utfärda en  -varning. Vi har en rätt ny medlem, som de sista dagrna har accelererat i sina fula påhopp på andra medlemmar på forumet. Skulle ni av någon anledning drabbas, så bry er inte, gå inte in i en diskussion. Det bara förvärrar det hela. Den jag talar om är Tottes matte, som just nu inte drar sig för att göra oförskämda inlägg i trädgårdstrådarna.
CITAT (Red Top @ 29-05-2010, 15:17)  Har inte deltagit i diskussionen förut, men skulle vilja utfärda en  -varning. Vi har en rätt ny medlem, som de sista dagrna har accelererat i sina fula påhopp på andra medlemmar på forumet. Skulle ni av någon anledning drabbas, så bry er inte, gå inte in i en diskussion. Det bara förvärrar det hela. Den jag talar om är Tottes matte, som just nu inte drar sig för att göra oförskämda inlägg i trädgårdstrådarna. Det här var verkligen lågt, ja faktiskt uruselt. Sätt dig i ett hörn och skäms Red Top! Gita
Tottes matte
29-05-2010, 14:55
CITAT (AndersKbg @ 22-05-2010, 20:10)  Hur lite krävs det för att bli betraktad som troll på odla.nu?
Räcker det med en felaktig åsikt eller plumpt skämt för att bli idiotförklarad här?
Ett forumtroll är enligt mig en användare med flera nick som spammar, förstör, provocerar och gör allt för att skapa oreda på ett forum.
Här på odla räcker det med en avvikande åsikt.
Eller? Hej AndersKbg, Det undrar jag också på. Varför blir det så? Kan inte folk fatta att man är inte maos röda armee = ja-sägare, utan varje människa är unik på sitt sett. Även att detta kallas trädgårdsforum, verkar det bli forum till oliktänkande som ska kastas bort --- just det man måste vara "medel-Svensson" om man får yppa sig här. det har blivit en himla tjohej vid vissa trådar, de jag hunnit läsa, men det räcker för min del...  fr. Tottes matte
Tottes matte
29-05-2010, 15:01
CITAT (*Stintan* @ 24-05-2010, 13:07)  Inträdesprov för att få komma in i de finare salongerna  Vid godkänt prov kan inträdesbiljet lösas hos Gossen Ruda!  Jisses har du inget annat att göra än att störa dig på folk? Det lilla fåtal som gör som du beskriver behöver man väl inte bry sig om. Någon måtta får det väl ändå vara på misstänksamheten mot folk som reggar sig på forumet. du Stintan är inte den som kommer till finare salonger hur du än gör. Där acepteras inte din kaxighet, så lägg av mens tid är. Du finns ju i varje tråd och ger dig på folk till höger och vänster ..... Är det inte bättre att du går till skogen och hugger ved, så du lugnar ner dig några hekton?  fr, Mollys matte
*Stintan*
29-05-2010, 15:05
CITAT (Tottes matte @ 29-05-2010, 16:01)  du Stintan är inte den som kommer till finare salonger hur du än gör. Där acepteras inte din kaxighet, så lägg av mens tid är. Du finns ju i varje tråd och ger dig på folk till höger och vänster ..... Är det inte bättre att du går till skogen och hugger ved, så du lugnar ner dig några hekton?  fr, Mollys matte Att du inte ens kan se ironin i det inlägg du citerade är tragiskt. Vem som behöver lugna ner sig finns det säkert delade meningar om. Det här börjar likna stalking och kommer att anmälas om det inte upphör.
Tottes matte
29-05-2010, 15:14
CITAT (Gita @ 23-05-2010, 09:58)  ja det finns ett gäng helyllepräktiga personer som gör sitt bästa för att försöka uppfostra alla som inte håller sig innanför deras väldigt snäva ramar. Det är ganska intressant eftersom dessa "uppfostrare" alltid tycker lika och ofta är helt förutsägbara. Gita Eller för den delen påstå att också pedofiler är människor och har ett människovärde och ve, den som råkar skämta om någon sjukdom. Gita Hej Gita oc de andra. Min fråga är hur tajta är dessa ramar att komma in? Du nämnde, pedofiler, att de är människor och har människovärde....  Bull skit! säger jag. Jag har ett botemedel för pedofiler, skicka dom till haren och kastrera dom, eller det går ju göra var som helst.....  I vilken grupp räknar du deras offer? Oftast har just en pedofil tagit deras människovärde ifrån dem! Fyi f..sen...  Tänk på det du, kommer de inte igenom ramarna ur helvetet som pedofiler ställt till med?  fr Tottes matte, CITAT (abbbe @ 22-05-2010, 20:24)  Bra att denna tråd skapades. Får se hur många som tycker jag är ett troll nu. hej abbe, det är inget fel att vara ett troll, de är ju så söta av sig själv. Fattar inte att det ska användas negativt. Jag tycker du duger som du är .....  fr Tottes matte Obs, läs igenom ett annat inlägg som handlade pedofiler....
Tottes matte
29-05-2010, 17:08
CITAT (CurlySue @ 24-05-2010, 14:25)  själv råkade jag ut för att det blev ett himla liv på "mobben" här när jag bytte nick, hujedamig att någon av dem skulle råka läsa och svara på en av mina trådar..  hej CurlySue det verkar som det inte finns något som några ska på och hackka som skock höns/tuppar, det är jobbigt, men vad då, man får väl byta bort sin signum eller strunta i att läsa dem. Men man är ju trots allt nyfiken och följden blir att ett visst klientel i forumet har inte ens normal social vana, Vad är det för tomtar som finns bakon dessa signum, det kan man undra. Jag är ju rätt ny i forumet och jag har inte haft denna kunskap med forum el. chat, men jag kommer att be min dotter om hjälp när hon kommer hem under en del av sin semester, men hon har ju så många kompissar kvar här som hon vill träffa och hon har behållit sin lägenhet i stan, vilket gör det lättare för oss att kunna träffas. Men så länge ..... tänker jag fortsätta på forumet, för de har så bra växter jag skickat efter och man blir vänligt bemött. och inget verkar vara omöjligt. Jag gjorde 2 miss förra våren. 2 olika leverantör av växter som jag fick sedan det mesta kasta, el de dog. Det var inte småpengar heller, men trots min makes varning har jag nu hittat detta och även han har sett vad man får för pengarna, så det är gott att Odla Nu finns och alla råd jag fått ........  fr. Tottes matte
Tottes matte
29-05-2010, 17:19
CITAT (skogstroll @ 24-05-2010, 10:53)  vem exakt är det som är så präktig? jag? kanske är jag. förstår mig inte på folk som går in för att bete sig illa med flit. whats the point hej skogstroll, ..... Det beror precis vad du läser och hur du uppfattar diskussionen, en del har inte mer i skallen och de känner sig underlägsna på nåt sätt, men detta är ingen skola med läxor, men det kanske skulle behövas.....  Du är som de flesta i forumet och nöj med det. lämna det som du inte vill läsa, och gå vidare till trevligare ämnen, Eller hur?  fr, tottes matte CITAT (Olle A @ 24-05-2010, 14:13)  Jag vill vara kvar i trädgården!!! Myosötis, du är också snäll! Olle Även ni ska, om ni vill vara med, ingen kan bestämma det åt er än ni själva ... OK?  fr. Totes matte
herkules
29-05-2010, 19:59
CITAT (Tottes matte @ 29-05-2010, 16:01)  du Stintan är inte den som kommer till finare salonger hur du än gör. Där acepteras inte din kaxighet, så lägg av mens tid är. Du finns ju i varje tråd och ger dig på folk till höger och vänster ..... Är det inte bättre att du går till skogen och hugger ved, så du lugnar ner dig några hekton?  fr, Mollys matte nu får du väl ändå ta och kamma dig va?
CITAT (Tottes matte @ 29-05-2010, 16:01)  du Stintan är inte den som kommer till finare salonger hur du än gör. Där acepteras inte din kaxighet, så lägg av mens tid är. Du finns ju i varje tråd och ger dig på folk till höger och vänster ..... Är det inte bättre att du går till skogen och hugger ved, så du lugnar ner dig några hekton?  fr, Mollys matte Nej vet du vad, nu tycker jag att du är väldigt orättvis och att du har totalt fel! Visst har Stintan och jag haft många"gräl" eller diskusioner och vi tycker oftast helt olika, men jag måste säga att Stintan kan konsten att disskutera med bibehållen respekt för sina meningsmotståndare. Gita
*Stintan*
30-05-2010, 07:51
CITAT (Gita @ 30-05-2010, 07:59)  Nej vet du vad, nu tycker jag att du är väldigt orättvis och att du har totalt fel! Visst har Stintan och jag haft många"gräl" eller diskusioner och vi tycker oftast helt olika, men jag måste säga att Stintan kan konsten att disskutera med bibehållen respekt för sina meningsmotståndare. Gita
Orkidétjuven
30-05-2010, 13:14
CITAT (Tottes matte @ 29-05-2010, 16:14)  Jag har ett botemedel för pedofiler, skicka dom till haren och kastrera dom Antar att det här är ett stavfel, förlåt Men det var så kul...
Huggorm
30-05-2010, 13:35
CITAT (Orkidétjuven @ 30-05-2010, 14:14)  Antar att det här är ett stavfel, förlåt Men det var så kul...  Jag fattar bara inte vad det skulle va i stället? Hären?
CITAT (Gita @ 30-05-2010, 07:59)  Nej vet du vad, nu tycker jag att du är väldigt orättvis och att du har totalt fel! Visst har Stintan och jag haft många"gräl" eller diskusioner och vi tycker oftast helt olika, men jag måste säga att Stintan kan konsten att disskutera med bibehållen respekt för sina meningsmotståndare. Gita Håller med, även om vi har "grälat" lite, lite, lite här... Tack Tottes Matte för dina ord om mig, men jag står fortfarande för att man får kalla mig troll. Subjektiviteten får bli sanningen om vi inte kan hitta objektiva sanningar! Nu är trollet (jag!) här igen, dags för vissa att gå ut på trolljakt då
Red Top
30-05-2010, 17:03
CITAT (Huggorm @ 30-05-2010, 14:35)  Jag fattar bara inte vad det skulle va i stället? Hären? Du behagar skämta förstår jag.
Tottes matte
30-05-2010, 17:11
CITAT (Orkidétjuven @ 30-05-2010, 14:14)  Antar att det här är ett stavfel, förlåt Men det var så kul...  Hej Orkidetjuven .... det blev ett stavfel .... det jag menade var att skicka dom till ett harem som tjänstefolk, då blir de kastrerade. Tottes matte CITAT (Red Top @ 30-05-2010, 18:03)  Du behagar skämta förstår jag.  Hej red Top, om du menar på mitt inlägg att kastera pedofiler, blev det ett skrivfel, det skulle vara ett harem, som de har ännu i öst. .... det går bra att skämta när det blir ett skrivfel, oskylldigt .... Tottes matte
Piccante
30-05-2010, 17:16
Majoriteten av ett harem var väl iofs kvinnor? Enucker är ganska ovanliga nu för tiden. Tror den seden dog ut efter sekelskiftet.
Tottes matte
30-05-2010, 17:24
CITAT (*Stintan* @ 29-05-2010, 16:05)  Att du inte ens kan se ironin i det inlägg du citerade är tragiskt. Vem som behöver lugna ner sig finns det säkert delade meningar om.
Det här börjar likna stalking och kommer att anmälas om det inte upphör. Hej Stintan, Säkert! har du själv råkat leva din barndom med en anhörig som är pedofil? Man kan då inte se ens ironin i det hela för det finns ingen som helst ursäkt för sådana rötägg = pedofiler .....  fr. Tottes matte CITAT (Gita @ 30-05-2010, 07:59)  Nej vet du vad, nu tycker jag att du är väldigt orättvis och att du har totalt fel! Visst har Stintan och jag haft många"gräl" eller diskusioner och vi tycker oftast helt olika, men jag måste säga att Stintan kan konsten att disskutera med bibehållen respekt för sina meningsmotståndare. Gita Visst kan man ha olika åsikter, men då får man låta det stanna vid det .... Tottes matte CITAT (herkules @ 29-05-2010, 20:59)  nu får du väl ändå ta och kamma dig va? Jag får väl då be min kammarjungfru om hjälp om min frisyr inte duger i salongerna. T.m
Alexander-VG-zon3
30-05-2010, 17:24
CITAT (Tottes matte @ 30-05-2010, 18:20)  Hej Stintan, Säkert! har du själv råkat leva din barndom med en anhörig som är pedofil? Man kan då inte se ens ironin i det hela för det finns ingen som helst ursäkt för sådana rötägg = pedofiler .....  fr. Tottes matte som jag skrev i den andra tråden, känns det som om du med mening missuppfattar (ursäktar om jag har fel). detta i sin tur gör ju att det blir bråk. Stintan har ju inte ens nämnt nåt om pedofiler. och du missuppfattade Gita också.
*Stintan*
30-05-2010, 17:47
CITAT (Tottes matte @ 30-05-2010, 18:24)  Hej Stintan, Säkert! har du själv råkat leva din barndom med en anhörig som är pedofil? Man kan då inte se ens ironin i det hela för det finns ingen som helst ursäkt för sådana rötägg = pedofiler .....  fr. Tottes matte Mitt inlägg som var ironi har inget med dig att göra. Det var ett svar till Gossen Ruda och jag är säker på att alla utom du förstod ironin i mitt inlägg. Var snäll och blanda inte ihop saker och ting. Allt handlar inte om dig som du verkar tro. Jag sitter inte på forum och lämnar ut mitt liv så frågor om det är meningslöst att du ställer. Tråden handlar om troll inte om pedofiler. CITAT (abbbe @ 30-05-2010, 17:58)  Håller med, även om vi har "grälat" lite, lite, lite här... Tack abbbe  flaxss får också en
Gossen Ruda
30-05-2010, 19:10
CITAT (Tottes matte @ 29-05-2010, 16:01)  du Stintan är inte den som kommer till finare salonger hur du än gör. Där acepteras inte din kaxighet, så lägg av mens tid är. Du finns ju i varje tråd och ger dig på folk till höger och vänster ..... Är det inte bättre att du går till skogen och hugger ved, så du lugnar ner dig några hekton?  fr, Mollys matte Hmm, är du matte till Molly eller Totte? Totte har du väl hämtat från Hasse och Tages låt och det är lite misstänkt när man inte kan ta något ur verkligheten som nick. Nåja, jag bryr mig inte men ett litet tips för dig, lite sent kanske, och andra är att starta lite lugnt i olika fora man går in på, inte hoppa in och argumentera och slänga käft till höger och vänster. Sånt blir man inte populär på.
herkules
30-05-2010, 23:24
CITAT (Tottes matte @ 30-05-2010, 18:24)  Jag får väl då be min kammarjungfru om hjälp om min frisyr inte duger i salongerna. T.m gör så
skogstroll
31-05-2010, 09:15
det är rätt skönt att vara troll
*Stintan*
31-05-2010, 09:33
CITAT (skogstroll @ 31-05-2010, 10:15)  det är rätt skönt att vara troll  En del är dessutom söta [attachment=50545:troll20r...44254907.jpg]
herkules
31-05-2010, 09:50
att bli kallad troll, helt taget ur luften, på ett forum är så jävla oförskämt. har man inte torrt på fötterna så tycker jag att man inte ska svänga sig med sådana "anklagelser".
Gossen Ruda
31-05-2010, 09:54
CITAT (herkules @ 31-05-2010, 10:50)  att bli kallad troll, helt taget ur luften, på ett forum är så jävla oförskämt. har man inte torrt på fötterna så tycker jag att man inte ska svänga sig med sådana "anklagelser". Det är sällan "helt taget ur luften" om någon blir trollanklagad, det krävs en hel del märkliga beteenden.
herkules
31-05-2010, 10:22
CITAT (Gossen Ruda @ 31-05-2010, 10:54)  Det är sällan "helt taget ur luften" om någon blir trollanklagad, det krävs en hel del märkliga beteenden. jaha så det säger du? då vill jag att du klargör de "märkliga beteenden" jag hade när du anklagade mig för att vara ett troll. du sprider så jävla mycket dynga här så det är stor synd och skam!
Vem var det som fixade så att Tottes matte blev avstängd?
Solstorm
31-05-2010, 10:41
Jag tror att det var många som vill stänga av knäppgöken. Har du läst den här tråden? http://www.odla.nu/forums/index.php?showtopic=98653&hl=
Anki på Öland
31-05-2010, 10:49
CITAT (Berith @ 31-05-2010, 11:34)  Vem var det som fixade så att Tottes matte blev avstängd? Det fixade hon nog alldeles själv utan någons hjälp! Anki
Är inte intresserad av varför utan mer vem som fixade det.
Anita! Hon fixade väl knappast det själv? Ville hon inte vara med längre hade hon ju bara behövt strunta i Odla? Nej jag tror att nån bad om att hon skulle bort.
Gossen Ruda
31-05-2010, 11:02
CITAT (Berith @ 31-05-2010, 11:34)  Vem var det som fixade så att Tottes matte blev avstängd? Jag är dock helt oskyldig i sammanhanget.  CITAT (herkules @ 31-05-2010, 11:22)  jaha så det säger du? då vill jag att du klargör de "märkliga beteenden" jag hade när du anklagade mig för att vara ett troll. du sprider så jävla mycket dynga här så det är stor synd och skam! Kan tyvärr inte skriva något för då kommer trollen att undvika detta.  Beklagar om jag anklagat dig för att vara ett troll, nu vet jag att du bara är allmänt ohyfsad och okritisk.
Aqvakul
31-05-2010, 11:10
CITAT (Berith @ 31-05-2010, 11:34)  Vem var det som fixade så att Tottes matte blev avstängd? Jag bad Göran att titta på det. Vad jag förstår så har flera andra gjort detsamma.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|