Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6
netha
CITAT (alle @ 06-11-2010, 00:56) *
Snälla, snälla Motti! Kan du inte försöka att skriva så här; först skriver du en mening med punkt efter. (observera att punkten följer direkt efter meningen, inget mellanslag mellan mening och punkt). Efter punkten ska det vara ett mellanslag och den nya meningen ska börja med stor bokstav. Och om du vill använda utropstecken eller frågetecken inuti en mening, för att poängtera något, sätt dem då inom parentes (!) så förstår man det.

Jag har inga problem att läsa stavfel, det finns många som har problem med att stava rätt och dessutom är det väldigt lätt att snava på tangenterna, har gjort det själv massor av gånger och ofta får jag redigera när det blir hur tokigt som helst. Men att läsa dina meningar där du konsekvent sätter mellanslaget fel, ofta missar versalerna och petar in utrops- och frågetecken mitt i meningarna, det är väldigt jobbigt att läsa, man blir lätt frustrerad.

Det är nog därför alla är smått irriterade på dig tror jag.

Men hörru ... Citat "Det är nog därför alla är smått irriterade på dig tror jag." ... Inte dra alla över en kam!
Vågar nog påstå att ni som är irriterade är i minoritet.
Anma
CITAT (netha @ 06-11-2010, 23:03) *
Men hörru ... Citat "Det är nog därför alla är smått irriterade på dig tror jag." ... Inte dra alla över en kam!
Vågar nog påstå att ni som är irriterade är i minoritet.

Jag var inte irriterad över Mottis sätt att skriva, men över att hon drog upp saken igen en hel vecka efter att det var utagerat. Sen började det om igen.
Men jag har lovat att föröka låta bli att irritera mig, så nu ska jag vara snäll. Fram till jul i alla fall. smile.gif
Motti
Min refflektion är att det är inte konstigt att det är krig och elände i världen när man kan jaga upp sig för sådana skitsaker som mellanslag och kommatecken och nästan bryta ihop för det.Kan tala om att jag bryr mig inte,mitt liv är inte beroende av Odla !men jag tycker att vuxna människor bör reflecktera över vad de vräker ur sig och hur.Ingen är perfekt trots att en del tycks tro det här.
Motti
Måste säga att jag är överväldigad av alla inlägg om alla världshändelser under min fråga "text som försvinner "och undrar vad själva tråden tog vägen ?
Varning för extra kommatecken och extra mellanslag rtfm.gif och eventuella stavfel !
dom som får spel över detta göre sig icke besvär sos.gif
Berith
"Text som försvinner" är kanske den text som en del/många/några skulle vilja skriva när det är nåt som retar upp oss/dom men som inte skickas helt enkelt för att man inte vill gnälla över hur andra är, gör eller inte gör, eller skriver eller inte skriver... g.gif
Anma
CITAT (Berith @ 07-11-2010, 07:39) *
"Text som försvinner" är kanske den text som en del/många/några skulle vilja skriva när det är nåt som retar upp oss/dom men som inte skickas helt enkelt för att man inte vill gnälla över hur andra är, gör eller inte gör, eller skriver eller inte skriver... g.gif

Kan va så. smile.gif

*Stintan*
CITAT (Berith @ 07-11-2010, 07:39) *

Antagligen smile.gif
*Stintan*
CITAT (Motti @ 07-11-2010, 02:16) *
Min refflektion är att det är inte konstigt att det är krig och elände i världen när man kan jaga upp sig för sådana skitsaker som mellanslag och kommatecken och nästan bryta ihop för det.Kan tala om att jag bryr mig inte,mitt liv är inte beroende av Odla !men jag tycker att vuxna människor bör reflecktera över vad de vräker ur sig och hur.Ingen är perfekt trots att en del tycks tro det här.

Så bra och det finns ju ingen anledning att ventilera detta ytterligare så det var väl bara bra att tråden kom att handla om annat smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon