Snälla, snälla Motti! Kan du inte försöka att skriva så här; först skriver du en mening med punkt efter. (observera att punkten följer direkt efter meningen, inget mellanslag mellan mening och punkt). Efter punkten ska det vara ett mellanslag och den nya meningen ska börja med stor bokstav. Och om du vill använda utropstecken eller frågetecken inuti en mening, för att poängtera något, sätt dem då inom parentes (!) så förstår man det.
Jag har inga problem att läsa stavfel, det finns många som har problem med att stava rätt och dessutom är det väldigt lätt att snava på tangenterna, har gjort det själv massor av gånger och ofta får jag redigera när det blir hur tokigt som helst. Men att läsa dina meningar där du konsekvent sätter mellanslaget fel, ofta missar versalerna och petar in utrops- och frågetecken mitt i meningarna, det är väldigt jobbigt att läsa, man blir lätt frustrerad.
Det är nog därför alla är smått irriterade på dig tror jag.
Jag har inga problem att läsa stavfel, det finns många som har problem med att stava rätt och dessutom är det väldigt lätt att snava på tangenterna, har gjort det själv massor av gånger och ofta får jag redigera när det blir hur tokigt som helst. Men att läsa dina meningar där du konsekvent sätter mellanslaget fel, ofta missar versalerna och petar in utrops- och frågetecken mitt i meningarna, det är väldigt jobbigt att läsa, man blir lätt frustrerad.
Det är nog därför alla är smått irriterade på dig tror jag.
Men hörru ... Citat "Det är nog därför alla är smått irriterade på dig tror jag." ... Inte dra alla över en kam!
Vågar nog påstå att ni som är irriterade är i minoritet.