|
Full version: godmorron tråd
Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14
Alexander-VG-zon3
13-10-2006, 09:29
godmorron godmorron
God morgon alla, man kan bara hoppas att morgonen blir bättre än natten
Gomorron alla pigga och glada.  Näe....inte jag heller  Men datorn är på väg att repareras, provkör med lånade delar så man kan utesluta vissa saker...  rena grekiskan för mig Säger som Farbror Melker ja....- Denna dagen - ett liv!  Återstår att se hur mycket liv jag har i morron
Lars-Olof Arvids
18-10-2006, 07:33
God Morgon! När jag cyklade till jobbet nu på morgonen mötte jag en vacker räv vid kanten av cykelvägen. Den hade inte ett spår av skabb och satt lugnt kvar tre meter från mig när jag stannade och tittade. Sedan sprang den några steg bortåt, satte sig ett tag igen och fortsatte sedan sin väg utan att bry sig om min närvaro. Sådant tycker jag om! Olle
Gomidda från norr Här har snöat av och till hela morronen... men jag är glad ändå
Gomorron, snöat har det inte gjort här än, men regnat och så ska det tydligen bli närmsta dagarna. Vinterdäcken åker på till helgen nu utifallatt, det gäller att va´förberedd.
Morrn morrn *brrrrrrr* -3 grader men klart och vackert ute....vi är så där sega och morgontrötta idag så jag fick ringa och säga att vi blir försenade till dagis. Det blir väl till att skrapa stenhård frost från bilen när vi kommer ut också.
här regnar det 14 grader ännu här  så god morgon
God morgon alla pigga och glada, efter gårdagens spöregnande har det fortsatt smattra mot sovrumsrutan......nu ger jag upp försöken att få sova nåt, natten är över
God morgon alla pigga och glada, och övriga med för den delen. Regnet fortsätter och runt 5 grader  Jag längtar till våren
god morgon alla solstrålar
God Morgon på er alla! Hoppas ni får en lugn och skön söndag
God morgon alla pigga och glada, dagens väder (regn  ) är milt sagt deprimerande, bäcken har förvandlats till en å
Ond morgon är det för mig..har tagit hand om magsjuk dotter hela natten och sitter nu och väntar på min tur.
God morgon alla pigga och glada, själv är jag varken det ena eller det andra  har sovit som en kratta
[img]http://piraten.se/gif3/hand14[1].gif[/img] Hej hej och gomorron alla glada!
Lars-Olof Arvids
23-10-2006, 07:52
God Morgon allihop, från ett regnigt och grått Bohuslän!
Olle
God morgon alla! Inte bara sömnen man gett upp, vädret är som det är......som vanligt alltså  Tror vi fått mer nederbörd nu än va´vi fick på hela sommaren
Gomorron allihopa!
CITAT (pejori @ 24-10-2006, 06:52) Stackars... har du inte kunnat sova alls jag är trött fast jag sovit som en stock...fy på mej
CITAT (askar @ 24-10-2006, 07:43) CITAT (pejori @ 24-10-2006, 06:52) äsch ...det är lika bra att ge upp :( god morgon alla morgonpigga :) upp och hoppa nu kaffet är klart  Stackars... har du inte kunnat sova alls jag är trött fast jag sovit som en stock...fy på mej NÄ ibland säger kroppen ifrån,då bliur det inge sömn för mej
ger upp idag också god mogon
CITAT (pejori @ 25-10-2006, 06:29) ger upp idag också god mogon  Stackars dig, ännu en sömnlös natt Det blir svårt för dig vid vilken tidpunkt du ska sluta skriva i godnattråden och börja i godmorgontråden
God morgon på er allihop!Som vanligt önskar jag er en skön dag utan allt för många hinder i vägen Stackars, stackars dig Pejori  , Det spelar ingen roll hur van man än blir, så är det likt förblommat ett h-vete
Lars-Olof Arvids
25-10-2006, 07:16
God Morgon allihop! Eller åtminstone KALL morgon, med bohuslänska mått: +6°C! Dags att ta på sig mössa och vantar när man cyklar till jobbet...
Olle
Lite sent kanske för ett god morgon men huvudvärken släppte inte förrän halvsjutiden i morses så jag kunde somna, inte fasen är man utvilad nu inte  .......men solen skiner från en klarblå himmel
CITAT (AnitaGg @ 25-10-2006, 07:00) CITAT (pejori @ 25-10-2006, 06:29) ger upp idag också god mogon  Stackars dig, ännu en sömnlös natt Det blir svårt för dig vid vilken tidpunkt du ska sluta skriva i godnattråden och börja i godmorgontråden  ja...det är ett helvete att hålla reda på klockan och var man ska skriva sömnlösa nätter....ja...men man är mest rädd att störa grannar när man rör sig, så då sitter jag stilla och lagar kläder och sånt...det är sövande tråkigt, men hjälper inte det heller
God morgon alla pigga och glada! Idag är det i alla fall morron när jag skriver......men jag inser att huvet behöver en stund till på kudden. På återseende
Eva i Höga
26-10-2006, 07:06
Godmorgon alla! Ingen bra dag idag, ösregn, blåst och svart och värre ska det bli. Men nu är jag ialla fall inomhus på jobbet så det känns bra. Det kan ju vara lite mysigt inne när det är så mörkt ute. Eva
Gomorron allihopa!
CITAT (Evgeni @ 26-10-2006, 08:13) somnade vid fyratiden nångång....så några timmar blev det vilket praktar**l du hittat där Gillan med den baken sitter man stadigt i livet
CITAT (pejori @ 26-10-2006, 12:23) vilket praktar**l du hittat där Gillan med den baken sitter man stadigt i livet  Samtidigt som man uppenbarligen skrämmer slag på katten
Fredag... då ska man va lite fin.
Du är ju alltid MYCKET fin askar!  Godmorgon!
morn morn gänget.... idag gäller det att krämma upp tuppen tror inte han vaknar frivilligt till blåsten
God morgon alla! Än så länge ingen blåst här, hoppas på att vi ska klara oss utan
 Inatt har det varit en sån där natt när jag sovit som klubbad. Det kan jag leva på lääänge Klart man ska vara fin när det är fredag Agneta Ha en bra dag alla
Eva i Höga
27-10-2006, 08:24
Godmorgon alla! Visst blåser det idag men inte som vi trodde först. Men det har regnat kopiöst inatt!! När jag vaknade imorse luktade det glögg i huset. Satte vår årliga glögg igår och nu ska den stå till sig några veckor och sen har vi glöggfest med grannarna! Lägger ut receptet på recepttråden ifall nån vill ha det. Ha en bra dag! Eva
Morn, morn allihop! Sex timmar, det får man väl vara nöjd med Idag blir det kalas igen. Frågan är väl om outfiten passar ihop med en styltande gång  Njaä, jag får nog byta tillbaks till jeans Ha en bra lördag alla
Gomorron alla forumister! Så fin du var Gillan, du fick mej också att ta på min snyggaste... hade annars tänkt ha jeans
ninnisky
28-10-2006, 08:35
Godmorgon, Godmorgon alla flickor och pojkar! Trots att jag hade kunnat få sova lite längre idag fick jag en sån lust att städa i köket nu på morgonen. Kryddhyllor m m runt spisen är redan färdigt. Min snyggaste klänning med paljetter och svandun - hade den igår kväll - har inte blivit struken än - så ni får stå ut med mig iklädd jeans idag
Gomorron allihopa!
Trodde jag klev upp halv sju, men det är den ju först nu om ett par minuter.
God morgon alla pigga och glada! Här lyser solen från en klarblå himmel och termometern visar -3 grader
Gomorron! Jisses vad vi klev upp onödigt tidigt idag, glömde ställa om klockorna... Här är soligt men kallt idag, bara - 6° ungefär.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|