Full version: godmorron tråd
Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14
Alexander-VG-zon3
godmorron godmorron
Reserv
God morgon alla, man kan bara hoppas att morgonen blir bättre än natten huh.gif
Reserv
Gomorron alla pigga och glada. blink.gif unsure.gif Näe....inte jag heller sad.gif Men datorn är på väg att repareras, provkör med lånade delar så man kan utesluta vissa saker... wacko.gif rena grekiskan för mig huh.gif
Säger som Farbror Melker ja....- Denna dagen - ett liv! rolleyes.gif Återstår att se hur mycket liv jag har i morron
Gillan
Pigga och glada, hmm wink.gif unsure.gif , men visst okej då, det är i alla fall inga fel på datorn rolleyes.gif , så

God Morgon! smile.gif

Har i alla fall sovit ett par timmar sen sist sleep.gif tongue.gif
Lars-Olof Arvids
God Morgon!
När jag cyklade till jobbet nu på morgonen mötte jag en vacker räv vid kanten av cykelvägen. Den hade inte ett spår av skabb och satt lugnt kvar tre meter från mig när jag stannade och tittade. Sedan sprang den några steg bortåt, satte sig ett tag igen och fortsatte sedan sin väg utan att bry sig om min närvaro. Sådant tycker jag om! wub.gif

Olle
pejori
ingen morgon...och inte god heller mad.gif mad.gif
kallt och grått...inte bra för kroppen inte sad.gif sad.gif
men vaken är jag laugh.gif laugh.gif
god middag på er istället smile.gif
askar
Gomidda från norr biggrin.gif

Här har snöat av och till hela morronen...
men jag är glad ändå biggrin.gif
Reserv
Gomorron, snöat har det inte gjort här än, men regnat och så ska det tydligen bli närmsta dagarna. Vinterdäcken åker på till helgen nu utifallatt, det gäller att va´förberedd. rolleyes.gif
Magdis
Morrn morrn *brrrrrrr* -3 grader men klart och vackert ute....vi är så där sega och morgontrötta idag så jag fick ringa och säga att vi blir försenade till dagis. Det blir väl till att skrapa stenhård frost från bilen när vi kommer ut också.
pejori
här regnar det sad.gif
14 grader ännu här smile.gif
så god morgon wub.gif
Reserv
God morgon alla pigga och glada, efter gårdagens spöregnande har det fortsatt smattra mot sovrumsrutan......nu ger jag upp försöken att få sova nåt, natten är över blink.gif

Gillan
laugh.gif laugh.gif laugh.gif Så pigg du ser ut tongue.gif

God Morgon på er alla! smile.gif
Reserv
God morgon alla pigga och glada, och övriga med för den delen. Regnet fortsätter och runt 5 grader blink.gif Jag längtar till våren sad.gif

pejori
god morgon alla solstrålar smile.gif smile.gif
Gillan
God Morgon på er alla!

Hoppas ni får en lugn och skön söndag smile.gif
Reserv
God morgon alla pigga och glada, dagens väder (regn sad.gif ) är milt sagt deprimerande, bäcken har förvandlats till en å blink.gif

Magdis
Ond morgon är det för mig..har tagit hand om magsjuk dotter hela natten och sitter nu och väntar på min tur. sad.gif
Reserv
God morgon alla pigga och glada, själv är jag varken det ena eller det andra wacko.gif har sovit som en kratta blink.gif

askar
[img]http://piraten.se/gif3/hand14[1].gif[/img] Hej hej och gomorron alla glada!
Lars-Olof Arvids
God Morgon allihop, från ett regnigt och grått Bohuslän!

Olle
pejori
äsch ...det är lika bra att ge upp sad.gif
god morgon alla morgonpigga smile.gif
upp och hoppa nu laugh.gif
kaffet är klart wub.gif
Reserv
God morgon alla! Inte bara sömnen man gett upp, vädret är som det är......som vanligt alltså blink.gif Tror vi fått mer nederbörd nu än va´vi fick på hela sommaren rolleyes.gif
askar
Gomorron allihopa!
askar
CITAT (pejori @ 24-10-2006, 06:52)
äsch ...det är lika bra att ge upp sad.gif
god morgon alla morgonpigga smile.gif
kaffet är klart wub.gif

Stackars... har du inte kunnat sova alls sad.gif

jag är trött fast jag sovit som en stock...fy på mej
Gillan

Inte vet jag vart du gömde kaffet Pejori wink.gif , men jag fick i alla fall brygga mig mitt eget sad.gif wub.gif laugh.gif

Ha en bra dag alla, vare sig ni håller på att drunkna i regnet eller ej rolleyes.gif

Ps! Pejori, Undrar varför vi aldrig är vakna samtidigt så att vi åtminstonde kunde roa varandra rolleyes.gif . Hoppas du får sova en stund nu istället smile.gif
pejori
CITAT (askar @ 24-10-2006, 07:43)
CITAT (pejori @ 24-10-2006, 06:52)
äsch ...det är lika bra att ge upp  :(
god morgon alla morgonpigga  :)
kaffet är klart wub.gif

Stackars... har du inte kunnat sova alls sad.gif

jag är trött fast jag sovit som en stock...fy på mej

huh.gif huh.gif
ibland säger kroppen ifrån,då bliur det inge sömn för mej sad.gif
pejori
ger upp idag också
god mogon wub.gif
AnitaO
CITAT (pejori @ 25-10-2006, 06:29)
ger upp idag också
god mogon wub.gif

Stackars dig, ännu en sömnlös natt wub.gif

Det blir svårt för dig vid vilken tidpunkt du ska sluta skriva i godnattråden och börja i godmorgontråden laugh.gif
Gillan
God morgon på er allihop!
Som vanligt önskar jag er en skön dag utan allt för många hinder i vägen smile.gif

Stackars, stackars dig Pejori sad.gif , Det spelar ingen roll hur van man än blir, så är det likt förblommat ett h-vete sad.gif sad.gif
Lars-Olof Arvids
God Morgon allihop!
Eller åtminstone KALL morgon, med bohuslänska mått: +6°C! Dags att ta på sig mössa och vantar när man cyklar till jobbet...

Olle
Reserv
Lite sent kanske för ett god morgon men huvudvärken släppte inte förrän halvsjutiden i morses så jag kunde somna, inte fasen är man utvilad nu inte wacko.gif .......men solen skiner från en klarblå himmel wub.gif

pejori
CITAT (AnitaGg @ 25-10-2006, 07:00)
CITAT (pejori @ 25-10-2006, 06:29)
ger upp idag också
god mogon wub.gif

Stackars dig, ännu en sömnlös natt wub.gif

Det blir svårt för dig vid vilken tidpunkt du ska sluta skriva i godnattråden och börja i godmorgontråden laugh.gif

ja...det är ett helvete att hålla reda på klockan och var man ska skriva sad.gif sad.gif
sömnlösa nätter....ja...men man är mest rädd att störa grannar när man rör sig, så då sitter jag stilla och lagar kläder och sånt...det är sövande tråkigt, men hjälper inte det heller laugh.gif laugh.gif
Reserv
God morgon alla pigga och glada! Idag är det i alla fall morron när jag skriver......men jag inser att huvet behöver en stund till på kudden. På återseende rolleyes.gif
Eva i Höga
Godmorgon alla! Ingen bra dag idag, ösregn, blåst och svart och värre ska det bli. Men nu är jag ialla fall inomhus på jobbet så det känns bra. Det kan ju vara lite mysigt inne när det är så mörkt ute.
Eva
Gillan
Hoppas att några av er har sovit gott i alla fall. Själv sov jag helt okej, och det måste man vara nöjd med rolleyes.gif wub.gif

askar
Gomorron allihopa!
pejori
CITAT (Evgeni @ 26-10-2006, 08:13)
Hoppas att några av er har sovit gott i alla fall. Själv sov jag helt okej, och det måste man vara nöjd med rolleyes.gif wub.gif

somnade vid fyratiden nångång....så några timmar blev det smile.gif smile.gif

vilket praktar**l du hittat där Gillan laugh.gif laugh.gif
med den baken sitter man stadigt i livet
laugh.gif
AnitaO
CITAT (pejori @ 26-10-2006, 12:23)
vilket praktar**l du hittat där Gillan laugh.gif laugh.gif
med den baken sitter man stadigt i livet
laugh.gif

Samtidigt som man uppenbarligen skrämmer slag på katten laugh.gif laugh.gif
askar
Fredag... då ska man va lite fin.
Leia
Du är ju alltid MYCKET fin askar! smile.gif wub.gif Godmorgon! wub.gif
pejori
morn morn gänget....
idag gäller det att krämma upp tuppen smile.gif
tror inte han vaknar frivilligt till blåsten biggrin.gif
Reserv
God morgon alla! Än så länge ingen blåst här, hoppas på att vi ska klara oss utan rolleyes.gif
Gillan

Inatt har det varit en sån där natt när jag sovit som klubbad. Det kan jag leva på lääänge wub.gif

Klart man ska vara fin när det är fredag Agneta smile.gif

Ha en bra dag alla smile.gif
Eva i Höga
Godmorgon alla! Visst blåser det idag men inte som vi trodde först. Men det har regnat kopiöst inatt!! När jag vaknade imorse luktade det glögg i huset. Satte vår årliga glögg igår och nu ska den stå till sig några veckor och sen har vi glöggfest med grannarna! Lägger ut receptet på recepttråden ifall nån vill ha det.
Ha en bra dag!
Eva
Gillan
Morn, morn allihop!

Sex timmar, det får man väl vara nöjd med biggrin.gif
Idag blir det kalas igen. Frågan är väl om outfiten passar ihop med en styltande gång wink.gif

Njaä, jag får nog byta tillbaks till jeans wub.gif laugh.gif

Ha en bra lördag alla smile.gif
askar
Gomorron alla forumister!

Så fin du var Gillan, du fick mej också
att ta på min snyggaste... hade annars tänkt ha jeans

ninnisky
Godmorgon, Godmorgon alla flickor och pojkar!

Trots att jag hade kunnat få sova lite längre idag fick jag en sån lust att städa i köket nu på morgonen. Kryddhyllor m m runt spisen är redan färdigt.

Min snyggaste klänning med paljetter och svandun - hade den igår kväll - har inte blivit struken än - så ni får stå ut med mig iklädd jeans idag biggrin.gif biggrin.gif
askar
Gomorron allihopa!

Trodde jag klev upp halv sju, men det är den ju först nu om ett par minuter.
Reserv
God morgon alla pigga och glada!
Här lyser solen från en klarblå himmel och termometern visar -3 grader
Betty
Gomorron! Jisses vad vi klev upp onödigt tidigt idag, glömde ställa om klockorna... rolleyes.gif
Här är soligt men kallt idag, bara - 6° ungefär.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon