Full version: godmorron tråd
Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14
Reserv
rolleyes.gif Lite sent kanske att säga gomorron tongue.gif fast jag har faktiskt vart uppe några timmar nu biggrin.gif
askar

sovit gott och länge har jag smile.gif
Gillan
Jag har varken sovit länge eller gott, men nog kan jag säga

God Morgon! till er alla smile.gif
Reserv
God morgon alla pigga och glada, och alla andra också wub.gif

pejori
CITAT (Evgeni @ 01-10-2006, 08:49)
Jag har varken sovit länge eller gott, men nog kan jag säga

God Morgon! till er alla smile.gif

samma här laugh.gif
god morgon på er smile.gif smile.gif
Gillan
laugh.gif laugh.gif Pejori!

Du var ett dygn sent ute, men vad gör det? Det är likadant nu sleep.gif

Morn, Morn! på er alla smile.gif

Och du såg väl skönt avslappnad ut Reserv biggrin.gif wub.gif
malin72
morrn morrn!!!!!!!!

Lars-Olof Arvids
God Morgon Malin och ni andra!
Nu sitter jag här på kontoret igen efter helgens övningar i Köpenhamn. Det var en bra killiutställning med massor av fina fiskar, varav några nu ligger här i min väska. Både "gamla godingar" och arter jag aldrig har haft förut, så det ska verkligen bli roligt att släppa ut dem i mina akvarier i eftermiddag. Förhoppningsvis kommer de så småningom att yngla av sig så att jag har något att delta med på nästa års utställning - vi ses väl då hoppas jag! smile.gif

Olle
malin72
CITAT (Lars-Olof Arvids @ 02-10-2006, 09:06)
God Morgon Malin och ni andra!
Nu sitter jag här på kontoret igen efter helgens övningar i Köpenhamn. Det var en bra killiutställning med massor av fina fiskar, varav några nu ligger här i min väska. Både "gamla godingar" och arter jag aldrig har haft förut, så det ska verkligen bli roligt att släppa ut dem i mina akvarier i eftermiddag. Förhoppningsvis kommer de så småningom att yngla av sig så att jag har något att delta med på nästa års utställning - vi ses väl då hoppas jag! smile.gif

Olle

kul att det gick bra...synd att det är så långt att åka måste planera långt innan jag ska åka över en helg smile.gif
pejori
god morgon
en härlig höstdag randas i Göteborg, mef grått och regnigt väder
precis som vanligt smile.gif smile.gif
Reserv
Gomorron alla pigga och glada, regnet det faller som vanligt och datorn fortsätter jävlas mad.gif Ska det verkligen behöva ta två timmar att komma in på en startsida??? blink.gif

Gillan
God Morgon på er allihopa!

Nu befinner jag mig några mil hemifrån och är barnvakt åt världens goaste lilltjej wub.gif smile.gif

Hon sover just nu och då var jag ju tvungen att passa på biggrin.gif
Farbror Blå
Gomorron gomoooorrooon
hör fåglar sjunga glatt
gomorron gomorron i kör
smile.gif biggrin.gif
askar

ute ... regnar och snöar och regnar och snöar och regnar och snöar och... sad.gif
+2,8
Reserv
Gomorron alla pigga och glada. Datorn kommer bli en följetong verkar det som sad.gif tar en evighet att starta upp, men när man väl sparkat igång burken så funkar allt felfritt mad.gif

Gillan
God Morgon allihopa!

Hoppas att ni får en bra dag smile.gif

Här har min " Startsida " för tredje dan i rad vägrat att starta rolleyes.gif sad.gif , vilket gör att jag inte får tillgång till allt som jag dumt nog lagt där wub.gif
Magdis
GOMORRON! får jag väl säga nu istället eftersom jag inte startade datorn meddetsamma. Steg faktiskt upp tjugo över sju idag. biggrin.gif Framsteg för en gammal nattjobbande nattuggla som jag. smile.gif
Reserv
Gomorron alla pigga och glada......och ni andra också. Efter endast blink.gif 14 försök fick jag igång datorn idag rolleyes.gif

AnitaO
CITAT (Reserv @ 05-10-2006, 07:15)
Gomorron  alla pigga och glada......och ni andra också. Efter endast blink.gif  14 försök fick jag igång datorn idag  :rolleyes:

Usch vad jobbigt sad.gif

God Morgon också förresten smile.gif
askar
....ursäkta mej...
jag läste några roliga historier nyss.

Gomorron allihopa! smile.gif
Reserv
CITAT (askar @ 05-10-2006, 08:46)
....ursäkta mej...

Annars kan man juh lätt tolka det som....Den enda sanna glädjen är skadeglädjen rolleyes.gif
AnitaO
....ursäkta mej...

Jamen berätta dom för oss då tongue.gif
askar
CITAT (AnitaGg @ 05-10-2006, 08:53)
....ursäkta mej...

Gomorron allihopa!  :)

Jamen berätta dom för oss då tongue.gif

I den här tråden
Eva i Skåne
God morgon säger jag också. Eller kanske god förmiddag passar bättre.
Jag har varit vaken ett par timmar.

Har försökt få ordning på mina pelargoner som jag tagit hem från landet.

Har förgäves försökt få plats med 130st i sovrumsfönstret unsure.gif

och tänker på att jag har ca 100st till kvar i stugan rolleyes.gif

Platsoptimist laugh.gif laugh.gif
Det tror jag ska bli min titel när jag uppnår 5000 inlägg biggrin.gif
Reserv
God morgon alla pigga o glada, och alla andra. Datorn fortsätter jä**as med mig, rätt frustrerande kan jag säga mad.gif Inte blir man piggare av vädret som är som vanligt, regn, regn, regn och mellan varven lite .........regn sad.gif

Lars-Olof Arvids
God Morgon på er!
Regn, regn, regn var det... TVIII (med tjôrbo-i) säger jag bara! sad.gif Jag vill inte cykla över en mil i detta regnet, så jag fuskade och tog bussen till jobbet idag.
Ha en bra dag allihop! smile.gif

Olle
Eva i Höga
Godmorgon! Jag säger som Lars-Olof, regn, regn, regn. Och blåst! Ville inte heller cykla så jag tog bilen till jobbet. Men svampen vill ju ha regn.
Eva
Farbror Blå
[B]gomorron allihop!
Sträcker på mej och äter gröt
Alba
God morgon- mulet 5,6 grader.

Ja lite sent till god morgon. Har burit pelargoner upp till övervåningen för övervintring så nu pustar jag ut vid datorn en stund.

Jag önskar er alla en trevlig dag.
Gillan
God Morgon på er allihopa!

Leia
Godmorgon!
askar
Gomorron alla glada! smile.gif

Idag har jag sovit till halv nio ohmy.gif
Reserv
God morgon alla pigga och glada, äntligen tittar solen fram, dock med blygsamma 11 grader, men det är sol wub.gif
Gillan
God Morgon på er!, eller God Förmiddag smile.gif , det är bara att välja smile.gif

Fast jag såg nån nyss, här, som jag tror snart ska gå och lägga sig rolleyes.gif tongue.gif
netaave
God morgon!
Strålande sol från en klarblå himmel är det i Uppsala idag.
Lite kyligt hemma i byn i morse 5,7 gr när jag åkte vid 7, brrrr.
Reserv
Gomorron, ännu en solig dag....men bara 5 grader rolleyes.gif
pejori
god är den inte sad.gif
och morgon är det inte heller längre unsure.gif
men det får bli god dag då istället laugh.gif laugh.gif
Gillan

Tur det finns kaffe att ta med sig till datorn rolleyes.gif
askar

Nybryggt är dagens väckelse biggrin.gif
Gossen Ruda
Guten heute, alle leute. laugh.gif
Reserv
God morgon , funderar på om vädret följer sinnesstämmningen eller tvärtom?? Hur som haver så är det regn ute......igen .....10 grader, inte så kallt alltså. Datorhel***t fortsätter peotestera här, ger snart upp sad.gif

pejori
CITAT (Reserv @ 10-10-2006, 09:28)
God morgon , funderar på om vädret följer sinnesstämmningen eller tvärtom?? Hur som haver så är det regn ute......igen .....10 grader, inte så kallt alltså. Datorhel***t fortsätter peotestera här, ger snart upp sad.gif

tror det hängewr ihop ja.... smile.gif smile.gif
sparka inte för hårt på den bara wub.gif
Gillan
Morn, Morn!
Hoppas ni har sovit gott och att ni får en bra dag smile.gif
Reserv
God morgon alla som längtar efter vintern, här huttrar man, får fasen inte till värmen i kåken och det är bara 1 grad ute......inte nog med det eländet så tar datorn minst en timme på sig att sparka igång mad.gif
pejori
men igång den...det fick du laugh.gif laugh.gif
använder du stålhättor när du sparkar? ohmy.gif ohmy.gif

god morgon förresten alla smile.gif smile.gif
Kat
Godmorgon, godmorgon!

Jag ska syssla med dränering idag. Det är inte ett dugg roligt. Hade hellre grävt färdigt mitt nya land.
Gillan

Denna dagen av idag, är en helt ny dag och jag har sovit som en stock
och är inte ett dugg taggig rolleyes.gif wub.gif laugh.gif laugh.gif

Ha en bra fredag alla! smile.gif
Lars-Olof Arvids
God Morgon!
Ja, denna dagen av idag är en helt ny dag - närmare bestämt fredagen den 13:e! laugh.gif
Ha en bra dag trots allt!

Olle
askar

Ha en bra dag Gillan och alla andra forumister.
Här ska snart lukta såpa...städning, för ovanlighetens skull på en fredag.
Reserv
God morgon , här har minusgraderna intagit trädgården och man drar sig för att gå ut. Men det ser ut som dagen ska bli solig trots det.......eller kanske är just därför det är kallt rolleyes.gif Datorn fortsätter trilskas med mig så nu efter två veckors hårslitande är det dags att starta en tråd för att se om nån har bra förslag.

Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon