|
Full version: godmorron tråd
Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14
 Lite sent kanske att säga gomorron  fast jag har faktiskt vart uppe några timmar nu
sovit gott och länge har jag
Jag har varken sovit länge eller gott, men nog kan jag säga God Morgon! till er alla
God morgon alla pigga och glada, och alla andra också
CITAT (Evgeni @ 01-10-2006, 08:49) Jag har varken sovit länge eller gott, men nog kan jag säga God Morgon! till er alla  samma här god morgon på er
 Pejori! Du var ett dygn sent ute, men vad gör det? Det är likadant nu Morn, Morn! på er alla Och du såg väl skönt avslappnad ut Reserv
malin72
02-10-2006, 07:31
morrn morrn!!!!!!!!
Lars-Olof Arvids
02-10-2006, 08:06
God Morgon Malin och ni andra! Nu sitter jag här på kontoret igen efter helgens övningar i Köpenhamn. Det var en bra killiutställning med massor av fina fiskar, varav några nu ligger här i min väska. Både "gamla godingar" och arter jag aldrig har haft förut, så det ska verkligen bli roligt att släppa ut dem i mina akvarier i eftermiddag. Förhoppningsvis kommer de så småningom att yngla av sig så att jag har något att delta med på nästa års utställning - vi ses väl då hoppas jag! Olle
malin72
02-10-2006, 08:13
CITAT (Lars-Olof Arvids @ 02-10-2006, 09:06) God Morgon Malin och ni andra! Nu sitter jag här på kontoret igen efter helgens övningar i Köpenhamn. Det var en bra killiutställning med massor av fina fiskar, varav några nu ligger här i min väska. Både "gamla godingar" och arter jag aldrig har haft förut, så det ska verkligen bli roligt att släppa ut dem i mina akvarier i eftermiddag. Förhoppningsvis kommer de så småningom att yngla av sig så att jag har något att delta med på nästa års utställning - vi ses väl då hoppas jag! Olle kul att det gick bra...synd att det är så långt att åka måste planera långt innan jag ska åka över en helg
god morgon en härlig höstdag randas i Göteborg, mef grått och regnigt väder precis som vanligt
Gomorron alla pigga och glada, regnet det faller som vanligt och datorn fortsätter jävlas  Ska det verkligen behöva ta två timmar att komma in på en startsida???
God Morgon på er allihopa! Nu befinner jag mig några mil hemifrån och är barnvakt åt världens goaste lilltjej Hon sover just nu och då var jag ju tvungen att passa på
Farbror Blå
03-10-2006, 07:52
Gomorron gomoooorrooon hör fåglar sjunga glatt gomorron gomorron i kör
 ute ... regnar och snöar och regnar och snöar och regnar och snöar och... +2,8
Gomorron alla pigga och glada. Datorn kommer bli en följetong verkar det som  tar en evighet att starta upp, men när man väl sparkat igång burken så funkar allt felfritt
God Morgon allihopa! Hoppas att ni får en bra dag Här har min " Startsida " för tredje dan i rad vägrat att starta  , vilket gör att jag inte får tillgång till allt som jag dumt nog lagt där
GOMORRON! får jag väl säga nu istället eftersom jag inte startade datorn meddetsamma. Steg faktiskt upp tjugo över sju idag.  Framsteg för en gammal nattjobbande nattuggla som jag.
Gomorron alla pigga och glada......och ni andra också. Efter endast  14 försök fick jag igång datorn idag
CITAT (Reserv @ 05-10-2006, 07:15) Gomorron alla pigga och glada......och ni andra också. Efter endast  14 försök fick jag igång datorn idag :rolleyes: Usch vad jobbigt  God Morgon också förresten
....ursäkta mej... jag läste några roliga historier nyss. Gomorron allihopa!
CITAT (askar @ 05-10-2006, 08:46) ....ursäkta mej... jag läste några roliga historier nyss. Gomorron allihopa!  Annars kan man juh lätt tolka det som....Den enda sanna glädjen är skadeglädjen
CITAT (askar @ 05-10-2006, 08:46) ....ursäkta mej... jag läste några roliga historier nyss. Gomorron allihopa!  Jamen berätta dom för oss då
CITAT (AnitaGg @ 05-10-2006, 08:53) CITAT (askar @ 05-10-2006, 08:46) ....ursäkta mej... jag läste några roliga historier nyss. Gomorron allihopa! :) Jamen berätta dom för oss då  I den här tråden 
Eva i Skåne
05-10-2006, 09:18
God morgon säger jag också. Eller kanske god förmiddag passar bättre. Jag har varit vaken ett par timmar. Har försökt få ordning på mina pelargoner som jag tagit hem från landet. Har förgäves försökt få plats med 130st i sovrumsfönstret och tänker på att jag har ca 100st till kvar i stugan Platsoptimist Det tror jag ska bli min titel när jag uppnår 5000 inlägg
God morgon alla pigga o glada, och alla andra. Datorn fortsätter jä**as med mig, rätt frustrerande kan jag säga  Inte blir man piggare av vädret som är som vanligt, regn, regn, regn och mellan varven lite .........regn
Lars-Olof Arvids
06-10-2006, 08:11
God Morgon på er! Regn, regn, regn var det... TVIII (med tjôrbo-i) säger jag bara!  Jag vill inte cykla över en mil i detta regnet, så jag fuskade och tog bussen till jobbet idag. Ha en bra dag allihop!  Olle
Eva i Höga
06-10-2006, 08:17
Godmorgon! Jag säger som Lars-Olof, regn, regn, regn. Och blåst! Ville inte heller cykla så jag tog bilen till jobbet. Men svampen vill ju ha regn. Eva
Farbror Blå
06-10-2006, 08:54
[B]gomorron allihop! Sträcker på mej och äter gröt
God morgon- mulet 5,6 grader.
Ja lite sent till god morgon. Har burit pelargoner upp till övervåningen för övervintring så nu pustar jag ut vid datorn en stund.
Jag önskar er alla en trevlig dag.
God Morgon på er allihopa!
Gomorron alla glada! Idag har jag sovit till halv nio
God morgon alla pigga och glada, äntligen tittar solen fram, dock med blygsamma 11 grader, men det är sol
netaave
09-10-2006, 07:47
God morgon! Strålande sol från en klarblå himmel är det i Uppsala idag. Lite kyligt hemma i byn i morse 5,7 gr när jag åkte vid 7, brrrr.
Gomorron, ännu en solig dag....men bara 5 grader
god är den inte och morgon är det inte heller längre men det får bli god dag då istället
.gif) Tur det finns kaffe att ta med sig till datorn
Nybryggt är dagens väckelse
Gossen Ruda
10-10-2006, 07:25
Guten heute, alle leute.
God morgon , funderar på om vädret följer sinnesstämmningen eller tvärtom?? Hur som haver så är det regn ute...... igen .....10 grader, inte så kallt alltså. Datorhel***t fortsätter peotestera här, ger snart upp
CITAT (Reserv @ 10-10-2006, 09:28) God morgon , funderar på om vädret följer sinnesstämmningen eller tvärtom?? Hur som haver så är det regn ute...... igen .....10 grader, inte så kallt alltså. Datorhel***t fortsätter peotestera här, ger snart upp  tror det hängewr ihop ja.... sparka inte för hårt på den bara
Morn, Morn! Hoppas ni har sovit gott och att ni får en bra dag
God morgon alla som längtar efter vintern, här huttrar man, får fasen inte till värmen i kåken och det är bara 1 grad ute......inte nog med det eländet så tar datorn minst en timme på sig att sparka igång
Godmorgon, godmorgon!
Jag ska syssla med dränering idag. Det är inte ett dugg roligt. Hade hellre grävt färdigt mitt nya land.
Lars-Olof Arvids
13-10-2006, 07:07
God Morgon! Ja, denna dagen av idag är en helt ny dag - närmare bestämt fredagen den 13:e! Ha en bra dag trots allt! Olle
Ha en bra dag Gillan och alla andra forumister. Här ska snart lukta såpa...städning, för ovanlighetens skull på en fredag.
God morgon , här har minusgraderna intagit trädgården och man drar sig för att gå ut. Men det ser ut som dagen ska bli solig trots det.......eller kanske är just därför det är kallt  Datorn fortsätter trilskas med mig så nu efter två veckors hårslitande är det dags att starta en tråd för att se om nån har bra förslag.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|