|
Full version: godmorron tråd
Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14
God morgon alla pigga och glada! Nu bär det iväg uppöver, kör försiktigt alla på E4:ans norrlandsvägar, nu kommer jag  Kram allihopa, syns i morron
CITAT (Reserv @ 14-11-2006, 07:20) God morgon alla pigga och glada! Idag är man mer än lovligt väck i huvet....alltså mer än vanligt  En nonstopp tur och retur resa Bergsjö-Boden är inget jag rekomenderar eller nånsin vill göra om  Jättejobbigt, det förstår jag. Speciellt i vinterväglag. Skönt att du är hemma välbehållen God morgon förresten
Morrn alla!
Morrn.......
Biggan_
14-11-2006, 09:09
good morning
Gomorron allihopa! pejori, låt moppen vila idag
malin72
15-11-2006, 07:57
morrn morrn allihopa!!!!!
God morgon alla pigga och glada! Det är inte förrän idag det känns som man blivit överkörd av en ångvält  ont i hela kroppen..........men va´hade man väntat sig efter att ha spänt sig bakom ratten runt 100 mil??
Fialotta
16-11-2006, 06:35
Godmorgon alla nyvakna
God morgon!
CITAT (Reserv @ 16-11-2006, 06:56) God morgon!  God Morgon kompis. Precis så där känner jag mig Klockan 3 gav jag upp ytterligare försök att somna om.
Gomorron!
Fialotta
17-11-2006, 04:59
Godmorgon...frukosten klar...varsågoda
God morgon! Här blir det nog bara en kopp kaffe och en cigg.....nja, flera
Gomorron alla glada! Så var det fredag igen ni glömmer väl inte att öva inför kvällens Idol
God morgon alla glada! Idag blev jag upptvingnad redan kvart i 6. Igår var jag lite smålat och gick inte ut med hundarna på sista kisseriet som jag brukar innan jag går och lägger mig. Detta straffade sig i morse då Ninni satt vid ytterdörren och pep. Trodde att hon blivit lös i magen eller nått så fick himla bråttom att klä på mig och gå ut. Men inte var de annat än ett stooooort kiss som tryckte på hos henne. Så nu har man lärt sig att om man vill sova till 8 får man snällt gå ut senare än halv tio på kvällen...
 Bättre sent än aldrig va?  Blir så när man inte får sova på nätterna så man lurar till framåt morron istället, nu är man uppe, inte pigg, men vaken
netaave
18-11-2006, 10:32
God morgon! Grått och trist, men vad gör det när man får dansa i kväll!!
CITAT (netaave @ 18-11-2006, 10:32) God morgon! Grått och trist, men vad gör det när man får dansa i kväll!!  Lyckliga du då  skulle jag också ha gjort...... skulle
netaave
18-11-2006, 11:55
CITAT (Reserv @ 18-11-2006, 10:52) CITAT (netaave @ 18-11-2006, 10:32) God morgon! Grått och trist, men vad gör det när man får dansa i kväll!! :D Lyckliga du då  skulle jag också ha gjort...... skulle  Stackars dig! *klappar på huvudet* Är du krasslig?
Gomorron alla glada! snart är det filmtajm
God förmiddag. Blå himmel här i Järfälla. Jag och en kollega ska "göra" Fredells Byggvaruhus idag. Ska bara strosa runt och gotta oss i alla prylar. Vi funderar på att ta med oss picknickkorgen. Är ju så stort så det lär ju bli en lååång promenad.
Alexander-VG-zon3
19-11-2006, 12:14
godmorrrnrn
hpooas ni alla får ne trevlig da
God morgon alla pigga och glada, ännu en solig dag är utlovad!
god morgon alla
anna_rispan
20-11-2006, 07:16
Go morrn på er! Ha en bra dag!
God morgon alla pigga och glada!
morn morn
CITAT (faith @ 20-11-2006, 07:20) *nickar instämmande* God Morgon alla odlaiter!
Gomorron alla glada och oglada! Så var det dags igen att röra på fläsket.
Fialotta
21-11-2006, 07:54
 Morn, morn alla...ha en bra dag
Jag Är Vaken.................Tror Jag!
God morgon alla!
Gomorron allihopa!
God Morgon På Er Alla! Idag sänder jag några extra tankar till Reserv och hans familj. 
God morgon? Idag är det tydligen min tur att väcka tuppfan!
Godmorgon! Är på väg till jobbet och tittar in som hastigast!
God morgon alla!
Glad såsom fågeln i morgonstund... Gomorron alla forumister!
Fialotta
23-11-2006, 07:25
Godmorgon i forumet
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|