|
Full version: godmorron tråd
Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14
Fialotta
09-12-2006, 10:12
Godmorgon...ny dag nya möjligheter
Kajsa i Arvika
09-12-2006, 10:31
Godmorron!!  Idag har jag namnsdag! Är det någon som ska lägga lutfisk i blöt idag?
God Morgon. Är långt ifrån nyvaken. Nu är det dags att städa Ni får gissa hur mina golv ser ut med tanke på vädret och 4 hundar som älskar att springa i skogen.
Biggan_
09-12-2006, 10:46
CITAT (AnitaGg @ 09-12-2006, 10:38) Ni får gissa hur mina golv ser ut med tanke på vädret och 4 hundar som älskar att springa i skogen. :P  Halkfria?
CITAT (Birgitta P @ 09-12-2006, 10:46) Exakt Stampat jordgolv.
Biggan_
09-12-2006, 12:10
God Morgon
Fialotta
10-12-2006, 04:32
God morgon alla
God morgon alla pigga och glada, äntligen minusgrader och strålande sol, nu är det bara snön som fattas
Fialotta
11-12-2006, 06:12
Morn, morn....så var det måndag igen o julen närmar sig med stormsteg...börjar med en fika tror jag
God Morgon
God morgon alla pigga och glada, ännu en dag att leva
Jag får säga godmorgon lite sent då...det har inte blivit mycket sömn inatt. Lilleman satte igång sent på kvällen och sen har han varit jättesnorig o rosslig inatt så jag fick gå upp med honom.
God morgon alla!
God Morgon
 God morgon, alla! Vaknade av mig själv kl 6:10  (mycket ovanligt för att vara mig...  ) Ska fortsätta fixa här hemma, därefter iväg och träna, handla lite och sen jobba kväll.
God morgon alla, ännu en dag att ta sig igenom
Fialotta
15-12-2006, 07:12
Godmorgon..,.så var det fredag
.gif) Ååååååheeej, en ny, härlig dag. Go' morron alla!
Eva i Skåne
15-12-2006, 08:03
CITAT (Eva i Skåne @ 15-12-2006, 08:03) Ja, men det var ju toppen Eva Nu vaknade vi i alla fall
God morgon alla pigga och glada, idag strålar solen från en klarblå himmel och termometern visar -
God morgon & en god 3:e advent! Önskar alla stressade och pressade lycka till i sista helgens julruschande. Hoppas allt går bra, och att friden sedan får infinna sig hos er.
God morgon alla!
CITAT (Reserv @ 17-12-2006, 09:28) God morgon alla!  Tänk om man skulle fått kaffe på sängen av en sån sötnos God Morgon på dig själv. Aningen tung i huvet idag. Det blev lite snaps och vin igår när vi åt julbord. Nåt straff ska man väl ha gissar jag
Godmorgon alla! Det är en strålande dag ute, solen lyser från en molnfri himmel och jag ska iväg och träna snart Efteråt är vi bjudna på julbord, maken och jag. Det ska bli gott! Det är en underbar dag att vakna till!
God morgon alla pigga och glada, kaffe på sängen va´beställt! Puss på kinden vännen!
CITAT (Reserv @ 18-12-2006, 06:57) God morgon alla pigga och glada, kaffe på sängen va´beställt! Puss på kinden vännen!  Tack det smakade bra
God morgon alla pigga och glada Om Grinchen stjäl julen, vem f*n är det som stjäl sömnen?
CITAT (Reserv @ 19-12-2006, 06:53) God morgon alla pigga och glada Om Grinchen stjäl julen, vem f*n är det som stjäl sömnen? det är dina förbannade vänner som håller dej vaken om nätterna... god morgon
CITAT (Reserv @ 19-12-2006, 06:53) God morgon alla pigga och glada Taskigt att du aldrig säger godmorgon till oss trötta och lessna!
God morgon alla! Sömn är nog nåt som går i vågor
God Morgon
god morgon
God morgon hjärtat, dags för kaffet
Go morron!!
God Morgon!
God morgon alla pigga och glada och alla andra förstås!
Gomorron! Här doftar ljuvligt av nybakat matbröd.
god morgon flickor och pojkar en ny dag i rövarkulan har randats
Det här förstår ni utan översättning va!?
.gif) Jag precis ätit frukost och druckit av julkaffet.............mmmmmmmmmmmmm............doftar ljuuuvligt.  Smakar ännu ljuvligare.
God Morgon Idag kommer barnen hem och vi ska äta en god middag (inte julmat). Dom ska sova över, och i morgon bitti åker vi till svärföräldrarna och käkar julmat och väntar på tomten.
God morgon alla pigga och glada, ja, ni andra med förstås!
God morgon och God Jul till er alla! Hoppas att paketen är till allas belåtenhet, för er som kunde hålla er tills idag
Eva i Skåne
24-12-2006, 09:40
God morgon alla vänner! Hoppas ni alla varit snälla så tomten kommer till er Idag vill jag ge er alla en jul-kram
God morgon & God Jul till er allihop!!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|