|
Full version: godmorron tråd
Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14
God Morgon Liiite tung i huvudet. Det blev ju en och annan "skåne" i går
God morgon alla, det vart inga skåningar alls här, men det finns annat som kan göra huvet tungt
god morgon.
God Morgon
God morgon alla!
God morgon alla!
God morgon alla pigga och glada Nja alla vakna i alla fall
Mmm, varma är dom också
God morgon, alla!
Äntligen har gänget med arbetspass avslutats. Idag ska vi till veterinären för vaccinering av småpojkarna och därefter ska vi till IKEA. Håll tummarna för att det inte är så mycket folk...
CITAT (Scrollan @ 28-12-2006, 09:27) God morgon, alla!
Äntligen har gänget med arbetspass avslutats. Idag ska vi till veterinären för vaccinering av småpojkarna och därefter ska vi till IKEA. Håll tummarna för att det inte är så mycket folk... IKEA i mellandagarna? Näääädå, det är nog inte mycket folk
God morgon alla! Dags för ombesiktning av kroppen efter infarkten
God Morgon
God Morgon på er alla! Visst har du rätt Scrollan .Det är ju just det som är så underbart med barnbarn. En himla massa givande........och inga plikter eller krav . Och nu är här precis som jag sa:........tyst, skönt? ( nääe, inte nu längre) och försnablat ödsligt
Barnbarnet sover, maken är ute på motionsrunda och jag sitter här med kaffemuggen som sällskap.
CITAT (Evgeni @ 30-12-2006, 08:23) Det där är fusk ju! Du har ju dina nästgårds  :P :lol: . Visst är det. Roligt är det att få låna dom ibland, och när man ser sig omkring i rummen så minns man hur det var när ens egna var små. Ser ut som här rumstrerade minst en hel dagisavdelning.
CITAT (askar @ 30-12-2006, 08:29) CITAT (Evgeni @ 30-12-2006, 08:23) Det där är fusk ju! Du har ju dina nästgårds  . Visst är det. Roligt är det att få låna dom ibland, och när man ser sig omkring i rummen så minns man hur det var när ens egna var små. Ser ut som här rumstrerade minst en hel dagisavdelning.  Mmm, fast det gör inte ett dugg
CITAT (Evgeni @ 30-12-2006, 08:34) CITAT (askar @ 30-12-2006, 08:29) CITAT (Evgeni @ 30-12-2006, 08:23) Det där är fusk ju! Du har ju dina nästgårds  . Visst är det. Roligt är det att få låna dom ibland, och när man ser sig omkring i rummen så minns man hur det var när ens egna var små. Ser ut som här rumstrerade minst en hel dagisavdelning.  Mmm, fast det gör inte ett dugg  Nej inte ett dugg  städat hinner vi ha andra dagar.
God morgon alla! Efter en sömnlös natt så lyckas man äntligen somna...... när det är dags att kliva upp kroppen mår juh därefter.
Biggan_
30-12-2006, 11:06
CITAT (Birgitta P @ 30-12-2006, 11:06) CITAT (AnitaGg @ 30-12-2006, 11:03) Nya tofflor idag igen!! :o :lol:
 Du har verkligen koll på läget Anita!  Man skulle kunna säga att han har ett par Reserv-tofflor kanske?
Biggan_
30-12-2006, 11:16
CITAT (Reserv @ 30-12-2006, 11:24) Det är bra Bara du inte blir en toffel så är jag glad
God Morgon ..... om man nu kan kalla det en god morgon när man vaknar halv 5 på nyårsafton
God Morgon, alla! Tyckte bilden passade in på AnitaGg.
God morgon alla! Känns ovant med lånta tofflor, inte rätt storlek direkt Anita men dom går nog snart till sig
CITAT (AnitaGg @ 31-12-2006, 10:32) Men det är juh tanken som räknas
CITAT (Scrollan @ 31-12-2006, 08:54) God Morgon, alla! Tyckte bilden passade in på AnitaGg. .jpg) Mmmmm ..... Det är såna mornar som den här också passar in
God Morgon till ett alldeles nytt, fräscht år, alla odlaiter!
God Morgon
God morgon! Kanske dax att gå upp nu?????
God Morgon.
Idag vaknar vi till ett nytt år - ett nytt oskrivet blad.
God morgon alla och god fortsättning på det nya året!
Godmorgon/middag!
Har just avnjutit årets första lunch, köttfärslimpa m bacon, gräddsås, lingonsylt och makaroner.
aanderss
27-07-2007, 05:09
godmorgon de regnar ute som "fan" o jag har varit ute i ca 5 timmar
CITAT (aanderss @ 27-07-2007, 06:09)  godmorgon de regnar ute som "fan" o jag har varit ute i ca 5 timmar Det lät inte som en god morgon.... Godmorgon säger jag från ett mulet uppsala.
Alexander-VG-zon3
27-07-2007, 09:36
god morgon alla ,, en trött morgon ska iväg vid 11 . men la mig vid halv 5 och somnade inte , vid 6tiden åskade det och hade sig så jag somnade väl igen vid halv 7 . och nu ska man upp å stussa och duscha
aanderss
27-07-2007, 09:55
CITAT (Leia @ 27-07-2007, 08:10)  Det lät inte som en god morgon.... Godmorgon säger jag från ett mulet uppsala.  nä men somliga måste ju jobba
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|