Full version: Svammeltråd
Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11
Leia
CITAT (AnitaGg @ 06-12-2006, 10:50)
CITAT (Leia @ 06-12-2006, 11:47)
CITAT (Leia @ 06-12-2006, 10:43)
Kanske rimmen finns i den där omröstningen om hur tidigt vi köper julklappar? Ska kolla! smile.gif

Var är den tråden nu då? wacko.gif blink.gif Jag tror jag blir tokig!!!! (-are) laugh.gif

Jag hittade den, men inget rim där heller sad.gif

Men var kan vi då ha pratat julklappar? Vi brukar väll ALDRIG gå ifrån ämnet som de olika trådarna handlar om? rolleyes.gif tongue.gif
Fialotta
CITAT (Reserv @ 06-12-2006, 11:50)
CITAT (maudan @ 06-12-2006, 11:48)
CITAT (Reserv @ 06-12-2006, 11:31)
Maudan ta hur mycket du vill wub.gif dom symboliserar min sinnesstämning rolleyes.gif vart juh lite intim med en dam efter dansen i Lördags, det är härligt att känna att man lever efter ett års vacum wub.gif  wub.gif Livet leker, och solen skiner, kan det bli bättre?? unsure.gif jo förresten...lite snö innan jul kanske rolleyes.gif  laugh.gif  laugh.gif

Kanoners Reserv...välkommen ut ur vacumet.....jag är fortfarande i min...hur fasen gjorde du...slog du hål på nån bubbla eller tongue.gif rolleyes.gif wub.gif

Jajjemensan rolleyes.gif hur kunde du veta att jag levt i en glaskula utan kontakt med livet utanför?? rolleyes.gif Knepen för det kan vi ta i pm wub.gif

laugh.gif tongue.gif Bara en känsla...kanske kände igen mig...inte riktigt men nästan i alla fall smile.gif laugh.gif
AnitaO
CITAT (Leia @ 06-12-2006, 11:51)
Vi brukar väll ALDRIG gå ifrån ämnet som de olika trådarna handlar om? rolleyes.gif tongue.gif

Nä precis!! Så gör vi ju aldrig ohmy.gif laugh.gif
Lady Hamilton
Nu har jag kollat igenom småprat Dec-2005 och hittar ingen "rimmtråd" utan endast enstaka rimm förfrågningar (ligger kring sid nr. 125)
AnitaO
CITAT (Hamilton @ 06-12-2006, 12:46)
Nu har jag kollat igenom småprat Dec-2005 och hittar ingen "rimmtråd" utan endast enstaka rimm förfrågningar (ligger kring sid nr. 125)

Jag hittade den till slut smile.gif
Läs i rimstugetråden
Lady Hamilton
laugh.gif Och jag som sökte efter en hel "tråd" om julklapps rim.........Hade helt glömt bort "tråden" från i Oktober
Leia
Tänk vad man kan få er att engagera sig! rolleyes.gif smile.gif wub.gif Undrar hur många som suttit och sökt för att först hitta tråden... laugh.gif wub.gif
Måste säga att att en del här inne är otroligt duktiga på att hitta saker både här på Odla och ute på resten av nätet! smile.gif wub.gif
netaave
CITAT (Leia @ 06-12-2006, 13:01)
Tänk vad man kan få er att engagera sig! rolleyes.gif smile.gif wub.gif Undrar hur många som suttit och sökt för att först hitta tråden... laugh.gif wub.gif
Måste säga att att en del här inne är otroligt duktiga på att hitta saker både här på Odla och ute på resten av nätet! smile.gif wub.gif

Och du visste var den var hela tiden eller .... tongue.gif biggrin.gif (skojar bara)
netaave
Maudan ta hur mycket du vill wub.gif dom symboliserar min sinnesstämning rolleyes.gif vart juh lite intim med en dam efter dansen i Lördags, det är härligt att känna att man lever efter ett års vacum wub.gif wub.gif Livet leker, och solen skiner, kan det bli bättre?? unsure.gif jo förresten...lite snö innan jul kanske rolleyes.gif laugh.gif laugh.gif

Så då kan man hälsa dig välkommen ut på banan i dubbel bemärkelse? tongue.gif
Leia
CITAT (netaave @ 06-12-2006, 14:15)
CITAT (Leia @ 06-12-2006, 13:01)
Tänk vad man kan få er att engagera sig! rolleyes.gif  :)  :wub:  Undrar hur många som suttit och sökt för att först hitta tråden... laugh.gif  :wub:
Måste säga att att en del här inne är otroligt duktiga på att hitta saker både här  på Odla och ute på resten av nätet! smile.gif  :wub:

Och du visste var den var hela tiden eller .... tongue.gif biggrin.gif (skojar bara)

laugh.gif Precis! laugh.gif tongue.gif
Reserv
CITAT (netaave @ 06-12-2006, 14:17)
Maudan ta hur mycket du vill wub.gif dom symboliserar min sinnesstämning rolleyes.gif vart juh lite intim med en dam efter dansen i Lördags, det är härligt att känna att man lever efter ett års vacum wub.gif  :wub: Livet leker, och solen skiner, kan det bli bättre?? unsure.gif jo förresten...lite snö innan jul kanske rolleyes.gif  :lol:  :lol:

Tackar, tackar rolleyes.gif man känner nu att det va´nog det som saknades tongue.gif wub.gif
AnitaO
Maudan ta hur mycket du vill wub.gif dom symboliserar min sinnesstämning rolleyes.gif vart juh lite intim med en dam efter dansen i Lördags, det är härligt att känna att man lever efter ett års vacum wub.gif  :wub: Livet leker, och solen skiner, kan det bli bättre?? unsure.gif jo förresten...lite snö innan jul kanske rolleyes.gif  :lol:  :lol:

Hoppas du menar dansbanan och inte frukten rolleyes.gif laugh.gif
Reserv
CITAT (AnitaGg @ 06-12-2006, 14:32)
Maudan ta hur mycket du vill wub.gif dom symboliserar min sinnesstämning rolleyes.gif vart juh lite intim med en dam efter dansen i Lördags, det är härligt att känna att man lever efter ett års vacum wub.gif  wub.gif Livet leker, och solen skiner, kan det bli bättre?? unsure.gif jo förresten...lite snö innan jul kanske rolleyes.gif  laugh.gif  laugh.gif

Näe...då skulle det väl vart välkommen ut med banan och inte på rolleyes.gif
netaave
CITAT (Reserv @ 06-12-2006, 14:35)
CITAT (AnitaGg @ 06-12-2006, 14:32)

laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Reserv
Visst fasen....det påminde mig om ett kort jag lovat lägga in för nåt år sen rolleyes.gif Kanske kommer till jul då tongue.gif
AnitaO
CITAT (Reserv @ 06-12-2006, 14:35)

Så sant, så sant laugh.gif laugh.gif
netaave
CITAT (Reserv @ 06-12-2006, 14:39)
Visst fasen....det påminde mig om ett kort jag lovat lägga in för nåt år sen rolleyes.gif Kanske kommer till jul då tongue.gif

Reserv iförd bananskal?
Magdis

Är det nånting med en snabel inblandat? rolleyes.gif laugh.gif
AnitaO
CITAT (netaave @ 06-12-2006, 15:32)
Visst fasen....det påminde mig om ett kort jag lovat lägga in för nåt år sen rolleyes.gif  Kanske kommer till jul då tongue.gif

Reserv iförd bananskal?

Jadu Reserv. Här skulle ju den där bilden som jag skickade till dig förut passa in.
Men jag vågar ju INTE lägga in den här laugh.gif
Reserv
Man kan väl länka så får den som vill öppna på egen risk om dom är kitsliga rolleyes.gif tongue.gif
Banan
netaave
CITAT (Reserv @ 06-12-2006, 16:08)
Man kan väl länka så får den som vill öppna på egen risk om dom är kitsliga rolleyes.gif tongue.gif
Banan

Hoppsan! tongue.gif laugh.gif laugh.gif
Alba
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 06-12-2006, 15:41)
Visst fasen....det påminde mig om ett kort jag lovat lägga in för nåt år sen rolleyes.gif  Kanske kommer till jul då tongue.gif

Är det nånting med en snabel inblandat? rolleyes.gif laugh.gif

Men Magdis då..... tongue.gif
ninnisky
CITAT (Reserv @ 06-12-2006, 15:08)
Man kan väl länka så får den som vill öppna på egen risk om dom är kitsliga rolleyes.gif  :P
Banan

Men duuuu, tänk på oss gamlingar - vet i 17 om jag vågar kolla sleep.gif smile.gif wub.gif
Alba
Man kan väl länka så får den som vill öppna på egen risk om dom är kitsliga rolleyes.gif  :P
Banan

Finns det ingen version i ultra för oss gamlingar.
Jag blinkar varje gång ..... ja så jag hinner inte se.
Reserv
CITAT (Alba @ 06-12-2006, 16:34)
Banan

Finns det ingen version i ultra.

Du kanske ville ha stillbild?? rolleyes.gif
Alba
CITAT (Reserv @ 06-12-2006, 16:35)
Man kan väl länka så får den som vill öppna på egen risk om dom är kitsliga rolleyes.gif  tongue.gif
Banan

Hmmm ska tänka på saken ..... biggrin.gif
Reserv
CITAT (Alba @ 06-12-2006, 16:37)
CITAT (Reserv @ 06-12-2006, 16:35)
Man kan väl länka så får den som vill öppna på egen risk om dom är kitsliga rolleyes.gif  tongue.gif
Banan

Hmmm ska tänka på saken ..... biggrin.gif

Jag kan skicka lite privat i ett pm rolleyes.gif laugh.gif laugh.gif
Fialotta
Banan

laugh.gif laugh.gif laugh.gif Kul o se hur du såg ut...undra på att danskvällen blev lyckad tongue.gif laugh.gif laugh.gif
Alba
Då vågar jag aldrig mer öppna datorn biggrin.gif biggrin.gif
AnitaO
Här kommer en stillbild till Alba laugh.gif laugh.gif

Alba
CITAT (AnitaGg @ 06-12-2006, 16:57)

Oh så bra nu hinner även jag med.
Tacka vet jag stillbilder
Reserv
CITAT (AnitaGg @ 06-12-2006, 16:57)

Hmm......jag hade juh förstås en mer detaljerad stillbild som jag tänkte på rolleyes.gif
Reserv
Här kommer en stillbild för dom som blinkar för mycket, men ännu mer varning på denna bild som kan klassas som allför smakfull och läcker rolleyes.gif Känsliga läsare bör inte öppna om ni inte innehar en viss portion humor, och säg inte att jag inte varnat tongue.gif

stillbild på frukten rolleyes.gif
Magdis
Oh fyyyy vad snuskigt! wub.gif laugh.gif
*Stintan*
laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Alba
Jag har inte tid med er mer - ska och handla ........... tongue.gif
*Stintan*
Skyll på det du laugh.gif
mamamaggan
En sådan har jag aldrig sett förut!
Reserv
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 06-12-2006, 17:43)
Oh fyyyy vad snuskigt! wub.gif laugh.gif

laugh.gif laugh.gif Och det kom från rätt mun, det där va´väl helt i din stil/smak Magdis rolleyes.gif Har för mig att du brukar leka rätt friskt själv med gosakerna rolleyes.gif
Alba
Nu har jag handlat - tyvärr gick ett ägg sönder.....

Så här gick det
Reserv
laugh.gif laugh.gif Förstod att det va´banan du skulle handla rolleyes.gif
Alba
CITAT (mamamaggan @ 06-12-2006, 17:57)
En sådan har jag aldrig sett förut!

Har du aldrig träffat Reserv ?
Magdis
CITAT (Reserv @ 06-12-2006, 18:09)
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 06-12-2006, 17:43)
Oh fyyyy vad snuskigt!  :wub:  :lol:

laugh.gif laugh.gif Och det kom från rätt mun, det där va´väl helt i din stil/smak Magdis rolleyes.gif Har för mig att du brukar leka rätt friskt själv med gosakerna rolleyes.gif

wub.gif wub.gif Det känner jag inte till! rolleyes.gif
AnitaO
CITAT (Reserv @ 06-12-2006, 18:13)
laugh.gif laugh.gif Förstod att det va´banan du skulle handla rolleyes.gif

Alba fick ett akut och oförklarligt sug efter bananer laugh.gif
Alba
CITAT (AnitaGg @ 06-12-2006, 18:17)
CITAT (Reserv @ 06-12-2006, 18:13)
laugh.gif  :lol: Förstod att det va´banan du skulle handla rolleyes.gif

Alba fick ett akut och oförklarligt sug efter bananer laugh.gif

Ja tänk hur det kan bli .........tongue.gif
anna_rispan
Om nån känner sig lite höst/vintertrött så kan man pigga upp sig a la Berglins gubbar. Kör din partner eller bästa vän i kundvagnen över en grusad parkering.

tongue.gif rolleyes.gif
Magdis
Åh om man ändå kunde fixa till en banan på det viset utan att öppna skalet och sen lägga den i fruktdisken på ICA. Sen skulle man ju vilja följa med och se minen på den som köper bananen också. rolleyes.gif laugh.gif laugh.gif
Stussi
Det var något som jag hade tänkt svamla om men nu har
jag tappat bort vad det var sedan jag sett alla bilder på
bananerna! ohmy.gif laugh.gif tongue.gif
Reserv
CITAT (Stussi @ 06-12-2006, 20:33)
bananerna! ohmy.gif laugh.gif tongue.gif

Lite distraherande?? rolleyes.gif biggrin.gif biggrin.gif
Stussi
CITAT (Reserv @ 06-12-2006, 20:36)
CITAT (Stussi @ 06-12-2006, 20:33)
bananerna!  :o  :lol:  :P

Lite distraherande?? rolleyes.gif biggrin.gif biggrin.gif

Ja, precis! sleep.gif laugh.gif laugh.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon