Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13
Myosotis
CITAT (160kvm stort hus @ 02-04-2009, 15:29) *
Den här varianten av påskhare skuttade förbi mig alldeles nyss.... confused.gif

wub.gif wub.gif Nu får jag abstinens -cry-.gif Skulle ju varit och ridit idag men fick migrän istället. Öronen är kanske ovanligt korta för att vara hare, men det gör ingenting!
Wilmer
CITAT (160kvm stort hus @ 02-04-2009, 15:29) *
Den här varianten av påskhare skuttade förbi mig alldeles nyss.... confused.gif

Ha va söööt!!!

Myosotis, jag fick också migrän i dag, ingen ridning här heller. Han blev ompysslad och pussad, det var allt. Nu har jag efter ett par tabletter och ryggläge med marsvin på magen orkat packa påskhare present, Meriona- vår poststämpel är inget vidare avslöjande flirting.gif jag ahr testat i julas tummenupp.gif
Meriona
CITAT (Wilmer @ 02-04-2009, 23:42) *
Meriona- vår poststämpel är inget vidare avslöjande flirting.gif jag ahr testat i julas tummenupp.gif

Va bra! coolgleam.gif
Eva-Helene
Påskharen ringde på dörren hos mig i morse. biggrin.gif
Chamomille
CITAT (Eva-Helene @ 03-04-2009, 14:12) *

Vad sade h.n då unsure.gif
Meriona
Ingen posthare hade varit vägen förbi mej ännu. Men nu har han ju hela helgen på sig, så på måndag måtte han väl ha hoppat ända fram... rolleyes.gif
pejori
CITAT (Eva-Helene @ 03-04-2009, 14:12) *

Ringde på!!!! -fear-.gif
Här sprang han bara förbi snabbt som attans!!!!
Han ju knappt se honom, var ju tvungen att fånga paketet ju. rotfl.gif
Pia L
Här skuttar en vit påskhare omkring i snöyran och verkar minst lika yr som snön santa.gif g.gif undrar om det verkligen var påskharen eller en överbliven tomte...
Eva-Helene
CITAT (Chamomille @ 03-04-2009, 14:24) *
Vad sade h.n då unsure.gif

Inget. H*n verkade lite blyg.
Meriona
Stackarn! Det är nog därför han inte vågat sig hit! Grannens katter är lite elaka... tongue.gif
*Ulrica*
Påskharen hade varit hemma hos mej idag när jag var borta! bravo.gif

Det står "puts och krom" på paketet... och så är det svart och vitrutig tejp... g.gif
Meriona
CITAT (*Ulrica* @ 03-04-2009, 18:05) *
Påskharen hade varit hemma hos mej idag när jag var borta! bravo.gif

Det står "puts och krom" på paketet... och så är det svart och vitrutig tejp... g.gif

Jösses då vetjag nog vem det är! angel_not.gif
*Ulrica*
CITAT (Meriona @ 03-04-2009, 18:12) *
Jösses då vetjag nog vem det är! angel_not.gif
ohmy.gif vet du???? kan du inte viska.... dunno.gif
Meriona
CITAT (*Ulrica* @ 03-04-2009, 18:43) *
ohmy.gif vet du???? kan du inte viska.... dunno.gif

tss nä det vore ju fusk redan första dagen.... whistling.gif
netaave
Postade mitt paket igår men här har inte påskharen varit ännu wink.gif
Ska jag ge en ledtråd till mitt paket wink.gif Väskustskt kanske, eller påfågel, eller lycka helt enkelt, gammeldags skulle också funka biggrin.gif
Wilmer
Oj så spännande, jag får åka förbi brevlådan och kika om något kommit i fredags, annars får jag åka förbi igen på måndag yahoo.gif
Myosotis
Hur långt har du till brevlådan egentligen?
Betty
Här har ingen påskhare varit och lämnat något paket ännu, men han har ju ända till på onsdag/torsdag på sig att dyka upp, så det är rätt lugnt.
Hur var det nu då, vilken dag ska man öppna paketet egentligen? På lördag, påskafton eller? Vet inte om jag kommer att kunna hålla mig så länge... whist.gif
Red Top
CITAT (Wilmer @ 04-04-2009, 09:50) *
Oj så spännande, jag får åka förbi brevlådan och kika om något kommit i fredags, annars får jag åka förbi igen på måndag yahoo.gif

Är det inte bättre om du stannar och kollar flirting.gif giggle.gif
Pia L
påsken börjar väl med skärtorsdag.....eller?? unsure.gif
Myosotis
Nä, påsken är bara påskdagen och annandag påsk. Men vi kom fram till att vi fick öppna på torsdag.
Meriona
OJ! Och jag som tänkt slita upp det redan första dan! Tur att du påminde!
Betty
CITAT (Myosotis @ 04-04-2009, 10:27) *
Nä, påsken är bara påskdagen och annandag påsk. Men vi kom fram till att vi fick öppna på torsdag.

Ahh, vilken tur! tummenupp.gif Längre än så kommer jag ändå inte att orka hålla mig! giggle.gif
Myosotis
Egentligen borde det vara på söndag man öppnar, men samtidigt är det ju så mycket annat när man ska fira påsk så det är nog roligare att göra det innan. Och på lördagen har vi fullt upp med att förbereda och måla ägg och så.
När jag öppnade min julklapp på julaftons kväll satt jag ensam framför datorn innan vi började fira jul, medan mina föräldrar klädde granen. Det kändes bättre så.
emmas matte
Tips Till prydnad och glädje rolleyes.gif
Eva i Höga
Mitt påskbrev är skickat och det är något användbart!
maramara
Jag skickade mitt paket igår, Haren snodde det med en gång...
Chamomille
CITAT (Meriona @ 04-04-2009, 10:38) *
OJ! Och jag som tänkt slita upp det redan första dan! Tur att du påminde!

Aja baja flirting.gif
Pia L
Ska man ge ledtrådar redan nu??
Mitt paket som är skickat är användbart....om man så vill, men inte delbart.....och har man delat det så är det inte längre användbart..
Eva-Helene
Ledtråd: hänger gärna med - med lite hjälp...
Meriona
Och det som är i mitt paket kan kramas... tongue.gif
Pia L
Åhhh.. en Boa constrictor, jag som äääääälskar ormar bravo.gif flirting.gif
Meriona
En liten äsping kanske kunde fått plats men.... blink.gif
mojan
Jag antar att Påskharen bara jobbar kontorstid så det är inte lönt att kolla förrän måndag. Eller arbetar såna djur i skift och får ob-tillägg? flirting.gif Eller bonus? crying.gif
Eva i Höga
Nej du, vår hare får nog ingen bonus, han har ju ett slitgöra. Du får nog vänta till på måndag!
Meriona
Vad händer om haren tuggar i sig nåt paket? unsure.gif crying.gif
pejori
Ledtråd...Jaha... rolleyes.gif
Hm..Mitt är användbart i en tidsbegränsad period, men kan återanvädas whistling.gif
Meriona
ett mjölkpaket kanske.... sleep.gif
pejori
CITAT (Meriona @ 04-04-2009, 23:22) *
ett mjölkpaket kanske.... sleep.gif

rotfl.gif rotfl.gif eller en mjölktand... crazy.gif
Meriona
nej det vill iallafall inte jag ha nån.... wink.gif Löständer är inte heller aktuellt än.
Chamomille
Lämnar jag en ledtråd så är jag avslöjad direkt wacko.gif
Monaxe
Jag lämnar samma ledtråd som i julas... coolgleam.gif
Meriona
men Monaxe, då var ju inte jag med, så du får gärna upprepa dig? wink.gif
Betty
Ledtråd:
Mitt paket innehåller något som jag hade tänkt skicka med [attachment=32784:post_114...25118407.gif] - innan jag ändrade mig och skickade något helt annat.
Ciczi
JAg kommer heller inte att ge ledtråd eftersom det är tämligen avslöjande här också... whist.gif

//Ciczi
Tosan
Jag vill ha det som är hett och sexigt! crazy.gif
Fast råttan eller ormen kan jag ta emot åxå...

Jag tänker inte heller ge några ledtrådar, jag tror det blir alldeles för lätt iaf.
Meriona
Nu hoppas jag verkligen att min hare kommer idag, klarar han trappor? unsure.gif
*Ulrica*
CITAT (Meriona @ 06-04-2009, 08:56) *
Nu hoppas jag verkligen att min hare kommer idag, klarar han trappor? unsure.gif
Bengt är jättebra på trappor, särskilt om man lockar med lite godis!

Meriona
Jag får be sonen hänga ut något gott på dörrhandtaget. giggle.gif
Betty
Ja det låter som en klok tanke Meriona, för den där Bengt ser ju inte riktigt riktig ut! Honom skulle jag inte våga släppa in! rotfl.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon