Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13
Meriona
bravo.gif Sant Betty, han ser ut att kunna hitta på vad som helst, han får nog hålla sig utanför! laugh.gif
Myosotis
Nu kom posten. Inget från påskharen än.
Meriona
Men då vad synd, Myosotis! trostar.gif
160kvm stort hus
Bengt??!! rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif

Haren var snabb här, redan i fredags låg det ett litet paket i brevlådan.

Tror inte att det är en elefant för det luktar gott.... confused.gif confused.gif
Pia L
g.gif luktar gott?? Hett och sexigt??....Ett doftljus kanske flirting.gif det kan ju vara hett ialla fall.....sexigt?? nja, beror väl på situationen när man tänder det kanske giggle.gif
Här har inte posten varit ännu
netaave
Påskharen värpte bara till dottern idag sad.gif
Meriona
Bengt glömde av mig idag med! -cry-.gif
Pia L
Nu har påskharen varit här och paketet....eller rättare sagt lappen på paketet indikerar på att det finns mer än en sak i paketet......jag längtar till Torsdag... confused.gif visst var det då som vi får öppna va??
Poststämplat i Stockholm.... g.gif det fanns ju några att välja på då.
160kvm stort hus
Det beror väl på vad man gör med ljuset.... *s*

emmas matte
laugh.gif yahoo.gif kompiskram.gif Nu har Påskharen hoppat förbi...slängde av ett paket på vägen... måste man vänta till torsdag?????
mojan
CITAT (160kvm stort hus @ 06-04-2009, 12:59) *
Det beror väl på vad man gör med ljuset.... *s*

Men flickor då... innocent.gif

Här har Bengan skuttat förbi och lagt ett mjukt kuvert i lådan. yahoo.gif Det doftar inget, det låter bara ett försynt prassel. Kan knappt bärga mig.
Chamomille
CITAT (mojan @ 06-04-2009, 13:24) *
Men flickor då... innocent.gif

Ja, det kan man ju säga giggle.gif

Föresten får man öppna på Torsdag redan??? Jag trodde det var Lördag.
Chamomille
Nu fick jag mitt paket. Vilket STORT w00t.gif Jösses va nyfiken jag är nu!!!

Edit: Sen fick vi en elräkning också, fast den är jag inte lika nyfiken på... sleeping.gif
*Ulrica*
ABSOLUT INTE FÖRE TORSDAG

annars kommer Bengts elaka kusin Lasse som äääälskar småbarn:

[attachment=32806:lasse.jpg]
Wilmer
CITAT (Myosotis @ 04-04-2009, 10:10) *
Hur långt har du till brevlådan egentligen?

Ungefär 2,5 mil whistling.gif

CITAT (Red Top @ 04-04-2009, 10:16) *
Är det inte bättre om du stannar och kollar flirting.gif giggle.gif

Okey, jag stannar till och gluttar på locket tummenupp.gif
Tosan
Jag har fått ett grönt vadderat kuvert idag... Stämplat i Umeå, men det behöver ju inte betyda så mycket. Både jag och sonen är dödligt nyfnikna
Chamomille
CITAT (Wilmer @ 06-04-2009, 14:31) *

Jösses! Ingen höjdare att gå och hämta DN på morgonen då blink.gif
Wilmer
naughty.gif Jag har dator vettu tummenupp.gif
Chamomille
Ahaa ja tummenupp.gif
Monaxe
Påskharen hade stannat vid min brevlåda idag, jag hade fått ett vitt paket med påskbilder på, stämplat i Uppsala confused.gif g.gif
Man får väl öppna paketet på Onsdag, eller vad sa ni? whistling.gif rolleyes.gif shy.gif
HelenJ
Mitt paket kom redan i fredags, och det var tungt! Hur ska jag kunna hålla mig en hel vecka?
Betty
Inget påskpaket i lådan ännu no.gif ...fast det tar väl ett tag för den där haren att skutta ända hit upp... unsure.gif
Myosotis
CITAT (Wilmer @ 06-04-2009, 14:31) *

fear.gif fear.gif fear.gif
Wilmer
2,7 är det visst lite mer exakt.
mojan
CITAT (*Ulrica* @ 06-04-2009, 14:22) *

annars kommer Bengts elaka kusin Lasse som

Men är det inte grannens hund!? -fear-.gif -fear-.gif -fear-.gif
Tycker att den ser lite lystet på mig, men om den bara gillar barn så är jag nog säker. Hu!
Ciczi
Ingen påskhare har synts till här idag.... Väntar fortfarande. Ska jag lägga ut lite godis tro???

Ciczi
Eva-Helene
Jag fick mitt i fredags, som jag redan har berättat. Men Bengt hade förklätt sig så bra så han såg ut precis som brevbäraren. Jag misstänkte inget så jag öppnade all post. Försent fattade jag att det lilla paketet var Påskhare-paketet! crying.gif Men jag blev sååå glad över innehållet! Vem avsändaren var listade jag ut på tre sekunder giggle.gif det var någon som verkar känna mig väldigt väl 000.gif Vederbörande vet om min miss (inte fattade....) och vet hur glad jag blev också!
mojan
CITAT (Ciczi @ 06-04-2009, 17:02) *
Ingen påskhare har synts till här idag.... Väntar fortfarande. Ska jag lägga ut lite godis tro???

Ta inte fel så det blir hundgodis bara! Då kommer Lasse...
anne-li i olofstorp
Här har det varit besök vid brevlådan!!!!!
Jippie!
Av respekt för Lasse får paketet ligga till sig till på torsdag.....
Aqvakul
påskharen ser trött ut... trostar.gif

*Ulrica*
Min sambo hotar med att låsa in paketet i vapenskåpet om jag inte slutar fingra på det... whist.gif
ninnisky
Påskharen var här medan jag var borta - så jag har ingen aning om hur han såg ut g.gif
däremot ger mig poststämpeln på paketet vissa små aningar om vem som är avsändaren biggrin.gif biggrin.gif
Utan tvekan är det en konstnärlig person att dömma av teckningen på paketet.

Undrar om jag kan vänta till torsdag med att öppna det???
Aqvakul
ni har väl tagit bort skyltarna..

[attachment=32811:harf_rbud.jpg]

Eva i Höga
Hi, hi, jag fick mitt paket idag! Det är något hårt inuti, jag vill öppna!
Ciczi
Jag hoppas att mitt paket kommer i morgon... biggrin.gif

Och sedan hoppas jag att alla skriver när de fått sina paket så att vi vet att de har kommit fram...

Ciczi
Wilmer
CITAT (Aqvakul @ 06-04-2009, 19:59) *
ni har väl tagit bort skyltarna..

[attachment=32811:harf_rbud.jpg]

rotfl.gif

Jag har fått mitt! Ett litet hårt halvtungt vansinnigt spännande paket. Sååå jag marsvinen, såå jag gnag nu lite mer whist.gif
pejori
Jag har också fått mitt och har en liiiten misstanke om vem det kan vara, med tanke på ledtrådar hur det känns att klämma på det... tummenupp.gif tummenupp.gif
Dito Verde
Här har det kommit paket. Man kunde tro att det var en höna som hade varit här. Men Påskharar värper väl också ägg har jag för mig.
Som ni förstår har jag tjuvkikat, men bara lite.
pejori
CITAT (Dito Verde @ 06-04-2009, 23:17) *
Här har det kommit paket. Man kunde tro att det var en höna som hade varit här. Men Påskharar värper väl också ägg har jag för mig.
Som ni förstår har jag tjuvkikat, men bara lite.

Det vet du väl, att det är bara på påsken som även tuppar värper ägg och hararna då också förståss.. rotfl.gif
emmas matte
Önskar att jag kunde lägga in bilder har fått ett fint paket med påskfjädrar på och vackra band. verkligen ett påskpaket. klämmer lite försiktigt på det....får väl vänta på torsdagen att veta g.gif ...undrar????
Meriona
Tydligen har Bengt inte alls haft lust att gå i några trappor med mitt paket, för han bara lämnat en AVI! Jag får hämta det på konsum sen i kväll! crazy.gif yahoo.gif
Ciczi
Bengt missade min port så jag fick också en avi. Ska pysa i väg och hämta det snart... yahoo.gif

//Ciczi
Meriona
Oj vad spännande!
Ciczi - vi har nog fått nåt riktigt stooooooooort! ohmy.gif
Wilmer
Eller allmänfarligt crazy.gif
Meriona
Näää! Stackars tanterna på Konsum.... wacko.gif
Wilmer
De är specialutbildade tummenupp.gif
Betty
Nu får den där harpalten ta och skutta lite längre norrut, jag vill också ha paket! -cry-.gif
Meriona
Betty - han kanske är fruuuusen av sig, han stannar nånstans i Mälardalen... nono.gif
Ciczi
Jag har hämtat mitt paket. Det var inte så stort däremot var det en väldigt direkt instruktion om att det skulle öppnas genast! Så vem är då lilla jag att vänta tills torsdag... whist.gif

Så jag öppnade paketet men vad där var i tänker jag inte berätta förrän torsdag - det blir mer spännande så. naughty.gif Och avsändaren hade lämnat en riktigt avslöjande ledtråd så det knäckte jag på två sekunder... biggrin.gif

Så jag säger tack till avsändaren som jag änså länge låter vara anonym... så får ni andra lite fler att gissa på.

Ciczi
Betty
CITAT (Meriona @ 07-04-2009, 13:12) *
Betty - han kanske är fruuuusen av sig, han stannar nånstans i Mälardalen... nono.gif

Äsch heller! Det är inte mer än 2 grader kallt och solen skiner för fullt och förresten, han har ju päls! sad.gif Nu får han lov att pallra sig hit tycker jag! Låter jag otålig? w00t.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon