Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13
Eva i Höga
CITAT (pejori @ 19-03-2009, 19:32) *
Då så, man får vara glad om du skickar det... naughty.gif flirting.gif
"Skall jag skicka det??? vad gör haren för nytta då???" rotfl.gif crazy.gif crazy.gif

Men ...... skulle vi inte byta när vi träffas på Blåkulla? giggle.gif
mojan
CITAT (Eva i Höga @ 20-03-2009, 16:24) *
Men ...... skulle vi inte byta när vi träffas på Blåkulla? giggle.gif

Det är nog som så att Påskharen tar hand om bagaget när vi checkar in för att flyga till Blåkulla. Sen är bagaget/äggen/presenterna där när vi anländer. Eller i Bangkok. Eller på Påskön. -fear-.gif -fear-.gif -fear-.gif -fear-.gif
Pia L
g.gif Jag VET att jag passerat en skylt med blåkulla varje gåbg som vi åker till stockholm......men inte kommer jag ihåg VAR den är, nu har jag 55 mil att flyga sakta lågflygning för att inte missa infarten i så fall.
Men Bankok lät nog ganska bra giggle.gif jag tycker om värmen
Eva i Höga
CITAT (mojan @ 20-03-2009, 19:02) *
Det är nog som så att Påskharen tar hand om bagaget när vi checkar in för att flyga till Blåkulla. Sen är bagaget/äggen/presenterna där när vi anländer. Eller i Bangkok. Eller på Påskön. -fear-.gif -fear-.gif -fear-.gif -fear-.gif

Himla käckt, vi har ju fullt på kvasten med kaffepanna o katt!
mojan
Hur många är det som har anmält sig?
*Ulrica*
Här är hela listan på anmälda [attachment=32366:hemligaharen.gif] totalt 26 personer:

*Ulrica*
Myosotis
Eva-Helene
anne-li i olofstorp
mojan
emmas matte
DragonLady
Klura
ninnisky
Chamomille
Eva i Höga
blomkronan
pejori
Pia L
Betty
Kajsa i Arvika
Meriona
HelenJ
Wilmer
Dito Verde
160kvm stort hus
Tosan
maramara
elleave
Monaxe
netaave

Jag orkade inte sitta och göra harar på alla... sweatingbullets.gif

Sista anmälningsdatum: 1 april
Storharen skickar ut namn och adress: 2 april
Sista datum att posta påskpresenten: 3 april
Wilmer
Så spännande nu närmar det sig bravo.gif . Jag har en present färdig, men hinner ev. ändra mig whist.gif .
*Ulrica*
Ledtråd: jag ska nog upprepa mej. ninja.gif [attachment=32367:hemligaharen.gif]
Wilmer
Ledtråd; det ska inte jag coolgleam.gif .
Betty
Ledtråd; inte jag heller. coolgleam.gif
Myosotis
Nej, inte jag heller, det hade varit lite sent för det nu.
*Ulrica*
Wilmer, Betty, Myosotis - vad är det för kassa ledtrådar ni kommer med? nono.gif
Talar om vad ni INTE ska skicka? slap.gif

nono.gif Nä, nä nu får ni se till att ta fram lite RIKTIGA ledtrådar!
Själv har jag ju praktiskt talat skrivit vad jag ska skicka! yes.gif
DragonLady
Har ni redan börjat med ledtrådar o gissningar blink.gif
*Ulrica*
Ja, det var lite dåligt med ledtrådar i förväg förra gången tycker jag. Kan ju vara kul att gå igenom tråden efter ledtrådar när man sitter där med sitt öppnade paket. Kanske...
Eva-Helene
Ledtråd till vad jag ska skicka: det har inget med julen att göra.
*Ulrica*
CITAT (Eva-Helene @ 24-03-2009, 18:03) *
rotfl.gif
mojan
CITAT (DragonLady @ 24-03-2009, 18:01) *
Har ni redan börjat med ledtrådar o gissningar blink.gif

Oj, jag vet ju fortfarande inte vad jag ska skicka! confused.gif confused.gif confused.gif
Men det blir inte samma, så enkelt ska det inte vara.
Eva i Höga
Ledtråd: Jag ska upprepa mig, nästan ... blomma.gif
Eva-Helene
Jag kan ju skicka något som mottagaren får upprepa... biggrin.gif
HelenJ
Har ingen aning om vad jag ska skicka - tänkte kolla på mässan till helgen om jag hittar nåt spännande där.
Eller också gör jag inte det ... whist.gif
Ciczi
Ciczi är med!!!!

OCh jag vet precis vad jag ska stoppa i paketet... biggrin.gif

// Ciczi
Eva i Höga
Ha, jag tror jag vet vad Eva-Helene ska skicka rotfl.gif
en grytlapp eller hur?
Farbror Blå
Ägg-stra spännande till påsk..Man kan ju få pippi för mindre..
Come on, people, don't be a chicken!!
Myosotis
CITAT (Eva-Helene @ 24-03-2009, 18:03) *

rotfl.gif
Jag kommer INTE att skicka några tomtar, granar, julgranskulor, ljusslingor, snöbollar, gräsklippare, gummistövlar, älghorn, stolar, paraplyer, parasoller, brandsläckare, hästar, fönsterramar, diamantringar eller min trasiga skrivare (fast om jag hotar den med det kanske den börjar att fungera igen?). Bland annat.
Tosan
Hmmm... men alltså, jag tror jag tänkt ut en grej, men hur vet man ifall den man ska skicka det gillar det man skickar? Man kan ju inte gärna fråga eller? dunno.gif
Tänk om jag skickar en dålig present som jag tycker är jättebra och mottagaren blir jätteledsen, det vill jag ju inte ju... Usch, jag blir ju alldeles nervös juh! wacko.gif crazy.gif blink.gif
Betty
CITAT (Tosan @ 24-03-2009, 23:45) *
Hmmm... men alltså, jag tror jag tänkt ut en grej, men hur vet man ifall den man ska skicka det gillar det man skickar? Man kan ju inte gärna fråga eller? dunno.gif
Tänk om jag skickar en dålig present som jag tycker är jättebra och mottagaren blir jätteledsen, det vill jag ju inte ju... Usch, jag blir ju alldeles nervös juh! wacko.gif crazy.gif blink.gif

Bli inte det! Om du tycker att det du skickar är jättebra - så är det jättebra 000.gif
- och hör sen! biggrin.gif
Chamomille
Jag har inte bestämt riktigt. Tänker jag inte göra förrän jag vet vem som jag ska skicka till.

Kanske fånigt att skicka en mascara till Farbror Blå.
*Ulrica*
Jag håller absolut med Betty. Tycker du själv att presenten är jättebra så är den det! yes.gif
Ciczi
Ulrica
har du inte fått mitt PM?

//Ciczi
pejori

Så länge du tycker den är ok. så är det också ok. tummenupp.gif
Jag är också tveksam till min paket, men den jag får gör mej glad oavsett innehållet. bravo.gif bravo.gif
Så tänk inte på att du "Du skickar en dålig present" Det finns inga sådana. flirting.gif kompiskram.gif

CITAT (Chamomille @ 25-03-2009, 07:31) *
Jag har inte bestämt riktigt. Tänker jag inte göra förrän jag vet vem som jag ska skicka till.

Men tänk vilka fina foton på blå med mascara på fransarna... rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif

CITAT (*Ulrica* @ 24-03-2009, 17:56) *
Wilmer, Betty, Myosotis - vad är det för kassa ledtrådar ni kommer med? nono.gif

Jag tänker inte skicka min just nu hysteriska hanhund... tummenupp.gif
Tiken som envisas med att löpa däremot, henne kan jag nog tänka mej. rotfl.gif
Prasslar det om paketet, så vet ni.
Myosotis
CITAT (Chamomille @ 25-03-2009, 07:31) *

Det finns även tjejer som inte använder sånt unsure.gif
*Ulrica*
CITAT (Ciczi @ 25-03-2009, 10:09) *
Ulrica
har du inte fått mitt PM?
//Ciczi
kompiskram.gif Jo! Javisst!

Vi är 27 stycken nu! Men jag skriver inte hela listan en gång till ännu, det blir så tjatigt...
emmas matte
Ska skicka en............... wink.gif tja nått iallafall.har faktiskt flera ideer.......så får väl se vad det blir...och till vem...
*Ulrica*
När det blir dags för att skicka era paket så får ni hålla ögonen öppna efter min assistent som kommer för att hämta paketen:

Han kan vara lite blyg i början men bjud på lite godis så brukar han kunna bjuda på någon spännande historia från Blåkulla. Observera bara att han inte får i sig för mycket för då kan det bli svårt att bli av med honom...

När sedan assistenten (Bengt heter han) har varit runt hos alla och hämtat paket så kommer han ta samma runda igen fast för att dela ut paketen. Förhoppningsvis har ni då lärt er hur mycket han tål så att ni ger honom lagom med godis.

Chamomille
CITAT (Myosotis @ 25-03-2009, 11:33) *
Det finns även tjejer som inte använder sånt unsure.gif

Ja jag gör inte det, det är därför jag vill ge bort den.

OBS! Skoj.
Dito Verde
Idag har jag handlat på Stadsmissionen. Nåt som kostade 20 kr som jag egentligen vill ha själv men som jag inte behöver för jag har så många redan. Den får följa med påskharen hem till någon annan.
Ni tycker väl också att återanvändning är en dygd?
pejori
CITAT (Dito Verde @ 25-03-2009, 17:04) *
Idag har jag handlat på Stadsmissionen. Nåt som kostade 20 kr som jag egentligen vill ha själv men som jag inte behöver för jag har så många redan. Den får följa med påskharen hem till någon annan.

Japp. tummenupp.gif
mojan
CITAT (Dito Verde @ 25-03-2009, 17:04) *

Gärna för mig! smile.gif
Eva i Höga
Absolut Peggy!
Tosan
CITAT (pejori @ 25-03-2009, 11:32) *
Jag tänker inte skicka min just nu hysteriska hanhund... tummenupp.gif
Tiken som envisas med att löpa däremot, henne kan jag nog tänka mej. rotfl.gif
Prasslar det om paketet, så vet ni.

Skicka hellre den hysteriska hanhunden
Myosotis
CITAT (Chamomille @ 25-03-2009, 16:59) *
Ja jag gör inte det, det är därför jag vill ge bort den.
OBS! Skoj.

rotfl.gif
Ciczi
Kan meddela alla glada om att mitt paket till påskharen för vidaretransport är klart. biggrin.gif

Ciczi
Wilmer

g.gif Ny ledtråd, det går att skicka på posten 000.gif
160kvm stort hus
hi hi, har inte fått vem jag ska skicka till. Men det kommer att bli hett och snuskigt...

giggle.gif giggle.gif flirting.gif
Chamomille
CITAT (160kvm stort hus @ 26-03-2009, 10:31) *
hi hi, har inte fått vem jag ska skicka till. Men det kommer att bli hett och snuskigt...

Nämen ujj....
pejori
CITAT (160kvm stort hus @ 26-03-2009, 10:31) *

now we talking!!! tummenupp.gif tummenupp.gif
Betty

Ledtråd: Det är ganska litet... fast det beror väl på vad man jämför med... mycket mindre än en elefant i alla fall... whist.gif
Wilmer
Tur det med tanke på portot - eller skickar du mottagaren betalar giggle.gif
Betty
CITAT (Wilmer @ 26-03-2009, 15:16) *
Tur det med tanke på portot - eller skickar du mottagaren betalar giggle.gif

Om jag hade skickat en elefant kanske jag hade begärt det... giggle.gif
Wilmer
-fear-.gif Kan man få önska bort vissa påskharar help.gif ifall Betty ändrar sig till elefant.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon