|
Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13
anne-li i olofstorp
08-04-2009, 16:14
Ha!!!! "Skyll på svagdrick" !!!!!!!
Är det det någon som ännu inte fått sitt påskpaket????
Aqvakul
08-04-2009, 16:31
CITAT (anne-li i olofstorp @ 08-04-2009, 16:52)  Hallå!!!!! Har du öppnat ditt paket???? Är du helt veckovill eller??????  Har också öppnat mitt.. Är född nyfiken ju.
Meriona
08-04-2009, 17:54
Meriona
08-04-2009, 18:04
CITAT (Aqvakul @ 08-04-2009, 17:31)  Hihi den blev sonens favorit, den där filmen....
Meriona
08-04-2009, 19:28
Men vi håller väl på oss en dag till flickor?
The Nun
Chamomille
08-04-2009, 19:33
CITAT (Meriona @ 08-04-2009, 20:28)  Men vi håller väl på oss en dag till flickor? The Nun Jaa! Här finns det karaktär  Eller
Meriona
08-04-2009, 19:37
CITAT (Chamomille @ 08-04-2009, 20:33)  Jaa! Här finns det karaktär  Eller  Oh ja här finns det karaktär nog så att det räcker till en tråkig långfilm!
CITAT (Monaxe @ 08-04-2009, 17:27)  Är det det någon som ännu inte fått sitt påskpaket???? Jag får väl citera mig själv eftersom ingen tycks vilja svara på min fråga tidigare idag
Meriona
08-04-2009, 19:41
Har du inte fått ditt ännu? Stackare!
Ok Pejori.....var det snuskigt och varmt då?? Och vad är det för stil egentligen?? öppna för tidigt?? Jag är ju skitnyfiken men mitt fina paket ligger här bredvis och inväntar morgondagen.....  visst var det i morgon??
*Ulrica*
08-04-2009, 20:03
CITAT (Monaxe @ 08-04-2009, 20:39)  Jag får väl citera mig själv eftersom ingen tycks vilja svara på min fråga tidigare idag  Det betyder väl förhoppningsvis att alla har fått sitt paket! När jag klämmer och skakar på mitt paket så låter det som en chokladjulkalender... finns det chokladpåskkalendrar????
CITAT (Pia L @ 08-04-2009, 21:02)  Ok Pejori.....var det snuskigt och varmt då?? Och vad är det för stil egentligen?? öppna för tidigt?? Jag är ju skitnyfiken men mitt fina paket ligger här bredvis och inväntar morgondagen.....  visst var det i morgon?? Hm... med lite fantasi så...Varmt var det deffenitivt och snuskigt?...Kanske, det var ju två kulor med ju...
Kajsa i Arvika
08-04-2009, 20:12
2 timmar och 49 minuter kvar  va? Finns det några nattugglor vakna vid 12 slaget kann vi väl öppna tillsammans i chatten?
Pejori :  det ska till en sjuhelskottas fantasi för att få endast två kulor att bli sexigt......själv föredrar jag nog det som saknas då Hmm....får man gissa?? Badkulor, används i hett bad och kan väl med lite vilja och tända ljus kännas sexigt......eller? Äsch....inte vet jag heller, mitt eget paket verkar vara i delar....med flit alltså
OJojoj, jag hade fel! Det var itne påskharens paket utan ett bonuspaket. Som jag hade kunnat slita upp hela veckan om jag fattat det. Nu har jag i allafall fått det riktiga paketet från harplaten
anne-li i olofstorp
08-04-2009, 23:17
Jag har också öppnat och precis som tidigare utlovat avslöjar jag det idag.. Jag fick hett och sexigt...  Anledningen till att jag var tvungen att öppna var ju att det var en liten växt i paketet... penispeppar  tack igen snälla påskharen! Ciczi
Nu har jag öppnat mitt paket, inte sexigt men hett och gott Tack snälla påskharen för fina påskservetter och ett underbart gott te.......tänk att påskharen visste att jag bara dricker grönt te
blomkronan
09-04-2009, 07:48
Jag fick av påskharen ett par jätte gulliga grodor... Dom är till för att "binda upp" växter med... dom kommer få flytta in i växthuset och få ta hand om tomat plantorna i sommar Men hur i hela friden ska jag komma på vem haren är....
*Ulrica*
09-04-2009, 07:56
Nu har jag öppnad mitt paket! Det var ingen påskchokladkalender utan jättefina påskhareklubbor! Kanske Bengt får smaka lite om han är snäll (han är hemma igen nu). Sedan undrar jag om min hemliga hare är synsk för jag fick väldigt coola döskalleplåster och plåster behöver jag verkligen just nu eftersom jag klippte mej i lillfingret med sekatören häromdagen! Tack, tack, tack snälla hemliga hare! Jag väntar lite med att gissa tills det inte finns så många kvar att gissa på... hade MariaS varit med så hade jag gissat på henne (puts & krom och svartvitrutig tejp) men nu vet jag inte...
ninnisky
09-04-2009, 08:49
Nu har jag också öppnat mitt paket. Vilket underbart innehåll! En handduk, hemvävd, fröer av en favorit, Echinacaea-dubbeldecker, och ett kitt med små krukväxtredskap! Tack snälla påskharen  och GLAD PÅSK på Dig!
160kvm stort hus
09-04-2009, 08:50
Öppnade mitt tidigt tidigt i morse på väg till jobbet. En jättefin virkad duk, som luktar jättegott och massvis med fröer. Några att äta, några att titta på osv. Härligt med busfröer!! Tack snälla snälla påskharen!!
anne-li i olofstorp
09-04-2009, 09:08
glömde ju skriva vad som låg i paketet som jag öppnade i natt.... jättebra! Trädgårdshandskar, och en ursöt liten fjäril i metall.... Påskharen måste ha hört mig muttra runt i trädgården mumlandes ..... var lade jag handskarna nu då...... Jämt samma sak! Så gulliga du! Tack!
Jag öppnade försiktigt och kikade in.  Jag fick söta klämmor att fästa upp orkidéstänglar med (eller annat). Tack snälla påskhare och Glad Påsk!
Jag inser redan att mitt paket som jag skickade måste vara det mest fantasilösa och tråkigaste av alla... Jag lovar bättring om jag får vara med och om det blir en secret santa i år igen
Dito Verde
09-04-2009, 09:59
Jag har fått söta påskägg att hänga i riset. Tack snälla påskharen.
Jag erkänner att jag öppnade paketet i förväg. Kunde inte hålla mig. Men det gjorde att jag fick möjlighet att skaffa fjädrar (juste plockade) som matchade äggen. Nu har jag ett jättefint påskris.
Tack igen
Någon ledtråd från givaren vore trevligt.
/p
emmas matte
09-04-2009, 11:50
Meriona
09-04-2009, 13:00
Jag ska öppna mitt DIREKT jag kommer hem från jobbet! Sonen gissar på trädgårdsbok och jag gissar på smågodis. Tänk vad olika man kan tolka rasselirassliduns?
Kajsa i Arvika
09-04-2009, 13:44
Äntligen hemma från jobbet! Nu ska jag prata allvar med belsebub (hunden) och sedan lära mej mer om liljor... Fick två böcker nämligen  en om att tala med djuren och en om olika sorters liljor.. dessa vackra skapelser..  Lektyrgodiset var tyvärr redan slut för godissuget satte ju som bekant in redan igår..
CITAT (Dito Verde @ 09-04-2009, 10:59)  Jag har fått söta påskägg att hänga i riset. Tack snälla påskharen.
Jag erkänner att jag öppnade paketet i förväg. Kunde inte hålla mig. Men det gjorde att jag fick möjlighet att skaffa fjädrar (juste plockade) som matchade äggen. Nu har jag ett jättefint påskris.
Tack igen
Någon ledtråd från givaren vore trevligt.
/p Stämmer inte någon av dom ledtrådar som finns då??? Jag fick gott te i kulform..Tack snälla haren  . Jag vill ha det till varmt och snuskigt, så jag tippar på 160,kvm, stor balkong...
CITAT (pejori @ 09-04-2009, 16:36)  Stämmer inte någon av dom ledtrådar som finns då??? Jag fick gott te i kulform..Tack snälla haren  . Jag vill ha det till varmt och snuskigt, så jag tippar på 160,kvm, stor balkong...  Nix pejjan! Det är jag som fått det hett och sexigt... Penispeppar!!! Min påskhare heter 160kvm stort hus! Ciczi
CITAT (Ciczi @ 09-04-2009, 16:38)  Nix pejjan!
Det är jag som fått det hett och sexigt... Penispeppar!!! Min påskhare heter 160kvm stort hus!
Ciczi Hm...  vem ska jag gissa på nu då...
Meriona
09-04-2009, 15:45
Jag ska lämna en ledtråd igen, det var så många sidor sen. Min present kan kramas. Och de kommer i par.
Myosotis
09-04-2009, 15:46
Öppnade mitt paket i morse. Det var inget marsvin, det var en hemmagjord kyckling!  Jag visste väl att det var något levande. Jättesöt, den hänger kvar i lampan där jag fotade den men jag tror jag ska hänga den i fönstret, det blir snyggt. Och på söndag när påskriset pyntats kanske jag flytter över den dit. Kortet var också gulligt, också hemmagjort tror jag. Hm, vem kan det vara. Vem gör pynt av metalltråd och har tillgång till hönsfjädrar?  En gissning skulle ju kunna vara att det är samma påskhare som jag har skickat mitt paket till (det är väl möjligt att två personer skickar till varandra, eller hur, Ulrica?). Oavsett vem det var - TACK SÅ MYCKET!!
Meriona
09-04-2009, 15:59
Jag har inte öppnat mitt paket ännu.... sitter och tittar på det nu, det är så fint så fint....
Chamomille
09-04-2009, 16:03
CITAT (Meriona @ 09-04-2009, 16:59)  Jag har inte öppnat mitt paket ännu.... sitter och tittar på det nu, det är så fint så fint....  Det har inte jag heller. Sitter och spanar på det genom björkriset... Mitt paket är också så fint, med fjädrar
Tack snälla påskhare för fina kryddor, fröer och lökar . Jag fick minsan lökar av lyckoklöver, påfågelslilja och fröer av blå Browallis. Och dessutom fiskkrydda! Ruskigt snäll påskhare tycker jag! TACK TACK TACK  Men vem som är min hare  .....inte en susning.... Min ledtråd sedan i julas var att det är bra med praktiska saker, och kul med liiiite dekorativt....
Meriona
09-04-2009, 16:09
CITAT (Pia L @ 09-04-2009, 10:52)  Jag inser redan att mitt paket som jag skickade måste vara det mest fantasilösa och tråkigaste av alla... Jag lovar bättring om jag får vara med och om det blir en secret santa i år igen  Men vad är detta Pia! Det är tanken som räknas, du har sänt något som du tycker är bra, det kan väl aldrig vara tråkigt att få en present?  Jag tror att det är något jättebra! Och du - vi ska nog se till att det blir Secret Santa, vi får lobba för det redan i november!
Monaxe : Är du min påskhare?
anne-li i olofstorp
09-04-2009, 16:24
CITAT (Meriona @ 09-04-2009, 16:45)  Jag ska lämna en ledtråd igen, det var så många sidor sen. Min present kan kramas. Och de kommer i par.  OK Meriona, är det du som är min hemliga hare?????
*Ulrica*
09-04-2009, 16:26
CITAT (Myosotis @ 09-04-2009, 16:46)  (det är väl möjligt att två personer skickar till varandra, eller hur, Ulrica?). Ja, det är möjligt. Men jag har inte kollat ifall det är så.
Meriona
09-04-2009, 16:26
CITAT (anne-li i olofstorp @ 09-04-2009, 17:24)  OK Meriona, är det du som är min hemliga hare????? Nej Anne-Li, det är inte jag, jag skuttade åt ett annat håll....
anne-li i olofstorp
09-04-2009, 16:31
så lagom du skuttade  Det var ju haren ju!!!! men ok jag får gissa vidare.....
Eva-Helene
09-04-2009, 16:48
CITAT (Pia L @ 09-04-2009, 17:22)  Monaxe : Är du min påskhare? Nix Pia, denna gången är det inte jag
Meriona
09-04-2009, 16:51
CITAT (Eva-Helene @ 09-04-2009, 17:48)  HIMMEL! LYLLOS!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|