|
Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11
*Stintan*
13-08-2010, 10:11
CITAT (Pia L @ 13-08-2010, 10:56)  Gossen Ruda : En annan möjlighet är ju också att dom som bedriver löjliga häxjakten lägger ner sin jakt och beter sig folk istället. Varför inte engagera sig lite mer i sakfrågorna i trådarna istället för personfrågor......sen sitter det hycklare och skriver i var och varannan tråd att dom inte tar med sig gammal skåpmat, vissa idisslar ju skåpmaten 4-5 år tillbaka i tiden. Du verkar vara mycket insatt i hur man kringgår ipnummer på olika sätt så då spelar det ju inte så stor roll om jag och alla andra som du anklagar försöker att bevisa något. Jag, Pia L, och ingen annan skriver från det här ipnummret och du kan få nummret om du vill så kan du ju dubbelkolla med Ingemar, Göran eller vem det nu är som håller reda på det. Vill bara påpeka att det där med IP-nummer har ingen betydelse. Har man två datorer (vilket många har tillgång till) varav den ena kanske är en bärbar med mobilt bredband så är det ju inte samma IP-nummer på datorerna då det ändras varje gång du går ut på nätet med mobilt bredband.
Aqvakul
13-08-2010, 10:11
CITAT (netha @ 13-08-2010, 11:05)  Ang P/ R så är det bevisat. Nicket glömde bort sig och postade bilder på sina barn från bägge nick till några medlemmar ... det var samma barn på bilderna. "Reserv" glömde bort vilket nick "han" skrev från och nämnde "min man" osv osv Bäst är att hålla sig till ett nick ... då behöver man inte anstränga sig och missa som P/R Jo, visst är det "bevisat", men jag skulle gärna vilja att Pia "erkänner" det.... så kan vi kanske gå vidare..
Solstorm
13-08-2010, 10:12
CITAT (fuchian @ 03-08-2010, 23:07)  Nej, det hade jag inte. Jag kom in i forumet i slutet av maj som Tottes matte och inget annat, men blev hånad och utskäld och någon gillade inte mig och gick till Adm. för att stänga av mig. Och tottes matte var fruktansvärt oförskämd. Du har ju inte försökt vara vettig under detta nicket heller. Och pia.l skriver om balsam som är trögflytande och senare skriver fuchia ungefär som jag tidigare skrev om trögflytande balsam. Varför spelar du förorättad?
fuchsian
13-08-2010, 10:14
CITAT (silos @ 13-08-2010, 10:56)  HUR orkar ni hålla på som ni gör!?!
Allt sånt här tar bara bort en massa kraft ifrån er!Är det verkligen någonting att ägna sig åt:vilken nick de andra har här,om någon her flera identiteter.etc... TITTA på världen utanför er,DÄR finns det hemskheter som pågår,VARFÖR inte ta och göra en insats för att hjälpa medmänniskor!?!
FY SKÄMS PÅ ER SOM HÅLLER PÅ SOM NI GÖR!!!!!!
Gå ut och arbeta med era underbara trädgårdar,bjud grannen på fika,besök någon gamling på ålderdomhem,sticka filtar till Bulgarien...det finns sååå mycket att göra här i världen!!!! Silos, Jag hoppas att det kommer något gott av detta. Att vi ska slippa bli kallade med olika namn som man inte har en aning om. Det kallar jag för falskt beteende. Om man skulle bli avstängd, skulle man komma inne igen senare, men ha sitt tidigare nickname, men inte bli bespottad av medlemmarna för det. Alla gillar inte alla, men man behöver inte vara elak för det, men du vet Silos, man kommer ingenstans om man inte gör en insats, då kvittar det och då går man dit där det finns hjälpsamhet med kunskap och råd i forumet. Silos, jag håller med dig att det finns bättre saker att göra än fastna här. Jag har sagt mitt och tänker inte fortsätta mera på denna tråd. Jag har så vansinnigt ont i ryggen efter kiropraktorbesöket så jag halvligger och kommunicerar med mina syskon om begravningen. Jag är den enda som har kontakt med den kvarvarande släkten och de samtalen har jag gjort. Jag har endast fått från dig och ett par medlemmar i forum medkänsla under denna jobbiga tid, och det tackar jag för. Jag söker tröst från min övertygelse och tro, och det räcker ........fuchian....
*Stintan*
13-08-2010, 10:24
CITAT (fuchian @ 13-08-2010, 10:58)  Gossen Ruda, Det var på tiden! Det skulle underlätta alla och dem som har fler nicnames, att de togs bort och ingen skulle ha rätt att anklaga en för massa olika namn som man ens ha hört. Endast ett signum och stå för det! ......  ... fuchian ... Då skulle du ju inte få vara här. Även om nicket Tottes matte är avstängt så ljög du ju först att det inte var du trots att det framgick solklart. Sen förstår jag inte att man inte skäms att regga ett nytt nick dagen efter att man blivit avvstängd utan tror att alla ska stå med öppen famn och välkomna. I synnerhet som man blivit avstängd för sitt dåliga uppförande på forumet. Blir man avstängd så är man inte välkommen, men man kan efter en tid få komma tillbaka med sitt gamla nickname om man frågar Admin.
CITAT (*Stintan* @ 13-08-2010, 11:02)  Sluta tala om för andra vad dom ska göra! Varför bryr du dig? Sluta tala om för andra vad dom ska göra! Varför bryr du dig?
Aqvakul
13-08-2010, 10:29
CITAT (*Stintan* @ 13-08-2010, 11:24)  Då skulle du ju inte få vara här. Även om nicket Tottes matte är avstängt så ljög du ju först att det inte var du trots att det framgick solklart. Sen förstår jag inte att man inte skäms att regga ett nytt nick dagen efter att man blivit avvstängd utan tror att alla ska stå med öppen famn och välkomna. I synnerhet som man blivit avstängd för sitt dåliga uppförande på forumet. Blir man avstängd så är man inte välkommen, men man kan efter en tid få komma tillbaka med sitt gamla nickname om man frågar Admin.
CITAT (*Stintan* @ 13-08-2010, 11:24)  Då skulle du ju inte få vara här. Även om nicket Tottes matte är avstängt så ljög du ju först att det inte var du trots att det framgick solklart. Sen förstår jag inte att man inte skäms att regga ett nytt nick dagen efter att man blivit avvstängd utan tror att alla ska stå med öppen famn och välkomna. I synnerhet som man blivit avstängd för sitt dåliga uppförande på forumet. Blir man avstängd så är man inte välkommen, men man kan efter en tid få komma tillbaka med sitt gamla nickname om man frågar Admin. Goda och empatiska människor är alltid redå att förlåta och gå vidare och DET utan att upp det gamla som man redan har förlåtit personen! Stintan;du gör endast illa dig självnär du gör på det här viset! Vet du Stintan,när jag tänker på dig så tänker jag på en gullig liten fågel som kvittrar på en trädgrän och detta är INTE ironi från min sida!  Jag skulle blir så glad om du valde fredens väg här på forumet,jag är alldeles säker på att du har mycket att ge till dina medmänniskor här och IRL!
fuchsian
13-08-2010, 10:39
CITAT (silos @ 13-08-2010, 11:28)  Sluta tala om för andra vad dom ska göra! Varför bryr du dig?  Nej, Silos, vi behöver inte ta emot elakt förtal. Stintans hjärna har fastnat på ett och samma kugghjul och sen ska man krypa för henne, fyj .....! Hon har inte mera rättigheter än andra i forumet att försöka tvinga sk. "sanningar" ur! Vad har hon för nytta med det, det är verkligen en fråga? mej rår hon inte på och inte heller kommer jag att befatta mig mer med hennes elakheter. Fattar inte människan att jag sörger? Och i våras fick vi veta att mamma kommer att dö, hur i helskota ska en orka med en som är kall som en ..... fuchian .... Silos, vi hörs senare när jag vilat mig, det värker av bara den ..... F...
*Stintan*
13-08-2010, 10:59
CITAT (silos @ 13-08-2010, 11:38)  Goda och empatiska människor är alltid redå att förlåta och gå vidare och DET utan att upp det gamla som man redan har förlåtit personen! Stintan;du gör endast illa dig självnär du gör på det här viset! Vet du Stintan,när jag tänker på dig så tänker jag på en gullig liten fågel som kvittrar på en trädgrän och detta är INTE ironi från min sida!  Jag skulle blir så glad om du valde fredens väg här på forumet,jag är alldeles säker på att du har mycket att ge till dina medmänniskor här och IRL!  Vadå gör på det här viset? Att jag är ärlig och säger sanningen eller? Respekt är inget man får det är något man förtjänar! Alltså inget jag ger till egotrippade lögnare. Lägg av nu silos med ditt predikande!
*Stintan*
13-08-2010, 11:07
CITAT (fuchian @ 13-08-2010, 11:39)  Nej, Silos, vi behöver inte ta emot elakt förtal.
Stintans hjärna har fastnat på ett och samma kugghjul och sen ska man krypa för henne, fyj .....! Hon har inte mera rättigheter än andra i forumet att försöka tvinga sk. "sanningar" ur! Vad har hon för nytta med det, det är verkligen en fråga?
mej rår hon inte på och inte heller kommer jag att befatta mig mer med hennes elakheter. Fattar inte människan att jag sörger? Och i våras fick vi veta att mamma kommer att dö, hur i helskota ska en orka med en som är kall som en ..... fuchian ....
Silos, vi hörs senare när jag vilat mig, det värker av bara den ..... F... Finns väl ingen som missat att din mamma avlidit.
Red Top
13-08-2010, 11:25
   Nu har det varit hyfsat lugnt i nästan en vecka. Då dyker Pia L upp och börjar tramsa i alla trådar. Det var skönare när du höll dig till vädertråden enbart. Det är lite svårt att glömma dina "trevliga" avskedsord på din profilsida sist du var i farten för drygt ett halvår sedan. Det förvånar mig oerhört att du inte blev avstängd för tid och evighet efter den omgången av forumförstörelse. Glad att jag slapp uppleva din tid som Reserv. Så ta och lägg ner Pia L-Reserv-TottesMatte-fuckian-mfl=  Det är inte många här , som inte vet att du är bluff allihop. Trots din till synes vänliga fasad, skiner det snart igenom att du inte har ärliga avsikter. Kryp tillbaka dit där du hör hemma!
CITAT (*Stintan* @ 13-08-2010, 11:59)  Vadå gör på det här viset? Att jag är ärlig och säger sanningen eller? Respekt är inget man får det är något man förtjänar! Alltså inget jag ger till egotrippade lögnare.
Lägg av nu silos med ditt predikande! Det är mycket bra att du är ärlig,men det där med sanningen kan man diskutera..... Ja,respekt ger man,det har du rätt i,MEN tjänar du Stintan respekt för dina ord här på forumet?!? VARFÖR skriver du att jag är en "egotrippad lögnare" Det skulle vara mycket bra för dig att gå ut och leka lite.....  CITAT (*Stintan* @ 13-08-2010, 12:07)  Finns väl ingen som missat att din mamma avlidit. OCH då skriver en empatisk medmänniska någonting fint till den söjande personen,i detta fall till Fuchian!  CITAT (Red Top @ 13-08-2010, 12:25)     Nu har det varit hyfsat lugnt i nästan en vecka. Då dyker Pia L upp och börjar tramsa i alla trådar. Det var skönare när du höll dig till vädertråden enbart. Det är lite svårt att glömma dina "trevliga" avskedsord på din profilsida sist du var i farten för drygt ett halvår sedan. Det förvånar mig oerhört att du inte blev avstängd för tid och evighet efter den omgången av forumförstörelse. Glad att jag slapp uppleva din tid som Reserv. Så ta och lägg ner Pia L-Reserv-TottesMatte-fuckian-mfl=  Det är inte många här , som inte vet att du är bluff allihop. Trots din till synes vänliga fasad, skiner det snart igenom att du inte har ärliga avsikter. Kryp tillbaka dit där du hör hemma!  Om jag vore du så skulle jag skämmas riktigt ordentigt nu!
Red Top
13-08-2010, 11:39
Du är snäll och naiv du Silos.
Solstorm
13-08-2010, 11:41
Svårt att ta den sorgen på allvar. Hon blåljuger ju om det mesta och oavsett vilken tråd hon skriver i så kommer hon in på sin mamma. Varför inte starta en tråd om enbart det då? Hon bär sig illa åt mot så många, fortsätter att ljuga, står inte för sina lögner och istället förväntar sig medlidande för sin sorg i varenda tråd. Bullshit, jag tror inte på den sorgen. Silos, antingen så är du ovanligt lättlurad eller också är du bara glad för att hitta någon som fantiserar lika mycket som du gör. Jag tycker i alla fall att det himla tröttsamt att höra er flumma till massa trådar.
CITAT (Red Top @ 13-08-2010, 12:39)  Du är snäll och naiv du Silos.  Vad är naiv?
Ska det komma en dikt likt denna snart ... Reservs/P,s dikt Sorry, man bör inte dra upp gamla trådar men jag kunde inte låta bli. Hade ju haft privat kontakt med personen bakom C, R, P, F m ev flera nick som lurade mig och så många andra. Fy f..n att bete sig så!
CITAT (Solstorm @ 13-08-2010, 12:41)  Svårt att ta den sorgen på allvar. Hon blåljuger ju om det mesta och oavsett vilken tråd hon skriver i så kommer hon in på sin mamma. Varför inte starta en tråd om enbart det då? Hon bär sig illa åt mot så många, fortsätter att ljuga, står inte för sina lögner och istället förväntar sig medlidande för sin sorg i varenda tråd. Bullshit, jag tror inte på den sorgen. Silos, antingen så är du ovanligt lättlurad eller också är du bara glad för att hitta någon som fantiserar lika mycket som du gör. Jag tycker i alla fall att det himla tröttsamt att höra er flumma till massa trådar. Som jag ser på saken så är det väldigt många som bär sig illa mot Fuchian... Då är jag hellre "lättlurad" en hård i mina ord och fördömande! Ja,jag är mycket glad för att det finns en som Fuchian här,det var jag med det samma då jag upptäckte henne  Dessutom finns de andra här som gillar mitt skrivande,men de skriver till mig personligt i PM. Kanske har du sett att jag numera skriver mest i mina två "fantasi" trådar eftersom det är där som jag trivs från djupet av mitt hjärta!
CITAT (silos @ 13-08-2010, 12:47)  Vad är naiv? Omedveten eller typ lättlurad.
Solstorm
13-08-2010, 11:59
CITAT (silos @ 13-08-2010, 12:53)  Ja,jag är mycket glad för att det finns en som Fuchian här, Vad tycker du om Pia.L då?
*Stintan*
13-08-2010, 12:02
CITAT (silos @ 13-08-2010, 12:33)  Det är mycket bra att du är ärlig,men det där med sanningen kan man diskutera..... Ja,respekt ger man,det har du rätt i,MEN tjänar du Stintan respekt för dina ord här på forumet?!? VARFÖR skriver du att jag är en "egotrippad lögnare" Det skulle vara mycket bra för dig att gå ut och leka lite..... OCH då skriver en empatisk medmänniska någonting fint till den söjande personen,i detta fall till Fuchian! Jag har inte skrivit att DU är en egotrippad lögnare, läs en gång till. Om du bara visste silos hur mycket jag leker så skulle t.o.m. du bli avundsjuk fuchian förtjänar ingen respekt och inte heller min empati. Varför ska jag hyckla genom att skriva något "fint" till henne?
CITAT (abbbe @ 13-08-2010, 12:56)  Omedveten eller typ lättlurad. Tack abbbe....då är jag hellre lättlurad och naiv än hård och okänslig! Hårda och okännsliga människor förmår inte titta bakom alla nicken här eller bakom människorna "masker" IRL,utan de fördömer och det om någonting är mycket sorgligt! Jag gör mitt bästa att alltid "se"bakom nicken och "maskerna"både här och i det verkliga livet.Och saken är den den att jag kan se-läsa eh hel del och DET utan att döma människan i fråga,eftersom det alltid finns en djupt liggande anledning varför vi människor beteer oss som vi gör,DET tror jag fullt och fast på!
bergvallmo
13-08-2010, 12:04
CITAT (Solstorm @ 13-08-2010, 12:59)  Vad tycker du om Pia.L då? Jag måste få fråga: Den där dikten var den inte på riktigt... Var det bara påhitt?
CITAT (bergvallmo @ 13-08-2010, 13:04)  Jag måste få fråga: Den där dikten var den inte på riktigt... Var det bara påhitt? Ja ... påhitt.
CITAT (*Stintan* @ 13-08-2010, 13:02)  Jag har inte skrivit att DU är en egotrippad lögnare, läs en gång till. Om du bara visste silos hur mycket jag leker så skulle t.o.m. du bli avundsjuk fuchian förtjänar ingen respekt och inte heller min empati. Varför ska jag hyckla genom att skriva något "fint" till henne? Men,du citerade jo på mitt inlägg då trodde jag att du menade
*Stintan*
13-08-2010, 12:10
CITAT (silos @ 13-08-2010, 12:53)  Som jag ser på saken så är det väldigt många som bär sig illa mot Fuchian... Då är jag hellre "lättlurad" en hård i mina ord och fördömande! Ja,jag är mycket glad för att det finns en som Fuchian här,det var jag med det samma då jag upptäckte henne  Dessutom finns de andra här som gillar mitt skrivande,men de skriver till mig personligt i PM. Kanske har du sett att jag numera skriver mest i mina två "fantasi" trådar eftersom det är där som jag trivs från djupet av mitt hjärta!  Du la in en bild på dig själv häromdagen där du var enögd och nu visar du att du är det i verkligheten också. Har du alls läst all skit fuchian/Tottes matte skrivit om andra?
bergvallmo
13-08-2010, 12:12
CITAT (netha @ 13-08-2010, 13:07)  Ja ... påhitt. Tragiskt!
CITAT (bergvallmo @ 13-08-2010, 13:12)  Tragiskt! Ja verkligen.
CITAT (*Stintan* @ 13-08-2010, 13:10)  Du la in en bild på dig själv häromdagen där du var enögd och nu visar du att du är det i verkligheten också. Har du alls läst all skit fuchian/Tottes matte skrivit om andra? VA? Det var någonting nytt,VAR finns den bilden? Ja,jag har läst allt hon har skrivit,men jag fördömer inte henne för det,lika litet som jag skulle fördöma dig eller någon annan här,MEN jag kan tycka illa om människornas beteende både här och IRL....
*Stintan*
13-08-2010, 12:16
CITAT (silos @ 13-08-2010, 13:09)  Men,du citerade jo på mitt inlägg då trodde jag att du menade  Ja jag citerade men jag sa inte att det gällde just dig. Sen skulle jag önska att du slutar lägga in kramsmajlisen i varenda inlägg för du nöter ut den och den blir väldigt malplacerad i många inlägg. Vi vet ändå att du bara vill väl.
CITAT (*Stintan* @ 13-08-2010, 13:16)  Ja jag citerade men jag sa inte att det gällde just dig.
Sen skulle jag önska att du slutar lägga in kramsmajlisen i varenda inlägg för du nöter ut den och den blir väldigt malplacerad i många inlägg. Vi vet ändå att du bara vill väl. Okej! WOW,strax före ditt svar fick jag en tanke:nu kommer Stintan att skriva att jag skulle sluta använda kramis smajlisen Av respekt för så gör jag det inte när jag svarar dig! VILKA är VI som vet att jag vill väl...du kan skriva endast för din egen räkning eller har jag fel nu!?!
*Stintan*
13-08-2010, 12:27
CITAT (silos @ 13-08-2010, 13:21)  VILKA är VI som vet att jag vill väl...du kan skriva endast för din egen räkning eller har jag fel nu!?! Ingen som läst dina inlägg kan väl ha missat det eftersom du skriver det i nästan varje inlägg. Jag tror knappast jag är den enda som läst dom.
fuchsian
13-08-2010, 12:29
Ja, der ääääär traaagiskt med det hela.
Jag ber inte om ett ord till tröst, för det finns många runt om mig som är hos mig.
Men ni har inte empati eller har inte gått igenom samma sak. Detta är pinfärskt för mig, men även sorgen har sin gång.
Det där med "massa Lögner" vore intressant att känna till? har ni en lista, som ni kan ta upp det? Sedan, hur många år ska jag "be om ursäkt´" att jag finns till? Har märkt att vissa är långsinta av sig.
Vore bra att veta så man slipper deras skit. ......fuchian....
fuchsian
13-08-2010, 14:27
Precis som jag trodde, ni kan inte bevisa någonting ..Hah! ...fuchian---
CITAT (fuchian @ 13-08-2010, 13:29)  Ja, der ääääär traaagiskt med det hela.
Jag ber inte om ett ord till tröst, för det finns många runt om mig som är hos mig.
Men ni har inte empati eller har inte gått igenom samma sak. Detta är pinfärskt för mig, men även sorgen har sin gång.
Det där med "massa Lögner" vore intressant att känna till? har ni en lista, som ni kan ta upp det? Sedan, hur många år ska jag "be om ursäkt´" att jag finns till? Har märkt att vissa är långsinta av sig.
Vore bra att veta så man slipper deras skit. ......fuchian.... Hur många år? Där försa du dig...När registrerade du dig egentligen? Du är Pia L är min slutsat. Jag kan visa på där du ljuger om det behövs, i en och samma tåt.
*Stintan*
13-08-2010, 16:44
CITAT (fuchian @ 13-08-2010, 13:29)  Sedan, hur många år ska jag "be om ursäkt´" att jag finns till? Har märkt att vissa är långsinta av sig.
......fuchian.... Hur många år har du försökt?
malcolm
13-08-2010, 16:49
CITAT (Rihane @ 13-08-2010, 17:33)  Du är Pia L är min slutsat. Jag kan visa på där du ljuger om det behövs, i en och samma tåt. Pia L kan inte vara fuchian, hon stavar och skriver för bra.
CITAT (malcolm @ 13-08-2010, 17:49)  Pia L kan inte vara fuchian, hon stavar och skriver för bra.  Fuchian kan också stava och skriva bra i vissa inlägg.
malcolm
13-08-2010, 17:19
* Den utveckling denna tråd har tagit. * Mvh, varför inte skriva ut hälsningen? * Bristen på korrekturläsning av egna inlägg. * Likgiltighet/nonchalans inför andra
fuchsian
13-08-2010, 19:21
CITAT (Rihane @ 13-08-2010, 17:33)  Hur många år? Där försa du dig...När registrerade du dig egentligen? Du är Pia L är min slutsat. Jag kan visa på där du ljuger om det behövs, i en och samma tåt. Gör det RIHANE, jag är väldigt intresserad av var jag har varit Pia L? LJUG INTE FRAM MED BEVIS DIN LÖGNARE?????? CITAT (*Stintan* @ 13-08-2010, 17:44)  Hur många år har du försökt? STINTAN, inte en enda försök ska du få och ingen annan ingen är skylldig innan motsattsen är bevisad ! .....Fuchian
Rihane, fuchian är inte Pia L - man märker det, så lek inget.
CITAT (fuchian @ 13-08-2010, 20:19)  Gör det RIHANE, jag är väldigt intresserad av var jag har varit Pia L?
LJUG INTE FRAM MED BEVIS DIN LÖGNARE?????? Jag sa att jag kan visa var DU ljuger fuchian? PiaL var inte med i den tråden vad jag kan minnas.
fuchsian
13-08-2010, 19:30
Malcolm, Tack för dina ord. Nu går jag och lägger mig, ha det så gott och det är bäst att hålla sig undan hetsmobben. .........fuchian Malcolm, har du lagt märke till att mitt signun skrivs med flit fel --- fuckian ... och då förstår du vad dessa vill få fram, bråk. det får de inte. CITAT (Rihane @ 13-08-2010, 20:22)  Jag sa att jag kan visa var DU ljuger fuchian? PiaL var inte med i den tråden vad jag kan minnas. Men, människa, ge mig fakta för bövelen och sluta att ljuga! ---fuchian. och ditt minne ger jag inte ens en penny för.
CITAT (fuchian @ 13-08-2010, 20:30)  Men, människa, ge mig fakta för bövelen och sluta att ljuga! ---fuchian. och ditt minne ger jag inte ens en penny för. Egentligen ska jag väl inte hjälpa dig i var du gör fel någonstans. I följande tåt ljuger du om vad du skriver tidigare i samma tåt exempelvis. http://www.odla.nu/forums/index.php?showto...94881&st=45Läs inlägg efter inlägg från början till slut i tidsordning. Ser nu när jag gick tillbaka till tåten att även tottes matte var med i den. Roligt att du försöker blanda bort korten genom att försöka få mig ur balans. Hur var det nu, när registrerade du dig?
fuchsian
13-08-2010, 20:55
Orkar inte med dina anvisningar, öppnar inget som du kan ha förfalskat.
Bättre bevis än massa anvisningar .... eller är du helt tom?
Jag ska vara på din fråga när jag kom med i forum, det kan jag kosta på mig. OK det var sommaren 1786, vid franska revolutionen, dagen har jag glömt. ----- fuchian ------
Fuchian !du har skrivit PM till mig om bråk här på Odla tyvär är de låsta så de kan inte visas här,sen ger du dig på mig i rena personanngrep ,men jag undrar vem du är igentligen ?för som jag ser det så förfasa du dig över hur folk kan vara så gemena och elaka osv i en del trådar ,men du är ju en av dom som ger dig på folk som inte tyckler som du ,tycker du får bestäma dig var du ska va eller vem du är,som jag ser det är du en persom som vänder kappan efter vinden.Jag förstår inte alls vad du håller på med ?Om du tror att du mår bra av att trycka ner hyggligt folk så bjuder jag på det ,men mig rår du inte på,jag har ett liv utanför Odla också.Du och dina likasinnade borde skapa ett gnällforum där ni kan hacka på varandra och vara bittraoch elaka.I vanliga fall brukar jag inte skriva sådant här,men du och andra här som mammamaggan har gjort mig fly förbannad,Det här är det sista jag tänker utala mig om när det gäller dig och de andra bittra som bara förstör för oss andra vänliga människor här.
MVH Motti
Meriona
13-08-2010, 22:10
Motti - spärra mänskan så slipper du fler PM!
Solstorm
13-08-2010, 22:12
CITAT (Meriona @ 13-08-2010, 23:10)  Motti - spärra mänskan så slipper du fler PM!  Mänskan? Förmänskliga henne inte nu!
Meriona
13-08-2010, 22:15
CITAT (Solstorm @ 13-08-2010, 23:12)  Mänskan? Förmänskliga henne inte nu! NÄ just det! Spärra mänskorna, nej de där nicken!
hon existerar inte mer för mig inte Mammamaggan heller och deras annhäng,jag har lärt mig vilka som är bittra och elaka och som när sig på det.Det jag inte tål är dubbelnaturen ,ena stunden ger man sig på hyggligt folk här och trycker ner dom,i en annan tråd så omgör man sig över hur hemska folk är här på Forumet och hur elaka de är om personliga påhopp osv sen skickar man dessutom PM och talar om hur hemska alla är !vad fan är det(ursäkta språket)Den som är oskyldig kasstar första stenen !allvarligt så trodde jag inte att det fanns manupulativa människor här så till den milda grad.Det är bara för tråkligt för oss som bara vill ha det trevligt och diskutera alldagliga saker och få skratta lite gott då och då
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|