Full version: Vädertråd-2011
Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71
Piccante
CITAT (fuchsian @ 20-02-2011, 18:31) *
i min kruka sticker det upp vackra blå blommor mitt i en fikus, hur kan det komma sig? Naturen är opålitligt,.ska kolla i morgon. Fuchsian ....

Snyggt försök att få uppmärksamhet i vädertråden thumbdown.gif men flaxss har blockat dig nu.
smuleborg
-25 i morse. Steg till -8 under dagen. Över 30 cm snötäcke på gräsmattan. Bitvis klart och soligt.
hattstugan

Enköping: Det snöar och är - 6,2 grader nu!
Alexander-VG-zon3
inatt -14,6c. nu -12c och delvis mulet.
malcolm
-5°C, sol och har kommit några centimeter snö.
fuchsian
CITAT (Markus_H @ 20-02-2011, 18:47) *
Snyggt försök att få uppmärksamhet i vädertråden thumbdown.gif men flaxss har blockat dig nu.

Jag vet det och jag är enbart tacksam att slippa det som var i början som en piss i missippi, men jag har jobbat med mina bilder till forum och nu fick jag ringa efter min terapeut och be om tid, för jag krachade igår, så får det inte vara. Jag har också stängt mig för honom för att få ro. Det var tur att jag inte kom med i lördags, nu när man ser facit i handen.
Jag kommer ta det lugnt för att sådana saker som en storlek på sanden/gruset som det började, så är det rent av löjligt, men en riktig karl gör inte så, men..... jag vet mer än ni tror......
Tack Marcus, jag simmar lugnt .... smiley_small_hug.gif .... Fuchsian.....
Alexander-VG-zon3
-4,6c och soligt, molnen börjar luckras upp.
hattstugan

Enköping: Det verkar mulna på från sydväst men ingen snö just nu! temperaturen är - 10 grader
Alexander-VG-zon3
halvklart och -7,6c. varmast idag -3,3c.
Eva i Skåne
Lund -7, ingen vind att tala om och ett fint snöfall
Uggi
Falköping: -10 grader, halvklart och några lätta snöflingor samt lungt, fin vinterdag.
malcolm
-11°C, mulet och det har kommit ett par cm pudersnö strax söder om Sthlm.
hattstugan

Enköping: -9 ,6 grader och sol
Alexander-VG-zon3
halvklart och -5,6c, inatt -11,4c.
Huggorm
På väderprognoserna igår spådde dom chans till klart väder och sol på västkusten. I verkligheten blev det jämngrå himmel och snöfall. Men det är väll en mindre avvikelse och hamnar inom toleranserna
fuchsian
Det är jämngrå himmel också hos mig. Har inte kollat graderna ännu idag. ... Fuchsian:::::
Alexander-VG-zon3
halvklart och -5,8c.
hattstugan

Enköping: - 14 grader och klart
hattstugan

Enköping: - 23,2 och klart brrrrr
Alexander-VG-zon3
-8,7c och klart och soligt. tidigt i morse kom det lite snö lägst inatt -11,2c.
malcolm
-10°C, sol. Var -24° inatt.
Eva i Skåne
-3 nu vid lunch. Sen igårkväll har det kommit närmare 1dm lätt pudersnö. Så vackert det blev igen ute och så glad vovven blev smile.gif
hattstugan

Enköping: - 8,9 och soligt
Biggan_
-3° och snön vräker ner just nu! thumbdown.gif
hattstugan

Enköping: -24,3 och en blek måne!
AndersKbg
-14. Sätter på kaffe smile.gif
malcolm
-19,5°C just nu men det var -26 inatt. Brrrr.....
hattstugan

Enköping: Lite lätta snöflingor dalar ner och det är - 15,8 nu
Alexander-VG-zon3
inatt -11,7c, nu -5,8c och soligt. blåser lite.
fuchsian
Grått och trist ute och inne. Är inte fullmånen snart borta, orkar inte sitta uppe halva nätterna och vill inget göra. Lite solsken skulle inte skada ------ skulle ge mer än detta gråa ... ...Fuchsian......
*Stintan*
I morgon är det halvmåne och fullmåne har det inte varit på nästan en vecka.

Här har det kommit både snöfluff och varit solsken idag. Riktigt skönt ute.
Suz
CITAT (*Stintan* @ 24-02-2011, 17:26) *
I morgon är det halvmåne och fullmåne har det inte varit på nästan en vecka.

Här har det kommit både snöfluff och varit solsken idag. Riktigt skönt ute.

Som astrolog kan jag bara hålla med dig! Ingen fullmåne att sikta ännu på ett tag! (beroende vart på klotet man bor förstås, tänkte utifrån min vy i Sverige)

Här är det lite mildare...bara -8,5, snöar lätt.

Edit, lade till en förklaring.
Alexander-VG-zon3
-1,8c och halvklart.
Suz
CITAT (flaxss @ 24-02-2011, 17:37) *
-1,8c och halvklart.

Shortsväder smile.gif
Alexander-VG-zon3
CITAT (Suz @ 24-02-2011, 17:39) *
Shortsväder smile.gif

jaa jag har faktiskt shorts på mig nu, men det var bara kortvarig värme på eftermiddagen, nu är det -4,3c.
fuchsian
Helt grått och - 4.6 ute. Skönt att det skulle bli lite varmare om man nu kan lita på det. ...Fuchsian.....
hattstugan

Enköping: Grått och det blåser lite och är - 2,9 nu! Enstaka snöflingor singlar ned
Alba
Efter en kall ( -20° )vecka med strålande sol har det nu vänt. Idag bara -3° och helmulet och så snöar det.
malcolm
-1,5°C, mulet
hattstugan

Enköping: -1 grad och det snöar
Alexander-VG-zon3
+2,3c och mulet. inatt -3,7c.
hattstugan

Enköping: Blåsigt och grått med en temperatur på + 0,1!!!!!
Alexander-VG-zon3
mulet och +0,7c, varmast idag +3,4c.
Meriona
Här är på nollan och det blåser som fasiken! sad.gif
malcolm
+1,5°C, halvklart, blåser måttligt strax söder om Sthlm.
Alba
Sol och +1.4°
Olle A
Underkylt regn i morse, nu är det så halt överallt att jag nog stannar hemma idag.

Olle
Gossen Ruda
CITAT (Olle A @ 26-02-2011, 10:15) *
Underkylt regn i morse, nu är det så halt överallt att jag nog stannar hemma idag.

Olle

Glatt och trevligt, det var ett vågspel att hämta in morrontidningen. Trafikolyckorna haglar in enligt polisen. Stugsittardag.
anne-li i olofstorp
CITAT (Gossen Ruda @ 26-02-2011, 10:23) *
Glatt och trevligt, det var ett vågspel att hämta in morrontidningen. Trafikolyckorna haglar in enligt polisen. Stugsittardag.

Säger som Robban "Bättre att vara ute i halka och ha det glatt - än att gå i lera och sörja"

Lyckades med hjärtat i halsgropen också ta mig till och från brevlådan...... blåsigt, kallt och haaaaaallllllttttttttttt!!!!
Anki på Öland
Halvsol, -0,5 och ganska blåsigt.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon