|
Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14
kom pojkens pappa springande. Han skrek ...
Linda_A
22-05-2006, 08:29
stoppa tåget och sprang vidare mot hans nya..
styvmor som inte tillät honom att.....
Klematis
22-05-2006, 10:27
prata med elakta tanter. vad håller du på med skrek styvmodern till ..
Biggan_
22-05-2006, 11:49
...och vem har gett dej glass, du vet ju att...
du ska ge alla glassar till...
Månskensbonden
22-05-2006, 14:21
exempel även tanter iklädda regnrockar fulla med bajspåsar. Konstigt nog så föll plötsligt en
Linda_A
22-05-2006, 15:00
sten ner i granntantens huvud och styvmodern svansade runt i sin nya..
ullislerum
22-05-2006, 15:08
champinjonliknande hatt som hon köpt på...
klänning hon köpt för glasspengarna som....
lilla mamma
22-05-2006, 17:33
hon köpt på loppis. En kreation som föll henne i smaken men inte riktigt..
CITAT (lilla mamma @ 22-05-2006, 19:33) hon köpt på loppis. En kreation som föll henne i smaken men inte riktigt.. ...matchade regnrocken med bajspåsarna. Nåja, vad gör man inte för......
ullislerum
22-05-2006, 19:04
kungen som denna dag oxå hade bestämt sej för att åka karusell...
på liseberg och skulle se universeum innan.....
CITAT (pejori @ 22-05-2006, 21:30) på liseberg och skulle se universeum innan..... ...himlen faller ner. Drottningen hade nämligen redan dagen innan varnat för..
att något oväntat skulle ske. Men Kungen hade aldrig anat...
CITAT (Snövit @ 22-05-2006, 22:08) att något oväntat skulle ske. Men Kungen hade aldrig anat... ..att han skulle få en glass i nyllet!.. Han vrålade:..
ullislerum
22-05-2006, 21:10
att prinsessan madeleine skulle komma farande från skyn, dessutom på ett lite guldglittrande moln..
Månskensbonden
22-05-2006, 21:20
...kom statsekreterare Jan Danielssons hemliga älskare, och såg ut så här  för han visste inte att...
ullislerum
22-05-2006, 21:23
prinsessan madeleine kunde lukta så konstigt..
Månskensbonden
22-05-2006, 21:28
CITAT (ullislerum @ 22-05-2006, 22:23) prinsessan madeleine kunde lukta så konstigt.. ...men sen såg han alla bajspåsarna, och förstod att...
CITAT (Månskensbonden @ 22-05-2006, 23:28) ...men sen såg han alla bajspåsarna, och förstod att... ....det egentligen inte alls var Madeleines parfym utan..........
CITAT (Scrollan @ 22-05-2006, 23:05) ....det egentligen inte alls var Madeleines parfym utan.......... ...en regnrock full med hundbajspåsar! För att överhuvudtaget kunna vara i närheten av henne var han tvungen att..
Månskensbonden
23-05-2006, 12:06
...stoppa två alternativodlade rädisor i näsan, och det blev ju...
Klematis
23-05-2006, 12:46
svårt att andas, så han fåsade fram..
hellen99
23-05-2006, 16:30
Bad had du fådd alla bajspåsana fån. Jo svarade hon, dom har jag fått från.....
ullislerum
23-05-2006, 18:17
regeringskansliet, dom är otroligt generösa med bajspåsar. Jag tror nog att du oxå kan..
CITAT (ullislerum @ 23-05-2006, 19:17) regeringskansliet, dom är otroligt generösa med bajspåsar. Jag tror nog att du oxå kan.. ..gå dit och få. När du ändå är där kan du väl passa på och göra mig en tjänst. När jag går dit brukar jag nämligen alltid..
ullislerum
23-05-2006, 18:25
sno en rulle toapapper, det är lite kinkigt på slottet nu när..
CITAT (ullislerum @ 23-05-2006, 19:25) sno en rulle toapapper, det är lite kinkigt på slottet nu när.. ..barnen är stora och jag inte får något barnbidrag längre. Sagt och gjort..
hellen99
23-05-2006, 19:24
..han skyndade genast dit för att få några påsar och för att sno en rulle dasspapper, men ve och fasa där stod han nu med rullen i högsta hugg och......
ullislerum
23-05-2006, 19:41
möter Göran Persson med famnen full av toarullar, vad gör du skriker han högröd i ansiktet..
Biggan_
24-05-2006, 00:31
Ser på när du snor toarullar. Vet du att det kan stå dej dyrt i september det här?Men jag tiger som muren om..
Månskensbonden
24-05-2006, 08:41
... du bara kniper tyst om vad vi två hade för oss i bastun på Harpsund på den där förjordade Annandagen. Jag skulle ju DÖ om Anitra fick reda på att...
Biggan_
24-05-2006, 09:47
..jag sålt hembränt till...
hellen99
24-05-2006, 10:14
..hennes mamma, som också ville vara med på .....
Biggan_
24-05-2006, 10:30
..melodifestivalen, men hon sjunger bara...
hellen99
24-05-2006, 11:16
..operett, så jag vägrade ställa upp på det men sa att "du kan ju alltid"...
testa om någon lokal opera vill lyssna på...
Biggan_
24-05-2006, 13:11
..någon som uppenbarligen har väldigt ont i magen, och tro det eller ej, men...
ullislerum
24-05-2006, 14:44
salongen var fullsatt till sista centimetern, på scen fanns också..
CITAT (ullislerum @ 24-05-2006, 15:44) salongen var fullsatt till sista centimetern, på scen fanns också.. ..Sven-Ingvars! Dom dammade av den gamla dängan..
Biggan_
24-05-2006, 22:01
..byns enda blondin, men då ..
Månskensbonden
25-05-2006, 09:34
...fastnade SvenIngvar i ett alkotest, så upp på scenen hoppade...
...Carola och började vråla...
hellen99
25-05-2006, 10:03
fångad i en dröm..... för det måste det väl ändå vara, och med ett ryck vaknade jag och...
Månskensbonden
25-05-2006, 10:31
upptäckte att jag faktiskt var en fjäril, som bara hade DRÖMT att jag var en människa, och det kan ju göra vem som helst helt
Inga från Närke
28-05-2006, 12:34
Nu ska jag gå ut med hunden.. så jag får ta på stövlar..... men ångrar mig och tar på skor. Efter ett par meter upptäcker jag att.. jag borde ha tagit stövlarna i alla fall. Det ser mörkt ut borta i horisonten....undrar om det blir regn...då måste jag...skynda mej på, men så upptäcker jag.. Att solen skymtar bakom molnen. Jag... bestämmer mig för att ta cykeln och tar med mig regnrocken som är... Rödrutig och, till min stora förvånging, full med hål! Bästa sättet att laga en regnrock är att.. är att fylla hålen med bajspåsar.. Går ut genom dörren men inser att.. ..det är bajs i påsarna! Hur tusan löser jag detta tänker jag.. Jo, genom att.. gå in igen och leta efter de oanvända. Hittar inga utan jag letar efter tejp och..då hittar jag plötsligt den där batteriladdaren som jag har sökt efter en månad. Vad bra då kan jag ta med ig min freestyle eftersomjag har laddade batterier. men var har jag cd med Lordi? ...tänker jag medan jag går ett varv genom... trädgården och minns plötsligt att jag skulle... ha hämtat grannens hund också, som skulle med på promendaden. När jag ringer på grannens dörr ... där öppnar en okänd person som undrar vem som........ söks? Han beter sej väldigt underligt och... öppnar bara två centimeter av dörren Så underligt, far det genom mitt huvud, är det en tjuv eller har granntanten en älskare? eller tror hon jag ska råna henne på.... karameller? Nej vet du vad utbrister jag, kom igen nu och.. skulle gå ut med din hund inte din.....fähund som nu står i dörren. Var resonlig nu och släpp in mig innan jag.....tar och sjunger en trudelutt här på stående fot! Du måste väl ändå...själv ha tänkt att hunden behöver komma ut och få rasta sig. Förresten klä på dig och....raka dej så du... du att du vid din dödsbädd inte.... ser så förfärligt ut (usch det var ett svårt ord) och vad ska prästen säga om... du ligger där utan skjorta och.... och tredagars skäggstubb.Och till råga på allt...viftar med grekiska flaggan och har solglasögon på dig inomhus din....Retsinastinkande mespropp! Sagt och gjort, till slut så..gick han in och.... ..stängde dörren om sig. Senare samma dag ringde det på dörren. Utanför står..granntanten rodnande och började stamma fram en förklaring... "-Jo, det var så här. Jag var på tivoli igår kväll. Och i kön till pariserhjulet mötte jag..." en väldigt trevlig kille. jag brukar ju aldrig... ..bjuda småpojkar på karuseller annars. Men det var något med hans.. glass som lockade mig.. Tog glassen ifrån pojken och.. kysste honom våldsamt ... men då kom ... hans mamma och samtidigt som det började regna och åska, men då .. var det under dunder och brak som en blixt som gick upp.. ....mot skyn och inte långt efter kom mullret. Då sa den lille pojken..... Elaka tant! "du tog min glass", och det var då som jag bestämde mig för .... ....att hämnas på honom genom att mula honom med glassen! Tanken hann aldrig bli handling, för precis när jag skulle göra det så..... kom pojkens pappa springande. Han skrek ... stoppa tåget och sprang vidare mot hans nya..styvmor som inte tillät honom att..... prata med elakta tanter. vad håller du på med skrek styvmodern till .. ...och vem har gett dej glass, du vet ju att... du ska ge alla glassar till... exempel även tanter iklädda regnrockar fulla med bajspåsar. Konstigt nog så föll plötsligt en sten ner i granntantens huvud och styvmodern svansade runt i sin nya.. champinjonliknande hatt som hon köpt på... klänning hon köpt för glasspengarna som.... hon köpt på loppis. En kreation som föll henne i smaken men inte riktigt.. ...matchade regnrocken med bajspåsarna. Nåja, vad gör man inte för...... kungen som denna dag oxå hade bestämt sej för att åka karusell... på liseberg och skulle se universeum innan..... ...himlen faller ner. Drottningen hade nämligen redan dagen innan varnat för.. att något oväntat skulle ske. Men Kungen hade aldrig anat...att han skulle få en glass i nyllet! Han vrålade:.. att prinsessan madeleine skulle komma farande från skyn, dessutom på ett lite guldglittrande moln.. ...kom statsekreterare Jan Danielssons hemliga älskare, och såg ut så här för han visste inte att... prinsessan madeleine kunde lukta så konstigt.. ...men sen såg han alla bajspåsarna, och förstod att....det egentligen inte alls var Madeleines parfym utan.......en regnrock full med hundbajspåsar! För att överhuvudtaget kunna vara i närheten av henne var han tvungen att.. ...stoppa två alternativodlade rädisor i näsan, och det blev ju... svårt att andas, så han fåsade fram.. Bad had du fådd alla bajspåsana fån. Jo svarade hon, dom har jag fått från..... regeringskansliet, dom är otroligt generösa med bajspåsar. Jag tror nog att du oxå kan.. ..gå dit och få. När du ändå är där kan du väl passa på och göra mig en tjänst. När jag går dit brukar jag nämligen alltid.. sno en rulle toapapper, det är lite kinkigt på slottet nu när.. ..barnen är stora och jag inte får något barnbidrag längre. Sagt och gjort.. ..han skyndade genast dit för att få några påsar och för att sno en rulle dasspapper, men ve och fasa där stod han nu med rullen i högsta hugg och...... möter Göran Persson med famnen full av toarullar, vad gör du skriker han högröd i ansiktet.. Ser på när du snor toarullar. Vet du att det kan stå dej dyrt i september det här?Men jag tiger som muren om.. ... du bara kniper tyst om vad vi två hade för oss i bastun på Harpsund på den där förjordade Annandagen. Jag skulle ju DÖ om Anitra fick reda på att... ..jag sålt hembränt till... ..hennes mamma, som också ville vara med på ..... ..melodifestivalen, men hon sjunger bara... ..operett, så jag vägrade ställa upp på det men sa att "du kan ju alltid"... testa om någon lokal opera vill lyssna på... ..någon som uppenbarligen har väldigt ont i magen, och tro det eller ej, men... salongen var fullsatt till sista centimetern, på scen fanns också.. ..Sven-Ingvars! Dom dammade av den gamla dängan.. ..byns enda blondin, men då .. ...fastnade SvenIngvar i ett alkotest, så upp på scenen hoppade... ...Carola och började vråla... fångad i en dröm..... för det måste det väl ändå vara, och med ett ryck vaknade jag och... upptäckte att jag faktiskt var en fjäril, som bara hade DRÖMT att jag var en människa, och det kan ju göra vem som helst helt ...
konfys, för hur håller människan på att fördärva denna jord så att jag som fjäril inte kanske........
Månskensbonden
28-05-2006, 16:47
...kan fladdra runt med ytte-pytte små bajspåsar under vingarna, och ropa...
ullislerum
28-05-2006, 20:35
släpp fångarne loss det är vår, var mänska i sin själ vill...
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|