....VD förr. Mitt i bräkandet hörde hon hur Göran frustade av skratt, högröd i ansiktet. - Arga katter får rivet skinn. Anitra hade landat i ett björnbärssnår och.....
med skinnet fullt av taggar brast hon i gråt. Görans hjärta smälte och han gick fram till sin stackars hustru och sa nu går vi hem och.....
Chamomille
19-07-2007, 06:32
tar oss en kosken... Medans han plockade bort taggar från hennes lår...
..tornade stora svarta moln upp på himlen och snart var ovädret över dem. Regnet började ösa ner och Göran kröp in under Anitras kjol för att skydda sej mot regnet. Till sin förvåning upptäcket han att där var redan upptaget. Där satt nämligen redan....
Chamomille
19-07-2007, 09:39
Reinfeldt och gluttade. Men jösses sa Göran vad..
...bra att jag träffade dej! Jag har sökt dej länge för det är en sak jag undrar. Hur tänker du göra med.....
Chamomille
19-07-2007, 09:49
alla stackars arbetslösa grannar vi har? Dom har ju inte ens...
..något jobb! Kanske dom skulle kunna....
Chamomille
19-07-2007, 09:55
arbeta i trädgårdar med att klippa huvudet av alla sniglar? Det måste ju vara en jättebra....
.....sysselsättning för arbetsskygga lymlar! Om du dessutom skyndar dej att få med det i statistiken så....
Chamomille
19-07-2007, 10:02
det kanske blir en eller annan som röstar på dig i nästa val. Hittade du några taggar förresten? Jag skulle tro att...
...du kan hitta en och annan fästing också. Men låt för tusan bli att ha ihjäl musen som bor här för den...
Chamomille
19-07-2007, 10:11
har jag nytta av ibland. Du skulle bara vet vad..
..den bits! Sist kag klappade den högg den mej i....
Chamomille
19-07-2007, 10:21
truten. Jag var tvungen att gå till doktorn å få en spruta. Du skulle bara se hur jag...
..började tugga fradga! Jag hade visst fått rabies sa doktorn. Då fick jag en snilleblixt om att man skulle kunna använda musen till att...
Chamomille
19-07-2007, 10:26
ha kål på alla odjur i trädgården. Fast vid en närmare eftertanke..
...så gillar jag ju egentligen sniglarna. Det känns som vi är rättså lika. Slemmiga, matfriska och...
Chamomille
19-07-2007, 10:30
dumma i huvudet. Vi kanske rent av ska gå ut på..
åkern där borta så att du får hälsa på dem. Tror faktiskt att ni också har en del gemensamt för ni....
Chamomille
19-07-2007, 10:37
har ju horn i pannan bägge 2. Om jag skulle få välja så...
..skulle jag hellre ha en av dem på statsministerposten. Tänk bara vad bra det vore med...
Chamomille
19-07-2007, 10:45
en snigels järna. Dom är ju åtminstone..
Björken
19-07-2007, 10:50
..........till för att jobba på natten så många nattmanglingar som man måste stå ut med som statsminister. Det är skillnad mot din och min som är vana att........................
Tog bort . Björken hann före.
Chamomille
19-07-2007, 10:59
att växa sig stora som hus. Tänk bara va dyra jeansen blir..
Spelar ingen roll för min del, svarade Freddan. Det drabbar ändå ingen fattig.Förresten måste jag kila nu för vi ska äta middag om en liten stund. Vi ska ha min älsklingsrätt idag som är valfläsk späckat med...
mamamaggan
19-07-2007, 21:06
....mygelbär. Det är en thailändska som jag har boendes i en garderob hemma som är duktig på den sortens mat. Blir det något över så får hon naturligtvis lite mat men annars tycker jag att man ska betala dem så lite som möjligt, de kan ju få för sig att de har rättigheter och inte bara skyldigheter annars.
Men så klart har jag ett avtal med en firma som gör det möjligt för mig att påstå att jag betalar henne avtalsenlig lön och så kan jag få tillbaka hälften av det jag påstått mig betala. Hurra för hushållsnära tjänster! Gillar att se till att jag och mina kompisar kan få så många förmåner som möjligt själva medan vi tutar i folket att det är bra för dem . Hahaha så dumma de är !!!!!!
vrålade han överlägset och hoppade iväg hemåt med tummarna i öronen för att slippa höra Görans svar alltmedan han skrålade -" Små grodorna små grodorna.. " för full hals
Anitra som vid det här laget tröttnat att stå dyngsur ute i regnet och vänta på att Göran skulle krypa fram la av en ordentlig rökare, och då minsann.....
Björken
20-07-2007, 04:30
.............trasslade Göran sig fort ut från kjolen och skrek. Kvinna har du inget förstånd alls du ska vara rädd om miljön. Nej, vet du vad Göran nu är jag så trött på allt vad politik heter. Det är ändå bara en massa pajkastning. Inte en gång till.........................
...tänker jag lyssna på ert svammel, jag flyttar!
Sen stegade hon iväg med stora kliv mot sovrummet för att packa sin väska...
skogstroll
20-07-2007, 09:57
men det fick inte plats väskan sprack och hon kunde nu inte göra annat än att...
Chamomille
20-07-2007, 10:01
packa sakerna i sina kläder. När hon sen skulle...
packa sina pinaler i små gröna systembolagspåsar. Det blev många påsar innan hon var klar. Sen ropade hon på hembiträdet för att få hjälp med att bära ner alla påsarna till saaben så att hon äntligen skulle få komma sig därifrån. Torparlivet stod henne upp i halsen, hon ville tillbaka till stan och sin hemlige...
AnnammA
20-07-2007, 12:39
...systembolagspåsleverantör. Men när hon ringde på hemma hos....
Chamomille
20-07-2007, 12:48
sin älskare öppnade en ung sötis i bara strumpor. Hej där sa hon, kom in och ta ett glas vin så ska vi..
lilla mamma
23-07-2007, 15:09
provsmaka mitt hemgjorda vin. Inte vet jag vad jag tänkte med, men in gick vi
och drack varandra till, Pås-johan och jag, så till den milda grad att jag tappade kläderna! Och leverantör Johan, han ligger därinne och har fått påssjuka!!
Du verkar visst inte vara så kry du heller med tanke på påsarna du har under ögonen! Men seså! Varför Pås-står du bara där och glor? Hjälp mej istället att...
bära in mina påsar. Jag har lämnat torpet och är nu äntligen fri från min gamla buffel till gubbe, han var helt hopplös! På tal om hopplös, är det nån som har en aning om vad min gamle badkompis Paddgrodski har för sig nu för tiden?"
Hon gick in i lägenheten och sökte reda på en telefon för att ringa...

till Paddgrodski. Men det var ingen som svarade, han satt i badet med Messing, som gjorde skäl för sitt namn. -Ha, det ringer! det är nog Anitra som vill ha sig ett dopp, sa Paddgrodski.Jag tänker inte......
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du
klicka här.