|
Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14
Björken
24-06-2007, 08:14
Sova!!!!! Jag som är van att få...............
Biggan_
24-06-2007, 09:27
...lite rajtan-tajtan sa Göran. Vad står på eftersom du inte vill....
Björken
24-06-2007, 11:30
.......vill följa med ut på krogen, äta gott, dricka gott och ta oss en svängom. Men Göran du ska inte dansa. Kommer du inte ihåg vad som hände sist du.........................
aanderss
24-06-2007, 11:54
nä de gör jag inte
 ....det gick rätt in i dimman den kvällen,konjagaren till kaffet var alldeles för god och kanske blev det lite väl många. men, lilla Anitra, nu när vi bor på landet.......
Björken
24-06-2007, 21:43
.......kan vi väl packa en kaffekorg och ta med oss en gök och ge oss ut i en skogsbacke, istället då? Jag kan ta med mig munspelet så ........................
... dansar vi nakna i månens sken och ger oss hän i sommarnatten och när solen går upp i morgon bitti så...
mamamaggan
25-06-2007, 00:03
......ligger vi där alldeles myggbitna och ledbrutna och ..........
bländade av hundratals fotoblixtar. För just den här morgonen råkade en turistbuss full av japanska ornitologer stanna till på en rastplats i skogen. Beväpnade med kameror smög de runt i blåbärsriset och hoppades att de skulle få en skymt av den mycket sällsynta Fringillidae stupideae (Dårfinken på vanlig hederlig svenska, så hederlig den nu kan tänkas vara). Döm om japanernas förvåning när de i stället möttes av denna rätt osmakliga syn. Var detta den förr i tiden så omtalade "svenska synden" i all sin nakenhet eller...? Ornitologerna passade på att knäppa några kort när Anitra plötsligt ...
Biggan_
25-06-2007, 09:14
...satte göken i halsen. Göran for upp och tog tag i Anitra och började att banka henne i ryggen för att hon skulle få luft och de japanska fågelskådarna...
kastade sina kameror i mossan och ställde sig unisont i anfallspose. De var omåttligt chockade över att den nakne och rejält myggbitne blekfete mannen slog på sin lika nakna och myggbitna kvinna. Det skulle de inte låta honom komma undan med ostraffat...
... och när den japanske ornitologledaren gav klartecken rusade alla andra ornitologer på den blekfete mannen. Mennen skrek, japanerna skrek och mitt i allt stod en naken Anitra och blev mer och mer blå i ansiktet. Men då helt plötsligt sade en av ornitologerna:
 Hai!!!! Äntligen en riktig blåmes. varpå han slängde sig över kameran och började plåta den alltmer blålila Anitra. De andra ornitologerna tjöt av förtjusning och släppte taget om stackars Göran som numera liknade en uppsvullen rödstjärt. De greppade sina kameror och Göran.......
... blev bestört! Där på marken låg hans döende älskade Anitra med en hop japaner över sig. Nu fick det vara nog! Den ryska björnen vaknade i Göran och med ett avgrundsvrål slängde han sig över japanerna och skrek:
 ....Vet hut, galningar. Undan från min kvinna!!! Ser ni inte att hon inte får luft, hon har en gök i halsen. Och Göran slet upp Aintra, tog tag om henne bakifrån och klämde till allt vad han förmådde. Koko, koko! Ut flög göken och......
Björken
27-06-2007, 18:50
Anitras ansikte återfick sin normala färg. Ornitologerna började inse sitt misstag i samma ögonblick de möttes av den barska rösten, den kände de igen från TV-debatter. Efter mycket bugande så................
 ....så hasade de allihop baklänges och försvann fortare än kvickt. Min stackars Anitra! utropade Göran, hur gick det? Den stackars göken gol i högan sky men.......
mamamaggan
28-06-2007, 01:05
....från Anitra kom inte ett ljud. Vad hade hänt ? Varför kunde hon inte prata ?
Björken
29-06-2007, 15:35
En chock helt enkelt gjorde att hon tappat talet, att bli uttittad så av en samling ornitologer när hon och Göran låg där näck var något som Anitra som länge levt lite i skymundan inte klarade av. Men en av skogens ......................
... älvor kom då dansande, neg lite försynt inför Anitra och sade: "Jag har blivit utsänd av Den Store Anden för att inhämta dina tre önskningar" Anitra som fortfarande var i ett väldigt upprört och förvirrat tillstånd tittade på Göran och vände sig sedan till älvan: "Låt han där, han den store nakne, få bestämma. Han är bra på det" Älvan vände sig till den nakne mannen som med ens upphöjde sin röst och sade: "Mina tre önskningar är" :
 .....Perssons Park, makt och..........
Biggan_
29-06-2007, 22:28
...en ny tjur på herrgården. Anitra jublade förstås men det var innan hon fattade att det var till kossorna! Fast jag har ju en egen önskan sa hon, och det är en....
... egen butler. Jag vill ha en butler. En ung kille. Företagsam, rapp, läraktig, snygg... Göran hoppade till. Hans kinder studsade i takt med oron i hans ögon (  !) - En butler!, utbrast han. Vad ska du med en butler till när du har mig! Jag som senast förra helgen såg till att du...
Björken
01-07-2007, 20:45
...........fick in dagstidningen till ditt morgonkaffe. Ingen annan kan vara så rask som jag när det gäller att passa upp på dig lilla Anitra. Ha ha passa upp, det ska du säga som.............
 .....inte annars orka lyfta på den inte ringa bakdelen för att hämta något. Tidningen hämtar du ju bara för du vill läsa den. jag får ju bara TV-delen och......
aanderss
02-07-2007, 20:50
där var det bara skit
 Nej, gosse lille. Jag vill ha min butler och därmed basta!!!!!!! Vi får sätta ut annons i tidningen eller har du kanske ......
aanderss
02-07-2007, 20:59
en på lager
 Tja , sa Göran, jag skall höra med min gamle vän Paddgrodski. Han vill ha nytt arbete har jag hört- det var visst någon badskandal med sprit inblandad.....
Björken
02-07-2007, 22:02
Men Göran du lyssnar ju inte på mig, jag sa företagsam, rapp, läraktig, snygg. Inte kan man säga att den där grodmannen är något av det. Jag har bättre förslag, vi hör med Torsten Jansson visserligen inte så vacker men de andra kvaliteerna har han. Vad säger du, tror du lilla Ulrika skulle gå med på det?
 Ja, se det var en  idé. Jag ska personligen höra med Ulrika om hon kan tänka sig avvara Torsten, han kan behöva miljöombyte och.......
Björken
03-07-2007, 04:12
.....han kan säkert hjälpa mig också med Perssons Park, den mannen har gått om ideér. Men lite tveksam är jag dock, sa Göran, han verkar ju vara en kvinnokarl också, kanske du........................................
aanderss
03-07-2007, 15:37
vill ställa upp
Björken
07-07-2007, 16:07
.............och vara hans sällskap en tid. Vågar jag lita på att tidningarna inte ska hitta dig på något födelsedagskalas med honom som din nya..............................
anna_rispan
07-07-2007, 16:12
partykoordinerare. För hur ska det då gå med vårt stora kalas....
Björken
07-07-2007, 18:55
............ute i trädgården med mig som grillmästare och dig som drinkblandare. Hahahha du som grillmästare som inte ens kan.............
skilja på rapsolja och motorolja! På tal om motorolja, jag tror jag ska dra en sväng till Västerås, det är visst ett stort meeting där just nu. Göran påminde henne då lite försiktigt om att hon ju faktiskt inte har nåt körkort längre efter den där fortkörningen i Södertälje för en vecka sen. - Men det kan väl du fixa Göran, du behöver väl bara ringa ett samtal till...
Ophelia
07-07-2007, 21:03
....cykelkrängaren så grejar han en cykel med smatter i hjulet så det låter som en motor. Ingen kommer att misstänka att det är en cykel utan tro att det är en De Soto Fireflight 1969!
Björken
08-07-2007, 07:24
Men festen då och alla gästerna vad ska de säga om inte du är hemma? Säg bara som det är att jag struntar i alla gamla trista politiker som du bjudit bara för att fortfarande ............................
 .... kunna vara med i svängen, men Göran lille, den tiden är passé. Nu när du har bytt sida kanske det vore på sin plats med lite Torsten o company på partyt. Annars blir det Västerås och.....
skogstroll
10-07-2007, 13:05
gud vet vad! dina gamla flickvänner kommer väl som vanligt och ställer till en...
 .....ett riktigt rave-party och du VET att jag inte tycker om sånt. Här ska vara Firmans produkter och .........
aanderss
10-07-2007, 15:49
även en gammal strippa
 .... för några yngre damer kommer inte på fråga!!!!!!! Man får rätta mun efter matsäcken. Men, det så klart, om jag får bjuda in lille Måns så ska jag fundera även på detta och som han sjunger den pojken
aanderss
10-07-2007, 15:54
nä lille göran de får du inte men kanske cyndie petters kan komma
 Då får vi inte plats med så många gäster, inget bra förslag. jag tror jag hör med Fru Messing om hon har tid, det skulle vara......
aanderss
10-07-2007, 16:02
rena drömmen att få hit henne om hon nu kan komma. Jo hon kan komma men bara en kvart
 så bra, då kan du roa dig och jag bjuder lille Måns. Aldrig! utropade Göran! Över min döda kropp. Här ska inte vankas lammkött och bjuder du honom så ringer jag Linda Rosing, bara så du vet. -Du skulle........
aanderss
10-07-2007, 16:10
må då
Björken
10-07-2007, 21:47
Men vad skulle du snacka med henne om? Inte mycket till djupsinniga samtal där inte. Men snälla Anitra inte skulle jag snacka med henne, hon har andra kvalitéer som du vet.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|