Full version: Jag börjar
Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14
mamamaggan
Inte mindre än två stycken välplacerade. Där ligger du i lä Anitra!
aanderss
Gör jag
Björken
Du har ju sagt att vi ska satsa på det naturliga nu när vi flyttade ut till torpet, men nu börjar jag undra om det bara var svammel som..............
aanderss
kom ut ur din trut
mamamaggan
Ska politikerränderna aldrig gå ur! Förresten , vad fick du av SAAB för att du jobbade som lobbyist ? De har väl miljövänliga bilar ?
Biggan_
...och jädrans fina fallskärmar! Man får ju vara om sej o kring sej! På tal om det....
aanderss
ja de har de men jag kör volvo
mamamaggan
Jo jo jag vet att du kör sådan där gammal Hisingstraktor men du kunde väl ha tänkt på mig! Jag vill ha en BIL!!!!!!!!!
aanderss
men varför kör du inte med din gammla trabant då
mamamaggan
Det kan jag väl inte nu ! Det vore ju detsamma som att erkänna att jag
aanderss
är gift med en sosse
Björken
Hmmmm vad skulle det vara för fel att vara det då, kära Anitra? Om jag inte minns alldeles fel så..................
aanderss
är du med sosse? Nä du min gode göran jag tillhör ju AnitraPartiet de jag startade tillsammans med
Björken
...........ett gäng MC-knuttar för att jag skulle få en möjlighet att få var spätta någon gång. Nej, vet du vad nu.........................
aanderss
nä de vet jag inte
Björken
Nu är jag trött på allt snack om politik, bilar och bjudningar. Nu går jag ut i trädgården och börjar gräva .......................
aanderss
men göran var är min spade
mamamaggan
Den behöver du ine nu när vi kan utnyttja det här med hushållsnära tjänster. Då slipper vi gräva själva , så jag har skänkt bort din spade till A-kassans insamling av arbetsredskap så att alla arbetslösa kan ge sig ut och göra vårat skitgöra.
Betty
- Men Göran då! Inte är det väl "skitgöra" att gräva i trädgården heller!!? Det är ju avkoppling ju!
- Säger du ja lilla Anitra, som sitter i solstolen och slappar medan jag får gräva.
Göran reste sig upp och lämnade rummet, han skulle...
aanderss
ja vad skulle han egentligen
Björken
......... hämta sin agenda för att se om det fanns någon tid över för trädgården. Åh, vad trött jag blir på ditt eviga planerande, nu vill jag komma igång med planterandet istället. Orkar inte vänta på att du ska skaffa fram folk som hjälper dig med Persons park eller var det möjligen..................................
aanderss
en porrklubb du skulle starta
Betty
Verkligen inte! svarade Persson och gick sedan ut och startade bilen. Han hade tänkt åka en sväng till...
mamamaggan
Katrineholm för att handla lite
Chamomille
ost. Ostar görs bäst i..
Biggan_
Frankrike, och i Katrineholm hade han hittat en speciell sort som han älskade, eller rättare sagt fransyskan i ostaffären var en gammal flamma som han gärna hälsade på då och då. Hon hette Angelic men kallades för madame Brie därför att...
Kajsa i Arvika
hennes fötter luktade mögelost... Hon hade en imponerande kroppshydda med sina dryga 185cm i strumplästen och en svällande barm som Göran fortfarande såg i sina drömmar.. Hennes armar var som två brunbrända pain riche direkt framtagna ur ugnen...
Hon serverade...
aanderss
den med sylt
Eva-Helene
och jordnötssmör. Det fick alltid Göran att tänka på sin ungdom i...
Chamomille
Svedala. Där gick han en gång en promenad för sig själv och tänkte..
baccillen
på sin gamla mormor....
Chamomille
som var gråhårig redan i 30-års åldern. Och det berodde nog förmodligen på...
Björken
................den bekymmer som barnbarnet gav henne. Hon som var av .................................
Chamomille
vasslen sprungen en majdag...
aanderss
då de var försommar
Chamomille
och inte en droppe regn hade det kommit på flera år
aanderss
o de var bevatningsförbud men göran vattnade ändå
Eva-Helene
- han hade ju varit statsminister, gu bevars! Han hade ju en hel...
Chamomille
del att tänka på egentligen. Bara en sån sak som att...
Eva-Helene
hålla Anitra på gott humör. Och att komma på vad...
Cacki
..han skulle plantera härnäst på salig mormors grav. Tidigare hade det alltid bara varit röda rosor men nu var stunden kommen för lite förnyelse. Klövern, blåklinten, maskrosorna och alla de andra blommorna av det simpla slaget var ju redan så vissna de kunde bli så nu skulle det minsann få bli något riktigt rart. Han funderade en stund och fick plötsligt tidernas idé! Han skulle....
Eva-Helene
plantera kornvallmo! Då hedrade han ju både Anitras kära sprit-tillverkning och...
aanderss
även harry franzens vin försäljning i sin butik i skånska röstånga
Cacki
-Ja, rackárns vad smart man är tänkte han självbelåtet för sej själv, det skålar vi på! Han fick upp den byxljumma pluntan ur fickan och.....
Elihe
angry.gif ...och tog sig en rejäl klunk. - Står du här och dricker skogsstjärnan i smyg, din fuling skrek Anitra som .......
Cacki
egentligen ville ha hela dunken för sej själv. - Man går genom bolaget när man ska köpa alkohol! bannade hon och....
Elihe
naughty.gif .....och tog pluntan från Göran. Här kan du inte stå och dricka fulsprit när jag bossar för systembolaget. Och raskt tömde hon pluntan ........
Cacki
rätt ner i sin handväska av tyg. Hon förstod ju att spriten skulle rinna rakt igenom men tänkte att hon skulle ju kunna snutta lite på den när hon gick och la sej för kvällen. Göran blev högröd i ansiktet av ilska och...
Elihe
ranting.gif ....greppade Anitras väska med sån kraft, att Anitra som inte ville släppa taget flög som en vante genom......
Cacki
....den kyliga kvällsluften. Hon tog mark i en hage med bräkande getter.
Vad glor ni på skrek Anitra irriterat. -Har ni aldrig sett en..
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon