Full version: 2007 års glad tråd
Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Lady Hamilton
Och jag är så glad idag!! Trots att jag 'fel' dygnsrytm........I går hann jag inte sova det jag skulle (möten o sammanträden inbokade......) Och när jag kom hem på kvällen hade mina grejjer från Willab kommit. Och eftersom det blev "kort-kväll" här på forumet så hann jag montera upp 'grejjerna'!!! Kom i säng vid 02-tiden Och gisses ohmy.gif vad mycket jag hade hunnit göra och vad kul det är när man har rätt utrustning wub.gif Nu ni är det både sådder o sticklingar på gång!!
sad.gif Synd bara att jag nu måste bege mig i väg för nya 'möten'......... -25*....gör att jag hellre hade gått och lagt mig i stället för att åka i väg....
men,men.... jag får sova i morgon istället laugh.gif
Magdis
Idag är jag superglaaaaaad! biggrin.gif
AnitaO
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 21-02-2007, 11:35)
Idag är jag superglaaaaaad! biggrin.gif

Då brukar man ju berätta VARFÖR också rolleyes.gif laugh.gif
Utom blomstertanten som gillar att reta oss lite biggrin.gif
Magdis
Hihi...kanske det! tongue.gif Jag e glad för att jag är nyförälskad...det har jag egentligen varit ett tag men jag upptäckte det ännu mer igår. biggrin.gif
AnitaO
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 21-02-2007, 12:39)
Hihi...kanske det! tongue.gif Jag e glad för att jag är nyförälskad...det har jag egentligen varit ett tag men jag upptäckte det ännu mer igår. biggrin.gif

Vågar man hoppas på att det är maken som är förmål för känslorna? rolleyes.gif
Magdis
CITAT (AnitaGg @ 21-02-2007, 14:43)
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 21-02-2007, 12:39)
Hihi...kanske det!  :P Jag e glad för att jag är nyförälskad...det har jag egentligen varit ett tag men jag upptäckte det ännu mer igår.  :D

Vågar man hoppas på att det är maken som är förmål för känslorna? rolleyes.gif

Nää...det är det inte! tongue.gif Det är någon som är mycket mindre än honom! rolleyes.gif
Anma
Idag är jag glad för att farfar har flyttats hit från Uppsala. Nu slipper vi resa 7 mil enkel resa för att hälsa på... smile.gif (Han fick stroke för några veckor sedan)
herkules
jag är glad för det här nya fina forumet, jätteglad! thumbsup.gif
Gillan
Och jag är så glad att jag skulle kunna skriva i varenda tråd om jag bara hade nåt att säga förutom att jag är glad blush.gif tongue.gif
Biggan_
Jag är jätteglad i dag för att forumet har kommit igång igen. Skönt att slippa abstinensen! yahoo.gif
aanderss
nytt forum!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
stennie
Yeah...jag är också glad att forumet har kommit igång igen! yahoo.gif
LadyG
Jag är glad för att det snart är dags att börja plantera i miniväxthusen w00t.gif
Piccante
Är glad att min förkylning äntligen har gått över biggrin.gif
och i dag är det dessutom sässongspremiär för Lost på tv4 w00t.gif
Magdis
JIPPIE!! Jag heter Magdis, jag heter Magdis!!! yahoo.gif biggrin.gif Tack söta rara administratörerna! kiss.gif kiss.gif
Pia L
Grattis Magdis, jag är mycket glad jag också innocent.gif Tack Göran och Ingemar för ett mycket fint forum, en underbar chat och för hjälpen.
LadyG
Grattis Magdis smile.gif

Jag är glad för att jag ska få träna idag wub.gif
stennie
Jag är glad för jag har varit hos tandläkaren idag, inga hål och pytte lite tandsten....Ett helt år till nästa gång yahoo.gif
Gillan
Och jag är jätteglad för att jag får tillgång till min dator en stund. Sonen håller på att rensa den så att jag ska få lite mer fart på den. Och det är jag ju riktigt tacksam för wub.gif................sen det där med att jag inte kommer åt Datorn som jag vill, det får jag ju leva med tills han är klar om ett par dar blush.gif rolleyes.gif laugh.gif laugh.gif
Pinglan
Jag är glad för att jag ska på en intervju på måndag på coca cola, har varit arbetslös nu sen i juli, nu kanske det händer nåt. innocent.gif innocent.gif rolleyes.gif
silos
Jag är mycket glad och lycklig för att jag åter igen får skriva härinne på Odla biggrin.gif wub.gif!!! Och så är jag glad för att jag har kommit igång med bakandet av matbröd! Jag är även glad för massor av andra saker i mitt liv.......
Magdis
Lilleman gör mig alltid glad. smile.gif Nyss hörde jag att han gnällde däruppe ifrån sängen där han fortfarande sover sin skönhetssömn o när jag kom dit låg han och kramade täcket och försökte dia från det. biggrin.gif När han fick syn på mig sken han upp som en sol och kråmade sig med hela kroppen o "pratade" litegrann. wub.gif
Irene_L
CITAT (Magdis @ 02-03-2007, 12:38) *
Lilleman gör mig alltid glad. smile.gif Nyss hörde jag att han gnällde däruppe ifrån sängen där han fortfarande sover sin skönhetssömn o när jag kom dit låg han och kramade täcket och försökte dia från det. biggrin.gif När han fick syn på mig sken han upp som en sol och kråmade sig med hela kroppen o "pratade" litegrann. wub.gif

Åhhh vad härligt det låter!!! smile.gif

Jag är glad för jag lyckades att få dit en signaturbild under mitt namn. Alldeles själv. yahoo.gif
Jag kan inte så mycket om datorer men det här var faktiskt enkelt, bara att trycka på några knappar och där satt den tongue.gif
mvh
Irene
silos
Jag är glad för att kunna skriva härinne thanks.gif !
Alba
CITAT (Magdis @ 02-03-2007, 12:38) *

Oh lillgubben han vet hur han ska charma mamma.
Jag blir också glad när jag läser om lillprinsen.
Snöflinga
Jag är väldigt glad för att el-konverteringen lyckades och att jag är hemma igen yahoo.gif
Magdis
CITAT (Snöflinga @ 02-03-2007, 17:33) *
Jag är väldigt glad för att el-konverteringen lyckades och att jag är hemma igen yahoo.gif

Vad skönt att det gick bra allting. sad.gif Hjärtat slår i takt nu då? smile.gif Grattis!
Snöflinga
Yes ... det slår som en klocka yes.gif
Pia L
Vad skönt snöflinga, då fick du oroa hjärtat i onödan då wub.gif Sköt om lilla hjärtat nu då:D
faith

wub.gif
pejori
jag är glad, att jag börjar få kläm på forumet...jag sa börjar w00t.gif
Pia L
Då förstår jag att du är glad Pejori, för det enda som jag äntligen har fått kläm på är mitt album yahoo.gif
Resten klämmer lika mycket som trånga skor, och känns inte alls riktigt bekvämt än confused.gif
Lady Hamilton
Och jag är glad över att min man i går "tvingade mig" att låta honom hjälpa mig att bygga om i uterummet så att jag ånyo får plats med alla mina frösådda plantor yahoo.gif Så nu slipper jag "snubbla" omkring där inne och kan så nya plantor
Alba

Va roligt att det gick så bra. Det måste vara en stor lättnad. Krya på dig och hoppas att det fungera nu.

CITAT (pejori @ 03-03-2007, 16:11) *
jag är glad, att jag börjar få kläm på forumet...jag sa börjar w00t.gif

Ja alla är vi barn en början - en del dock lite längre - mig själv inräknat biggrin.gif

Det går bättre och bättre att få kläm på allt. Har läst mycket i Support och Test och då lär man sig mycket.
silos
Jag är jätte glad för att jag hittade 2 fina barnböcker på rean och billiga garn biggrin.gif!
Alba
Jag är så glad för att äntligen efter 7 dagar börjar febern gå ner
Irene_L
Jag är glad för att jag har fått hjälp med java så nu kan jag gå in på chatten!!! yahoo.gif
pejori
CITAT (Pia L @ 03-03-2007, 16:17) *
Då förstår jag att du är glad Pejori, för det enda som jag äntligen har fått kläm på är mitt album yahoo.gif
Resten klämmer lika mycket som trånga skor, och känns inte alls riktigt bekvämt än confused.gif

albummet var det sista jag letade upp nyss...tog en bra stund innocent.gif
men det kommer lite i taget pust blushing.gif crying.gif
Netha
Glad för att jag idag börjar återhämta mig från förrgårdagens skräckresa (tåg)
... bara med ett par doser smärtstillande har jag klarat mig idag. smile.gif
Blomstertanten
Jag är glad för ......

mellow.gif Ja, vad sjutton är jag glad för ? g.gif

Ingen aning, men jag är glad ändå ! giggle.gif
anna_rispan
hej hej alla glada!!

idag är jag glad för att jag var så trött o sjuk när jag höll mitt argumenterande tal att jag inte vet om jag var nervös!!!!! biggrin.gif
fast nu är jag trött.....
faith
Inga hål hos tandläkaren! yahoo.gif Och allt såg jättebra ut, sa tandläkaren. Jag skötte mina tänder exemplariskt! yahoo.gif

Det firade jag genom att köpa en semla som jag nu smaskat i mig. blush.gif
anna_rispan
CITAT (faith @ 05-03-2007, 16:13) *
Inga hål hos tandläkaren! yahoo.gif Och allt såg jättebra ut, sa tandläkaren. Jag skötte mina tänder exemplariskt! yahoo.gif

Det firade jag genom att köpa en semla som jag nu smaskat i mig. blush.gif

Vad bra att dina tänder var fina o välskötta!!!! Man får äta gottis, bara man borstar ordentligt sen....
faith
Glömde ju säga att jag är glad eftersom jag hämtade ut första paketet med bokrea-böcker. Det var en hög med böcker från Libris som länge legat på önskelistan och nu var med på rean. yahoo.gif Snart kommer nog paket nr 2 också, från Adlibris.
Anma
Jag är jätteglad!! Fick ett telefonsamtal nyss där jag fick reda på att vi fått båtplats här i stan! yahoo.gif
Nu slipper vi ta bilen 7 km för att komma till båten. Det är bara att promenera ner till hamnen och lägga loss! tummenupp.gif bravo.gif
Imorgon ska vi ner och se vilken plats det blev, hoppas bara att den ligger bra till, jag är inte så haj på att lägga till om det är trångt, och det händer ju att jag får ta mig till land ensamen från ön... blush.gif
Piccante
Jag är glad att vågen äntligen visar att utvecklingen går åt rätt håll, nu rasar kilona som jag lade på mig under julen yahoo.gif Skönt att snön och isen är borta så man kan komma ut och röra på sig mer.
Alba

Jag är så glad att influensan nu efter 2 veckor verkar ge sig av på allvar.
Nu orkar jag vara på benen längre än 0.5 tim åt gången. yahoo.gif
evelina
Jag är så glad så glad för nyss ringde son hustrun,hon och barnbarnet Lucas kommer upp till mig nästa torsdag.
Jag ska få vara barnvakt för hon ska på anställnings intervju. Han är ju bara fem månder och ammas fortfarande
så jag får promenera runt i stan och fika och gosa med honom. yahoo.gif kram1.gif
Nu slapp jag gå och längta ända till april då jag åker ner till Skåne till dom.
KarinWikman
Jag är bara glad över att jag inte har något att vara ledsen för! rolleyes.gif
silos
Just nu är jag glad för att jag sitter här och har så mycket att läsa.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon