|
Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Lady Hamilton
21-02-2007, 07:20
 Och jag är så glad idag!! Trots att jag 'fel' dygnsrytm........I går hann jag inte sova det jag skulle (möten o sammanträden inbokade......) Och när jag kom hem på kvällen hade mina grejjer från Willab kommit. Och eftersom det blev "kort-kväll" här på forumet så hann jag montera upp 'grejjerna'!!! Kom i säng vid 02-tiden Och gisses  vad mycket jag hade hunnit göra och vad kul det är när man har rätt utrustning  Nu ni är det både sådder o sticklingar på gång!!  Synd bara att jag nu måste bege mig i väg för nya 'möten'.........  -25*....gör att jag hellre hade gått och lagt mig i stället för att åka i väg.... men,men.... jag får sova i morgon istället
Idag är jag superglaaaaaad!
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 21-02-2007, 11:35) Idag är jag superglaaaaaad!  Då brukar man ju berätta VARFÖR också Utom blomstertanten som gillar att reta oss lite
Hihi...kanske det!  Jag e glad för att jag är nyförälskad...det har jag egentligen varit ett tag men jag upptäckte det ännu mer igår.
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 21-02-2007, 12:39) Hihi...kanske det!  Jag e glad för att jag är nyförälskad...det har jag egentligen varit ett tag men jag upptäckte det ännu mer igår.  Vågar man hoppas på att det är maken som är förmål för känslorna?
CITAT (AnitaGg @ 21-02-2007, 14:43) CITAT (Norrbottens-Magdis @ 21-02-2007, 12:39) Hihi...kanske det! :P Jag e glad för att jag är nyförälskad...det har jag egentligen varit ett tag men jag upptäckte det ännu mer igår. :D Vågar man hoppas på att det är maken som är förmål för känslorna?  Nää...det är det inte!  Det är någon som är mycket mindre än honom!
Idag är jag glad för att farfar har flyttats hit från Uppsala. Nu slipper vi resa 7 mil enkel resa för att hälsa på...  (Han fick stroke för några veckor sedan)
herkules
28-02-2007, 09:23
jag är glad för det här nya fina forumet, jätteglad!
Och jag är så glad att jag skulle kunna skriva i varenda tråd om jag bara hade nåt att säga förutom att jag är glad
Biggan_
28-02-2007, 11:02
Jag är jätteglad i dag för att forumet har kommit igång igen. Skönt att slippa abstinensen!
aanderss
28-02-2007, 11:04
nytt forum!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
stennie
28-02-2007, 11:11
Yeah...jag är också glad att forumet har kommit igång igen!
Jag är glad för att det snart är dags att börja plantera i miniväxthusen
Piccante
28-02-2007, 19:41
Är glad att min förkylning äntligen har gått över och i dag är det dessutom sässongspremiär för Lost på tv4
Grattis Magdis, jag är mycket glad jag också  Tack Göran och Ingemar för ett mycket fint forum, en underbar chat och för hjälpen.
Grattis Magdis  Jag är glad för att jag ska få träna idag
stennie
01-03-2007, 15:50
Jag är glad för jag har varit hos tandläkaren idag, inga hål och pytte lite tandsten....Ett helt år till nästa gång
Pinglan
01-03-2007, 19:34
Jag är mycket glad och lycklig för att jag åter igen får skriva härinne på Odla  !!! Och så är jag glad för att jag har kommit igång med bakandet av matbröd! Jag är även glad för massor av andra saker i mitt liv.......
Lilleman gör mig alltid glad.  Nyss hörde jag att han gnällde däruppe ifrån sängen där han fortfarande sover sin skönhetssömn o när jag kom dit låg han och kramade täcket och försökte dia från det.  När han fick syn på mig sken han upp som en sol och kråmade sig med hela kroppen o "pratade" litegrann.
Irene_L
02-03-2007, 16:35
CITAT (Magdis @ 02-03-2007, 12:38)  Lilleman gör mig alltid glad.  Nyss hörde jag att han gnällde däruppe ifrån sängen där han fortfarande sover sin skönhetssömn o när jag kom dit låg han och kramade täcket och försökte dia från det.  När han fick syn på mig sken han upp som en sol och kråmade sig med hela kroppen o "pratade" litegrann.  Åhhh vad härligt det låter!!! Jag är glad för jag lyckades att få dit en signaturbild under mitt namn. Alldeles själv. Jag kan inte så mycket om datorer men det här var faktiskt enkelt, bara att trycka på några knappar och där satt den mvh Irene
Jag är glad för att kunna skriva härinne  !
CITAT (Magdis @ 02-03-2007, 12:38)  Lilleman gör mig alltid glad.  Nyss hörde jag att han gnällde däruppe ifrån sängen där han fortfarande sover sin skönhetssömn o när jag kom dit låg han och kramade täcket och försökte dia från det.  När han fick syn på mig sken han upp som en sol och kråmade sig med hela kroppen o "pratade" litegrann.  Oh lillgubben han vet hur han ska charma mamma. Jag blir också glad när jag läser om lillprinsen.
Snöflinga
02-03-2007, 17:33
Jag är väldigt glad för att el-konverteringen lyckades och att jag är hemma igen
CITAT (Snöflinga @ 02-03-2007, 17:33)  Jag är väldigt glad för att el-konverteringen lyckades och att jag är hemma igen  Vad skönt att det gick bra allting.  Hjärtat slår i takt nu då?  Grattis!
Snöflinga
02-03-2007, 17:43
Yes ... det slår som en klocka
Vad skönt snöflinga, då fick du oroa hjärtat i onödan då  Sköt om lilla hjärtat nu då:D
CITAT (Snöflinga @ 02-03-2007, 17:33)  Jag är väldigt glad för att el-konverteringen lyckades och att jag är hemma igen 
jag är glad, att jag börjar få kläm på forumet...jag sa börjar
Då förstår jag att du är glad Pejori, för det enda som jag äntligen har fått kläm på är mitt album Resten klämmer lika mycket som trånga skor, och känns inte alls riktigt bekvämt än
Lady Hamilton
03-03-2007, 16:23
Och jag är glad över att min man i går "tvingade mig" att låta honom hjälpa mig att bygga om i uterummet så att jag ånyo får plats med alla mina frösådda plantor Så nu slipper jag "snubbla" omkring där inne och kan så nya plantor
CITAT (Snöflinga @ 02-03-2007, 17:33)  Jag är väldigt glad för att el-konverteringen lyckades och att jag är hemma igen  Va roligt att det gick så bra. Det måste vara en stor lättnad. Krya på dig och hoppas att det fungera nu. CITAT (pejori @ 03-03-2007, 16:11)  jag är glad, att jag börjar få kläm på forumet...jag sa börjar  Ja alla är vi barn en början - en del dock lite längre - mig själv inräknat Det går bättre och bättre att få kläm på allt. Har läst mycket i Support och Test och då lär man sig mycket.
Jag är jätte glad för att jag hittade 2 fina barnböcker på rean och billiga garn  !
Jag är så glad för att äntligen efter 7 dagar börjar febern gå ner
Irene_L
03-03-2007, 16:54
Jag är glad för att jag har fått hjälp med java så nu kan jag gå in på chatten!!!
CITAT (Pia L @ 03-03-2007, 16:17)  Då förstår jag att du är glad Pejori, för det enda som jag äntligen har fått kläm på är mitt album Resten klämmer lika mycket som trånga skor, och känns inte alls riktigt bekvämt än  albummet var det sista jag letade upp nyss...tog en bra stund men det kommer lite i taget pust
Glad för att jag idag börjar återhämta mig från förrgårdagens skräckresa (tåg) ... bara med ett par doser smärtstillande har jag klarat mig idag.
Blomstertanten
05-03-2007, 09:26
Jag är glad för ......  Ja, vad sjutton är jag glad för ? Ingen aning, men jag är glad ändå !
anna_rispan
05-03-2007, 14:51
hej hej alla glada!! idag är jag glad för att jag var så trött o sjuk när jag höll mitt argumenterande tal att jag inte vet om jag var nervös!!!!! fast nu är jag trött.....
Inga hål hos tandläkaren!  Och allt såg jättebra ut, sa tandläkaren. Jag skötte mina tänder exemplariskt! Det firade jag genom att köpa en semla som jag nu smaskat i mig.
anna_rispan
05-03-2007, 16:46
CITAT (faith @ 05-03-2007, 16:13)  Inga hål hos tandläkaren!  Och allt såg jättebra ut, sa tandläkaren. Jag skötte mina tänder exemplariskt! Det firade jag genom att köpa en semla som jag nu smaskat i mig.  Vad bra att dina tänder var fina o välskötta!!!! Man får äta gottis, bara man borstar ordentligt sen....
Glömde ju säga att jag är glad eftersom jag hämtade ut första paketet med bokrea-böcker. Det var en hög med böcker från Libris som länge legat på önskelistan och nu var med på rean.  Snart kommer nog paket nr 2 också, från Adlibris.
Jag är jätteglad!! Fick ett telefonsamtal nyss där jag fick reda på att vi fått båtplats här i stan! Nu slipper vi ta bilen 7 km för att komma till båten. Det är bara att promenera ner till hamnen och lägga loss! Imorgon ska vi ner och se vilken plats det blev, hoppas bara att den ligger bra till, jag är inte så haj på att lägga till om det är trångt, och det händer ju att jag får ta mig till land ensamen från ön...
Piccante
08-03-2007, 15:16
Jag är glad att vågen äntligen visar att utvecklingen går åt rätt håll, nu rasar kilona som jag lade på mig under julen  Skönt att snön och isen är borta så man kan komma ut och röra på sig mer.
Jag är så glad att influensan nu efter 2 veckor verkar ge sig av på allvar. Nu orkar jag vara på benen längre än 0.5 tim åt gången.
evelina
08-03-2007, 16:42
Jag är så glad så glad för nyss ringde son hustrun,hon och barnbarnet Lucas kommer upp till mig nästa torsdag. Jag ska få vara barnvakt för hon ska på anställnings intervju. Han är ju bara fem månder och ammas fortfarande så jag får promenera runt i stan och fika och gosa med honom. Nu slapp jag gå och längta ända till april då jag åker ner till Skåne till dom.
KarinWikman
08-03-2007, 20:52
Jag är bara glad över att jag inte har något att vara ledsen för!
Just nu är jag glad för att jag sitter här och har så mycket att läsa.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|