|
Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
I en stor gran utanför har jag just nu två ekorrar som skuttar och hoppar upp och ner, upp och ner och leker rör inte min kotte.
Glad över att jag får bo kvar i min lägenhet ett år till  Har varit lite osäkert ett par veckor, störande att inte riktigt veta. Men nu vet jag
är också glad jag jätteglad är jag
Jag är jätteglad för jag har haft ett superträningspass idag - har tränat intervallträning på löpband ihop med en personlig tränare - och det gick bara så där jättebra!  Sen är jag glad för att vårvärmen är på väg och för att det är fredag idag!
och jag är fortfarande jätteglad har fått vårkänslor tror jag
Jag är glad för att jag börjar få ork...har bara sovit ett par timmar på em.
CITAT (pejori @ 09-03-2007, 21:40) 
*Stintan*
10-03-2007, 09:44
Jag är glad för att solen skiner och fåglarna kvittrar och snön smälter och en massa annat
är glad att våren är här (nästan) och min första påsklilja börjar slå ut nu sen är jag glad för att jag är glad också
Jag är mycket glad för den blåa himlen, solen som skiner, fåglarna som sjunger och för mycket mycket mer.Jag är glad för det mesta
Fick bingo och vann 100 kr
Lady Hamilton
11-03-2007, 18:21
Grattis!
CITAT (Lady Hamilton @ 11-03-2007, 18:21)  Grattis!Tack! jag spelar ju bara nån gång då o då och får bingo nästan varje gång.  maken spelar varje vecka och har inte fått Bingo på 20 veckor... då fick han tröstvinst 500kr
Grattis Ciczi! Jag är så glad för att nu har äntligen mitt nya växthus kommit upp och plattor är lagda i och runt om. Det har vi jobbat med nu i 2 helger. Nu är det bara lite fix till inuti, sen hoppas jag kunna odla i det
Biggan_
12-03-2007, 12:28
CITAT (Ciczi @ 12-03-2007, 09:37)  Grattis Ciczi!
Alexander-VG-zon3
12-03-2007, 12:42
CITAT (Biggan_ @ 12-03-2007, 12:28)  Grattis Ciczi!  stort grattis jag är med super super super glad kolla vädret YEEEEES
Anki på Öland
12-03-2007, 13:04
Ja, med 12 +grader och strålande sol kan man inte vara annat än glad!! Anki
Lars-Olof Arvids
12-03-2007, 13:14
Instämmer! Här är visserligen "bara" +8 grader i skuggan, men strålande sol och riktig vår i luften!  Olle
Piccante
12-03-2007, 13:16
Efter en vecka som har bjudit på övervägande mulet väder, duggregn och ösregn så skiner solen  Kan inte bli annat än glad nu
Biggan_
12-03-2007, 13:20
Jag är glad för att jag som inte visste att man kan ta in Hortensiorna för övervintring, hittade igen dom i snödrivan nu och det är fullt med knopp på dom
Och jag är glad idag för att jag har fått tag i biljetter till Jonas Gardells föreställning "På tillfälligt besök i ditt liv".  Nu vet jag exakt vad jag kommer att göra lördagen den 3/11 -jag kommer att få skratta till mig magkramp...
anna_rispan
12-03-2007, 14:45
Jag får nog också jubla lite över det fin-fina vädret. Där jag är nu är himlen ljusblå o molnfri. Ska ta en promenad snart. Ska bli skönt!!
CITAT (Betty @ 12-03-2007, 14:03)  Och jag är glad idag för att jag har fått tag i biljetter till Jonas Gardells föreställning "På tillfälligt besök i ditt liv".  Nu vet jag exakt vad jag kommer att göra lördagen den 3/11 -jag kommer att få skratta till mig magkramp...  Åååh, så kul!!!
Apropå biljetter till shower.... I fredags satt vi och tittade på "Let's dance" och mitt i programmet showar Christer Lindarw med ett nummer ifrån deras nya show som kommer gå på Cirkus i vår. Cirkus?? Show?? After Dark?? Hade vi inte biljetter dit.........? Jag går till sekretären och, mycket riktigt, så har vi biljetter till After Dark på Cirkus den 18 april! Och detta hade jag helt glömt bort! Kan iof skylla på att jag köpte dem i början av november förra året. Vi ska gå och se After Dark!!!
Klarade tenta nummer 2 också... dubbel
Snöflinga
12-03-2007, 17:21
GRATTIS  vad duktig du är !
Glad över att våren e här och att jag kanske snart ska flytta till hus, jippie   :D:D
Irene_L
12-03-2007, 17:48
Jag är så glad för idag satt vi för första gången ute på altanen och fikade Det var härligt att känna solens strålar som värmde min kind
anna_rispan
12-03-2007, 19:49
CITAT (Pjater @ 12-03-2007, 17:26)  Glad över att våren e här och att jag kanske snart ska flytta till hus, jippie   :D:D vad roligt det låter! hoppas att du berättar mer vid tillfälle!!
CITAT (Pjater @ 12-03-2007, 17:26)  Vad bor du i nu då? F'låt, kunde inte hålla mig...
CITAT (Kathy @ 12-03-2007, 15:14)  Apropå biljetter till shower.... I fredags satt vi och tittade på "Let's dance" och mitt i programmet showar Christer Lindarw med ett nummer ifrån deras nya show som kommer gå på Cirkus i vår. Cirkus?? Show?? After Dark?? Hade vi inte biljetter dit.........? Jag går till sekretären och, mycket riktigt, så har vi biljetter till After Dark på Cirkus den 18 april! Och detta hade jag helt glömt bort! Kan iof skylla på att jag köpte dem i början av november förra året. Vi ska gå och se After Dark!!!  After Dark-showen blir säkert jättebra!  Jag har garderat mig genom att skriva in i almanackan när Gardellföreställningen är - skulle ju vara oerhört tråkigt om man i efterskott kom på sig själv med att ha suttit och slappat hemma framför TV-n just den kvällen...
CITAT (Betty @ 12-03-2007, 23:40)  ....skulle ju vara oerhört tråkigt om man i efterskott kom på sig själv med att ha suttit och slappat hemma framför TV-n just den kvällen...  Precis!  Synd att betala för att sitta hemma och slappa.....
evelina
13-03-2007, 20:02
Jag är så glad idag för jag har shoppat loss på babyland till mitt lilla barnbarn,det blev en vagn!!!! Så nu ska jag rulla runt med honom när han kommer från Skåne på torsdag. [attachment=431:CIMG1147.JPG]
Åhh, vad härligt evelina!Den såg väldigt behändig ut. Det blir säkert jättemysigt. Själv är jag fortfarande jätteglad för att vi har haft vår idag också. Jag har städat i växthuset samt grävt och luckrat upp jorden därinne. Så, i morgon skall det sättas lite där
Jag är glad för: 1, idag blev jag faster igen!! 2, jag satt ute på altanen och fikade för första gången den här säsongen. 3, jag hängde ut tvätt idag. Och den torkade.  4, fåglarna som sjunger, snödroppar och krokusar som kommer upp och gruset på torra vägar. 5, frösådder på fönsterbrädorna och omplanterade krukväxter. Våren är i sanningen en underbar tid!
Jag är glad för att jag äntligen kom mig för att åka till optikern och göra synprov. Visst behöver jag nya glasögon... både på nära och avstånd var det ganska stor förändring. Jesses vilken skillnad jämfört med mina nuvarande som jag haft i 3,5 år. Nu får jag stoppa undan förstoringsglaset. Ingen aning om vad det kommer att kosta.  men gissar att jag då kommer att skriva i Gnälltråden.
Det är så gott väder ute så man kan inte bli annat än glad!
Det finns massor att vara glad för just nu!  Att det är så fint väder t.ex. Solen, fågelsången och takdroppet ger en verkligen hopp om liv.  Att Lilleman är så duktig på att äta, han gapar o smaskar i sig som om han vore född till det...det är extra härligt när man haft ett barn innan som matvägrat upp till 4 års ålder o måst utredas på barnkliniken.  Sen är jag glad för att min man har fått en remiss till kirurgmottagningen för att utreda sina magproblem
Piccante
14-03-2007, 11:58
Jag är glad för att jag har fått ett brev från en odla-vän med kärnor att plantera  och solen lyser och det är strålande vårväder ute
Jag är så glad för att den äldsta katten ialla fall märker när man har skurat golven (om nu maken kanske missar det). Det första hon gör är att kräka ner hela golven  Vaddå? Det är ju vår, finns det ett enda grönt strå att hitta så hittar hon det, bara för att glädja mamma så att hon får torka om golven. Åhh, vad jag älskar mina katter
CITAT (Betty @ 12-03-2007, 23:23)  Vad bor du i nu då? F'låt, kunde inte hålla mig...  I en lägenhet
Jag är så glad för att det är soligt ute IGEN!  Underbart!
CITAT (faith @ 05-03-2007, 21:33)  Glömde ju säga att jag är glad eftersom jag hämtade ut första paketet med bokrea-böcker. Det var en hög med böcker från Libris som länge legat på önskelistan och nu var med på rean.  Snart kommer nog paket nr 2 också, från Adlibris. Och idag hämtade jag ytterligare 9 böcker  den här gången från Adlibris. Bl a "Bonniers stora bok om stickning" som de tryckte upp särskilt för den här bokrean. Den gick åt som smör i solen, bara 99 kr *lycklig*
För en liten stund sen såg jag en rödhake vid fågelmaten.
CITAT (Berith @ 16-03-2007, 08:51)  För en liten stund sen såg jag en rödhake vid fågelmaten.  Och nu hade den sällskap av en hel svärm grönsiskor och en bofink!  Nu kommer våren med stora stora kliv.
Och jag är sååå glad över att alla verkar så glada , och för att jag äntligen kan vistas ute på dagarna Livet är underbart just nu och snart är det nog grönt runt omkring oss...............om ett par månader eller så........ ...........Ett bakslag eller två! Det klarar jag lätt nu, efter den här första energitrippen
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|