|
Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13
CITAT (Blomstertanten @ 24-04-2006, 17:42) Ditt paket ligger på posten nu Linda ! Vågade inte smuggla med nån curtisii , men hojta om du ångrat dig och vill göra ett försök ändå. Emma , ditt paket kom inte iväg i dag. ( frimärkena tog slut och det gjorde pengarna också, tur det är löning i morgon  ) Lägger på lådan i morgon så har du det på onsdag morgon. Lillies of the valley , paket på väg till dej ! Pejori !!!!!  Tack för det lite överraskande paketet. Ok, Pandanus Creek visste jag ju om  Men bilobata !? Säkert att den inte kom fel ? Men inte kan det väl vara en Bilobata på villovägar nu också Stackars vilsekomna serpens kanske ville ha sällskap  Försöker få iväg din Keysii i morgon. Är det någon jag glömt nu eller ? Skulle inte förvåna mej ett dugg !  Skrik i så fall !   nä...du nämnde det när jag klippte min.....den som fick rötter så tidigt... så jag slängde med en för säkerhets skull så där...
Jag kom just på en som jag skulle vilja ha men verkar vara svår att få tag på.. ingen som har en kerrii variegata att dela med sej av?
CITAT (yenny @ 24-04-2006, 18:19) Jag kom just på en som jag skulle vilja ha men verkar vara svår att få tag på.. ingen som har en kerrii variegata att dela med sej av? nä...men en vanlig kan du få av mej...
Linda_A
24-04-2006, 16:41
CITAT (Blomstertanten @ 24-04-2006, 16:42) Ditt paket ligger på posten nu Linda ! Vågade inte smuggla med nån curtisii , men hojta om du ångrat dig och vill göra ett försök ändå. Super duper.  Det ska jag göra.
CITAT (pejori @ 24-04-2006, 17:33) CITAT (yenny @ 24-04-2006, 18:19) Jag kom just på en som jag skulle vilja ha men verkar vara svår att få tag på.. ingen som har en kerrii variegata att dela med sej av? nä...men en vanlig kan du få av mej...  En vanlig har jag... men tack ändå
CITAT (pejori @ 24-04-2006, 18:33) CITAT (yenny @ 24-04-2006, 18:19) Jag kom just på en som jag skulle vilja ha men verkar vara svår att få tag på.. ingen som har en kerrii variegata att dela med sej av? nä...men en vanlig kan du få av mej...  Vanliga kerri har jag också sticklingar av om någon vill ha... Har satt tre stycken på rotning nämligen, en är dock en "fulstickling". Emma
CITAT (Blomstertanten @ 24-04-2006, 17:42) Emma , ditt paket kom inte iväg i dag. ( frimärkena tog slut och det gjorde pengarna också, tur det är löning i morgon  ) Lägger på lådan i morgon så har du det på onsdag morgon. Perfekt! Ingen brådska här inte.  Tack! Emma
morellen
24-04-2006, 17:19
CITAT (pejori @ 24-04-2006, 15:53) Det roliga var när jag visade sambon de sorgliga resterna av första försöket och han överseende frågade hur många hundra jag betalt för den och jag kunde säga att jag bytt till mig den + att jag skulle få en ny att försöka hålla liv i... Han tycker att det är lite märkligt med den här växtmanin... och skakade överseende på huvudet åt mina svordomsramsor när onychoidessticklingen gick hädan i vintras. Får hoppas att jag lyckas få fart på allt nu så jag kan erbjuda nån godbit tillbaka senare...
*Grodan*
24-04-2006, 22:09
Paket är på väg till Linda, pejori och morellen!
Linda_A
24-04-2006, 22:23
CITAT (*Grodan* @ 24-04-2006, 23:09) Paket är på väg till Linda, pejori och morellen!  Nice!  Allas paket går iväg i morgon härifrån.
Blomstertanten
25-04-2006, 11:07
Linda_A
25-04-2006, 11:31
Blomstertanten:  Jag förstår hur du känner, har en liten paus i packandet själv. Plus att jag köpte frimärken med.  Tjejen i kassan stirrade lite på mig när hon hörde för hur mycket jag skulle ha för och packen i handen. Just nu ligger Daniels, Emmas och Jennys på lådan. Resten måste jag nog ta på riktiga posten.
Linda_A
25-04-2006, 13:26
Allt är på lådan nu.  Utan Gerties, det skickar jag i morgon. Orkade inte stå och packa mera. Hoppas att alla ska bli nöjda. Plus att jag har fått några av eras paket med. TACK så mycket!!!
morellen
25-04-2006, 14:26
Nu får man vakta brevlådan... tre bytespaket kvar att inkassera och så mina vittberesta pelargoner från england (när dom nu dyker upp???) samt hoyasticklingarna som jag beställde från Botanova i januari... Nu ÄR det slutet av april så någon som kan tala om hur vädret är där i norr så man vet om de skickar snart? Vet ni om de brukar maila från botanova när de skickar eller om paketet bara kommer?
norpydorp
25-04-2006, 14:49
när jag beställde mit paket i fjlo från botanova så kom det i slutet på april och ingen förvarning Tack förresten för fina sticklingar ska snart till o plantera!
Linda_A
25-04-2006, 16:14
Tyckte jag läste någonstans på odla att det fortarande rätt mycket snö där uppe i norr. Så kanske dröjer lite.
nu har jag precis fått en lapp i brevlådan om ett paket ligger på posten och väntar... spännande
morellen
26-04-2006, 12:54
Tackar för paketen som dimpit ner i lådan idag - brevbäraren hade jobbat hårt för förutom tre växtpaket kom ett enormt stort paket med en bom "blommor, besvarad kärlek" *drägel* Höll på att inte få úpp den ur lådan Sedan har jag ringt och skällt på posten - om de nu skall klaga på att jag underfrankerat breven så skall jag klaga på att det är deras ombud som gett mig uppgifterna och sålt frimärkena. Jag kan ta att det kostade mer än vad hon påstod men då skulle jag ju betalat det DÅ... Sympatisk man som tog emot mina klagomål iaf. Han höll med om att det var konstigt... Spännande att skicka paket kors och tvärs över sverige...
Linda_A
26-04-2006, 13:17
CITAT (morellen @ 26-04-2006, 13:54) Tackar för paketen som dimpit ner i lådan idag - brevbäraren hade jobbat hårt för förutom tre växtpaket kom ett enormt stort paket med en bom "blommor, besvarad kärlek" *drägel* Höll på att inte få úpp den ur lådan Sedan har jag ringt och skällt på posten - om de nu skall klaga på att jag underfrankerat breven så skall jag klaga på att det är deras ombud som gett mig uppgifterna och sålt frimärkena. Jag kan ta att det kostade mer än vad hon påstod men då skulle jag ju betalat det DÅ... Sympatisk man som tog emot mina klagomål iaf. Han höll med om att det var konstigt... Spännande att skicka paket kors och tvärs över sverige... Jag tycker att det är svårt med att sätta rätt frimärksmängd. Men efter föreläsningen jag fick igår så fattade jag det som att man ska ta först vikten och sen 11 kr mera om man inte kan få ner den i en brevlåda, Jag hoppas att allt har gått bra med mina paket.
morellen
26-04-2006, 14:04
CITAT (Linda_A @ 26-04-2006, 14:17) CITAT (morellen @ 26-04-2006, 13:54) Tackar för paketen som dimpit ner i lådan idag - brevbäraren hade jobbat hårt för förutom tre växtpaket kom ett enormt stort paket med en bom "blommor, besvarad kärlek" *drägel* Höll på att inte få úpp den ur lådan Sedan har jag ringt och skällt på posten - om de nu skall klaga på att jag underfrankerat breven så skall jag klaga på att det är deras ombud som gett mig uppgifterna och sålt frimärkena. Jag kan ta att det kostade mer än vad hon påstod men då skulle jag ju betalat det DÅ... Sympatisk man som tog emot mina klagomål iaf. Han höll med om att det var konstigt... Spännande att skicka paket kors och tvärs över sverige... Jag tycker att det är svårt med att sätta rätt frimärksmängd. Men efter föreläsningen jag fick igår så fattade jag det som att man ska ta först vikten och sen 11 kr mera om man inte kan få ner den i en brevlåda, Jag hoppas att allt har gått bra med mina paket.  Jag gick ner till företagsposten och pratade med dem så nu har jag också fått mig en föreläsning - samt rett ut det hela... Tänker gå dit och posta i fortsättningen. Borde kanske tänkt på att det var skrymmande men å andra sidan var det ju för att jag var osäker som jag frågade... Nåja - problemet löst iaf och jag är mycket gladare efter att ha pratat med så trevliga människor som jag träffat på. För att inte tala om hunden som fick sig en extra långpromenad idag.
Linda_A
26-04-2006, 14:29
CITAT (morellen @ 26-04-2006, 15:04) CITAT (Linda_A @ 26-04-2006, 14:17) CITAT (morellen @ 26-04-2006, 13:54) Tackar för paketen som dimpit ner i lådan idag - brevbäraren hade jobbat hårt för förutom tre växtpaket kom ett enormt stort paket med en bom "blommor, besvarad kärlek" *drägel* Höll på att inte få úpp den ur lådan Sedan har jag ringt och skällt på posten - om de nu skall klaga på att jag underfrankerat breven så skall jag klaga på att det är deras ombud som gett mig uppgifterna och sålt frimärkena. Jag kan ta att det kostade mer än vad hon påstod men då skulle jag ju betalat det DÅ... Sympatisk man som tog emot mina klagomål iaf. Han höll med om att det var konstigt... Spännande att skicka paket kors och tvärs över sverige... Jag tycker att det är svårt med att sätta rätt frimärksmängd. Men efter föreläsningen jag fick igår så fattade jag det som att man ska ta först vikten och sen 11 kr mera om man inte kan få ner den i en brevlåda, Jag hoppas att allt har gått bra med mina paket.  Jag gick ner till företagsposten och pratade med dem så nu har jag också fått mig en föreläsning - samt rett ut det hela... Tänker gå dit och posta i fortsättningen. Borde kanske tänkt på att det var skrymmande men å andra sidan var det ju för att jag var osäker som jag frågade... Nåja - problemet löst iaf och jag är mycket gladare efter att ha pratat med så trevliga människor som jag träffat på. För att inte tala om hunden som fick sig en extra långpromenad idag. Hehe det är bra det.  Värre var det med tanten på nordea som vägrar tro på mig när jag sa att jag inte fått mina skrapkoder till min internetbank utan jag hade ju slarvat bort dem.  Hon var tvungen att lägga till det innan jag gick. Tur att hon som jag ringde till var charmig i alla fall. Lite OT men ändå.
CITAT (Linda_A @ 26-04-2006, 15:17) CITAT (morellen @ 26-04-2006, 13:54) Tackar för paketen som dimpit ner i lådan idag - brevbäraren hade jobbat hårt för förutom tre växtpaket kom ett enormt stort paket med en bom "blommor, besvarad kärlek" *drägel* Höll på att inte få úpp den ur lådan Sedan har jag ringt och skällt på posten - om de nu skall klaga på att jag underfrankerat breven så skall jag klaga på att det är deras ombud som gett mig uppgifterna och sålt frimärkena. Jag kan ta att det kostade mer än vad hon påstod men då skulle jag ju betalat det DÅ... Sympatisk man som tog emot mina klagomål iaf. Han höll med om att det var konstigt... Spännande att skicka paket kors och tvärs över sverige... Jag tycker att det är svårt med att sätta rätt frimärksmängd. Men efter föreläsningen jag fick igår så fattade jag det som att man ska ta först vikten och sen 11 kr mera om man inte kan få ner den i en brevlåda, Jag hoppas att allt har gått bra med mina paket.  ditt kom idag linda så det var nog rätt... jag har slutat att försöka...tar med alla till posten och frankerar dom där...
Linda_A
26-04-2006, 15:00
CITAT (pejori @ 26-04-2006, 15:55) CITAT (Linda_A @ 26-04-2006, 15:17) CITAT (morellen @ 26-04-2006, 13:54) Tackar för paketen som dimpit ner i lådan idag - brevbäraren hade jobbat hårt för förutom tre växtpaket kom ett enormt stort paket med en bom "blommor, besvarad kärlek" *drägel* Höll på att inte få úpp den ur lådan Sedan har jag ringt och skällt på posten - om de nu skall klaga på att jag underfrankerat breven så skall jag klaga på att det är deras ombud som gett mig uppgifterna och sålt frimärkena. Jag kan ta att det kostade mer än vad hon påstod men då skulle jag ju betalat det DÅ... Sympatisk man som tog emot mina klagomål iaf. Han höll med om att det var konstigt... Spännande att skicka paket kors och tvärs över sverige... Jag tycker att det är svårt med att sätta rätt frimärksmängd. Men efter föreläsningen jag fick igår så fattade jag det som att man ska ta först vikten och sen 11 kr mera om man inte kan få ner den i en brevlåda, Jag hoppas att allt har gått bra med mina paket.  ditt kom idag linda så det var nog rätt... jag har slutat att försöka...tar med alla till posten och frankerar dom där...  Vad bra!  Hoppas att du blev nöjd! Trots att mina sticklingar inte alls var lika fina som dina. Jo det gjorde jag med.  Med alla som inte går ner i brevlådan. Jag hade satt rätt vikt men var tvungen att sätta på 11 kr extra på alla.
Tack Linda för caudatan
*Grodan*
26-04-2006, 17:21
Tack Linda! Paketet kom idag. Jättefina! Linda och morellen, har ni fått paket från mig? Posten slarvade bort pejoris förra paket som jag skickade så det är därför jag undrar. Det kommer att ta ett BRA tag innan jag litar riktigt på posten igen!
Jag har också fått paket idag! Blomstertanten: Tack för alla fina och stoooora sticklingar.  Har tyvärr inte betalat idag eftersom jag har blivit lite förkyld och fick stanna hemma, men imorgon ska jag masa mig in till stan och banken. Linda: Tack till dig också! Överraskningen var uppskattad  (och portot var rätt)  Pejori: Din Louis Bouis är postad idag också.  Emma
Linda_A
26-04-2006, 17:33
Yenny, Grodan och Emma: Jag kan bara säga det samma. Jag har fått alla eras paket.  Och tackar så mycket för alla paketen som jag fick idag självklart! Detta var super kul ju!:wub: Tanten på posten sa "oj, det var många paket".
morellen
26-04-2006, 17:49
CITAT (*Grodan* @ 26-04-2006, 18:21) Tack Linda! Paketet kom idag. Jättefina! Linda och morellen, har ni fått paket från mig? Posten slarvade bort pejoris förra paket som jag skickade så det är därför jag undrar. Det kommer att ta ett BRA tag innan jag litar riktigt på posten igen!  Ja, jag har fått paket från dig och sticklingen är planterad. Tack så hemskt mycket, Nu håller vi bara tummarna för att den inte skall tjura utan växa till sig. Nedra låssaspost.... inget kan de göra ordentligt - inte får man rätt antal frimärken på breven och inte kan de skicka sakerna dit man ville även om mna gjort rätt... Fast jag får ju erkänna att jag fick bra hjälp med att reda ut det hela...
Blomstertanten
27-04-2006, 09:36
Tack Linda för de fina sticklingarna ! De kom fram ordentligt. Men kunde du inte lämnat åtminstonde några praliner kvar i kartonger  Nu blev jag tvungen att gå o handla choklad för jag blev sååå sugen !
Linda_A
27-04-2006, 10:03
CITAT (Blomstertanten @ 27-04-2006, 10:36) Tack Linda för de fina sticklingarna ! De kom fram ordentligt. Men kunde du inte lämnat åtminstonde några praliner kvar i kartonger  Nu blev jag tvungen att gå o handla choklad för jag blev sååå sugen !  Så lite! Jag kan bara säga det samma om dina sticklingar! Eller rättare sagt er allas sticklingar! haha..  tyvärr var gamarna i sthlm snabba. Tror inte ens att jag fick en bit av just den asken. *S*
norpydorp
27-04-2006, 10:22
vill oxå tacka allihopa för fina sticklingar Väntar bara på interneträkningen efter detta ,har modem Fick i brevlådan ett stoort paket igår med tomataensis, imperialis mew dark form och hoyalane 42, carnosa lime green och lite till småt och gott är så glad....nu är det bara platsen som fattas!!
Linda_A
27-04-2006, 10:32
CITAT (norpydorp @ 27-04-2006, 11:22) vill oxå tacka allihopa för fina sticklingar Väntar bara på interneträkningen efter detta ,har modem Fick i brevlådan ett stoort paket igår med tomataensis, imperialis mew dark form och hoyalane 42, carnosa lime green och lite till småt och gott är så glad....nu är det bara platsen som fattas!!  Om du är välkommen hit om du vill med dem.  själv väntar jag på macgillivrayi LASIANTHA H-MACGILLIVRAYII (PANDANUS CREEK) H-CLEMENSIORUM loyceandrewsiana X´H.Diversefolia. (en korsning mellan dessa, vuxen planta) Plus att jag fick Onychoides "big mac" och Macgillavrayi iml "coen river" igår.
CITAT (Blomstertanten @ 27-04-2006, 11:36) Tack Linda för de fina sticklingarna ! De kom fram ordentligt. Men kunde du inte lämnat åtminstonde några praliner kvar i kartonger  Nu blev jag tvungen att gå o handla choklad för jag blev sååå sugen !  glömde säga att ditt paket ko igår BT... tack för jättefina sticklingar
norpydorp
27-04-2006, 11:22
CITAT (Linda_A @ 27-04-2006, 11:32) CITAT (norpydorp @ 27-04-2006, 11:22) vill oxå tacka allihopa för fina sticklingar  :) Väntar bara på interneträkningen efter detta ,har modem Fick i brevlådan ett stoort paket igår med tomataensis, imperialis mew dark form och hoyalane 42, carnosa lime green och lite till småt och gott är så glad....nu är det bara platsen som fattas!!  Om du är välkommen hit om du vill med dem.  själv väntar jag på macgillivrayi LASIANTHA H-MACGILLIVRAYII (PANDANUS CREEK) H-CLEMENSIORUM loyceandrewsiana X´H.Diversefolia. (en korsning mellan dessa, vuxen planta) Plus att jag fick Onychoides "big mac" och Macgillavrayi iml "coen river" igår. clemesiorum vill jag med ha!!! men är big mac en onychoides jag trodde att det var en mac??
Linda_A
27-04-2006, 11:31
CITAT (norpydorp @ 27-04-2006, 12:22) CITAT (Linda_A @ 27-04-2006, 11:32) CITAT (norpydorp @ 27-04-2006, 11:22) vill oxå tacka allihopa för fina sticklingar  :) Väntar bara på interneträkningen efter detta ,har modem Fick i brevlådan ett stoort paket igår med tomataensis, imperialis mew dark form och hoyalane 42, carnosa lime green och lite till småt och gott är så glad....nu är det bara platsen som fattas!!  Om du är välkommen hit om du vill med dem.  själv väntar jag på macgillivrayi LASIANTHA H-MACGILLIVRAYII (PANDANUS CREEK) H-CLEMENSIORUM loyceandrewsiana X´H.Diversefolia. (en korsning mellan dessa, vuxen planta) Plus att jag fick Onychoides "big mac" och Macgillavrayi iml "coen river" igår. clemesiorum vill jag med ha!!! men är big mac en onychoides jag trodde att det var en mac??  Hon som jag bytte mig till den till har köpt den av Torill Nyhuus under det namnet. Så jag antar att hon har rätt. Den får heta så i alla fall. Och en onychoides är det i alla fall.
morellen
27-04-2006, 11:59
Nu väntar jag på botanovapaketet med... och nån mer stickling. Sedan skall jag ta det lungt (ett tag iaf) Fick mina pellisar från england med idag så lite trångt börjar det bli... MEN man kan ju fylla på önskelistan under tiden.
Linda_A
27-04-2006, 12:09
CITAT (morellen @ 27-04-2006, 12:59) Nu väntar jag på botanovapaketet med... och nån mer stickling. Sedan skall jag ta det lungt (ett tag iaf) Fick mina pellisar från england med idag så lite trångt börjar det bli... MEN man kan ju fylla på önskelistan under tiden. Oj kanske det som ligger och väntar på mig då? Fick du alla som du hade beställt?
norpydorp
27-04-2006, 13:28
CITAT (morellen @ 27-04-2006, 12:59) Nu väntar jag på botanovapaketet med... och nån mer stickling. Sedan skall jag ta det lungt (ett tag iaf) Fick mina pellisar från england med idag så lite trångt börjar det bli... MEN man kan ju fylla på önskelistan under tiden. Ska oxå försöka ta det lungt innan dom jag bor med får nåt utbrott.... Annars kan jag klippa i salweenican om du har nåt som jag inte har
Linda_A
27-04-2006, 15:24
CITAT (Zazu @ 27-04-2006, 14:58) Lite längre fram har jag nog båda åt dig.  Stennie: Tackar så mycket för de fina sticklingar!
morellen
27-04-2006, 15:41
jag sa att jag väntar... har ingen aning om NÄR det kommer... imorgon kanske?  Fast det dröjer väl... Nu börjar det bli så där spännande - kommer bebisen eller hoyorna först? Bebisen har ju fördelen att den kan passa på att dyka upp även en postfri helg... Norpy; Jag kan kolla längra fram i sommar om jag har nått mer att klippa av men just nu skall jag nog hålla mig i skinnet
CITAT (Linda_A @ 27-04-2006, 17:24) CITAT (Zazu @ 27-04-2006, 14:58) någon som har en liten stickling av caudata och/eller sp. new guinea biakensis?  :rolleyes: :rolleyes: Lite längre fram har jag nog båda åt dig. 
norpydorp
27-04-2006, 16:40
CITAT (Linda_A @ 27-04-2006, 12:31) CITAT (norpydorp @ 27-04-2006, 12:22) CITAT (Linda_A @ 27-04-2006, 11:32) CITAT (norpydorp @ 27-04-2006, 11:22) vill oxå tacka allihopa för fina sticklingar Väntar bara på interneträkningen efter detta ,har modem Fick i brevlådan ett stoort paket igår med tomataensis, imperialis mew dark form och hoyalane 42, carnosa lime green och lite till småt och gott är så glad....nu är det bara platsen som fattas!!  Om du är välkommen hit om du vill med dem.  själv väntar jag på macgillivrayi LASIANTHA H-MACGILLIVRAYII (PANDANUS CREEK) H-CLEMENSIORUM loyceandrewsiana X´H.Diversefolia. (en korsning mellan dessa, vuxen planta) Plus att jag fick Onychoides "big mac" och Macgillavrayi iml "coen river" igår. clemesiorum vill jag med ha!!! men är big mac en onychoides jag trodde att det var en mac??  Hon som jag bytte mig till den till har köpt den av Torill Nyhuus under det namnet. Så jag antar att hon har rätt. Den får heta så i alla fall. Och en onychoides är det i alla fall. har läst på min hoya den heter: big big mac vad det nu är? Å morellen: Ut och kratta med dig så kommer bäbisen!
morellen
27-04-2006, 16:54
god teori Linda men om jag krattar för mkt orkar jag inte klämma ut nån bebis efter det...
Jag är SÅ nyfiken på om det är blomanlag eller annan tillväxt på G på Chlorantan... Undra hur snabba de är med att blomma?
Linda_A
27-04-2006, 18:27
CITAT (morellen @ 27-04-2006, 16:41) jag sa att jag väntar... har ingen aning om NÄR det kommer... imorgon kanske?  Fast det dröjer väl... Nu börjar det bli så där spännande - kommer bebisen eller hoyorna först? Bebisen har ju fördelen att den kan passa på att dyka upp även en postfri helg... Norpy; Jag kan kolla längra fram i sommar om jag har nått mer att klippa av men just nu skall jag nog hålla mig i skinnet  haha.. Var lite snabb där va?  Inte för att jag hade att göra idag. Fast för min del får det gärna dröja lite. norpydorp: Ja du har jag ingen anning. Kan någon svara mig varför jag bad om Eva-Karin Winbergs lista, håller på att dö. Vill ha allt ju. Men jag har sagt att jag måste behärska mig lite nu.
Blomstertanten
28-04-2006, 09:23
CITAT (Zazu @ 27-04-2006, 14:58) Jag har båda två !!! Fick visst en N G Biacensis över (ingen som väntar på en hoppas jag:unsure:) och caudata har jag att klippa av.
norpydorp
28-04-2006, 10:45
ingen som har en liten cebu till mig
Linda_A
28-04-2006, 10:51
CITAT (norpydorp @ 28-04-2006, 11:45) ingen som har en liten cebu till mig  Vad är en cebu för något? Bild?
CITAT (Blomstertanten @ 28-04-2006, 11:23) CITAT (Zazu @ 27-04-2006, 14:58) Jag har båda två !!! Fick visst en N G Biacensis över (ingen som väntar på en hoppas jag:unsure:) och caudata har jag att klippa av. tror inte jag har någon hoya att byta mot, men kan kolla... annars kan jag kanske betala?
CITAT (Blomstertanten @ 28-04-2006, 11:23) CITAT (Zazu @ 27-04-2006, 14:58) någon som har en liten stickling av caudata och/eller sp. new guinea biakensis?  :rolleyes: :rolleyes: Jag har båda två !!! Fick visst en N G Biacensis över (ingen som väntar på en hoppas jag:unsure:) och caudata har jag att klippa av.  det var ju jag ju...
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|