|
Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
CITAT (Grå @ 15-08-2008, 11:53)  Har ingen som helst anledning att vara trevlig när det gäller Gita, så du kan sluta fundera. OOOPS! ...... så oerhört intelligent och konstruktiv du är. Gita
Aqvakul
15-08-2008, 12:27
CITAT (Grå @ 15-08-2008, 11:53)  ---att män inte egentligen vet vad livslång kärlek innebär om det inte innefattar fri tillgång till sex.--- Jag känner inte igen mig. Mitt förhållande till Eva (sedan 35 år tillbaka) bygger på en massa saker, där det mesta handlar om ömsesidighet, definitivt inte på "fri tillgång till sex".
mamamaggan
15-08-2008, 12:38
Vad menar du Grå med " fri tillgång till sex" ? Sex när bara den ena parten vill?
Chamomille
15-08-2008, 13:13
CITAT (Farbror Blå @ 14-08-2008, 17:29)  Vill bara klaga på språkbruket här på tråden Men läs inte då
CITAT (Aqvakul @ 15-08-2008, 13:27)  Mitt förhållande till Eva (sedan 35 år tillbaka) bygger på en massa saker, där det mesta handlar om ömsesidighet, definitivt inte på "fri tillgång till sex". Tack för svar! CITAT (mamamaggan @ 15-08-2008, 13:38)  Vad menar du Grå med " fri tillgång till sex" ? Sex när bara den ena parten vill? Sex hemma eller borta närhelst han behagar och frun håller käft och låter bollen rulla för att det är bra med en man som bär saker, kanske?
mamamaggan
15-08-2008, 15:09
CITAT (Grå @ 15-08-2008, 16:00)  Sex hemma eller borta närhelst han behagar och frun håller käft och låter bollen rulla för att det är bra med en man som bär saker, kanske? Ensidigt då alltså. Inte vad jag skulle acceptera men det kanske finns de som gör det och då är de bara att beklaga. Sedan förstår jag inte varför man inte i en sådan situation skaffar en ny partner som ger mera " utdelning "?!
CITAT (Grå @ 15-08-2008, 16:00)  Tack för svar! Sex hemma eller borta närhelst han behagar och frun håller käft och låter bollen rulla för att det är bra med en man som bär saker, kanske? Jag tycker att din syn på sex, som jag förmodar bygger på egna erfarenheter, är verkligt tragisk. För min del är sex vackert och viktigt, en stor del i en lycklig, livslång kärlek. Gita
CITAT (Gita @ 15-08-2008, 16:25)  Jag tycker att din syn på sex, som jag förmodar bygger på egna erfarenheter, är verkligt tragisk. För min del är sex vackert och viktigt, en stor del i en lycklig, livslång kärlek. Gita Och varför är det en stor del i en lycklig, livslång kärlek? tar kärleken slut när andra intressen tar över tiden för sex?
Platinum
15-08-2008, 15:36
CITAT (Grå @ 15-08-2008, 16:27)  Och varför är det en stor del i en lycklig, livslång kärlek?
tar kärleken slut när andra intressen tar över tiden för sex? Det svarar jag på. Säga vad man vill, sex är upphetsande, trevligt, rogivande och bland det intimaste man kan dela med nån om det sker på en nivå där båda parter är på samma våglängd. Och nä kärleken tar inte slut om andra intressen tar över. Med lite tur så har man både gemensamma och ogemensamma intressen. Ogemensamma för egentid och gemensamma för mertid.
CITAT (Platinum @ 15-08-2008, 16:36)  Och nä kärleken tar inte slut om andra intressen tar över. Med lite tur så har man både gemensamma och ogemensamma intressen. Ogemensamma för egentid och gemensamma för mertid. Så vad händer då med alla de män som måste hitta en ny partner (om än en parkbänk) för att de inte får ha sex med sin fru? Jag skulle faktiskt lätt kunna leva ett helt liv utan sex, för det är något av det tråkigaste jag vet. Fattar inte alls vad folk springer benen av sig för - det måste bero på att det "ä så dä ska va om dä s'a va bra"
mamamaggan
15-08-2008, 15:44
CITAT (Platinum @ 15-08-2008, 16:36)  Det svarar jag på. Säga vad man vill, sex är upphetsande, trevligt, rogivande och bland det intimaste man kan dela med nån om det sker på en nivå där båda parter är på samma våglängd.
Och nä kärleken tar inte slut om andra intressen tar över. Med lite tur så har man både gemensamma och ogemensamma intressen. Ogemensamma för egentid och gemensamma för mertid. Visst är sex en del av kärleken men kärleken tar för den skull inte slut den dagen sex inte är fysiskt möjligt längre. Känslorna finns där iaf .
Platinum
15-08-2008, 15:50
CITAT (grå) Så vad händer då med alla de män som måste hitta en ny partner (om än en parkbänk) för att de inte får ha sex med sin fru?
Jag skulle faktiskt lätt kunna leva ett helt liv utan sex, för det är något av det tråkigaste jag vet. Fattar inte alls vad folk springer benen av sig för - det måste bero på att det "ä så dä ska va om dä s'a va bra" Sånt där är ju individuellt helt klart. Men för egen del så gör det min själ gott  Får de (männen) inte ha sex med sin fru, så får de väl gå i terapi om de inte kan prata med varann som folk. Alla har olika behov, men nyckeln till samhörighet är kommunikation på samma våglängd. CITAT (mamamaggan @ 15-08-2008, 16:44)  Visst är sex en del av kärleken men kärleken tar för den skull inte slut den dagen sex inte är fysiskt möjligt längre. Känslorna finns där iaf . Det tror jag med, efter å ha sett mor- och farföräldrar. Men för egen del så är jag ung och det ger en extra krydda i samlivet
Huggorm
15-08-2008, 15:51
CITAT (Grå @ 15-08-2008, 16:39)  Jag skulle faktiskt lätt kunna leva ett helt liv utan sex, för det är något av det tråkigaste jag vet. Fattar inte alls vad folk springer benen av sig för - det måste bero på att det "ä så dä ska va om dä s'a va bra" Det finns män som inte heller är speciellt intresserade av sex. Du borde kanske försöka hitta en sådan, det skulle nog underlätta för både dig och honom.
Nu fick jag en orolig sambo på msn ang. mitt uttråkade sexliv och får väl förtydliga då att det spelar ingen roll vem eller vad eller hur, sex blir inte roligare för det. Har inget alls med just honom att göra.
Har Gita och Azur förstått? Sex blir inte roligare för att det är Mäster Sex själv som skumpar i sängen, min sambo är helt oskyldig.
CITAT (Grå @ 15-08-2008, 16:52)  Har Gita och Azur förstått? Sex blir inte roligare för att det är Mäster Sex själv som skumpar i sängen, min sambo är helt oskyldig. Jag tror faktiskt att du driver med oss, det kan inte finnas en människa som har så totalt negativ inställning till precis allting. Gita
CITAT (Gita @ 15-08-2008, 17:02)  Jag tror faktiskt att du driver med oss, det kan inte finnas en människa som har så totalt negativ inställning till precis allting. Gita Det måste ju finnas en motsats till dig Gita.
Huggorm
15-08-2008, 16:05
Men för dom flesta andra är det relativt viktigt. För vissa är det viktigare, för andra mindre viktigt. Du kanske har någon annan grej som du tycker är väldigt viktig hos din partner men som andra aldrig ens tänkt på. Trots allt har ju moder natur utrustat människan och allt annat med en sexualdrift för att främja fortplantningen. Så man kan nog inte anse att ett sexintresse är något att klaga på, det är bara naturligt. Det man får göra då är som sagt att försöka finna en partner som också är mindre sexsugen.
CITAT (Grå @ 15-08-2008, 16:52)  Har Gita och Azur förstått? Sex blir inte roligare för att det är Mäster Sex själv som skumpar i sängen Det där är såklart en helt legitim åsikt att ha, men andra kanske inte håller med. Om nu det sexuella skulle vara frånvarande i ett förhållande (pga ena eller båda parter) så är det självklart bättre att mannen (om vi i denna tråd talar om män) tar någon av sina händer till hjälp istället för att vara ett otroget svin. Jag tänker inte bli privat eller ens alltför personlig på ett offentligt forum men ett förhållande kan (och bör) bestå av en mängd olika faktorer och vad som är viktigast kan nog variera med tiden, det allra viktigaste är dock det som finns mellan öronen (jag menar inte näsan) och inte det som finns mellan benen - utan kommunikation har man ju inget kärleksförhållande.
mamamaggan
15-08-2008, 16:11
CITAT (Platinum @ 15-08-2008, 16:50)  Det tror jag med, efter å ha sett mor- och farföräldrar. Men för egen del så är jag ung och det ger en extra krydda i samlivet  Det kan finnas extra krydda även om man är gammal och med en partner som hängt med i många år , tro mig!
CITAT (Huggorm @ 15-08-2008, 17:05)  Men för dom flesta andra är det relativt viktigt. För vissa är det viktigare, för andra mindre viktigt. Men lite är det ju så att det tjatas till döds om hur viktigt det är och varenda tidning har tips och tricks för ett bättre sexliv och sexologer talar om hur bra det är med porr (??!! Hur man nu kan främja total människoförnedring och utnyttjande av människor som i de flesta fall blivit sexuellt utnyttjade sedan innan de kunde gå själva??) och sexleksaker i alla de former och färger och så ska man vara så jävla snygg också. Jag orkar inte med det. Jag tycker det är viktigt med djurskydd och naturvård. Men erferenheten säger att man måste mata sin man med sex (Gita och Azur - jag pratar fortfarande inte om min sambo) för att han ska hålla sig hemma och lugn och fin i byxan. Har jag verkligen så jäkla fel eller är det alla andra som måste låtsas vara förstående?
Platinum
15-08-2008, 16:14
CITAT (mamamaggan @ 15-08-2008, 17:11)  Det kan finnas extra krydda även om man är gammal och med en partner som hängt med i många år , tro mig!  Så är det nog  Men det lär ju tiden få visa i mitt fall.
mamamaggan
15-08-2008, 16:16
Jamen alla män springer väl inte omkring och vill ha sex jämt? Och hoppar på parkbänkar?
Finns väl kvinnor som vill mer än deras män men det har du aldrig hört talas om?
Du värnar om djuren men de har också sex , har du tänkt på det ?
CITAT (mamamaggan @ 15-08-2008, 17:16)  Du värnar om djuren men de har också sex , har du tänkt på det ? Jodå, men tack och lov kan de ha det utan att tvinga in mig
Platinum
15-08-2008, 16:21
CITAT (Grå @ 15-08-2008, 17:12)  Men lite är det ju så att det tjatas till döds om hur viktigt det är och varenda tidning har tips och tricks för ett bättre sexliv och sexologer talar om hur bra det är med porr (??!! Hur man nu kan främja total människoförnedring och utnyttjande av människor som i de flesta fall blivit sexuellt utnyttjade sedan innan de kunde gå själva??) och sexleksaker i alla de former och färger och så ska man vara så jävla snygg också. Jag orkar inte med det.
Jag tycker det är viktigt med djurskydd och naturvård. Men erferenheten säger att man måste mata sin man med sex (Gita och Azur - jag pratar fortfarande inte om min sambo) för att han ska hålla sig hemma och lugn och fin i byxan. Har jag verkligen så jäkla fel eller är det alla andra som måste låtsas vara förstående? Visst tjötas det i tidningar om hur du får bättre sexliv och så vidare. Och jag tycker också det viktigt med djurskydd och naturvård. Men måste mata sin man med sex? Det är mig främmande, sex ska ske på samma villkor och när det faller in. Om det måste matas så är det nått som inte funkar. Kemi? Kommunikation? Nånting måste fela iaf.
CITAT (henriks @ 07-08-2008, 16:47)  Kärlek är för mig alldeles oerhört mycket mer än bara sex. Långt viktigare är ömhet, en kram eller en puss var som helst, när som helst.
Det handlar om att ha någon att dela vardagen med, någon att tycka om och vilja dela med sig till av de glädjeämnen som livet ger, någon att komma hem till, någon att pyssla om, någon som bryr sig om en. Någon att prata med. Någon att planera framtiden med.
Hur vet man att man är kär då? Det känns, att man blir knäsvag bara av att titta på sin partner, att inte kunna sluta tänka på henne när hon inte finns i närheten, Att man vill vara tillsammans även om det bara innebär att man sitter i var sitt hörn av soffan och pysslar med var sin sak. Ja just det!! Och om man har ett bra förhållande så kan man säga att man inte har lust eller är för trött för sex. Och förresten tror jag att det är lika vanligt att kvinnan trånar efter sex men det pratar man inte om....för då är man ju ONORMAL  har träffat på ganska många tjejjer som tycker att andra tjejjer som vill ha sex ofta är konstiga....det är som om man ska följa nån himla mall om att killar alltid vill och tjejjer aldrig vill.....usch för mallar!!! Att bara vilja vara med den personen....sex kommer som en bonus //Heda
Grå att aldrig mera vilja ha sex låter konstigt för mig! Har träffat flera som sagt samma sak...ända tills de har varit utan någon att ha sex med ett halvår eller så....då har det låtit annorlunda! Så länge man har "tillgång" till sex är det inte lika viktigt att ha det, tycker jag...men när man inte har tillgång blir man ju helt galen!! Men det beror nog mer på intimiteten. Att vara nära någon och känna någons hud....och andetag. Det går att skilja på sex och kärlek...men efter ett tag blir sex utan kärlek mycket tråkigt, då kan man lika gärna ha sex själv, så kan man bara somna efteråt.... Du kan ju aldrig ha haft bra sex....stackars dig!! Gå en onanikurs....vet ja!! Det finns säkert på DVD så att du slipper bli generad.... //Heda
Platinum
15-08-2008, 16:53
CITAT (Heda @ 15-08-2008, 17:45)  Grå att aldrig mera vilja ha sex låter konstigt för mig! Har träffat flera som sagt samma sak...ända tills de har varit utan någon att ha sex med ett halvår eller så....då har det låtit annorlunda! Så länge man har "tillgång" till sex är det inte lika viktigt att ha det, tycker jag...men när man inte har tillgång blir man ju helt galen!! Men det beror nog mer på intimiteten. Att vara nära någon och känna någons hud....och andetag. Det går att skilja på sex och kärlek...men efter ett tag blir sex utan kärlek mycket tråkigt, då kan man lika gärna ha sex själv, så kan man bara somna efteråt.... Du kan ju aldrig ha haft bra sex....stackars dig!! Gå en onanikurs....vet ja!! Det finns säkert på DVD så att du slipper bli generad.... //Heda Tror nog att du Heda tillhör en yngre generation (typ 70tal som mig kanske?). Sex utan kärlek är ganska meningslöst, hellre köper jag nog en massagestav än tar ett snabbnummer från krogen om det kniper. (Ursäkta min uppriktiga svenska ni känsliga)
*Stintan*
15-08-2008, 17:09
En yngre generation än vem? Kan faktiskt inte låta bli att skratta åt en del inlägg i den här tråden.
Platinum
15-08-2008, 17:14
CITAT (*Stintan* @ 15-08-2008, 18:09)  En yngre generation än vem? Kan faktiskt inte låta bli att skratta åt en del inlägg i den här tråden.  Ja ålder är ju relativt. Men skratt det bjuder jag på om det var mig du syftade på
*Stintan*
15-08-2008, 17:22
Tänkte kanske att du missat att kolla ett medlemsinfo Platinum. Nja syftade inte enbart på dej faktiskt bara delvis
Platinum
15-08-2008, 17:34
CITAT (*Stintan* @ 15-08-2008, 18:22)  Tänkte kanske att du missat att kolla ett medlemsinfo Platinum. Nja syftade inte enbart på dej faktiskt bara delvis  Tja Grå å Heda ligger ju i min åldersklass ungefär, orka kolla alla som svarat i tråden
mamamaggan
15-08-2008, 17:51
CITAT (Grå @ 15-08-2008, 17:18)  Jodå, men tack och lov kan de ha det utan att tvinga in mig  Tänkte mer på att du har en en sådan allmänt negativ inställning till sex och retar dig på att andra gillar sex. Om inte djuren , människan räknar jag dit , hade en sexualdrift så skulle snart hela jorden vara öde. Alltså fyller den en funktion , en viktig funktion .
CITAT (mamamaggan @ 15-08-2008, 18:51)  Tänkte mer på att du har en en sådan allmänt negativ inställning till sex och retar dig på att andra gillar sex.
Om inte djuren , människan räknar jag dit , hade en sexualdrift så skulle snart hela jorden vara öde. Alltså fyller den en funktion , en viktig funktion . Jo, men därmed intet sagt att människan måste stå för hela populationen. Nix, jag retar mig inte på att andra gillar sex, om du nödvändigtvis måste bli upplyst om det så undrar jag hur män resonerar när de pratar om "livslång kärlek". Själv tycker jag inte att det är viktigt med sex och att det finns oändligt mycket andra saker som är roligare - men det är ju jag det. Flåsa på bara!  CITAT (Heda @ 15-08-2008, 17:45)  Du kan ju aldrig ha haft bra sex....stackars dig!! Gå en onanikurs....vet ja!! Det finns säkert på DVD så att du slipper bli generad....
//Heda Bästa Heda, om du ägnar lite tid åt att läsa tråden från början istället för att bara kasta dig in med en bredtandad gaffel så kan du säkert läsa dig till vad jag anser om den saken också. Här smusslas inte med något. Ha det!
mamamaggan
15-08-2008, 18:41
Visst retar du dig på att andra gillar sex Grå. Du har ju inte gjort annat än ondgjort dig över alla män som bara tänker på sex!
CITAT (mamamaggan @ 15-08-2008, 19:41)  Visst retar du dig på att andra gillar sex Grå. Du har ju inte gjort annat än ondgjort dig över alla män som bara tänker på sex! Ahaa.. ja det är klart. Men det är ju inte sexet, utan det är för att de tillskriver sig övergreppsrätten för att de är män.
Platinum
15-08-2008, 18:52
Nu frångår jag huvudfrågan, men får jag säga det själv och det gör jag. Jag tycker Grå är lite rolig, inte många som vågar va så slängd i käften å stå för det den säger. Så får jag väl ställa mig i skamvrån för det  NOT  Fram för mer spontana människor
*Stintan*
15-08-2008, 19:23
Välkommen till skamvrån Platinum det började nästan kännas lite ensamt. Man kanske skulle hämta ett par stolar förresten ifall man måste va kvar länge.
Huggorm
15-08-2008, 19:39
CITAT (Platinum @ 15-08-2008, 19:52)  Nu frångår jag huvudfrågan, men får jag säga det själv och det gör jag. Jag tycker Grå är lite rolig, inte många som vågar va så slängd i käften å stå för det den säger. Så får jag väl ställa mig i skamvrån för det  NOT  Fram för mer spontana människor  Där håller jag med till hundra procent! Det tyckte jag före denna tråden, och tycker det fortfarande. Härligt med folk som vågar ha starka och annorlunda åsikter och käftar tillbaka. Att vi inte är eniga har inte med saken att göra. Grå, om du ledsnar på Henrik så finns jag här och har aldrig "tillskrivit mig någon övergreppsrätt bara för att jag är man". Vi skulle nog kunna ha många intressanta diskussioner
CITAT (Platinum @ 15-08-2008, 19:52)  Jag tycker Grå är lite rolig, inte många som vågar va så slängd i käften å stå för det den säger. Så får jag väl ställa mig i skamvrån för det  NOT  Fram för mer spontana människor  Varför ska du stå i skamvrån för att du tycker det är uppfriskande att läsa Grås inlägg? Det är ju hela behållningen med "Småprat". Att sen en del inte klarar av hennes frispråkighet utan tar det personligt är synd - men det är ändå väldigt kul att läsa. Så stå på dig Grå! Jag håller inte med om allt du säger - men jag tycker det är bra att du säger vad du tycker!
Farbror Blå
15-08-2008, 20:19
CITAT (Grå @ 15-08-2008, 19:38)  Jo, men därmed intet sagt att människan måste stå för hela populationen. Nix, jag retar mig inte på att andra gillar sex, om du nödvändigtvis måste bli upplyst om det så undrar jag hur män resonerar när de pratar om "livslång kärlek". Själv tycker jag inte att det är viktigt med sex och att det finns oändligt mycket andra saker som är roligare - men det är ju jag det. Flåsa på bara!  Bästa Heda, om du ägnar lite tid åt att läsa tråden från början istället för att bara kasta dig in med en bredtandad gaffel så kan du säkert läsa dig till vad jag anser om den saken också. Här smusslas inte med något. Ha det! Vet du, Grå, när jag läst lite i tråden måste jag hålla med dej lite. Visst kan sex vara skitmysigt, men när jag varit ensam har jag inte saknat det mest, utan närheten, att få krypa upp breve nån i soffan, få ligga i nåns famn, hålla handen på promenad, vakna bredvid någon och göra dens andedräkt DET saknar jag mest, och uppskattar mest.
Det var väldans vad med komplimanger det blev på en gång..  Jag får väl ta på mig den treuddiga hatten och komma och sätta mig i skamvrån hos er och ha berättarstund  Farbror Blå, tack för sakligt svar!
CITAT (Huggorm @ 15-08-2008, 20:39)  Där håller jag med till hundra procent! Det tyckte jag före denna tråden, och tycker det fortfarande. Härligt med folk som vågar ha starka och annorlunda åsikter och käftar tillbaka. Att vi inte är eniga har inte med saken att göra. Grå, om du ledsnar på Henrik så finns jag här och har aldrig "tillskrivit mig någon övergreppsrätt bara för att jag är man". Vi skulle nog kunna ha många intressanta diskussioner  Oh jösses huggorm du vet inte vad du säger... du skulle hänga som en urvriden trasa efter ett par veckor med mig. Njut av din nuvarande Gråfria tillvaro!
Huggorm
15-08-2008, 21:25
Men första veckan skulle nog vara intressant
CITAT (Grå @ 15-08-2008, 17:03)  Det måste ju finnas en motsats till dig Gita. Du är rolig du, men du gör det inte lätt för dig. Att vara min motsats, menar jag. Jag är ju faktiskt väldigt vanlig, normal lång med normal vikt och ett ganska vanligt utseende, hyfsat välutbildad med ett bra hyfsat välavlönat jobb, lever i ett lyckligt äktenskap med min ungdomskärlek, ett äktenskap där både sex, närhet,själarnas gemenskap, gemesamma värderingar och intressen är viktiga delar, likaså förmågan att ha kul tillsammans. Har två vackra, problemfria vuxna barn, gillar konst,teater,film, böcker,att resa, trädgård, skog och mark, mina två hundar, min katt, god mat och dito dryck. Slutligen så är jag faktiskt väldigt nöjd med mitt liv som det är - får man säga så ? Skulle vara kul att höra hur min motsats är!!! Gita
CITAT (Gita @ 15-08-2008, 22:26)  Du är rolig du, men du gör det inte lätt för dig. Att vara min motsats, menar jag. Jag är ju faktiskt väldigt vanlig, normal lång med normal vikt och ett ganska vanligt utseende, hyfsat välutbildad med ett bra hyfsat välavlönat jobb, lever i ett lyckligt äktenskap med min ungdomskärlek, ett äktenskap där både sex, närhet,själarnas gemenskap, gemesamma värderingar och intressen är viktiga delar, likaså förmågan att ha kul tillsammans. Har två vackra, problemfria vuxna barn, gillar konst,teater,film, böcker,att resa, trädgård, skog och mark, mina två hundar, min katt, god mat och dito dryck. Slutligen så är jag faktiskt väldigt nöjd med mitt liv som det är - får man säga så ? Skulle vara kul att höra hur min motsats är!!! Gita ... du glömde "en perfekt illusion" också, annars verkar det ganska komplett. Då är det ju bara brudarna på båten som är smolket i bägaren.. hmm... Det är bara att gratulera och ta-daa HÄR ÄR JAG, din alldeles operfekta motsats! Tack gode Gud.
CITAT (Grå @ 15-08-2008, 22:31)  ... du glömde "en perfekt illusion" också, annars verkar det ganska komplett. Då är det ju bara brudarna på båten som är smolket i bägaren.. hmm... Det är bara att gratulera och ta-daa HÄR ÄR JAG, din alldeles operfekta motsats! Tack gode Gud. Inte perfekt, utan ganska vanlig skulle jag vilja klassa mig som, och jag är perfekt nöjd med att vara alldeles vanlig. Är det svårt för dig att det finns alldeles vanliga människor som är nöjda med sig själva och att det finns människor som lever ett lyckligt liv. Sen det här med båten, det är tredje gången du drar upp det, lite lågt väl. Gita P.s. Du glömde att beskriva min motsats, jag väntar med spänning.D.s
CITAT (Gita @ 15-08-2008, 22:40)  Är det svårt för dig att det finns alldeles vanliga människor som är nöjda med sig själva och att det finns människor som lever ett lyckligt liv.
Sen det här med båten, det är tredje gången du drar upp det, lite lågt väl. Gita P.s. Du glömde att beskriva min motsats, jag väntar med spänning.D.s Inte lika lågt som Glocalnet, dina white trash spöken kommer att förfölja dig tills du säger förlåt, och det gills inte om det inte är i mikrofon på scen på båten. Nej Gita, jag har inte alls svårt för att det finns helt vanliga små grå arbetarsvin som trivs med sina liv, ni behövs också, så att vi starka och blodtörstiga amazonkvinnor kan lysa starkare på himlavalvet. En dag är universum vårat och då är det tack vare sådana som dig Gita, som nöjer sig med mindre. Puss! Motsatsen? Tja.. vänta lite så ska jag se vad du flosklade ut dig... Jag är ju faktiskt väldigt ovanlig, några centimeter längre än genomsnittet med en 10-15 kilo övervikt och taskigt BMI och ett ganska trevligt utseende, hyfsat välutbildad i livets hårda skola med ett mycket varierande avlönat jobb, lever i en spartansk miljö som urskogseremit och spottar tuggad bark på dem som vågar sig komma nära huset. Har en sambosärbo som jag känt i mindre än ett år och som jag tycker kan vara väl efterhängsen ibland men som annars är en schysst karl med oftast bra värderingar. Har inte alls något behov av att han skapar hela sin existens i beroende av min närvaro, det går mig på nerverna. Har två osnutna tonårsungar som det nog blir folk av såsmåningom, gillar meditationer,spåkonst och allsköns underligheter, avskyr att resa, men älskar trädgård och friluftsliv, mina två hundar (men inte dina), mina nio katter katter (kattungar inkluderade) Slutligen så är jag faktiskt mycket nöjd med mitt liv som det är, förutom att jag skulle gärna vilja kunna få vara ifred lite mer, men det får jag väl när jag blir gammal och alla man känner har dött.
Anders zon 1
15-08-2008, 22:02
Jag är helt förstummad....vilket tjafsande.....  att ni har tid....????? Har ni inget liv???
CITAT (Anders zon 1 @ 15-08-2008, 23:02)  Jag är helt förstummad....vilket tjafsande.....  att ni har tid....????? Har ni inget liv??? Nej det har vi inte och vad har du för ursäkt?
CITAT (Grå @ 15-08-2008, 23:01)  Inte lika lågt som Glocalnet, dina white trash spöken kommer att förfölja dig tills du säger förlåt, och det gills inte om det inte är i mikrofon på scen på båten.
Nej Gita, jag har inte alls svårt för att det finns helt vanliga små grå arbetarsvin som trivs med sina liv, ni behövs också, så att vi starka och blodtörstiga amazonkvinnor kan lysa starkare på himlavalvet. En dag är universum vårat och då är det tack vare sådana som dig Gita, som nöjer sig med mindre. Puss!
Motsatsen?
Tja.. vänta lite så ska jag se vad du flosklade ut dig...
Jag är ju faktiskt väldigt ovanlig, några centimeter längre än genomsnittet med en 10-15 kilo övervikt och taskigt BMI och ett ganska trevligt utseende, hyfsat välutbildad i livets hårda skola med ett mycket varierande avlönat jobb, lever i en spartansk miljö som urskogseremit och spottar tuggad bark på dem som vågar sig komma nära huset. Har en sambosärbo som jag känt i mindre än ett år och som jag tycker kan vara väl efterhängsen ibland men som annars är en schysst karl med oftast bra värderingar. Har inte alls något behov av att han skapar hela sin existens i beroende av min närvaro, det går mig på nerverna. Har två osnutna tonårsungar som det nog blir folk av såsmåningom, gillar meditationer,spåkonst och allsköns underligheter, avskyr att resa, men älskar trädgård och friluftsliv, mina två hundar (men inte dina), mina nio katter katter (kattungar inkluderade) Slutligen så är jag faktiskt mycket nöjd med mitt liv som det är, förutom att jag skulle gärna vilja kunna få vara ifred lite mer, men det får jag väl när jag blir gammal och alla man känner har dött. Nä. du är faktiskt ganska vanlig du också, inbilla dig inget annat. White Trash eller små grå arbetarsvin kan väl gå på ett ut. Dessutom är du ganska tröttsam när du öser ditt förakt över allt och alla som inte helt stämmer med dina värderingar och jag tycker faktiskt lite synd om dig eftersom jag tror att du missar en hel del ov det goda livet. Nu tänker jag avsluta denna ordväxling, så du får väl fortsätta slänga din skit på någon annan. Gita
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|