Full version: Fågeltråd 2011
Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17
Gossen Ruda
Monarda, vet vilket år det är i år? Med tanke på trådens namn. rolleyes.gif
Huggorm
CITAT (Gossen Ruda @ 01-01-2012, 17:46) *

Olle A är ju inte aktiv på forumet längre, så vi får nog fortsätta använda tråden. Och det är ju mycket plats kvar i den, så det skall nog gå bra.
Monarda
CITAT (Gossen Ruda @ 01-01-2012, 17:46) *

Jag var faktiskt i valet och kvalet om jag skulle öppna för ett nytt år, men så tänkte jag som Huggorm att vi kanske kunde fortsätta med 2011.
Om ingen annan tycker något annat förstås! Vart tog Olla A vägen föresten? Tyckte han hade trevliga inlägg.
Gossen Ruda
CITAT (Monarda @ 01-01-2012, 18:44) *
Jag var faktiskt i valet och kvalet om jag skulle öppna för ett nytt år, men så tänkte jag som Huggorm att vi kanske kunde fortsätta med 2011.
Om ingen annan tycker något annat förstås! Vart tog Olla A vägen föresten? Tyckte han hade trevliga inlägg.

Bra fråga, han har iaf varit inloggad idag. Blyg? Men jag rycker in istället då.

Slut i denna tråd
Myosotis
CITAT (Gossen Ruda @ 01-01-2012, 19:27) *
Slut i denna tråd

[attachment=67003:Grimasse.gif]
Lokan
giggle.gif
Olle A
CITAT (Monarda @ 01-01-2012, 18:44) *
Vart tog Olla A vägen föresten? Tyckte han hade trevliga inlägg.

Att jag i stort sett har tröttat på att skriva här (även om jag tittar in ibland) beror bl a på forumets brist på ledning. Vill ni se mina bilder, kan ni gärna gå in på http://www.naturfotoforum.se/ som är ett mycket bra forum vars ägare inte är rädd för att hålla ordning. Att starta nya trådar här är naturligtvis tillåtet för alla som vill.

Olle
Monarda
Tack Olle för tipset! Det här känns verkligen som något jag vill vara med i.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon