|
Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12
Jag vet inte vart jag ska lägga det här inlägget egentligen...  här eller väder eller svammel??? Lillgrabben kom upp igår igen från stockholm, när jag möter han vid bussen så frågar jag - Har du ingen halsduk med dig? - Näpp, svarar han  - Mössa då? frågar jag. - Näpp, säger han igen  Min blick drar sig ner mot backen  - Och gympadojer är det enda du har med dig hit upp i snön??.......Japp, svarar ungen  Inte nog med att han inte är klädd för hemmatemperaturen här på - 15 grader, han ska ner till Stockholm i morron igen....till snöeländet där  JISSES!!!!!
CITAT (Reserv @ 20-01-2007, 20:34) Jag vet inte vart jag ska lägga det här inlägget egentligen...  här eller väder eller svammel??? Lillgrabben kom upp igår igen från stockholm, när jag möter han vid bussen så frågar jag - Har du ingen halsduk med dig? - Näpp, svarar han  - Mössa då? frågar jag. - Näpp, säger han igen  Min blick drar sig ner mot backen  - Och gympadojer är det enda du har med dig hit upp i snön??.......Japp, svarar ungen  Inte nog med att han inte är klädd för hemmatemperaturen här på - 15 grader, han ska ner till Stockholm i morron igen....till snöeländet där  JISSES!!!!! helt klart gnäll över deras oförstånd inte dags för pensionssparande ännu där ( är reklamskadad om du undrar)
CITAT (Reserv @ 20-01-2007, 20:34) Jag vet inte vart jag ska lägga det här inlägget egentligen...  här eller väder eller svammel??? Lillgrabben kom upp igår igen från stockholm, när jag möter han vid bussen så frågar jag - Har du ingen halsduk med dig? - Näpp, svarar han  - Mössa då? frågar jag. - Näpp, säger han igen  Min blick drar sig ner mot backen  - Och gympadojer är det enda du har med dig hit upp i snön??.......Japp, svarar ungen  Inte nog med att han inte är klädd för hemmatemperaturen här på - 15 grader, han ska ner till Stockholm i morron igen....till snöeländet där  JISSES!!!!! Dom är likadan allihopa om det är någon tröst Gympadojor när det är 30 grader varmt och 30 grader kallt. Mössa och vantar är för nördar
CITAT (pejori @ 20-01-2007, 20:37) CITAT (Reserv @ 20-01-2007, 20:34) Jag vet inte vart jag ska lägga det här inlägget egentligen...  här eller väder eller svammel??? Lillgrabben kom upp igår igen från stockholm, när jag möter han vid bussen så frågar jag - Har du ingen halsduk med dig? - Näpp, svarar han  - Mössa då? frågar jag. - Näpp, säger han igen  Min blick drar sig ner mot backen  :wacko: - Och gympadojer är det enda du har med dig hit upp i snön??.......Japp, svarar ungen  Inte nog med att han inte är klädd för hemmatemperaturen här på - 15 grader, han ska ner till Stockholm i morron igen....till snöeländet där  JISSES!!!!! helt klart gnäll över deras oförstånd inte dags för pensionssparande ännu där ( är reklamskadad om du undrar)  Men han har lärt sig tvätta själv nu
CITAT (Reserv @ 20-01-2007, 20:38) Då vet du att det finns hopp.
CITAT (faith @ 20-01-2007, 20:39) CITAT (Reserv @ 20-01-2007, 20:38) Men han har lärt sig tvätta själv nu  :lol: :lol: :lol: Då vet du att det finns hopp.  Attan va´jag älskar den ungen....det har ingen märkt va´?
CITAT (Reserv @ 20-01-2007, 20:38) CITAT (pejori @ 20-01-2007, 20:37) CITAT (Reserv @ 20-01-2007, 20:34) Jag vet inte vart jag ska lägga det här inlägget egentligen...  här eller väder eller svammel??? Lillgrabben kom upp igår igen från stockholm, när jag möter han vid bussen så frågar jag - Har du ingen halsduk med dig? - Näpp, svarar han  - Mössa då? frågar jag. - Näpp, säger han igen  Min blick drar sig ner mot backen  - Och gympadojer är det enda du har med dig hit upp i snön??.......Japp, svarar ungen  Inte nog med att han inte är klädd för hemmatemperaturen här på - 15 grader, han ska ner till Stockholm i morron igen....till snöeländet där  JISSES!!!!! helt klart gnäll över deras oförstånd inte dags för pensionssparande ännu där ( är reklamskadad om du undrar)  Men han har lärt sig tvätta själv nu  Då får du väl lära´n klä på sig också nu då....o så får du klä på dig själv ordentligt också!
CITAT (faith @ 20-01-2007, 20:39) CITAT (Reserv @ 20-01-2007, 20:38) Men han har lärt sig tvätta själv nu  :lol: :lol: :lol: Då vet du att det finns hopp.  näääädå...inte alls ooops...natti var det ju
CITAT (Reserv @ 20-01-2007, 20:41) CITAT (faith @ 20-01-2007, 20:39) CITAT (Reserv @ 20-01-2007, 20:38) Då vet du att det finns hopp.  Attan va´jag älskar den ungen....det har ingen märkt va´? 
malin72
21-01-2007, 01:16
Det är för mycket vinter ute! Snö och snöyra, iskallt och blåsigt. Så såg det inte ut igår när jag gick och lade mig??!
CITAT (LadyG @ 21-01-2007, 09:49) Det är för mycket vinter ute! Snö och snöyra, iskallt och blåsigt. Så såg det inte ut igår när jag gick och lade mig??!  Här är en till som hakar på det här gnället. Fy fasiken säger jag bara för snö i stan. På landet kan det väl ha ett visst existensberättigande men här blir det bara blött, skitigt, fult, trafikkaosigt och allmänt frånstötande. Grrrrr säger jag bara!
CITAT (stina @ 21-01-2007, 08:52) CITAT (LadyG @ 21-01-2007, 09:49) Det är för mycket vinter ute! Snö och snöyra, iskallt och blåsigt. Så såg det inte ut igår när jag gick och lade mig??!  Här är en till som hakar på det här gnället. Fy fasiken säger jag bara för snö i stan. På landet kan det väl ha ett visst existensberättigande men här blir det bara blött, skitigt, fult, trafikkaosigt och allmänt frånstötande. Grrrrr säger jag bara!  Vad jag innerst inne tycker om vinter och snö, det säger inte jag högt på Odla längre, då blir man stämplad som " gnällspik "
CITAT (Evgeni @ 21-01-2007, 08:56) CITAT (stina @ 21-01-2007, 08:52) CITAT (LadyG @ 21-01-2007, 09:49) Det är för mycket vinter ute! Snö och snöyra, iskallt och blåsigt. Så såg det inte ut igår när jag gick och lade mig??!  Här är en till som hakar på det här gnället. Fy fasiken säger jag bara för snö i stan. På landet kan det väl ha ett visst existensberättigande men här blir det bara blött, skitigt, fult, trafikkaosigt och allmänt frånstötande. Grrrrr säger jag bara!  Vad jag innerst inne tycker om vinter och snö, det säger inte jag högt på Odla längre, då blir man stämplad som " gnällspik "  Samma åsikt som mig då förstår jag
CITAT (AnitaGg @ 21-01-2007, 08:57) CITAT (Evgeni @ 21-01-2007, 08:56) CITAT (stina @ 21-01-2007, 08:52) CITAT (LadyG @ 21-01-2007, 09:49) Det är för mycket vinter ute! Snö och snöyra, iskallt och blåsigt. Så såg det inte ut igår när jag gick och lade mig??!  Här är en till som hakar på det här gnället. Fy fasiken säger jag bara för snö i stan. På landet kan det väl ha ett visst existensberättigande men här blir det bara blött, skitigt, fult, trafikkaosigt och allmänt frånstötande. Grrrrr säger jag bara!  Vad jag innerst inne tycker om vinter och snö, det säger inte jag högt på Odla längre, då blir man stämplad som " gnällspik "  Samma åsikt som mig då förstår jag  Förmodligen
CITAT (Evgeni @ 21-01-2007, 09:00) CITAT (AnitaGg @ 21-01-2007, 08:57) CITAT (Evgeni @ 21-01-2007, 08:56) CITAT (stina @ 21-01-2007, 08:52) CITAT (LadyG @ 21-01-2007, 09:49) Det är för mycket vinter ute! Snö och snöyra, iskallt och blåsigt. Så såg det inte ut igår när jag gick och lade mig??!  Här är en till som hakar på det här gnället. Fy fasiken säger jag bara för snö i stan. På landet kan det väl ha ett visst existensberättigande men här blir det bara blött, skitigt, fult, trafikkaosigt och allmänt frånstötande. Grrrrr säger jag bara!  Vad jag innerst inne tycker om vinter och snö, det säger inte jag högt på Odla längre, då blir man stämplad som " gnällspik "  Samma åsikt som mig då förstår jag  Förmodligen  Men det här är ju gnälltråden, då FÅR man gnälla. Jag tycker INTE om snö och kallt. Visst, jag är född och uppvuxen i Sverige men jag tål inte kyla och avskyr snö. Jag tror inte att bara för att man bor i ett land där man regelbundet utsätts för plågan har någon inbyggd tolerans emot fenomenet. Jag har träffat Etiopier som gillar snö mer än jag, och han är uppvuxen helt utan att någonsin SETT snö ens en gång.
CITAT (LadyG @ 21-01-2007, 10:06) CITAT (Evgeni @ 21-01-2007, 09:00) CITAT (AnitaGg @ 21-01-2007, 08:57) CITAT (Evgeni @ 21-01-2007, 08:56) CITAT (stina @ 21-01-2007, 08:52) CITAT (LadyG @ 21-01-2007, 09:49) Det är för mycket vinter ute! Snö och snöyra, iskallt och blåsigt. Så såg det inte ut igår när jag gick och lade mig??!  Här är en till som hakar på det här gnället. Fy fasiken säger jag bara för snö i stan. På landet kan det väl ha ett visst existensberättigande men här blir det bara blött, skitigt, fult, trafikkaosigt och allmänt frånstötande. Grrrrr säger jag bara!  Vad jag innerst inne tycker om vinter och snö, det säger inte jag högt på Odla längre, då blir man stämplad som " gnällspik "  Samma åsikt som mig då förstår jag  Förmodligen  Men det här är ju gnälltråden, då FÅR man gnälla. Jag tycker INTE om snö och kallt. Visst, jag är född och uppvuxen i Sverige men jag tål inte kyla och avskyr snö. Jag tror inte att bara för att man bor i ett land där man regelbundet utsätts för plågan har någon inbyggd tolerans emot fenomenet. Jag har träffat Etiopier som gillar snö mer än jag, och han är uppvuxen helt utan att någonsin SETT snö ens en gång. Jaaaaa - VÅGA VÄGRA VINTER! säger jag bara!!!!
CITAT (stina @ 21-01-2007, 09:09) CITAT (LadyG @ 21-01-2007, 10:06) CITAT (Evgeni @ 21-01-2007, 09:00) CITAT (AnitaGg @ 21-01-2007, 08:57) CITAT (Evgeni @ 21-01-2007, 08:56) CITAT (stina @ 21-01-2007, 08:52) CITAT (LadyG @ 21-01-2007, 09:49) Det är för mycket vinter ute! Snö och snöyra, iskallt och blåsigt. Så såg det inte ut igår när jag gick och lade mig??!  Här är en till som hakar på det här gnället. Fy fasiken säger jag bara för snö i stan. På landet kan det väl ha ett visst existensberättigande men här blir det bara blött, skitigt, fult, trafikkaosigt och allmänt frånstötande. Grrrrr säger jag bara!  Vad jag innerst inne tycker om vinter och snö, det säger inte jag högt på Odla längre, då blir man stämplad som " gnällspik "  Samma åsikt som mig då förstår jag  Förmodligen  Men det här är ju gnälltråden, då FÅR man gnälla. Jag tycker INTE om snö och kallt. Visst, jag är född och uppvuxen i Sverige men jag tål inte kyla och avskyr snö. Jag tror inte att bara för att man bor i ett land där man regelbundet utsätts för plågan har någon inbyggd tolerans emot fenomenet. Jag har träffat Etiopier som gillar snö mer än jag, och han är uppvuxen helt utan att någonsin SETT snö ens en gång. Jaaaaa - VÅGA VÄGRA VINTER! säger jag bara!!!!  Instämmer! Jag vill ha sommar året om.
Blomstertanten
21-01-2007, 10:15
Är så himla arg och ledsen nu !!!! Dom var här och plogade snö i natt och plogade sönder mitt "träd" som är klätterstöd till min Flammentanz !  Så här såg den ut förut , men nu är hela grenen på vänster sida avbruten Den fina knotiga tallen som vi hade sånt besvär att få hem från en mosse Är dessutom rädd att de har plogat sönder min fjärilsbuske, men det går inte att se för all upplogad snö Använder dom inte ögonen ? Hm, dom kanske inte va riktigt vakna !
CITAT (Blomstertanten @ 21-01-2007, 10:15) Är så himla arg och ledsen nu !!!! Dom var här och plogade snö i natt och plogade sönder mitt "träd" som är klätterstöd till min Flammentanz ! Du får sätta upp såna där oranga snöpinnar runtom, så att de ser var de inte ska ploga. Trist att de inte har tittat efter, före, innan de plogade.
Blomstertanten
21-01-2007, 10:21
Det satt en sån pinne i hörnet !!! För där brukar alltid bli sönderplogat och sönderkört av färdtjänst och andra bilar !!!! Jag kan inte begripa varför folk som inte kan köra sitter bakom ratten Undrar var den oranga pinnen är nu ? Den såg jag inte ett spår av så den är väl sönderkörd o ligger under snön Samma sak varenda vinter ! Och på sommaren är det ju inte ett dugg bättre ! Bilspår tvärs över rabatten
CITAT (Blomstertanten @ 21-01-2007, 10:21) Det satt en sån pinne i hörnet !!! För där brukar alltid bli sönderplogat och sönderkört av färdtjänst och andra bilar !!!! Jag kan inte begripa varför folk som inte kan köra sitter bakom ratten Undrar var den oranga pinnen är nu ? Den såg jag inte ett spår av så den är väl sönderkörd o ligger under snön Samma sak varenda vinter ! Och på sommaren är det ju inte ett dugg bättre ! Bilspår tvärs över rabatten  Så trist Verkar som om ett staket är enda räddningen för dig.
Blomstertanten
21-01-2007, 10:31
Då kommer ju staketet va nerkört i stället ! Har funderat på att lägga spikmatta i kanterna av rabatten Men var får man tag på det ?
CITAT (Blomstertanten @ 21-01-2007, 10:31) Då kommer ju staketet va nerkört i stället ! Har funderat på att lägga spikmatta i kanterna av rabatten Men var får man tag på det ?  Polisen kanske har nån bättre begagnad till salu
CITAT (Blomstertanten @ 21-01-2007, 10:21) Det satt en sån pinne i hörnet !!! För där brukar alltid bli sönderplogat och sönderkört av färdtjänst och andra bilar !!!! Jag kan inte begripa varför folk som inte kan köra sitter bakom ratten Undrar var den oranga pinnen är nu ? Den såg jag inte ett spår av så den är väl sönderkörd o ligger under snön Samma sak varenda vinter ! Och på sommaren är det ju inte ett dugg bättre ! Bilspår tvärs över rabatten  Sååå respektlöst.
Eva i Skåne
21-01-2007, 11:45
FY så förbannad jag också skulle blivit Blomstertanten En STOR stenbumling längst ut i tomtgränsen kanske hjälper. Så har det lösts på vår stora parkeringsplats där vissa jämt snävade kurvorna och körde loss kantstenen Kanske inte så lätt för dig att få dit en stor tung bumling På sommaren skulle du ju kunna låta växter dölja den om du inte gillar sten.
CITAT (Blomstertanten @ 21-01-2007, 10:31) Då kommer ju staketet va nerkört i stället ! Har funderat på att lägga spikmatta i kanterna av rabatten Men var får man tag på det ?  gör en själv vet jag slå i fjortontumsspik i ett par brädor och lägg ut dom med spiken uppåt ett par rejäla stenar så brädorna ligger kvar så är saken biff sen
Hannele
21-01-2007, 11:54
CITAT (Blomstertanten @ 21-01-2007, 10:21) Det satt en sån pinne i hörnet !!! För där brukar alltid bli sönderplogat och sönderkört av färdtjänst och andra bilar !!!! Jag kan inte begripa varför folk som inte kan köra sitter bakom ratten  Själv begriper jag inte, varför man har rabatt ända ut till vägen och inte lämnar något mellanrum.
CITAT (pejori @ 21-01-2007, 11:47) CITAT (Blomstertanten @ 21-01-2007, 10:31) Då kommer ju staketet va nerkört i stället ! :P Har funderat på att lägga spikmatta i kanterna av rabatten Men var får man tag på det ? :unsure: gör en själv vet jag slå i fjortontumsspik i ett par brädor och lägg ut dom med spiken uppåt ett par rejäla stenar så brädorna ligger kvar så är saken biff sen  De är effektiva.... sån gjorde maken för en himla massa år sedan och satte under snön nedanför sovrumsfönstret. Fönstertittaren kom aldrig mer
CITAT (askar @ 21-01-2007, 12:59) CITAT (pejori @ 21-01-2007, 11:47) CITAT (Blomstertanten @ 21-01-2007, 10:31) Då kommer ju staketet va nerkört i stället ! Har funderat på att lägga spikmatta i kanterna av rabatten Men var får man tag på det ?  gör en själv vet jag slå i fjortontumsspik i ett par brädor och lägg ut dom med spiken uppåt ett par rejäla stenar så brädorna ligger kvar så är saken biff sen  De är effektiva.... sån gjorde maken för en himla massa år sedan och satte under snön nedanför sovrumsfönstret. Fönstertittaren kom aldrig mer  underbart ju!!!!
CITAT (pejori @ 21-01-2007, 13:04) CITAT (askar @ 21-01-2007, 12:59) CITAT (pejori @ 21-01-2007, 11:47) CITAT (Blomstertanten @ 21-01-2007, 10:31) Då kommer ju staketet va nerkört i stället ! Har funderat på att lägga spikmatta i kanterna av rabatten Men var får man tag på det ?  gör en själv vet jag slå i fjortontumsspik i ett par brädor och lägg ut dom med spiken uppåt ett par rejäla stenar så brädorna ligger kvar så är saken biff sen  De är effektiva.... sån gjorde maken för en himla massa år sedan och satte under snön nedanför sovrumsfönstret. Fönstertittaren kom aldrig mer  underbart ju!!!!  Vi hade spanat ett tag... och grannen ovanför hade varje natt en hink vatten i beredskap vid balkongdörren. Men så kom vi på att med spikbräda så slapp vi vaka.
Blomstertanten
21-01-2007, 13:15
CITAT (Hannele @ 21-01-2007, 11:54) CITAT (Blomstertanten @ 21-01-2007, 10:21) Det satt en sån pinne i hörnet !!! För där brukar alltid bli sönderplogat och sönderkört av färdtjänst och andra bilar !!!! Jag kan inte begripa varför folk som inte kan köra sitter bakom ratten :unsure: Själv begriper jag inte, varför man har rabatt ända ut till vägen och inte lämnar något mellanrum.  För det första är det en rabatt som funnits där sedan husen byggdes , där hade bostadsbolaget planterat fula Ölandstokar bland annat. Sen har jag fått ta hand om den o grävt upp allt som satt där och planterat nytt. För det andra så är det ingen bilväg ! Det är inne i bostadsområdet där biltrafik är förbjuden !
Blomstertanten
21-01-2007, 13:18
CITAT (Eva i Skåne @ 21-01-2007, 11:45) FY så förbannad jag också skulle blivit Blomstertanten En STOR stenbumling längst ut i tomtgränsen kanske hjälper. Så har det lösts på vår stora parkeringsplats där vissa jämt snävade kurvorna och körde loss kantstenen Kanske inte så lätt för dig att få dit en stor tung bumling På sommaren skulle du ju kunna låta växter dölja den om du inte gillar sten. Hade lagt stora stenar där förut , men fick inte ha dom kvar för fastighetsskötaren !!! Han kunde nämnligen köra sönder plogen då  Dessutom kunde ju bilarna som ev. körde på dom bli skadade !!!
Eva i Skåne
21-01-2007, 16:01
Får du inte lägga stenar där  Det var det jä....aste. Om han säger att han kan köra sönder plogen så är han ju väl medveten om att han brukar köra för nära där Om du inte får lägga vanlig gråsten där så undrar jag om dom kan neka dig att lägga en stenkant/låg mur???  Det finns ju färdiga murblock som ska vara lätta att lägga, men nackdelen är ju att det kostar en del... Men vanlig grå marksten kan man komma över begagnat. Man kan dela dom om du tycker det stjäl för mycket plats med hela. Sen kan man limma med nåt speciallim och bygga till en låg mur 20-30cm. Ge dig inte! Tänk på Molins film om mjölkbordet, som snöplogen alltid körde ner
CITAT (pejori @ 21-01-2007, 16:08) skit i det, stanna hemma istället
CITAT (Reserv @ 21-01-2007, 16:09) CITAT (pejori @ 21-01-2007, 16:08) nu snöar det igen!!!  :angry: och jag som ska ut och köra bil  :wacko: skit i det, stanna hemma istället  önskar jag kunde det ja...men nöden har ingen lag ibland ju
CITAT (pejori @ 21-01-2007, 16:12) CITAT (Reserv @ 21-01-2007, 16:09) CITAT (pejori @ 21-01-2007, 16:08) skit i det, stanna hemma istället  önskar jag kunde det ja...men nöden har ingen lag ibland ju  Pissa på toaletten istället
CITAT (Blomstertanten @ 21-01-2007, 10:21) Det satt en sån pinne i hörnet !!! För där brukar alltid bli sönderplogat och sönderkört av färdtjänst och andra bilar !!!! Jag kan inte begripa varför folk som inte kan köra sitter bakom ratten Undrar var den oranga pinnen är nu ? Den såg jag inte ett spår av så den är väl sönderkörd o ligger under snön Samma sak varenda vinter ! Och på sommaren är det ju inte ett dugg bättre ! Bilspår tvärs över rabatten  Så eländigt respektlöst att bara köra sönder så där.  Jag skulle nog hämtat en fin, stor sten från naturen och piffat till den och placerat den längst ute på kanten av tomten. Kanske kunde den t o m få sällskap av några vackra stenar i samma stil, de får gärna väga 150 - 200 kilo styck, dvs inget de rullar undan i första taget! Det går till och med att förankra dem med cement om man vill vara riktigt ambitiös men så friskus kanske du inte vill vara? Snösvängen kanske kan flytta en bumling, men tre st a 150 kilo måste skramla lite i bladet åtminstone... Och inte kan de klaga, för inne på din tomt har de inget att göra!!!
Snöflinga
21-01-2007, 19:13
CITAT (LadyG @ 21-01-2007, 17:55) CITAT (Blomstertanten @ 21-01-2007, 10:21) Det satt en sån pinne i hörnet !!! För där brukar alltid bli sönderplogat och sönderkört av färdtjänst och andra bilar !!!! Jag kan inte begripa varför folk som inte kan köra sitter bakom ratten :unsure:
Undrar var den oranga pinnen är nu ? Den såg jag inte ett spår av så den är väl sönderkörd o ligger under snön :(
Samma sak varenda vinter ! :wacko: Och på sommaren är det ju inte ett dugg bättre ! Bilspår tvärs över rabatten :angry: Så eländigt respektlöst att bara köra sönder så där.  Jag skulle nog hämtat en fin, stor sten från naturen och piffat till den och placerat den längst ute på kanten av tomten. Kanske kunde den t o m få sällskap av några vackra stenar i samma stil, de får gärna väga 150 - 200 kilo styck, dvs inget de rullar undan i första taget! Det går till och med att förankra dem med cement om man vill vara riktigt ambitiös men så friskus kanske du inte vill vara? Snösvängen kanske kan flytta en bumling, men tre st a 150 kilo måste skramla lite i bladet åtminstone... Och inte kan de klaga, för inne på din tomt har de inget att göra!!!  Tänker osökt på Molins pjäs om "Mjölkpallen"  visst finns en viss likhet ... Jättebra ide' med ett större stenparti, det är ju ändå din tomt  Sätter du staket och de kör sönder det är de skyldiga att sätta opp nytt igen (så blev det gjort hos oss) ....
CITAT (Anne R @ 21-01-2007, 23:04) Jag blir såååå himla trött på gamla, bittra, irriterande människor, kan inte sådana gå och lägga sig och dra nåt gammalt över sig???  :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: Och helst ligga kvar och komma till INSIKT om hur barnsligt och omoget de beter sig!!!  :angry: :angry: Så. Nu känns det genast mycket bättre!  Bättre än att gå ut och slå ner nån med basebollträ iaf.
Alexander-VG-zon3
21-01-2007, 23:07
CITAT (askar @ 21-01-2007, 23:06) CITAT (Anne R @ 21-01-2007, 23:04) Jag blir såååå himla trött på gamla, bittra, irriterande människor, kan inte sådana gå och lägga sig och dra nåt gammalt över sig???  :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: Och helst ligga kvar och komma till INSIKT om hur barnsligt och omoget de beter sig!!!  :angry: :angry: Så. Nu känns det genast mycket bättre!  Bättre än att gå ut och slå ner nån med basebollträ iaf.  hahaha du är så roliga Agneta
CITAT (flaxss @ 21-01-2007, 23:07) CITAT (askar @ 21-01-2007, 23:06) CITAT (Anne R @ 21-01-2007, 23:04) Bättre än att gå ut och slå ner nån med basebollträ iaf.  hahaha du är så roliga Agneta  e ju för att jag är emot våld i alla former.
Jag med, vill heller inte skälla ut folk offentligt till höger och vänster, därför kör jag med virituell utbrott i gnälltråden istället.
Ska ta min såriga hals, mina nysningar feber och frossa och bädda ner mig i soffan ikväll tror jag
Blomstertanten
23-01-2007, 17:24
*stoppar om Reserv med varm yllefilt*
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|