Full version: I slutet av sommaren
Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22
Reserv
CITAT (Rossi @ 01-08-2005, 21:05)
CITAT (Reserv @ 01-08-2005, 21:05)
Då var det väl ännu mera tur att vi har lite avstånd emellan då rolleyes.gif

Hm, hur ska jag nu tolka det då? Är jag så avskräckande menar du? laugh.gif biggrin.gif smile.gif

Näe, men min kropp skulle nog inte göra sig på bild rolleyes.gif Och om det är din mage ovanför dom lilarandiga trosorna, så skulle jag nog inte kalla dig för avskräckande. Hur du ser ut i övrigt, det har jag juh inte en aning om, men en vacker kropp verkar du juh ha. rolleyes.gif
Rossi
CITAT (Reserv @ 01-08-2005, 21:08)
Hur du ser ut i övrigt, det har jag juh inte en aning om, men en vacker kropp verkar du juh ha. rolleyes.gif

Oh, la, la! wub.gif wub.gif wub.gif Jag får nog snart göra som Ophelia och hoppa i säng, ha, ha!

Det finns för övrigt bilder på Rossi herself i mitt album.

Och när det gäller din kropp Reserv så har jag ingen aning om hur den ser ut men jag tror nog att varje kropp har sin egen skönhet. (I alla fall de flesta kroppar - jag ska ju inte ljuga.) Så det så!
Magdis
Here it comes...

Rossi
Heja Magdis!!!!! smile.gif
pejori
DU ÄR JU FÖR FAN LIKA PLATT DU!!!!!!!!!!!!!!! laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif
fy så orättvist!!!!!!!!!!!!!!!! laugh.gif laugh.gif
Rossi
CITAT (pejori @ 01-08-2005, 21:16)
DU ÄR JU FÖR FAN LIKA PLATT DU!!!!!!!!!!!!!!! laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif

OK, Pejori, du är näste man till rakning. Får vi se en bild på lilla maggen nu då? smile.gif
Reserv
Ännu en snygg kropp Magdis rolleyes.gif Och Rossi, sk du föreställa att va´40 år? wink.gif Du ser juh ut som en jänta, nja, kanske inte fullt så ung då. Men jag skulle gissat på runtikring 30 kanske, välbevarad må jag säga. Fast det stämmer nog som dom säger, man åldras fortare av sina barn, det är dom som ger en dom gråa håren. rolleyes.gif
Fialotta
CITAT (pejori @ 01-08-2005, 21:16)

Håller med dig...min mage lämpar sig inte på bild ens...får köra några sitt upps först...många såna tongue.gif rolleyes.gif unsure.gif
Rossi
CITAT (Reserv @ 01-08-2005, 21:18)
Och Rossi, sk du föreställa att va´40 år? wink.gif Du ser juh ut som en jänta, nja, kanske inte fullt så ung då. Men jag skulle gissat på runtikring 30 kanske, välbevarad må jag säga. Fast det stämmer nog som dom säger, man åldras fortare av sina barn, det är dom som ger en dom gråa håren. rolleyes.gif

Jag sträcker på mig och rodnar lite. Tack för komplimangen! Jo då, jag blir 40 nu i vinter. Och några barn har vi ju inte så det stämmer kanske det där som du säger! smile.gif Och till sinnet är jag lika glyttig som en barnrumpa, ha, ha!
Magdis
CITAT (Rossi @ 01-08-2005, 21:13)
Heja Magdis!!!!! smile.gif

Hihi! Man kan ju inte låta bli att haka på en så här vansinnig tråd!
Rossi
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 01-08-2005, 21:24)
CITAT (Rossi @ 01-08-2005, 21:13)
Heja Magdis!!!!!  :)

Hihi! Man kan ju inte låta bli att haka på en så här vansinnig tråd!

Nä, jag menar det! Nu ska vi bara få med lite fler!

Den ende karlen som har varit modig nog är farbror B.
pejori
CITAT (Rossi @ 01-08-2005, 21:17)
OK, Pejori, du är näste man till rakning. Får vi se en bild på lilla maggen nu då? smile.gif

tror inte så laugh.gif laugh.gif
femtioåriga kärringmagar passar sig inte på bild rolleyes.gif rolleyes.gif
ska inte skrämma slag på folk heller laugh.gif
Magdis
CITAT (Rossi @ 01-08-2005, 21:20)
CITAT (Reserv @ 01-08-2005, 21:18)
Och Rossi, sk du föreställa att va´40 år? wink.gif  Du ser juh ut som en jänta, nja, kanske inte fullt så ung då. Men jag skulle gissat på runtikring 30 kanske, välbevarad må jag säga. Fast det stämmer nog som dom säger, man åldras fortare av sina barn, det är dom som ger en dom gråa håren. rolleyes.gif

Jag sträcker på mig och rodnar lite. Tack för komplimangen! Jo då, jag blir 40 nu i vinter. Och några barn har vi ju inte så det stämmer kanske det där som du säger! smile.gif Och till sinnet är jag lika glyttig som en barnrumpa, ha, ha!

Ja jag håller med de övriga....du är så fin på bilden att jag trodde det var en fotomodell.
farbror B
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 01-08-2005, 21:12)
Here it comes...

magdis, din mage e oxå brun å fin=)
Magdis
CITAT (farbror B @ 01-08-2005, 21:26)
magdis, din mage e oxå brun å fin=)

Det visste du inte va...hehe!
Rossi
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 01-08-2005, 21:26)
Ja jag håller med de övriga....du är så fin på bilden att jag trodde det var en fotomodell.

Ah, du! (Som vi säger i Skåne.)

smile.gif
pejori
fy att man ska göra sånt här.
nu kommer säkert ingemar att säga upp medlemsskapet efter det här
min maga kommer här
yenny
Det känns som att jag fuskadelite med handen i vägen på förra bilden.... så här ser den ut egentligen... ingen brun färg här inte sad.gif

Rossi
CITAT (pejori @ 01-08-2005, 21:50)
min maga kommer här

Så. pejori, nu kan du andas ut igen! laugh.gif

Skämt åsido - skulle det där vara vad du kallar för en 50-årings kärringmage? Du har väl absolut ingenting att skämmas över! Om min ser ut så om 10 år är jag glad!

Härligt vågat Pejori! smile.gif

Ps. Om Ingemar kastar ut oss så blir vi i alla fall utkastade tillsammans! Förresten, kanske Ingemar vill visa sin mage?! smile.gif
pejori
JA!!!! vilken bra idé biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Rossi
Ja, halleda', vilken rolig tråd! Skulle inte det här forumet vara gemytligt?!

Blir vi några stycken till kan vi ju ge ut en kalender till nästa år. Fröken januari och herr mars och så vidare ... laugh.gif
yenny
Ja.. ha ha.. den här var ju kul ju.. vi måste nog vara allmänt galna de flesta här unsure.gif smile.gif laugh.gif biggrin.gif
Rossi
Ja, man skulle kunna tro att det var fullmåne!
Magdis
Verkligen en rolig och helgalen tråd! Vore ju kul att ge ut en kalender...hehe...kanske inte direkt vad folk skulle vänta sig av ett gäng trädgårdsintresserade människor i alla åldrar!

Och Pejori....vad är det du säger om din mage! Den är ju jättesnygg så sluta genast att klanka på den!
Rossi
Vi kunde ju alltid lägga en ros i naveln eller så! smile.gif
farbror B
CITAT (pejori @ 01-08-2005, 21:50)
min maga kommer här

håller med rossi, den magen är bra fin för å va 50=)
farbror B
CITAT (yenny @ 01-08-2005, 21:54)
Det känns som att jag fuskadelite med handen i vägen på förra bilden.... så här ser den ut egentligen... ingen brun färg här inte sad.gif

gör inget, du får vara med i klubben ändå ju =)
Magdis
snart har vi kanske 12 bilder! Kom igen nu....fler karlar! Farbror b kanske måste visa fler på sin om ingen annan törs!
Rossi
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 01-08-2005, 22:24)
snart har vi kanske 12 bilder! Kom igen nu....fler karlar! Farbror b kanske måste visa fler på sin om ingen annan törs!

Ja, han var lite väl sparsmakad tycker jag!
farbror B
va dög inte min bild? sad.gif unsure.gif
Rossi
CITAT (farbror B @ 01-08-2005, 22:27)

Jo då! Absolut! Men vi vill se mer förstår du. Du gav ju mersmak förstår du väl!

(Jag som skulle gå och lägga mig .... Jag kommer väl aldrig i säng - kommer att sitta här och vänta på fler bilder på farbrorn .....) tongue.gif
Magdis

Det är klart den gjorde! Annars skulle vi väl inte vilja se mer?! tongue.gif
farbror B
näemen jag visade en bild, å ni också.
ska jag visa mer så får ni också det, orättvist ju
pejori
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 01-08-2005, 22:15)
Verkligen en rolig och helgalen tråd! Vore ju kul att ge ut en kalender...hehe...kanske inte direkt vad folk skulle vänta sig av ett gäng trädgårdsintresserade människor i alla åldrar!

Och Pejori....vad är det du säger om din mage! Den är ju jättesnygg så sluta genast att klanka på den!

tycker väl att den passerat bäst föredatum för länge sedan smile.gif smile.gif
vilken rolig kalender det skulle bli laugh.gif laugh.gif
Reserv
CITAT (Rossi @ 01-08-2005, 22:28)
va dög inte min bild? sad.gif  :unsure:

Jo då! Absolut! Men vi vill se mer förstår du. Du gav ju mersmak förstår du väl!

Stopp och belägg! blink.gif Såna bilder passar sig nog inte på ett trädgårdsforum tongue.gif
Magdis
CITAT (farbror B @ 01-08-2005, 22:33)
näemen jag visade en bild, å ni också.
ska jag visa mer så får ni också det, orättvist ju

Jamen vi är ju flera tjejer som ställt upp och bara en kille. Alltså måste du kanske representera fler månader i kalendern. ..menar inte att du behöver visa mer än magen alltså!
pejori
CITAT (Reserv @ 01-08-2005, 22:36)
Stopp och belägg! blink.gif Såna bilder passar sig nog inte på ett trädgårdsforum tongue.gif

fötterna kan väl få vara med också wink.gif wink.gif
det duger i trädgården biggrin.gif biggrin.gif
farbror B
haha näe näckar gör jag absolut inte
Reserv
CITAT (farbror B @ 01-08-2005, 22:40)

laugh.gif laugh.gif Du kan få låna mina snabelfillingar tongue.gif
Magdis

Men en näckros skulle väl passa i en trädgårdskalender? smile.gif
farbror B
CITAT (Reserv @ 01-08-2005, 22:41)

posera i dom själv hörrdu fegis;)
pejori
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 01-08-2005, 22:41)

japp laugh.gif laugh.gif
farbror b med en ros på lämpligt ställe = näckros biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Reserv
CITAT (farbror B @ 01-08-2005, 22:46)
CITAT (Reserv @ 01-08-2005, 22:41)

posera i dom själv hörrdu fegis;)

Hade juh ingen kamera sad.gif som tur va tongue.gif
farbror B
CITAT (pejori @ 01-08-2005, 22:47)
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 01-08-2005, 22:41)

japp laugh.gif laugh.gif
farbror b med en ros på lämpligt ställe = näckros biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

näemen då blir kameran blöt ju hehe
Rossi
CITAT (Reserv @ 01-08-2005, 22:36)

Men nu skenar fantasin iväg med dig Reserv! I alla fall jag menade att han kunde visa mer av MAGEN - som det var nu höll han för armen. smile.gif
pejori
CITAT (Reserv @ 01-08-2005, 22:47)
Hade juh ingen kamera sad.gif som tur va tongue.gif

ÄH...det säger du bara laugh.gif laugh.gif laugh.gif
finns säkert någon liten instamatic i nån låda laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Reserv
Instamatik, är det en sån där vanlig kamera det, med pappersbilder? wink.gif unsure.gif Hur ska jag kunna trycka in pappret i datorn då trodde du? tongue.gif
pejori
man säger till i affären att man vill ha dom på cd-rom smile.gif smile.gif
Hannele
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 01-08-2005, 22:15)

Har ni sett den underbara filmen Calendar Girls?

Reserv
Näe, jag brukar aldrig framkalla bilder, jag tror inte jag fastnar på några heller för den delen sleep.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon