|
Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22
Suck, det gjorde jag också. Nä, nu ska jag strax logga ut och sätta mig och titta på golf. Vi kanske ses ikväll igen. Kram på dig farbrorn - frossa nu inte alltför mycket i våra bara magar.
CITAT (Rossi @ 06-08-2005, 13:45) CITAT (Norrbottens-Magdis @ 06-08-2005, 13:44) [Förresten...jag har rutor på magen!! *stolt* Visserligen är det efter mitt kejsarsnitt och en annan bukoperation jag gjort, Fettsugning? Sorry, kunde inte låta bli!  Hehe...ne det har jag aldrig behövt direkt! Kan inte gå upp i vikt även om jag försöker. Nej...de skulle ta bort en cysta på äggstocken via titthålskirurgi....och så dabbade de sig och hade sönder ett blodkärl...trodde att det var aorta som brustit och så paniköppnade de hela magen.
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 06-08-2005, 13:51) Hehe...ne det har jag aldrig behövt direkt! Kan inte gå upp i vikt även om jag försöker. Nej...de skulle ta bort en cysta på äggstocken via titthålskirurgi....och så dabbade de sig och hade sönder ett blodkärl...trodde att det var aorta som brustit och så paniköppnade de hela magen.  Usch, stackare! Skönt att allt verkade gå bra i alla fall! Jag såg direkt på din kroppsform att du tillhör de som inte kan gå upp i vikt. Det gör jag, ha, ha, och jag måste kämpa för att inte gå upp. Jag äter rätt så sunt (men jag är en gottegris) och jag rör ganska mycket på mig.
farbror B
06-08-2005, 12:56
CITAT (Rossi @ 06-08-2005, 13:54) CITAT (Norrbottens-Magdis @ 06-08-2005, 13:51) Hehe...ne det har jag aldrig behövt direkt! Kan inte gå upp i vikt även om jag försöker. Nej...de skulle ta bort en cysta på äggstocken via titthålskirurgi....och så dabbade de sig och hade sönder ett blodkärl...trodde att det var aorta som brustit och så paniköppnade de hela magen.  Usch, stackare! Skönt att allt verkade gå bra i alla fall! Jag såg direkt på din kroppsform att du tillhör de som inte kan gå upp i vikt. Det gör jag, ha, ha, och jag måste kämpa för att inte gå upp. Jag äter rätt så sunt (men jag är en gottegris) och jag rör ganska mycket på mig. Oj magdis, va jobbigt det lät det varit med om. Tur att det gick bra i alla fall.
CITAT (farbror B @ 06-08-2005, 13:56) Oj magdis, va jobbigt det lät det varit med om. Tur att det gick bra i alla fall. Jo...jag lever iallafall. Men jag vet ju inte om det är ännu söndrigare där inne nu. Jag var iallafall nedsövd och slapp vara med om dramatiken....och sen tjatade jag mig ut från sjukhuset morgonen efter såklart!!
farbror B
06-08-2005, 13:20
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 06-08-2005, 14:08) CITAT (farbror B @ 06-08-2005, 13:56) Oj magdis, va jobbigt det lät det varit med om. Tur att det gick bra i alla fall. Jo...jag lever iallafall. Men jag vet ju inte om det är ännu söndrigare där inne nu. Jag var iallafall nedsövd och slapp vara med om dramatiken....och sen tjatade jag mig ut från sjukhuset morgonen efter såklart!!  ska vi bli oroliga för dej ? Längesen?
CITAT (farbror B @ 06-08-2005, 14:20) ska vi bli oroliga för dej ? Längesen? Nej det behöver ni inte bli! Det var ungefär ett år sen och jag har gott läkkött...fast de kunde ju ha sytt med små fina stygn istället för att ta häftapparaten och häfta ihop mig!
farbror B
06-08-2005, 13:26
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 06-08-2005, 14:23) CITAT (farbror B @ 06-08-2005, 14:20) ska vi bli oroliga för dej ? Längesen? Nej det behöver ni inte bli! Det var ungefär ett år sen och jag har gott läkkött...fast de kunde ju ha sytt med små fina stygn istället för att ta häftapparaten och häfta ihop mig!  ajdå blev det ärr med andra ord.. stackars dej då
fruberglund
06-08-2005, 13:28
Tjockis på ingång!!! Ni som INTE vill se en strandad val får blunda NU Det var ni som bad om det (he...he....he...häxskratt)! Nä, allvarligt talat kan jag inte skylta med att vara så smal och smäcker som vissa andra här inne i vanliga fall heller men nu har jag ju faktiskt en inneboende i magen också  Ni kan ju försöka ignorera fettet som väller fram överallt och i alla fall låtsas att ni ser en bebismage där nånstans mellan valkarna  *blink*
Biggan_
06-08-2005, 13:30
CITAT (fruberglund @ 06-08-2005, 14:28) Tjockis på ingång!!! Ni som INTE vill se en strandad val får blunda NU Det var ni som bad om det (he...he....he...häxskratt)! Nä, allvarligt talat kan jag inte skylta med att vara så smal och smäcker som vissa andra här inne i vanliga fall heller men nu har jag ju faktiskt en inneboende i magen också  Ni kan ju försöka ignorera fettet som väller fram överallt och i alla fall låtsas att ni ser en bebismage där nånstans mellan valkarna  *blink*  Läckert fru Berglund!!
Vacker mage tycker jag
farbror B
06-08-2005, 13:31
CITAT (fruberglund @ 06-08-2005, 14:28) Tjockis på ingång!!! Ni som INTE vill se en strandad val får blunda NU Det var ni som bad om det (he...he....he...häxskratt)! Nä, allvarligt talat kan jag inte skylta med att vara så smal och smäcker som vissa andra här inne i vanliga fall heller men nu har jag ju faktiskt en inneboende i magen också  Ni kan ju försöka ignorera fettet som väller fram överallt och i alla fall låtsas att ni ser en bebismage där nånstans mellan valkarna  *blink*  Inget är som väntans tider
CITAT (fruberglund @ 06-08-2005, 14:28) Nä, allvarligt talat kan jag inte skylta med att vara så smal och smäcker som vissa andra här inne i vanliga fall heller men nu har jag ju faktiskt en inneboende i magen också  Härligt frugan! Vilken vecka är du i nu? Jag tog kort på min gravidmage varannan vecka i slutet av graviditeten. sista tog jag just innan jag åkte in på BB. Jag hade en rolig magform, t.o.m barnmorskorna skrattade lite åt mig! Jag såg ut som ett mumintroll!
Jag tycker nog allt att Fru Berglund är modigast av alla, hon törs konkurrera med alla fotomodellsmala flickorna, och lämnar vägen fri för alla andra som inte har en supertrimmad kropp. Jättebra Fru Berglund!
Bettson
06-08-2005, 13:35
Instämmer med föregående talare
Fialotta
06-08-2005, 13:38
CITAT (Bettson @ 06-08-2005, 14:35) Instämmer med föregående talare  De gör jag med...heja fru Berglund
Jag vet inte om Reserv räknar in mig bland de fotomodellssmala men....jag må vara smal men i övrigt har jag definitivt ingen fotomodellskropp och jag har fått stå ut med ganska många elakheter angående min smalhet.
Fialotta
06-08-2005, 13:43
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 06-08-2005, 14:41) Jag vet inte om Reserv räknar in mig bland de fotomodellssmala men....jag må vara smal men i övrigt har jag definitivt ingen fotomodellskropp och jag har fått stå ut med ganska många elakheter angående min smalhet. Var stolt o glad över din kropp du...skit i vad andra säger...hur fasiken skulle det se ut om alla såg ut likadant...inge kul
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 06-08-2005, 14:41) Jag vet inte om Reserv räknar in mig bland de fotomodellssmala men....jag må vara smal men i övrigt har jag definitivt ingen fotomodellskropp och jag har fått stå ut med ganska många elakheter angående min smalhet. Du behagar skämta förmodar jag  Om det inte är nån annan i ditt album så tillhörde du nog den kategorin ja
lavendel2
06-08-2005, 13:46
Vad ni är modiga!!! Vet inte om jag skulle ha vågat visa upp mej även om jag hade varit berusad och inte hade lyckats städa bort min kamera!!! Ett ben kanske...möjligen!!!
CITAT (maudan @ 06-08-2005, 14:43) CITAT (Norrbottens-Magdis @ 06-08-2005, 14:41) Jag vet inte om Reserv räknar in mig bland de fotomodellssmala men....jag må vara smal men i övrigt har jag definitivt ingen fotomodellskropp och jag har fått stå ut med ganska många elakheter angående min smalhet. Var stolt o glad över din kropp du...skit i vad andra säger...hur fasiken skulle det se ut om alla såg ut likadant...inge kul  Ja idag är jag tillfreds med den..men i tonåren var det inget kul att bli kallad benrangel och vandrade pinne och sånt  Det var ju inget jag kunde göra nåt åt heller.
CITAT (Reserv @ 06-08-2005, 14:45) Nä jag skämtar inte. Ja det är jag i albumet. Visst är jag smal men som fotomodell skulle jag inte ha en chans...det var så jag menade.
Fialotta
06-08-2005, 13:50
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 06-08-2005, 14:46) CITAT (maudan @ 06-08-2005, 14:43) CITAT (Norrbottens-Magdis @ 06-08-2005, 14:41) Jag vet inte om Reserv räknar in mig bland de fotomodellssmala men....jag må vara smal men i övrigt har jag definitivt ingen fotomodellskropp och jag har fått stå ut med ganska många elakheter angående min smalhet. Var stolt o glad över din kropp du...skit i vad andra säger...hur fasiken skulle det se ut om alla såg ut likadant...inge kul  Ja idag är jag tillfreds med den..men i tonåren var det inget kul att bli kallad benrangel och vandrade pinne och sånt  Det var ju inget jag kunde göra nåt åt heller. Förstår de...i den åldern är allt sånt så himla viktigt...men nu kan du njuta och gå vidare hoppas jag
lavendel2
06-08-2005, 13:59
Knepigt det där med kroppsideal! Jag minns en man jag var tillsammans med som sa:Du är så otroligt vacker...Zorn skulle ha dyrkat dej!! Ingen uppskattad komplimang direkt!
ursnygg mage...min namne flera sådana. där bor bäbben jättebra
Yin o Yang
06-08-2005, 14:28
Valde att plocka bort bilden ur mitt album, då försvann även inlägget här ...
Eftersom detta är ett trädgårdsforum så tyckte jag att denna bild kunde passa in. Tyvärr har vi ingen gran på tomten, bara en liten sockertoppsgran och den är planterad i år! så det fick bli en björk istället!
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 06-08-2005, 15:55) Eftersom detta är ett trädgårdsforum så tyckte jag att denna bild kunde passa in. Tyvärr har vi ingen gran på tomten, bara en liten sockertoppsgran och den är planterad i år! så det fick bli en björk istället!  NU börjar det likna nått!!!
jag va alldeles nära att lägga in min mage fotade den tillomed attans va får ni mej att göra nå men den har aldrig sett solen så då jag såg bilderna så bestämde sej mitt estetiska sinne för o deleta bilderna eftersom jag inte alls e modig o knappt nån mer än jag har sett maggen någonsin aldrig haft bikini jösses nerå jag e inte sååå pryd men lite ändå hm Icke desto mindre så tycker jag ni som ställler upp är modiga o härliga o roliga jag har skitkul i denna tråd då jag åker snålis på era inlägg o bilder
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 06-08-2005, 15:55) Eftersom detta är ett trädgårdsforum så tyckte jag att denna bild kunde passa in. Tyvärr har vi ingen gran på tomten, bara en liten sockertoppsgran och den är planterad i år! så det fick bli en björk istället!  den bilden gillar jag skarpt
CITAT (oldwolfie @ 06-08-2005, 15:58) jag va alldeles nära att lägga in min mage fotade den tillomed attans va får ni mej att göra nå men den har aldrig sett solen så då jag såg bilderna så bestämde sej mitt estetiska sinne för o deleta bilderna eftersom jag inte alls e modig o knappt nån mer än jag har sett maggen någonsin aldrig haft bikini jösses nerå jag e inte sååå pryd men lite ändå hm Icke desto mindre så tycker jag ni som ställler upp är modiga o härliga o roliga jag har skitkul i denna tråd då jag åker snålis på era inlägg o bilder  Neeeej vad synd! Men det är helt okej att åka snålis också.
 vad det såna som fattades?
CITAT (oldwolfie @ 06-08-2005, 15:58) jag va alldeles nära att lägga in min mage fotade den tillomed attans va får ni mej att göra nå men den har aldrig sett solen så då jag såg bilderna så bestämde sej mitt estetiska sinne för o deleta bilderna eftersom jag inte alls e modig o knappt nån mer än jag har sett maggen någonsin aldrig haft bikini jösses nerå jag e inte sååå pryd men lite ändå hm Icke desto mindre så tycker jag ni som ställler upp är modiga o härliga o roliga jag har skitkul i denna tråd då jag åker snålis på era inlägg o bilder  TA PÅ DEJ BADDRÄCKTEN DÅ!!!!!!!!!!!!!
Fialotta
06-08-2005, 16:14
farbror B
06-08-2005, 16:24
CITAT (pejori @ 06-08-2005, 16:25)  vad det såna som fattades?  [B]*känner mej iakttagen*
farbror B
06-08-2005, 16:31
CITAT (lavendel2 @ 06-08-2005, 14:46) Vad ni är modiga!!! Vet inte om jag skulle ha vågat visa upp mej även om jag hade varit berusad och inte hade lyckats städa bort min kamera!!! Ett ben kanske...möjligen!!!  Ett ben räcker!=) här har vi inga minimikrav
CITAT (farbror B @ 06-08-2005, 17:24) känner mej iakttagen*  det värsta är...JAG HAR TVÅ!!!!!
farbror B
06-08-2005, 16:50
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 06-08-2005, 15:55) Eftersom detta är ett trädgårdsforum så tyckte jag att denna bild kunde passa in. Tyvärr har vi ingen gran på tomten, bara en liten sockertoppsgran och den är planterad i år! så det fick bli en björk istället! 
Ooooo titta!! Alltid trott att skågsrået fanns!
Fialotta
06-08-2005, 16:52
CITAT (farbror B @ 06-08-2005, 17:50) CITAT (Norrbottens-Magdis @ 06-08-2005, 15:55) Eftersom detta är ett trädgårdsforum så tyckte jag att denna bild kunde passa in. Tyvärr har vi ingen gran på tomten, bara en liten sockertoppsgran och den är planterad i år! så det fick bli en björk istället! 
Ooooo titta!! Alltid trott att skågsrået fanns!
Visst är hon söt
CITAT (farbror B @ 06-08-2005, 17:50) Ooooo titta!! Alltid trott att skågsrået fanns! [/color][/b] hihi...ja...fast jag har inget hål i ryggen!
Hej å hå Här har det tillkommit massor med sidor under dagen  Jag vill också vara med och leka
CITAT (yenny @ 06-08-2005, 18:57) Hej å hå Här har det tillkommit massor med sidor under dagen  Jag vill också vara med och leka  snyggt. nu behövs det ett brunt och ett grått också.
*Felix matte*
06-08-2005, 19:06
Mitt bidrag är väl grått
Här är mina ögon, hehe!
*Felix matte*
06-08-2005, 19:22
CITAT (fruberglund @ 06-08-2005, 14:28) Tjockis på ingång!!! Ni som INTE vill se en strandad val får blunda NU  :lol: :lol: Det var ni som bad om det (he...he....he...häxskratt)! Nä, allvarligt talat kan jag inte skylta med att vara så smal och smäcker som vissa andra här inne i vanliga fall heller men nu har jag ju faktiskt en inneboende i magen också  Ni kan ju försöka ignorera fettet som väller fram överallt och i alla fall låtsas att ni ser en bebismage där nånstans mellan valkarna  *blink*  Den var väl fin... vackrare än bebismagar finns inte och det där med fettvalkar... måste man ju ha så att bebisen har något att nalla på jag har såna fast jag inte har bebismage... fastän det oftast ser ut som jag var i sjunde-åttonde månaden
Åtusan, jag kanske också är gravid????? Världens äldsta morsa.......
Det här måste vara en av de roligaste trådar jag läst under hela min tid på olika forum  Funderar på att lägga upp nåt själv men det här forumet är ju trots allt ganska välbesökt
*Felix matte*
06-08-2005, 19:42
CITAT (annama @ 06-08-2005, 20:30) Åtusan, jag kanske också är gravid????? Världens äldsta morsa....... och jag kommer som god tvåa
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 06-08-2005, 20:15) Här är mina ögon, hehe!  FUSK!!!!!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|