|
Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22
CITAT (Rossi @ 05-08-2005, 20:43) CITAT (yenny @ 05-08-2005, 20:34) CITAT (Rossi @ 05-08-2005, 20:33) CITAT (yenny @ 05-08-2005, 20:32) CITAT (Ophelia @ 05-08-2005, 20:29) Jag är längre, väger mer och har större fötter  o jag är mindre... 1,62 lång... väger 57 och har 36,5 i skor  Det kan vara bra att veta med tanke på kalendern!  Jag noterar flitigt alla uppgifter! Kanon  då är du sekreterare då! Visst, det går bra! Och de som inte anger sina mått här får jag åka och besöka. Då tar jag måttbandet med och granskar och mäter alla kroppsdelar noggrant!  Happa happa ALLA???
CITAT (Reserv @ 05-08-2005, 20:46) CITAT (Rossi @ 05-08-2005, 20:43) CITAT (yenny @ 05-08-2005, 20:34) CITAT (Rossi @ 05-08-2005, 20:33) CITAT (yenny @ 05-08-2005, 20:32) CITAT (Ophelia @ 05-08-2005, 20:29) Jag är längre, väger mer och har större fötter  o jag är mindre... 1,62 lång... väger 57 och har 36,5 i skor  Det kan vara bra att veta med tanke på kalendern!  Jag noterar flitigt alla uppgifter! Kanon  då är du sekreterare då! Visst, det går bra! Och de som inte anger sina mått här får jag åka och besöka. Då tar jag måttbandet med och granskar och mäter alla kroppsdelar noggrant!  Happa happa ALLA???  Ja, så passa dig! För att slippa den närgranna granskningen så är det bäst att du lägger ut en bild här på dig själv!
Susanna
05-08-2005, 19:47
CITAT (Reserv @ 05-08-2005, 20:12) Ibland är jag glad att jag bor där jag bor  jag har nog inte nära till nån av er.....tror jag  eller?  Fast med tanke på att Norrbottten-Magdis fotat sin hand på farbros rumpa så kanske hon kan ordna ett kort på dig också! Fast var hon ska ha handen vill jag inte tänka på
Eller himmel - vad har jag nu skrivit? Nu kommer kanske Reserv ALDRIG att blotta sig här?!
Snabeln och hela paketet?  ??
CITAT (Reserv @ 05-08-2005, 20:47) Snabeln och hela paketet?  ?? Jag får väl mäta det jag kommer åt ..... Om du är blyg av dig så kan jag ta en bindel för ögonen. Men då får jag förstås treva mig fram, ooops.....
CITAT (Reserv @ 05-08-2005, 20:47) Snabeln och hela paketet?  ?? Aha, du menade kanske om du skulle publicera det här. Nja, du kan väl ha lite kamouflage?
CITAT (Rossi @ 05-08-2005, 20:49) CITAT (Reserv @ 05-08-2005, 20:47) Snabeln och hela paketet?  :o :wacko: ?? Jag får väl mäta det jag kommer åt ..... Om du är blyg av dig så kan jag ta en bindel för ögonen. Men då får jag förstås treva mig fram, ooops.....  Passa dig du så jag inte lägger ut en bild så jag får livstids avstängning härifrån
CITAT (Reserv @ 05-08-2005, 20:51) CITAT (Rossi @ 05-08-2005, 20:49) CITAT (Reserv @ 05-08-2005, 20:47) Snabeln och hela paketet?  ?? Jag får väl mäta det jag kommer åt ..... Om du är blyg av dig så kan jag ta en bindel för ögonen. Men då får jag förstås treva mig fram, ooops.....  Passa dig du så jag inte lägger ut en bild så jag får livstids avstängning härifrån  Nu ska du inte skryta Herr Reserv!
CITAT (Rossi @ 05-08-2005, 20:52) CITAT (Reserv @ 05-08-2005, 20:51) CITAT (Rossi @ 05-08-2005, 20:49) CITAT (Reserv @ 05-08-2005, 20:47) Snabeln och hela paketet?  ?? Jag får väl mäta det jag kommer åt ..... Om du är blyg av dig så kan jag ta en bindel för ögonen. Men då får jag förstås treva mig fram, ooops.....  Passa dig du så jag inte lägger ut en bild så jag får livstids avstängning härifrån  Nu ska du inte skryta Herr Reserv!  Det hade nog inte så mycket med skryt att göra  Tänkte mera på om det kanske inte doldes så mycket så spelade nog inte storleken nån roll, bilden skulle ändå klassas som lite väl magstarkt för ett trädgårdsforum
CITAT (Rossi @ 05-08-2005, 20:50) CITAT (Reserv @ 05-08-2005, 20:47) Snabeln och hela paketet?  :o :wacko: ?? Aha, du menade kanske om du skulle publicera det här. Nja, du kan väl ha lite kamouflage? Kanske jag kunde stoppa dit handen igen som kamouflage?
Du skulle må då va?
Jo, jag förstod vad du menade men måste ju bara skämta till det.
Visst är det dessutom så att det ofta är det man INTE ser som lockar.
Men du, du kan ju lägga in en bild MED kläder eller ett par snygga boxershorts. Om du visste hur många kvinnor som tycker att boxershorts är tilltalande! Jag vill helst att det ska finnas knappar framtill också!
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 05-08-2005, 20:55) CITAT (Rossi @ 05-08-2005, 20:50) CITAT (Reserv @ 05-08-2005, 20:47) Snabeln och hela paketet?  ?? Aha, du menade kanske om du skulle publicera det här. Nja, du kan väl ha lite kamouflage? Kanske jag kunde stoppa dit handen igen som kamouflage?  Men Magdis Magdis Magdis ..... Oh, la, la! Nu blir det hett härinne. Var det länge sen sist, eller? Puh ha ...
CITAT (Rossi @ 05-08-2005, 20:57) CITAT (Norrbottens-Magdis @ 05-08-2005, 20:55) CITAT (Rossi @ 05-08-2005, 20:50) CITAT (Reserv @ 05-08-2005, 20:47) Snabeln och hela paketet?  ?? Aha, du menade kanske om du skulle publicera det här. Nja, du kan väl ha lite kamouflage? Kanske jag kunde stoppa dit handen igen som kamouflage?  Men Magdis Magdis Magdis ..... Oh, la, la! Nu blir det hett härinne. Var det länge sen sist, eller? Puh ha ...  Hahaha! Nej men jag kan ju göra ett litet montage igen! Tror inte jag vågar stoppa dit handen på riktigt......han verkar minsann lite farlig herr Reserv.
CITAT (Rossi @ 05-08-2005, 20:56) Jo, jag förstod vad du menade men måste ju bara skämta till det.
Men du, du kan ju lägga in en bild MED kläder eller ett par snygga boxershorts. Om du visste hur många kvinnor som tycker att boxershorts är tilltalande! Jag vill helst att det ska finnas knappar framtill också! Samma här, gillar inte pissgluggen alls, vem faen använder den när man ska pissa?  Försökte en gång när det tryckte på blåsan och vi var på landsvägen, helv......te va´det var svårt att få fram den, handjäkeln fastnade inne i pissgluggen och jag hann nästan pissa på mig innan handen va´ute och jag snygt kunde dra ner fillingarna en bit. Det gör jag aldrig om, och den dess så är det knappar som gäller, dessutom så är det fejkknappar. Det finns ingen öppning alls i dom
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 05-08-2005, 21:00) CITAT (Rossi @ 05-08-2005, 20:57) CITAT (Norrbottens-Magdis @ 05-08-2005, 20:55) CITAT (Rossi @ 05-08-2005, 20:50) CITAT (Reserv @ 05-08-2005, 20:47) Snabeln och hela paketet?  ?? Aha, du menade kanske om du skulle publicera det här. Nja, du kan väl ha lite kamouflage? Kanske jag kunde stoppa dit handen igen som kamouflage?  Men Magdis Magdis Magdis ..... Oh, la, la! Nu blir det hett härinne. Var det länge sen sist, eller? Puh ha ...  Hahaha! Nej men jag kan ju göra ett litet montage igen! Tror inte jag vågar stoppa dit handen på riktigt......han verkar minsann lite farlig herr Reserv. 
CITAT (Reserv @ 05-08-2005, 21:01) CITAT (Rossi @ 05-08-2005, 20:56) Jo, jag förstod vad du menade men måste ju bara skämta till det.
Men du, du kan ju lägga in en bild MED kläder eller ett par snygga boxershorts. Om du visste hur många kvinnor som tycker att boxershorts är tilltalande! Jag vill helst att det ska finnas knappar framtill också! Samma här, gillar inte pissgluggen alls, vem faen använder den när man ska pissa?  Försökte en gång när det tryckte på blåsan och vi var på landsvägen, helv......te va´det var svårt att få fram den, handjäkeln fastnade inne i pissgluggen och jag hann nästan pissa på mig innan handen va´ute och jag snygt kunde dra ner fillingarna en bit. Det gör jag aldrig om, och den dess så är det knappar som gäller, dessutom så är det fejkknappar. Det finns ingen öppning alls i dom  du är bra rolig du reserv
CITAT (Reserv @ 05-08-2005, 21:01) Samma här, gillar inte pissgluggen alls, vem faen använder den när man ska pissa?  Försökte en gång när det tryckte på blåsan och vi var på landsvägen, helv......te va´det var svårt att få fram den, handjäkeln fastnade inne i pissgluggen och jag hann nästan pissa på mig innan handen va´ute och jag snygt kunde dra ner fillingarna en bit. Det gör jag aldrig om, och den dess så är det knappar som gäller, dessutom så är det fejkknappar. Det finns ingen öppning alls i dom  *Skrattar så jag får ont i magen*
CITAT (Reserv @ 05-08-2005, 21:01) CITAT (Rossi @ 05-08-2005, 20:56) Jo, jag förstod vad du menade men måste ju bara skämta till det.
Men du, du kan ju lägga in en bild MED kläder eller ett par snygga boxershorts. Om du visste hur många kvinnor som tycker att boxershorts är tilltalande! Jag vill helst att det ska finnas knappar framtill också! Samma här, gillar inte pissgluggen alls, vem faen använder den när man ska pissa?  Försökte en gång när det tryckte på blåsan och vi var på landsvägen, helv......te va´det var svårt att få fram den, handjäkeln fastnade inne i pissgluggen och jag hann nästan pissa på mig innan handen va´ute och jag snygt kunde dra ner fillingarna en bit. Det gör jag aldrig om, och den dess så är det knappar som gäller, dessutom så är det fejkknappar. Det finns ingen öppning alls i dom  Här fick jag mig kvällens goda skratta, ha, ha, ha, ha, ha. Här sitter jag och är lite myspysig och pratar om sexiga och tilltalande kalsonger och så börjar du prata om pissgluggar. Ja, jag säger då det ..... Du måtte ha varit gift i en herrans massa år. Pissglugg! Usch, vilket fult ord dessutom. Men tack för den utförliga beskrivningen, ha, ha. Nu är jag inte myspysig längre.
Och vilken del av kroppen önskar du blotta Solis?
Rossi, du får be din make om ursäkt å mina vägnar för att jag förstört din myspysiga stämmning  Vad kallar du gluggen då?
ARSLET så klart
CITAT (silos @ 05-08-2005, 21:05) ARSLET så klart  Okay, det duger, fota på nu och lägg in
CITAT (Reserv @ 05-08-2005, 21:05) Vad kallar du gluggen då?  Nu utgår jag ifrån att vi håller oss till samma glugg som du refererade till förut. Bara för att undvika eventuella missförstånd alltså. Tja, vad kallar jag gluggen för. Har nog inget direkt namn. Hålet bara. Tror aldrig att jag har behövt att kalla gluggen för något överhuvudtaget. Min man sköter den biten helt på egen hand om man säger så, ha, ha.
har ingen kamera tyvärr
CITAT (silos @ 05-08-2005, 21:05) ARSLET så klart  Usch! Fler fula ord. Nu har du och Reserv inom loppet av några minuter lyckats pricka in två av de värsta orden jag vet...
CITAT (Rossi @ 05-08-2005, 21:07) CITAT (Reserv @ 05-08-2005, 21:05) Vad kallar du gluggen då?  :unsure: Nu utgår jag ifrån att vi håller oss till samma glugg som du refererade till förut. Bara för att undvika eventuella missförstånd alltså. Tja, vad kallar jag gluggen för. Har nog inget direkt namn. Hålet bara. Tror aldrig att jag har behövt att kalla gluggen för något överhuvudtaget. Min man sköter den biten helt på egen hand om man säger så, ha, ha. Där ser du en annan orsak till varför man ska ha fillingar med knappar och fejkglugg, man slipper bry sig i vad det heter
CITAT (Rossi @ 05-08-2005, 21:07) CITAT (Reserv @ 05-08-2005, 21:05) Vad kallar du gluggen då?  :unsure: Nu utgår jag ifrån att vi håller oss till samma glugg som du refererade till förut. Bara för att undvika eventuella missförstånd alltså. Tja, vad kallar jag gluggen för. Har nog inget direkt namn. Hålet bara. Tror aldrig att jag har behövt att kalla gluggen för något överhuvudtaget. Min man sköter den biten helt på egen hand om man säger så, ha, ha.  oj oj oj vad det är kul att få skratta
CITAT (Reserv @ 05-08-2005, 21:08) CITAT (Rossi @ 05-08-2005, 21:07) CITAT (Reserv @ 05-08-2005, 21:05) Vad kallar du gluggen då?  Nu utgår jag ifrån att vi håller oss till samma glugg som du refererade till förut. Bara för att undvika eventuella missförstånd alltså. Tja, vad kallar jag gluggen för. Har nog inget direkt namn. Hålet bara. Tror aldrig att jag har behövt att kalla gluggen för något överhuvudtaget. Min man sköter den biten helt på egen hand om man säger så, ha, ha. Där ser du en annan orsak till varför man ska ha fillingar med knappar och fejkglugg, man slipper bry sig i vad det heter  Precis! En kvinnlig arbetskamrat sa en gång till mig att alla kalsonger borde vara tvåfärgade: gula där framme och bruna där bak!
CITAT (Rossi @ 05-08-2005, 21:08) CITAT (silos @ 05-08-2005, 21:05) ARSLET så klart  Usch! Fler fula ord. Nu har du och Reserv inom loppet av några minuter lyckats pricka in två av de värsta orden jag vet... Ursäkta oss Rossi, det heter juh förståss stjärten  och P-gluggen kan man juh kalla snabelhålet då eller?
CITAT (Reserv @ 05-08-2005, 21:10) CITAT (Rossi @ 05-08-2005, 21:08) CITAT (silos @ 05-08-2005, 21:05) ARSLET så klart  Usch! Fler fula ord. Nu har du och Reserv inom loppet av några minuter lyckats pricka in två av de värsta orden jag vet... Ursäkta oss Rossi, det heter juh förståss stjärten  och P-gluggen kan man juh kalla snabelhålet då eller?  Stjärten är så uppnosigt. Jag tycker om ändan, baken, rumpan. Ordet r*v tycker jag också är vidrigt!
Ophelia har övergivit mig!!!
CITAT (Reserv @ 05-08-2005, 21:12) Ophelia har övergivit mig!!!  ???? Vad menar du nu? Mig inte förstå.
Jag har aldrig ens tänkt på att det är en glugg där fram på kallingarna! Ännu mindre har jag funderat över vad den ska kallas! Rumpan eller häcken tycker jag är de bästa namnen på bakdelen men egentligen låter inte det heller så mysigt. Vi borde uppfinna ett nytt ord!
Här hemma har vi kallat den "rompestompen" Till barnens alltså Jag trodde at Ophelia ville leka med mig ikväll, men det verkar som hon gått ut
Var sitter egentligen gumpen? När jag var liten jämställde jag gumpen med ändan men man menar nog inte skinkorna när man säger gumpen, eller? Gumpen går nog mer på djupet.
i Finland kan man säga pylly om rumpan och det är gulligt tycker jag.
Näe, för likt pulla, hoppsan då så det vart
CITAT (Reserv @ 05-08-2005, 21:21) Näe, för likt pulla, hoppsan då så det vart  Höna?
oops;det tänkte jag inte på....
CITAT (Rossi @ 05-08-2005, 21:22) CITAT (Reserv @ 05-08-2005, 21:21) Näe, för likt pulla, hoppsan då så det vart  :rolleyes: Höna?  Nja  det var juh inte direkt finger....höna jag tänkte först på
pulla är ju vetelängd på finska.
CITAT (silos @ 05-08-2005, 21:27) pulla är ju vetelängd på finska. Det var alldeles säkert DET Reserv tänkte på! *fniss* Nä, nu ska jag gå och laga en kopp te och snutta lite med mannen i soffan. Vi hörs kanske senare ikväll! Kram på er som vill ha en!
CITAT (silos @ 05-08-2005, 21:27) pulla är ju vetelängd på finska. Lätt hänt att det kan bli språkliga missuppfattningar
zaaritha
05-08-2005, 20:30
Fniss!
CITAT (Reserv @ 05-08-2005, 21:29) CITAT (silos @ 05-08-2005, 21:27) pulla är ju vetelängd på finska. Lätt hänt att det kan bli språkliga missuppfattningar  Snacka om finska pinnar, ha, ha!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|