Full version: I slutet av sommaren
Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22
pejori
underbart bra film wub.gif wub.gif
Magdis
CITAT (farbror B @ 01-08-2005, 22:49)
CITAT (pejori @ 01-08-2005, 22:47)
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 01-08-2005, 22:41)
CITAT (farbror B @ 01-08-2005, 22:40)
haha näe näckar gör jag absolut inte

Men en näckros skulle väl passa i en trädgårdskalender? smile.gif

japp laugh.gif laugh.gif
farbror b med en ros på lämpligt ställe = näckros biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

näemen då blir kameran blöt ju hehe

Vet inte om jag hänger med....menar du att du skulle sitta på ett näckrosblad också eller att fotografen skulle dregla ner kameran?
Reserv
laugh.gif laugh.gif laugh.gif Vilken syn!! tongue.gif
Magdis
CITAT (Reserv @ 01-08-2005, 22:57)
laugh.gif laugh.gif laugh.gif Vilken syn!! tongue.gif

Ja oj oj oj! Det skulle jag ge vad som helst för att få se! Men vad synd att du inte har nån kamera! Jag blir ju verkligen nyfiken på de där snabelkalsongerna.
farbror B
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 01-08-2005, 22:56)

japp laugh.gif laugh.gif
farbror b med en ros på lämpligt ställe = näckros biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

Vet inte om jag hänger med....menar du att du skulle sitta på ett näckrosblad också eller att fotografen skulle dregla ner kameran?

tänkte bara att om jag skulle skyla mej med ett näckrosblad så fick ja väl va i vattnet?
pejori
vill också se snabeln laugh.gif laugh.gif laugh.gif
på kallingarna alltså biggrin.gif
Magdis
CITAT (pejori @ 01-08-2005, 23:01)
vill också se snabeln laugh.gif laugh.gif laugh.gif
på kallingarna alltså biggrin.gif

laugh.gif laugh.gif laugh.gif
pejori
CITAT (farbror B @ 01-08-2005, 23:01)
tänkte bara att om jag skulle skyla mej med ett näckrosblad så fick ja väl va i vattnet?

nä...inte näckrosblad biggrin.gif biggrin.gif
om du är näck...och håller en ros framför...du vet. så blir det en näck-ros laugh.gif laugh.gif
Reserv
Nu var det väl ingen som sa att du skulle skyla dig med ett näckrosblad wink.gif ros var det, och kan du skyla dig med en sån så får vi väl hoppas att rosen är stor, eller att "paketet" är litet tongue.gif
Magdis
CITAT (farbror B @ 01-08-2005, 23:01)
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 01-08-2005, 22:56)

japp laugh.gif laugh.gif

Du kunde ju plocka upp en näckros ur vattnet och skyla dig med...det skulle bli fint. Så kunde du få en ros från min trädgård att ha i munnen också.
pejori
HM...näckrosblad.....skryt lagom du laugh.gif laugh.gif laugh.gif rolleyes.gif
Reserv
Fast damerna kanske hoppas på att det är en pinoccioros laugh.gif laugh.gif laugh.gif
pejori
laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif rolleyes.gif
Magdis
CITAT (Reserv @ 01-08-2005, 23:04)
Fast damerna kanske hoppas på att det är en pinoccioros laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Jag tror nog att det behövs en näckros iallafall. Jag funderar fortfarande på dina snabelkallingar jag. wink.gif Varför i hela friden har du ett par såna och när använder du dem? *grubblar*
Reserv
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 01-08-2005, 23:09)
CITAT (Reserv @ 01-08-2005, 23:04)
Fast damerna kanske hoppas på att det är en pinoccioros laugh.gif  :lol:  :lol:

Jag tror nog att det behövs en näckros iallafall. Jag funderar fortfarande på dina snabelkallingar jag. wink.gif Varför i hela friden har du ett par såna och när använder du dem? *grubblar*

Vem har sagt att jag använder dom??? blink.gif wacko.gif Det var grabbarna som gillar att spexa som gav mig dom tongue.gif
Magdis
CITAT (Reserv @ 01-08-2005, 23:10)
Vem har sagt att jag använder dom??? blink.gif wacko.gif Det var grabbarna som gillar att spexa som gav mig dom tongue.gif

Okej. Så du har inte provat dem då? Måste vara en syn för gudarna!
Reserv
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 01-08-2005, 23:12)
Vem har sagt att jag använder dom??? blink.gif  :wacko:  Det var grabbarna som gillar att spexa som gav mig dom tongue.gif

Joo, jag testade dom när jag fick dom, och jag håller med fullständigt, det måtte va´en syn för gudarna tongue.gif Men inte va´dom bekväm inte, jag tror snabeln va´lite liten också (yttersnabeln alltså, snabelskinnet ) rolleyes.gif
Reserv
Nu tycker jag att tråden börjar bli lite väl mindre lämpad på ett trädgårdsforum va´? wink.gif tongue.gif Vi riskerar en låsning av tråden om vi inte skärper till oss nu tongue.gif tongue.gif
Magdis
CITAT (Reserv @ 01-08-2005, 23:14)
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 01-08-2005, 23:12)
Vem har sagt att jag använder dom??? blink.gif  wacko.gif  Det var grabbarna som gillar att spexa som gav mig dom tongue.gif

Joo, jag testade dom när jag fick dom, och jag håller med fullständigt, det måtte va´en syn för gudarna tongue.gif Men inte va´dom bekväm inte, jag tror snabeln va´lite liten också (yttersnabeln alltså, snabelskinnet ) rolleyes.gif

Hmmm...nu fick jag ännu mer att fundera på! Menar du att man skulle stoppa in den riktiga "snabeln" i kalsongsnabeln? Och den yttre snabeln var för liten? rolleyes.gif
Reserv
Jomenvisst rolleyes.gif
Fialotta
laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Magdis
Oh herregud! Vilka helgalna kalsonger!! laugh.gif laugh.gif
yenny
hi hi tongue.gif ja det börjar spåra ur liite kanske... men kul är det att läsa i alla fall laugh.gif
Magdis
CITAT (yenny @ 01-08-2005, 23:23)
hi hi tongue.gif ja det börjar spåra ur liite kanske... men kul är det att läsa i alla fall laugh.gif

Tycker egentligen inte det gör så mycket om det spårar ur...så brukar det ju vara i verkligheten också när man sitter och småpratar med någon. Man går från det ena till det andra.
Reserv
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 01-08-2005, 23:33)
hi hi  :P  ja det börjar spåra ur liite kanske...  men kul är det att läsa i alla fall  :lol:

Tycker egentligen inte det gör så mycket om det spårar ur...så brukar det ju vara i verkligheten också när man sitter och småpratar med någon. Man går från det ena till det andra.

Men en chat till forumet skulle faktiskt inte sitta helt fel såna här gånger rolleyes.gif
Magdis
CITAT (Reserv @ 01-08-2005, 23:34)
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 01-08-2005, 23:33)
hi hi  tongue.gif  ja det börjar spåra ur liite kanske...  men kul är det att läsa i alla fall  laugh.gif

Men en chat till forumet skulle faktiskt inte sitta helt fel såna här gånger rolleyes.gif

Ja det har du ju rätt i. Fast då skulle vi ju inte kunna ladda upp våra fantastiska bilder!
Reserv
Joo, länkade kan man skicka bilder
unsure.gif
Magdis
CITAT (Reserv @ 01-08-2005, 23:44)
unsure.gif

Jaha. Ja jag är inte så hemma på hur det funkar med chatter. Men ändå....ett forum för småprat borde ju kunna tillåta att man just småpratar. Den här tråden var ju inte gravallvarlig från början heller direkt...det var ju farbror b som startade den, hehe.
Reserv
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 01-08-2005, 23:57)
CITAT (Reserv @ 01-08-2005, 23:44)
unsure.gif

Jaha. Ja jag är inte så hemma på hur det funkar med chatter. Men ändå....ett forum för småprat borde ju kunna tillåta att man just småpratar. Den här tråden var ju inte gravallvarlig från början heller direkt...det var ju farbror b som startade den, hehe.

Jaa, det säger juh allt tongue.gif
farbror B
helgalen tråd detta!

Men det är sant, vi kan göra en Odla-kalender till nästa år.
Farbror B, Yenny, Norrbottensmagdis,Hannele, Pejori har redan bidragit.
Sen kan reserv bidra med snabelkallingarna.. då har vi halva året klrt redan hehe
Rossi
CITAT (farbror B @ 02-08-2005, 11:12)
helgalen tråd detta!

Sen kan reserv bidra med snabelkallingarna.. då har vi halva året klrt redan hehe

Jaha, så nu är det dags att ignorera mig igen? mad.gif
krellus
Jorå, lite färg har man väl fått.
Hoppas dock på lite mera sol innan sommaren är över...
Reserv
CITAT (Rossi @ 02-08-2005, 11:13)
helgalen tråd detta!  

blink.gif Näe då, lilla gumman, du kan få hela kalendern för dig själv om du vill tongue.gif Alla bilderna blir på din lilla platta mage, nöjd då? rolleyes.gif
Rossi
CITAT (Reserv @ 02-08-2005, 11:15)
blink.gif Näe då, lilla gumman, du kan få hela kalendern för dig själv om du vill tongue.gif Alla bilderna blir på din lilla platta mage, nöjd då? rolleyes.gif

Om jag inte får vara med i farbror B:s kalender så får jag väl ha en alldeles egen kalender som jag döper till Blommor, bin och bara magar. smile.gif
farbror B
CITAT (Rossi @ 02-08-2005, 11:13)
helgalen tråd detta!  

OJOJOJ

ber om ursäkt unsure.gif
Rossi
CITAT (farbror B @ 02-08-2005, 11:26)
OJOJOJ

ber om ursäkt unsure.gif

smile.gif
farbror B
Men då har vi redan sex månader hehe laugh.gif
yenny
Eller 7 kanske.... om det är någn som har bruna ben också... inte jag i alla fall wink.gif Bevis:
Hannele
Ny ska jag på gym med dottern, har bara två rutor på magen,
än så länge; ska träna mina raka bukmuskler och bränna lite fett. tongue.gif
farbror B
CITAT (yenny @ 02-08-2005, 11:58)
Eller 7 kanske.... om det är någn som har bruna men också... inte jag i alla fall wink.gif Bevis:

undras om mina ben är vitare;)

ojoj krokigare i alla fall unsure.gif
Rossi
Sicka spiror! laugh.gif
farbror B
CITAT (Hannele @ 02-08-2005, 12:06)

jaså här gymmas det?
kanske vi får göra en tråd för muskelbilder sen då?=)
lycka till!
Rossi
CITAT (farbror B @ 02-08-2005, 12:47)

jaså här gymmas det?
lycka till!

Ja!!!!!!!!!! Vi lägger in lite bicepsbilder! Ha, ha! laugh.gif
farbror B
CITAT (Rossi @ 02-08-2005, 12:50)
CITAT (farbror B @ 02-08-2005, 12:47)

jaså här gymmas det?
lycka till!

Ja!!!!!!!!!! Vi lägger in lite bicepsbilder! Ha, ha! laugh.gif

börjar du då Rossi? laugh.gif
Rossi
CITAT (farbror B @ 02-08-2005, 13:02)

Jag sitter på jobbet just nu utan tillgång till kamera. Kanske tar jag ett foto ikväll på min fina högerarm. smile.gif biggrin.gif laugh.gif Du vet, med både bowling och nu golf så får mina muskler arbeta sig smidiga och fiiiiiiina ..... laugh.gif

Men, farbrorn, du kan väl lägga ut en bild. Nu har vi på din nacke, din mage och dina ben. Ta ett på armen också så kan vi snart pussla ihop dig. Kanske tar jag kopior av dina foton och har dig som klippdocka! smile.gif
farbror B
CITAT (Rossi @ 02-08-2005, 13:04)
CITAT (farbror B @ 02-08-2005, 13:02)

Jag sitter på jobbet just nu utan tillgång till kamera. Kanske tar jag ett foto ikväll på min fina högerarm. smile.gif biggrin.gif laugh.gif Du vet, med både bowling och nu golf så får mina muskler arbeta sig smidiga och fiiiiiiina ..... laugh.gif

Men, farbrorn, du kan väl lägga ut en bild. Nu har vi på din nacke, din mage och dina ben. Ta ett på armen också så kan vi snart pussla ihop dig. Kanske tar jag kopior av dina foton och har dig som klippdocka! smile.gif

haha , men jag tycker inte jag har visat så mycket...
Rossi
CITAT (farbror B @ 02-08-2005, 13:15)

Nä, jag får väl skarva där det fattas .... *ler*

smile.gif
Magdis
CITAT (Rossi @ 02-08-2005, 13:16)
CITAT (farbror B @ 02-08-2005, 13:15)

Nä, jag får väl skarva där det fattas .... *ler*

smile.gif

Vilken kul idé! Det ska jag också göra. Vi kan ju skarva med en bild av en ros eller nåt!
farbror B
haha ni är för roliga..
ser fram mot era biceps sen då hehe laugh.gif
Magdis
CITAT (farbror B @ 02-08-2005, 14:10)
haha ni är för roliga..
ser fram mot era biceps sen då hehe laugh.gif

Det här är inte mina biceps men det kanske duger ändå?

Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon