Full version: I slutet av sommaren
Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22
stennie
jättebra gjort tongue.gif tongue.gif tongue.gif
Magdis
Jag har börjat på en bild till eftersom det finns ganska mycket av vissa kroppsdelar, men vissa fattas också. Näsor t.ex...det skulle jag behöva...och öron.
ninnisky
wub.gif wub.gif UNDERBART!

(fast kände inte riktigt igen mig i spegeln)
Fialotta
laugh.gif laugh.gif laugh.gif Vad ni blev fina ihop kan man säga...kul laugh.gif wub.gif
pejori
öron komma pronto biggrin.gif biggrin.gif
Magdis
Tack så mycket! Tjusiga örhängen!! biggrin.gif
yenny
o här kommer en näsa biggrin.gif
pejori
biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif tack biggrin.gif
stennie
CITAT (Reserv @ 10-08-2005, 12:31)
Passar nog bra det, och vänta bara tills kamera framförskaffas. Jag har världens idé på bild. Helt oslagbart laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Hur går det med kameran ???? tongue.gif sleep.gif
Fialotta
CITAT (stennie @ 11-08-2005, 20:12)
Passar nog bra det, och vänta bara tills kamera framförskaffas. Jag har världens idé på bild. Helt oslagbart laugh.gif  :lol:  :lol:

Hur går det med kameran ???? tongue.gif sleep.gif

Är oxå väldigt nyfiken alltså....spänningen är olidlig tongue.gif
fruberglund
Här kommer lite mer handbilder, nygjorda naglar idag smile.gif Den här gången fick även mina ringar vara med (är lycklig de dagar jag får på mig dem, fingrarna vill gärna svälla lite extra nu när det är varmt och magen växer) wub.gif

Även närbild på mina "nagelsmycken", syns det att jag gillar BLÅTT ?

netaave
Snyggt fru Berglund! rolleyes.gif
*Felix matte*
Vågar jag visa ett par gammeldags ringar från 1964 och -65

på sliten hand...
Magdis
Fina naglar och ringar tjejer! Hakar också på med en bild biggrin.gif
Bettson
Hu vad man blir sugen på att komma med!!! tongue.gif

Fast jag har aldrig fastnat på kort. Måste vara nåt tekniskt eller kemiskt.

Sedan så har jag knappt varit ute dagtid i sommar så jag skulle nog blända er ifall jag mot all odds skulle fastna.

laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Biggan_
CITAT (Bettson @ 12-08-2005, 00:15)

Sedan så har jag knappt varit ute dagtid i sommar så jag skulle nog blända er ifall jag mot all odds skulle fastna.

Vi får ha solbrillorna på när vi kollar dej, så det är inga större problem laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Sulawesii
tongue.gif Ni är ju helt knäppa...... och bara för att inte någon ska ta åt sig, så är det skrivet med STORT hjärta!

Nu måste bara jag komma på nåt att fota.... kanske.... tongue.gif
Zarah P
CITAT (Bettson @ 12-08-2005, 00:15)

laugh.gif
Jag har samma känsla! Jag som inte tål solen är alltid en av de där man får sätta en liten skärm framför på sommaren, för att jag är så vit. biggrin.gif
Magdis
Blända oss med er skönhet då!! biggrin.gif biggrin.gif
Zarah P
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 12-08-2005, 10:21)
Blända oss med er skönhet då!! biggrin.gif biggrin.gif

Nänä! Man ska vara snäll mot sina medmänniskor, och chock och förfäran mår ingen bra av! laugh.gif
Sulawesii
Jooråå! Vi är ju härdade här på odla!
Biggan_
Jag har skrattat gott åt resultatet av allas vår Odlait och funderat lite på generna så att säga. Det här är en glad och humoristisk "person" som har förmågan att roa många laugh.gif
Odlaiten är kanske blyg ibland, men väldigt modig också laugh.gif
Men det jag funderar mest över är vilken sexuell läggning "hon-han" har laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Bettson
Var är farbrorn idag?

Är han rädd at vi sett så många delar av honom att vi gör en klippdocka så han blir igenkänd?

Är han rädd för nåt tro? laugh.gif laugh.gif

Eller sjuk?
carol
Han kanske har mycket att göra på jobbet för en gång skull... biggrin.gif tongue.gif
silos
Wow;att ni vågar visa era fingrar ohmy.gif Dessa fingrar berättar en massa om er wub.gif
farbror B
CITAT (carol @ 12-08-2005, 12:36)
Han kanske har mycket att göra på jobbet för en gång skull... biggrin.gif tongue.gif

Jo, ibland arbetar jag också wink.gif
*Felix matte*
CITAT (silos @ 12-08-2005, 13:47)
Wow;att ni vågar visa era fingrar ohmy.gif Dessa fingrar berättar en massa om er wub.gif

låt höra tongue.gif biggrin.gif
AnitaO
Nu är ju inte det här min kroppsdel, och för övrigt ingen jag känner heller.
Men nog skulle den väl "hotta" upp kalendern lite grann? tongue.gif rolleyes.gif

pejori
CITAT (AnitaGg @ 13-08-2005, 12:05)
Men nog skulle den väl "hotta" upp kalendern lite grann? tongue.gif rolleyes.gif

tur att du sa det anita biggrin.gif biggrin.gif
annas kunde man undra viken ny mutation könssjukdomarna hittat. smile.gif smile.gif
en snopp med tänder!! hujeda mej laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Magdis
Vad i hela friden är det där??? huh.gif laugh.gif Ser ganska snuskig ut! laugh.gif laugh.gif
Zarah P
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 13-08-2005, 12:12)
Vad i hela friden är det där??? huh.gif laugh.gif Ser ganska snuskig ut! laugh.gif laugh.gif

en mullvadsbebis? *gissar*
Biggan_
Flickor, flickor er fantasi är det inget fel på laugh.gif
Inte på min heller blink.gif blink.gif laugh.gif
pejori
är rätt söt när man lagt snusket åt sidan och tittat lite biggrin.gif biggrin.gif
ser så mjuk och len ut wub.gif
OOPS nu kom snusket tillbaka wub.gif wub.gif
farbror B

OM man bortser från de senaste tramsiga inslagen, så är detta en mycket seriös och rentav vacker tråd, väl att beakta och att njuta av när höstvindarna blåser in.

rolleyes.gif
yenny
CITAT (farbror B @ 15-08-2005, 11:10)

OM man bortser från de senaste tramsiga inslagen, så är detta en mycket seriös och rentav vacker tråd, väl att beakta och att njuta av när höstvindarna blåser in.

rolleyes.gif

Seriös o seriös... rolleyes.gif fast vacker håller jag med om laugh.gif

Men höst!!!! nej det är sommar!!! jag vägrar gå med på något annat!!
Magdis

rolleyes.gif

Räknar du in min klippdocka bland de tramsiga inslagen också? sad.gif
Reserv
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 15-08-2005, 11:28)

rolleyes.gif

Näe, kan han väl inte, den va´juh seriös och vacker. rolleyes.gif
evelina
Kul tråd!! laugh.gif

Jag blir imponerad av era händer och naglar!! sådana har jag bara på vintern, nu är dem alltid skitiga och har jord under naglarna. laugh.gif laugh.gif

En undran använder ni handskar när ni är i era trädgårdar?? blink.gif

Själv älskar jag att känna jorden i händerna wub.gif wub.gif
Reserv
laugh.gif laugh.gif Aldrig handskar, det finns nagelborste och galltvål. rolleyes.gif
Magdis
Nej jag använder inte handskar, det blir för klumpigt. Bara när jag ska slita upp brännässlor...fast sist jag gjorde det så gick det igenom handskarna iallafall sad.gif
pejori
inga handskar här heller smile.gif smile.gif
får inget grepp om ogräset med dom smile.gif smile.gif
Magdis
CITAT (Reserv @ 15-08-2005, 11:33)
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 15-08-2005, 11:28)

rolleyes.gif

Näe, kan han väl inte, den va´juh seriös och vacker. rolleyes.gif

Jaaaa absolut....både seriös och vacker är den. Den består ju av oss alla så hur skulle den kunna vara annat än vacker? biggrin.gif
yenny
Jag använder nog handskar för det mesta... men det slutar alltid med att man är jordig och blöt i alla fall..
Zazu
man får väl bidra med ett par ögon laugh.gif
den här tråden är ju helkonstig laugh.gif wub.gif
pejori
ojdå ett par vackra ögon till biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
vilken härlig blå färg det var på dom laugh.gif laugh.gif
Biggan_
Passar nog bra det, och vänta bara tills kamera framförskaffas. Jag har världens idé på bild. Helt oslagbart laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Vi väntar fortfarande med spänning på detta! unsure.gif unsure.gif smile.gif smile.gif
Yin o Yang
CITAT (yenny @ 15-08-2005, 11:50)
Jag använder nog handskar för det mesta... men det slutar alltid med att man är jordig och blöt i alla fall..

I min lilla järnhandel hittade jag förra veckan fullständigt suveräna trädgårdshandskar att ha just när det är väldigt blött eller nässlor ska hanteras biggrin.gif . De sitter dessutom som ett par ordentliga fingervantar och man får bra grepp sleep.gif . Både in- och ovansida är i knallblått, gummiaktigt material och resten silverfärgat elastiskt. Man får jättebra grepp om såväl nässlor som ogräs. Kostade 40;- och jag köpte 2 par direkt.
Berith
CITAT (AnitaGg @ 13-08-2005, 12:05)
Men nog skulle den väl "hotta" upp kalendern lite grann?  :P  :rolleyes:

Kroppsdel?! blink.gif Det är ju en nakenråtta... Vad trodde du att det var?
Reserv
Hur som haver så ser det ialla fall ut som en folkilsken "snorre" sleep.gif
pejori
HM::: jag som trodde "mannens bästa vän" hade skaffat sig försvar mot klåfingriga damer ohmy.gif ohmy.gif wink.gif biggrin.gif laugh.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon