Full version: I slutet av sommaren
Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22
Reserv
CITAT (pejori @ 15-08-2005, 20:21)
HM::: jag som trodde "mannens bästa vän" hade skaffat sig försvar mot klåfingriga damer ohmy.gif ohmy.gif wink.gif biggrin.gif laugh.gif

Okay då, den kanske är på hugget tongue.gif
pejori
japp det är den biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif den har vilat för länge tror jag biggrin.gif biggrin.gif laugh.gif rolleyes.gif
Reserv
CITAT (pejori @ 15-08-2005, 20:27)
japp det är den biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif den har vilat för länge tror jag biggrin.gif biggrin.gif laugh.gif rolleyes.gif

Tror jag med, den ser juh inte riktigt vaken ut ännu på bilden den ser lite slak ut tongue.gif
*Felix matte*
Och hur i jesse namn kan ni associera det äckliga exemplaret till den manliga... Nääää Bevare mig väl!!! ohmy.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Reserv
CITAT (Felix matte @ 15-08-2005, 22:53)
Och hur i jesse namn kan ni associera det äckliga exemplaret till den manliga... Nääää Bevare mig väl!!! ohmy.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Hur ? unsure.gif Tja, lite yrvaken i både kroppen och snoppen två små prickar till ögonen och två risgryn som tänder. Så vart det inte alls så konstigt, konstigare är väl att nån inte alls accocierar till ädlare vara? huh.gif Men att kalla det lilla livet för äckligt blink.gif Ingen har väl sagt att den "lille" är vacker, men äcklig??!! wacko.gif wink.gif
pejori

det vet du väl smile.gif får "lilleman" vänta för länge, så bits han rolleyes.gif rolleyes.gif
denne "man" har huggtänder, han har väntat lääääänge biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif rolleyes.gif
*Felix matte*
CITAT (pejori @ 15-08-2005, 23:22)
Och hur i jesse namn kan ni associera det äckliga exemplaret till den manliga... Nääää Bevare mig väl!!! ohmy.gif  :lol:  :lol:  :lol:

det vet du väl smile.gif får "lilleman" vänta för länge, så bits han rolleyes.gif rolleyes.gif
denne "man" har huggtänder, han har väntat lääääänge biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif rolleyes.gif

Säger fortfarande... Jesses... hur kan man associera en sån till mannens ohmy.gif ohmy.gif ohmy.gif.... laugh.gif
pejori
biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif allt går om man bara vill laugh.gif biggrin.gif laugh.gif wub.gif
*Felix matte*
CITAT (pejori @ 15-08-2005, 23:26)
biggrin.gif  biggrin.gif  biggrin.gif allt går om man bara vill laugh.gif  biggrin.gif  laugh.gif  wub.gif

stennie
Tänkte jag skulle ta en titt..............

Men, nej, ingen bild från reserv ännu tongue.gif wink.gif
yenny
Kolla...jag har fått färg biggrin.gif ... eller i alla fall en massa fräknar de 2 sista dagarna...
farbror B
CITAT (yenny @ 18-08-2005, 20:08)
Kolla...jag har fått färg biggrin.gif ... eller i alla fall en massa fräknar de 2 sista dagarna...

Solat? biggrin.gif
yenny
CITAT (farbror B @ 18-08-2005, 23:04)
CITAT (yenny @ 18-08-2005, 20:08)

Solat? biggrin.gif

ja som bara den.... och det enda resultatet är fräknarna... rolleyes.gif
Reserv
Nähä, lite rödrosig om kinderna också rolleyes.gif
yenny
CITAT (Reserv @ 19-08-2005, 14:56)

Ja kanske lite biggrin.gif
farbror B
CITAT (yenny @ 19-08-2005, 15:05)

Solade bara ansiktet med andra ord?
biggrin.gif
yenny
CITAT (farbror B @ 19-08-2005, 15:55)
CITAT (yenny @ 19-08-2005, 15:05)

Solade bara ansiktet med andra ord?
biggrin.gif

Nejdå... hela kroppen.... men det är bara i ansiktet det syns.. blink.gif
farbror B

Konstaterar att jag börjar tappa den lilla färg jag fått... sad.gif
Reserv
CITAT (farbror B @ 27-08-2005, 12:26)

Solarie grabben, solarie rolleyes.gif
Magdis

Idag är det ju sommar här igen så nu börjar jag om med solbrännan igen!
yenny
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 27-08-2005, 13:08)

Idag är det ju sommar här igen så nu börjar jag om med solbrännan igen!

här var det sommar förra veckan (lite i alla fall)
Men nu käns det som riktig höst i luften... de få fräknarna jag han få försvinner sakta igen...
Sulawesii

Jag börjar bli gul, tycker jag..... usch och fy......
Magdis
Ja nu är det verkligen i slutet av sommaren men vi fick ju tillbaka lite sommarvärme helt plötsligt! Tänk att man kan bada i slutet av september! Inte heller har färgen trillat av än iallafall! smile.gif

Reserv
Och årets badflicka är.....magdis! wub.gif Inte kan du väl bada nu heller? det är juh svinaktigt kallt, bara 11 grader här
Magdis
CITAT (Reserv @ 25-09-2005, 15:38)
Och årets badflicka är.....magdis! wub.gif Inte kan du väl bada nu heller? det är juh svinaktigt kallt, bara 11 grader här

Jodå det går utmärkt...hehe!
Farbror Blå
bada nu? värre än jag ju! har inte badat sen i mitten på juli faktiskt
blink.gif

*impad av Stålmagdis*
Magdis
CITAT (Farbror Blå @ 25-09-2005, 15:46)
blink.gif

O hu då...du måste vara ganska smutsig nu då? laugh.gif
Reserv
blink.gif

*impad av Stålmagdis*

Hon slår säkert hål i isen till vintern också och badar i vakar och bastar blink.gif
Farbror Blå
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 25-09-2005, 15:49)
blink.gif

O hu då...du måste vara ganska smutsig nu då? laugh.gif

Jääättekul* wacko.gif
Magdis
CITAT (Reserv @ 25-09-2005, 15:50)
Hon slår säkert hål i isen till vintern också och badar i vakar och bastar blink.gif

Nej där går gränsen! Då blir jag ju förvandlad till en gigantisk isglasspinne! tongue.gif
Farbror Blå
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 25-09-2005, 15:32)
Ja nu är det verkligen i slutet av sommaren men vi fick ju tillbaka lite sommarvärme helt plötsligt! Tänk att man kan bada i slutet av september! Inte heller har färgen trillat av än iallafall! smile.gif

Fin färg!
sad.gif *avis*
Magdis
CITAT (Farbror Blå @ 25-09-2005, 15:58)
Fin färg!
sad.gif *avis*

Jamen du har väl fin färg du också? Blå är min favoritfärg faktiskt! rolleyes.gif
Farbror Blå
Jag slår ju din mage lätt förstås;)

kolla min färg då

*vill inte erkänna att bilden är negativ..* unsure.gif
Magdis
CITAT (Farbror Blå @ 25-09-2005, 16:07)
Jag slår ju din mage lätt förstås;)

kolla min färg då

*vill inte erkänna att bilden är negativ..* unsure.gif

hmmm...nu tror jag att du antingen har solat liiiite väl länge och blivit alldeles svartbränd eller så har det fuskats en aning med bilden! blink.gif
Biggan_
Farbror Blå har ju en jättefin mage på sin nya signaturbild, den tycker jag absolut platsar i vår kalender biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Magdis
CITAT (Birgitta P @ 03-11-2005, 13:36)
Farbror Blå har ju en jättefin mage på sin nya signaturbild, den tycker jag absolut platsar i vår kalender  :D  :D  :D

Vi kunde väl göra en adventskalender, det skulle väl passa fint nu?! Du Biggan var ju så generös och bjussade på dig förut i slutet av sommaren! smile.gif Nu bidrar jag också med mitt arsle! biggrin.gif wub.gif
Farbror Blå
Men f-n!!

Vart man går ska det va nåt arsle som ska lägga sej i
*fniss*
Magdis
CITAT (Farbror Blå @ 03-11-2005, 23:55)
Men f-n!!

Vart man går ska det va nåt arsle som ska lägga sej i
*fniss*

Jag har inte stått i vägen för dig med mitt arsle såvitt jag vet! tongue.gif
Farbror Blå
[B]Du ser la inte bredare ut än att du går fort att springa runt? sleep.gif
Magdis
CITAT (Farbror Blå @ 04-11-2005, 00:19)
[B]Du ser la inte bredare ut än att du går fort att springa runt? sleep.gif

Nä du behöver nog bara vicka till lite med höften så kommer du runt mig! Smal som du är själv också, ska väl tilläggas! tongue.gif tongue.gif
Biggan_
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 03-11-2005, 22:42)
CITAT (Birgitta P @ 03-11-2005, 13:36)
Farbror Blå har ju en jättefin mage på sin nya signaturbild, den tycker jag absolut platsar i vår kalender  biggrin.gif  biggrin.gif  biggrin.gif

Vi kunde väl göra en adventskalender, det skulle väl passa fint nu?! Du Biggan var ju så generös och bjussade på dig förut i slutet av sommaren! smile.gif Nu bidrar jag också med mitt arsle! biggrin.gif wub.gif

Adventskalender, ja varför inte smile.gif
Då får vi ha stjärngossar och tomte med i den och så Lucia förstås med massa tärnor biggrin.gif
Farbror Blå, vart tog din fina signaturbild vägen, den på magen? sad.gif
Hade tänkt föreslå Magdis till Lucia, Farbror Blå till stjärngosse och Reserv till tomte biggrin.gif
Vi får kanske kanske rösta om detta i demokratisk ordning?
Har Odla haft en egen Lucia någongång innan? unsure.gif
Farbror Blå

När du säjer luciatåg oi denna tråden, blir man ju fundersam på hur du vill att vi ska vara klädda.. eller om vi ska vara klädda alls.... unsure.gif
Magdis
CITAT (Birgitta P @ 04-11-2005, 12:49)
Adventskalender, ja varför inte smile.gif
Då får vi ha stjärngossar och tomte med i den och så Lucia förstås med massa tärnor biggrin.gif
Farbror Blå, vart tog din fina signaturbild vägen, den på magen? sad.gif
Hade tänkt föreslå Magdis till Lucia, Farbror Blå till stjärngosse och Reserv till tomte biggrin.gif
Har Odla haft en egen Lucia någongång innan? unsure.gif

Hmm...jag är ju ingen Luciatyp direkt! Här i Sverige ska ju Lucia vara lång och blond, även om det antagligen är motsatsen till hur den ursprungliga Lucia såg ut! En röstning kanske inte vore så dumt! Själv skulle jag föreslå Reserv som Lucia, Farbror Blå som stjärngosse (iförd enbart stringkallingar), Biggan som tärna kanske?, mig själv som pepparkaksgubbe och så någon annan som tomte. Nå? biggrin.gif
Farbror Blå
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 04-11-2005, 13:05)
CITAT (Birgitta P @ 04-11-2005, 12:49)
Adventskalender, ja varför inte  :)
Då får vi ha stjärngossar och tomte med i den och så Lucia förstås med massa tärnor  :D  
Farbror Blå, vart tog din fina signaturbild vägen, den på magen?  :(  
Hade tänkt föreslå Magdis till Lucia, Farbror Blå till stjärngosse och Reserv till tomte  :D  
Har Odla haft en egen Lucia någongång innan?  :unsure:

Hmm...jag är ju ingen Luciatyp direkt! Här i Sverige ska ju Lucia vara lång och blond, även om det antagligen är motsatsen till hur den ursprungliga Lucia såg ut! En röstning kanske inte vore så dumt! Själv skulle jag föreslå Reserv som Lucia, Farbror Blå som stjärngosse (iförd enbart stringkallingar), Biggan som tärna kanske?, mig själv som pepparkaksgubbe och så någon annan som tomte. Nå? biggrin.gif

HALLÅ!!!

VArför ska jag ha stringkallingar??? vill jag inte!!
Och varför skulle jag i såna fall vara den enda med sån klädsel??
snacka om diskriminerande
Magdis
CITAT (Farbror Blå @ 04-11-2005, 13:07)

HALLÅ!!!

VArför ska jag ha stringkallingar??? vill jag inte!!
Och varför skulle jag i såna fall vara den enda med sån klädsel??
snacka om diskriminerande[/b]

DÄRFÖR!! att jag har inga stringkallingar! Men jag har ju inte sagt hur vi andra ska vara klädda än, har du några synpunkter på det så varsågod! rolleyes.gif
Farbror Blå

Njae, bara det att OM, jag säjer OM, jag överhuvudtaget skulle sätta på mej string.. så verkar det orättvist om alla andra ska va klädda som vanligt..
mad.gif
Rossi
CITAT (Farbror Blå @ 04-11-2005, 13:20)

Njae, bara det att OM, jag säjer OM, jag överhuvudtaget skulle sätta på mej string.. så verkar det orättvist om alla andra ska va klädda som vanligt..
mad.gif

String på karlar är patetiskt tycker jag .... smile.gif Mycket snyggare med ett par boxerkalsonger - helst med knappar fram! De får gärna vara lite tajta i låren. smile.gif
Magdis

mad.gif

Livet ÄR inte rättvist! *fniss* Men om det får dig att må bättre så kan jag ju bestämma att Reserv ska ha snabelkallingar, Biggan spetsteddy och jag själv enbart iklädd en kroppsmålning? Gladare? rolleyes.gif
Farbror Blå
CITAT (Rossi @ 04-11-2005, 13:22)

mad.gif

String på karlar är patetiskt tycker jag .... smile.gif Mycket snyggare med ett par boxerkalsonger - helst med knappar fram! De får gärna vara lite tajta i låren. smile.gif

Tack rosi!
Vill heller inte ha några string, låter obekvämt...
har hellre knappboxers..
Farbror Blå
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 04-11-2005, 13:23)

mad.gif

Livet ÄR inte rättvist! *fniss* Men om det får dig att må bättre så kan jag ju bestämma att Reserv ska ha snabelkallingar, Biggan spetsteddy och jag själv enbart iklädd en kroppsmålning? Gladare? rolleyes.gif

Ja, tar RESERV SNABELKALLINGARNA PÅ SEJ, SÅ STÄLLER JAG KANSKE UPP laugh.gif laugh.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon