Full version: I slutet av sommaren
Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22
Anma
Hur går det med kalendern? Väntar tålmodigt på det färdiga resultatet. tongue.gif
cic
Hmmm.. Tråden är fortfarande aktiv.. Ser att folk visar sina gaddningar (tatueringar), jag får nog fota lite idag. rolleyes.gif sleep.gif
Yin o Yang
Dagen är räddad biggrin.gif laugh.gif laugh.gif . Det var den roligaste tråden på länge tongue.gif . Får se om jag vågar vissa upp lite gumfläsk wink.gif så småningom. Läste någonstans att det värsta med att bli gammal är inte rynkorna utan vecken rolleyes.gif . Ligger en del i det ...
farbror B
Oldwolfie är med i klubben nu också ! biggrin.gif
pejori
CITAT (Yin o Yang @ 05-08-2005, 10:29)
Dagen är räddad biggrin.gif laugh.gif laugh.gif . Det var den roligaste tråden på länge tongue.gif . Får se om jag vågar vissa upp lite gumfläsk wink.gif så småningom. Läste någonstans att det värsta med att bli gammal är inte rynkorna utan vecken rolleyes.gif . Ligger en del i det ...

visst är den trevlig? rolleyes.gif rolleyes.gif
även om det just nu käns som luften har gått ur den tillfälligt smile.gif smile.gif
men den vaknar snart igen wub.gif wub.gif
pejori
det värsta med att bli gammal är inte rynkorna utan vecken

det är dom som gör att en liten tatuerad ödla på kropen när man är ung, blir till en aligator när man blir gammal rolleyes.gif
yla
CITAT (pejori @ 05-08-2005, 10:40)
det värsta med att bli gammal är inte rynkorna utan vecken

det är dom som gör att en liten tatuerad ödla på kropen när man är ung, blir till en aligator när man blir gammal rolleyes.gif

Magdis
CITAT (farbror B @ 04-08-2005, 23:50)
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 04-08-2005, 20:06)
Okej, håll i er nu....här slår jag två flugor i en smäll som jag lovade...min hand på farbrorns rumpa!

hur i hela friden gick det där till? blink.gif wacko.gif

Jadu...där var jag så snabb att du bara hann känna att det var nåt som fladdrade förbi! Ska jag göra det en gång till? biggrin.gif
Magdis
CITAT (oldwolfie @ 05-08-2005, 00:47)
o vad har oldwolfie på sin högra axel då
lika gammal nästan som gammelvargen själv
e tatueringen börjar blekan dessvärre men ska väl precis som matte försvinna helt en dag

så får jag va me i kalendern nu då

blygt

hm

oki

här då

nu

wub.gif laugh.gif tongue.gif

Superläckert Oldwolfie!
cic
Japp, då var det dags! biggrin.gif

Min vänsterhand med kattassavtryck som ett evigt armband.

Vänster axel pryds av en västafrikansk beskyddarsymbol.

På höger axel finns min första tatuering. Den blev lite suddig (bilden alltså..). Det är en naken kvinna, halvt i skugga, med långt hår som stäcker upp näven. Omringad av en kvinnosymbol.

Som ni ser finns det inte mycket solbränna att skryta med.. sad.gif
yenny
Snygga dom var cic smile.gif
farbror B
fina tatueringar Cic!
Vi kan tävla om minst solbränna kanske laugh.gif
cic
CITAT (farbror B @ 05-08-2005, 16:14)
fina tatueringar Cic!

Tack!

Den tävlingen vinner jag..
Magdis
CITAT (farbror B @ 05-08-2005, 16:14)
fina tatueringar Cic!

Men då måste jag nog visa upp kroppsdelar som inte lämpar sig på detta forum. tongue.gif
Hannele
Snygga axlar, cic.
Rossi
Jag blev helt knäckt häromdagen när jag la ut min spända biceps på den här sidan. Jag vill gärna tro att jag är ganska vältränad. Visserligen kämpar jag för att få långa smidiga muskler och inga bullar men när jag såg resultatet på fotot här svart på vitt så gick det upp för mig att jag såg så himla klen ut. Trots all träning. Så jag tänkte: Vad ska jag göra? Jag har tränat och tränat och tränat och det blir bara klent resultat. sad.gif

Men då tänkte jag att då får jag väl lägga mig i HÅRDträning så jag började med att käka lite färgglada piller till frukost och ända sedan jag la ut min biceps här på sidan så har legat och stönat under skivstången på gymet. Och tro det eller ej men det har gett jättebra resultat på så kort tid. Men så har jag ju också bara tränat och tränat. Titta här ska ni se så fina muskler jag har fått på mindre än en vecka! (Som ni ser har jag varit så flitig med träningen så jag har inte ens hunnit raka armhålorna. Ber om ursäkt för det!)

pejori
Jättefina biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
för det kan ju inte vara makens? laugh.gif rolleyes.gif rolleyes.gif
Rossi
CITAT (pejori @ 05-08-2005, 18:40)
Jättefina biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
för det kan ju inte vara makens? laugh.gif rolleyes.gif rolleyes.gif

Ett tag var jag banne mig rädd för att någon skulle tro att det var min! Ha, ha, ha! laugh.gif biggrin.gif

Och jag har INTE börjat att tulla på vinet än! smile.gif
Magdis
Du är rolig du Rossi! Jag hade nog trott på att det var du om det inte varit för den håriga armhålan. Men allvarligt...det är inte så lätt för oss kvinnor att få så stora armmuskler. På mig syns de nästan inte alls men jag är ganska segstark ändå....chockade maken häromdagen genom att lyfta upp torktumlaren ovanpå tvättmaskinen, han hade trott vi måste vänta tills det kom nån och hjälpte oss.
biggrin.gif
Rossi
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 05-08-2005, 18:47)
chockade maken häromdagen genom att lyfta upp torktumlaren ovanpå tvättmaskinen, han hade trott vi måste vänta tills det kom nån och hjälpte oss.
biggrin.gif

Jisses kors! Där visade du verkligen var skåpet ska stå!

Nog är det så ibland att vi kvinnor kan mer än männen tror. Eller mer än vad vi låter de veta. laugh.gif

Det här är en mycket dålig jämförelse men jag kom i alla fall att tänka på den, nämligen om jag ligger i sängen på morgonen och inte har glasögonen på mig och mannen kommer upp med tidningen och så ska han visa mig en artikel eller bild och då trycker han tidningen en centimeter ifrån mina ögon som om jag vore i princip blind. laugh.gif Ja, jag är alltså närsynt så jag ser bra på nära håll men desto sämre på långt håll.
Rossi
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 05-08-2005, 18:47)
Jag hade nog trott på att det var du om det inte varit för den håriga armhålan.

Tack Magdis för att du i alla fall har fått intrycket av att jag är fräsch!

Fit och fräsch är det! laugh.gif
Reserv
Jag har funderat på en sak, eftersom jag saknar kamera så kan jag kanske få va´redaktör för kalendern istället. rolleyes.gif
Rossi
CITAT (Reserv @ 05-08-2005, 20:06)
Jag har funderat på en sak, eftersom jag saknar kamera så kan jag kanske få va´redaktör för kalendern istället. rolleyes.gif

Så många som vi är i kalendern nu så kan vi ju alltid skramla ihop till en kamera till dig gossen. smile.gif
Ophelia
CITAT (Reserv @ 05-08-2005, 20:06)

Hmmmmm....ska inte du modella? biggrin.gif
yenny
Nä.... du måste ju skaffa kamera och vara med.... fast du kan ju vara redaktör också biggrin.gif
Rossi
Ja, är det inte så att den som inte har någon kamera får ställa sig FRAMFÖR kameran?! tongue.gif
Reserv
Ibland är jag glad att jag bor där jag bor unsure.gif jag har nog inte nära till nån av er.....tror jag unsure.gif eller? sad.gif
Rossi
CITAT (Reserv @ 05-08-2005, 20:12)
Ibland är jag glad att jag bor där jag bor unsure.gif jag har nog inte nära till nån av er.....tror jag unsure.gif eller? sad.gif

Jag bor i Skåne men man är väl mobil. rolleyes.gif
Magdis

Jamen som jag skrivit förr så har jag ju nästan hela släkten där och nästa gång jag hälsar på dem kan jag med nöje komma och plåta dig och dina snabelkallingar! laugh.gif Visst kan du få vara redaktör för kalendern men då måste det finnas med en bild på redaktörn! tongue.gif
Ophelia

laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif

När jag var i Ungern och höll på att missa min buss hem så tröstade jag mig med att "jaja jag befinner mig i Europa, det är inte så långt hem". Tror inte du bor i Ungern biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Reserv
Hrmm, är jag ensam herre i kväll eller? sad.gif Börjar juh kännas liiiite kymigt det här blink.gif Nu ska damerna ta det lite lugnt och tänka på att gubben är gammal rolleyes.gif
Ophelia
Ärligt talat tror jag inte du är en man. Du är nog ett fruntimmer på 37 år med skostorlek 40 biggrin.gif
Rossi
CITAT (Reserv @ 05-08-2005, 20:18)
Hrmm, är jag ensam herre i kväll eller? sad.gif Börjar juh kännas liiiite kymigt det här blink.gif Nu ska damerna ta det lite lugnt och tänka på att gubben är gammal rolleyes.gif

Gammal man gör så gott han kan .....

laugh.gif
Reserv
CITAT (Ophelia @ 05-08-2005, 20:20)
Ärligt talat tror jag inte du är en man. Du är nog ett fruntimmer på 37 år med skostorlek 40 biggrin.gif

Nähä, fruntimmer heter det väl inte, kvinna....ehhhh..öhh 167 cm lång, ehh65 kilo..........skonummer, faen, va´passar till den längden??? 37? Det skulle va´attans mycket lättare att hitta pumpsen i storlek 37 istälet för 46 tongue.gif
Ophelia
CITAT (Reserv @ 05-08-2005, 20:26)
Ärligt talat tror jag inte du är en man. Du är nog ett fruntimmer på 37 år med skostorlek 40  :D

Nähä, fruntimmer heter det väl inte, kvinna....ehhhh..öhh 167 cm lång, ehh65 kilo..........skonummer, faen, va´passar till den längden??? 37? Det skulle va´attans mycket lättare att hitta pumpsen i storlek 37 istälet för 46 tongue.gif

Det var väl det jag förstod!!!! laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Rossi
CITAT (Reserv @ 05-08-2005, 20:26)
Ärligt talat tror jag inte du är en man. Du är nog ett fruntimmer på 37 år med skostorlek 40  :D

Jag är lite längre, väger lite mindre och har 40 i skor ... smile.gif
Ophelia
Jag är längre, väger mer och har större fötter smile.gif smile.gif
Rossi
CITAT (Ophelia @ 05-08-2005, 20:29)
Jag är längre, väger mer och har större fötter smile.gif smile.gif

Hur lång är du, vad väger du och vad har du för skostorlek?

Jag är 1,68, väger 61 och har 40 i skor.
yenny
Öron.... var det nån som gav förslag i en annan tråd rolleyes.gif laugh.gif

Här kommer ett :
Ophelia
Jag är stor fet och ganska osnygg smile.gif

Jag lever på att jag har ett stort hjärta smile.gif
Rossi
CITAT (Ophelia @ 05-08-2005, 20:31)
Jag är stor fet och ganska osnygg smile.gif

Jag lever på att jag har ett stort hjärta smile.gif

Glöm inte att skönheten ligger i betraktarens ögon. smile.gif
yenny
Jag är längre, väger mer och har större fötter  :)  :)

o jag är mindre...

1,62 lång... väger 57 och har 36,5 i skor biggrin.gif
Rossi
CITAT (yenny @ 05-08-2005, 20:32)
Jag är längre, väger mer och har större fötter  smile.gif  smile.gif

o jag är mindre...

Det kan vara bra att veta med tanke på kalendern! smile.gif Jag noterar flitigt alla uppgifter!
Ophelia
CITAT (Rossi @ 05-08-2005, 20:32)
Jag är stor fet och ganska osnygg  :)

Jag lever på att jag har ett stort hjärta  :)

Tyvärr.....jag har inte upplevt det. Tror det gäller vissa men inte för alla. brukar säga att sådana som jag behövs för att kunna relatera till rolleyes.gif rolleyes.gif
yenny
CITAT (Rossi @ 05-08-2005, 20:33)

o jag är mindre...

Det kan vara bra att veta med tanke på kalendern! smile.gif Jag noterar flitigt alla uppgifter!

Kanon biggrin.gif då är du sekreterare då!
Magdis
Lilla jag är 1,63 lång, väger 48 kg och har 37 i skor.
Reserv
Om nån har ett par begagnade pumps i storlek 46 så släng en tanke åt mig då va´? sleep.gif det är juh som sagt var inte det lättaste att hitta i den storleken, gärna ormskinnsmönstrade. tongue.gif
Reserv
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 05-08-2005, 20:35)
Lilla jag är 1,63 lång, väger 48 kg och har 37 i skor.

ha, ha, vi kan leka fyrtornet och släpvagnen du och jag då laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Rossi
CITAT (Ophelia @ 05-08-2005, 20:33)
CITAT (Rossi @ 05-08-2005, 20:32)
Jag är stor fet och ganska osnygg  smile.gif

Jag lever på att jag har ett stort hjärta  smile.gif

Tyvärr.....jag har inte upplevt det. Tror det gäller vissa men inte för alla. brukar säga att sådana som jag behövs för att kunna relatera till rolleyes.gif rolleyes.gif

Men snälla Ophelia! Så får du inte tänka. Det kniper i hjärtat när du säger så om dig själv! Kom igen nu och tänk positiva tankar!
Rossi
CITAT (yenny @ 05-08-2005, 20:34)
CITAT (Rossi @ 05-08-2005, 20:33)

o jag är mindre...

Kanon biggrin.gif då är du sekreterare då!

Visst, det går bra! Och de som inte anger sina mått här får jag åka och besöka. Då tar jag måttbandet med och granskar och mäter alla kroppsdelar noggrant! wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon