Full version: I slutet av sommaren
Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22
pejori
tror att mina är vitast biggrin.gif biggrin.gif
denna tråden blir knasigare och knasigare biggrin.gif biggrin.gif
hur lätt är det att fota sina egna ben blink.gif
Reserv
Det går väl att dölja vitheten med brun utan sol tongue.gif Snygga slanka ben ni har flickor rolleyes.gif wub.gif Vad kommer härnäst då? tongue.gif
Hannele
CITAT (Rossi @ 02-08-2005, 12:50)
CITAT (farbror B @ 02-08-2005, 12:47)
CITAT (Hannele @ 02-08-2005, 12:06)
Ny ska jag på gym med dottern, har bara två rutor på magen,
än så länge; ska träna mina raka bukmuskler och bränna lite fett. tongue.gif

jaså här gymmas det?
kanske vi får göra en tråd för muskelbilder sen då?=)
lycka till!

Ja!!!!!!!!!! Vi lägger in lite bicepsbilder! Ha, ha! laugh.gif

Idag blev det triceps, axlar, mage och bröst.

Reserv
Den va´originell, vart har du hittat den? Snygg, det kanske blir bara bakdelar i kväll här då? tongue.gif
Hannele
CITAT (Reserv @ 02-08-2005, 16:16)
Den va´originell, vart har du hittat den?

Den rostiga fasta nyckeln hittade jag i Ryssland, i skogen, nära Viborg. tongue.gif
Reserv
CITAT (Hannele @ 02-08-2005, 16:32)
CITAT (Reserv @ 02-08-2005, 16:16)
Den  va´originell, vart har du hittat den?

Den rostiga fasta nyckeln hittade jag i Ryssland, i skogen, nära Viborg. tongue.gif

laugh.gif laugh.gif Och den fasta rompen då? tongue.gif

Är det en hon eller han framtill? rolleyes.gif
Hannele
CITAT (Reserv @ 02-08-2005, 16:33)

Ser du inte skillnad på en vacker herrumpa?? biggrin.gif
Fialotta
CITAT (Hannele @ 02-08-2005, 16:36)

Den va snygg...rumpan smile.gif tongue.gif
Hannele
CITAT (maudan @ 02-08-2005, 16:42)
Den va snygg...rumpan smile.gif tongue.gif

Du ser väl att det är en sexig herrumpa? sleep.gif
Fialotta
CITAT (Hannele @ 02-08-2005, 16:43)
CITAT (maudan @ 02-08-2005, 16:42)
Den va snygg...rumpan smile.gif  :P

Du ser väl att det är en sexig herrumpa? sleep.gif

Såg jag direkt...ungår inte mig en snygg manlig rumpa tongue.gif smile.gif laugh.gif
Magdis
CITAT (Hannele @ 02-08-2005, 16:36)

Kan vi inte få se den från andra hållet? laugh.gif
Hannele
CITAT (maudan @ 02-08-2005, 16:43)
Såg jag direkt...ungår inte mig en snygg manlig rumpa tongue.gif  :)  :lol:

Ja, man måste ju pigga upp trädgårdsarbetet på olika sätt.
pejori
back to the track smile.gif smile.gif
undrar varför herrumpor alltid ser så fasta och klämgoda ut? rolleyes.gif rolleyes.gif
Magdis
CITAT (pejori @ 02-08-2005, 22:22)
back to the track smile.gif smile.gif
undrar varför herrumpor alltid ser så fasta och klämgoda ut? rolleyes.gif rolleyes.gif

Kanske av samma anledning som blommorna ser goda och lockande ut för bina? rolleyes.gif
pejori
biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif SÅ är det såklart!!! ögongodis biggrin.gif biggrin.gif laugh.gif laugh.gif rolleyes.gif
yenny
självklart är det ögongodis tongue.gif
*Felix matte*
Jesses tjejer och killar... så modiga ni är.
Reserv
Våra rumpor är fastare för att vi inte nött ut dom och plattat till dom vid kaffeborden så mycket rolleyes.gif Fast egentlöigen så har det juh bara med fett att göra, fast det låter juh inte heller så snällt wink.gif unsure.gif
yenny
Fast det ska vara lite mer fett på tjejrumpor.... tycker jag i alla fall... fast jag är tjej... eller så är det kanske bara för att det finns fett på min som jag tycker det biggrin.gif
pejori
CITAT (Reserv @ 02-08-2005, 22:48)
Våra rumpor är fastare för att vi inte nött ut dom och plattat till dom vid kaffeborden så mycket rolleyes.gif Fast egentlöigen så har det juh bara med fett att göra, fast det låter juh inte heller så snällt wink.gif unsure.gif

det var det värsta jag har hört ohmy.gif ohmy.gif fnys rolleyes.gif
snarare att ni män drillat den på stolen medans ni väntar på uppassningen laugh.gif laugh.gif laugh.gif
...fett...fnys smile.gif wink.gif wink.gif smile.gif
pejori
CITAT (yenny @ 02-08-2005, 22:50)
Fast det ska vara lite mer fett på tjejrumpor.... tycker jag i alla fall... fast jag är tjej... eller så är det kanske bara för att det finns fett på min som jag tycker det biggrin.gif

håller med smile.gif smile.gif smile.gif
( har fett också där) smile.gif smile.gif wub.gif
Reserv
Vad jag menar flickor är att fettet (i måttliga mängder då kanske) bara är klädsamt. Finns det nåt fulare än en bodybuildande tjej/kvinna? Senigt, musklig och totalt ofeminint blink.gif sad.gif Näe, tacka vet jag former och en kramgo kropp. wub.gif
pejori
CITAT (Reserv @ 02-08-2005, 22:58)
Vad jag menar flickor är att fettet (i måttliga mängder Näe, tacka vet jag former och en kramgo kropp. wub.gif

ÅÅÅ vad du är snäll!!! smile.gif smile.gif
farbror B
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 02-08-2005, 15:14)
CITAT (farbror B @ 02-08-2005, 14:10)
haha ni är för roliga..
ser fram mot era biceps sen då hehe laugh.gif

Det här är inte mina biceps men det kanske duger ändå?

dom va fina=)
farbror B
här kommer den där magbilden alla tjatade om förut...
farbror B
å inga biceps har nån tatt på, så ja blir visst ensam om det hehe
unsure.gif
Biggan_
Här har ni haft det riktigt livat och glatt ser jag laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Det blir väl att gå till fotografen då, så man får vara med i kalendern laugh.gif ( är ju lite svårt att " fota" sin egen rumpa laugh.gif laugh.gif laugh.gif )
Jag är ju en "kärring med bäst före datum", men platsar kanske i september, "mognadens månad" laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Rossi
CITAT (Birgitta P @ 03-08-2005, 09:12)
Det blir väl att gå till fotografen då, så man får vara med i kalendern laugh.gif ( är ju lite svårt att " fota" sin egen rumpa laugh.gif laugh.gif laugh.gif )

Du har kanske självutlösare på kameran? laugh.gif
Rossi
CITAT (farbror B @ 03-08-2005, 03:10)
å inga biceps har nån tatt på, så ja blir visst ensam om det hehe
unsure.gif

Väldigt tjusigt farbrorn! Vältränad och fit minsann!

smile.gif
farbror B
Här har ni haft det riktigt livat och glatt ser jag laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Jag är ju en "kärring med bäst före datum", men platsar kanske i september, "mognadens månad" laugh.gif laugh.gif laugh.gif

ojoj är ni inne på rumpor nu? unsure.gif laugh.gif
Rossi
CITAT (farbror B @ 03-08-2005, 03:07)
här kommer den där magbilden alla tjatade om förut...

Med tanke på den sena timmen så ....... "Gimme gimme gimme a man after midnight" eller hur gick den?

Det ser tryggt ut på något sätt farbrorn!

Kan du inte ta en bild där katten vilar på din spända biceps? smile.gif
Hannele
Jag är ju en "kärring med bäst före datum", men platsar kanske i september, "mognadens månad"  :lol:  :lol:  :lol:
ska man uppmuntra sånt här... huh.gif
Så här ser ospända triceps ut på en 52-åring,
klarar ett dussin armhävningar, svinga med järnspett och bära tunga matkassar.
Hannele
Jag är ju en "kärring med bäst före datum", men platsar kanske i september, "mognadens månad"  :lol:  :lol:  :lol:

Du måste gå och se Calendar Girls, helt underbar film, som man blir glad av.
netaave
Oj oj oj jag undrade just varför den här tråden fått så många sidor.
Skulle jag göra samma sak skulle jag nog bli anmäld för förargelseväckande beteende! biggrin.gif Nej mig får ni titta på påklädd i mitt album tongue.gif
Biggan_
CITAT (Hannele @ 03-08-2005, 11:10)
Jag är ju en "kärring med bäst före datum", men platsar kanske i september, "mognadens månad"  laugh.gif  laugh.gif  laugh.gif

Du måste gå och se Calendar Girls, helt underbar film, som man blir glad av.

Jag har sett filmen, och den får fem stjärnor av mig, helt underbar.
Det är ju därför jag vill vara med i kalendern laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Har inte tid att diskutera nu sad.gif
Håller på att "fota" rumpan laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Biggan_

Septemberbilden? blink.gif blink.gif Ja, man får ju offra sej för konsten laugh.gif
Hur det gick till när jag fotade rumpan får ni se i mitt album, för de bilderna är nog inte rumsrena att visa på forumet blink.gif blink.gif laugh.gif
Ingen självutlösare här inte.... ohmy.gif är det konst så är det. Synd att speglarna i uterummet är så skitiga, men ni ser nog mer än ni behöver ändå laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Rossi
Birgitta! Jag var ju givetvis tvungen att gå in i ditt album och kolla och fick mig dagens stora garv! Jag trodde att du skojade med oss men ack vad jag bedrog mig. Birgitta har verkligen fotat sin rumpa och lagt ut. Titta bara!

Sorry Birgitta - jag var bara tvungen! Så himla härligt vågat!

Tack för att du fick mig så glad!

Vem vet vart den här tråden barkar, ha, ha!

Heja Birgitta!

Det ska en skånsk tös till detta så är det bara!

laugh.gif biggrin.gif
Reserv
Visst va´väl dom rumsrena, det var juh en påklädd rumpa rolleyes.gif Annat blir det för den som törs ta den som man vart skapt tongue.gif
Rossi
CITAT (Reserv @ 03-08-2005, 12:23)
Visst va´väl dom rumsrena, det var juh en påklädd rumpa rolleyes.gif Annat blir det för den som törs ta den som man vart skapt tongue.gif

Ja, om det inte vore för att Ingemar hade kastat ut en så hade jag givetvis visat min tajta, lena, strama rumpa, he, he! smile.gif
stennie
CITAT (Birgitta P @ 03-08-2005, 12:20)
hur det gick till när jag fotade rumpan får ni se i mitt album, för de bilderna är nog inte rumsrena att visa på forumet blink.gif blink.gif laugh.gif
Ingen självutlösare här inte.... ohmy.gif är det konst så är det. Synd att speglarna i uterummet är så skitiga, men ni ser nog mer än ni behöver ändå laugh.gif laugh.gif laugh.gif

biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

Va modig du är!!! wub.gif
Reserv
CITAT (Rossi @ 03-08-2005, 12:25)

Ja, om det inte vore för att Ingemar hade kastat ut en så hade jag givetvis visat min tajta, lena, strama rumpa, he, he! smile.gif

Äh, utkastad kan man väl inte bli förrän man plåtar framsidan, nudad tongue.gif
Biggan_

Nja... där går nog gränsen för mig sleep.gif
En 59-årig naken rumpa, det blir nog bara för mycket wink.gif laugh.gif laugh.gif
Rossi
CITAT (Reserv @ 03-08-2005, 12:28)

OK, så man får lov att moona då då. Ah, kan ju vara bra att veta, he, he.....

Hur vet du det förresten Reserv? laugh.gif
Reserv
CITAT (Birgitta P @ 03-08-2005, 12:30)

Nja... där går nog gränsen för mig sleep.gif
En 59-årig naken rumpa, det blir nog bara för mycket wink.gif laugh.gif laugh.gif

Menar du att den rumpan va´59 år ohmy.gif Mycket knipövningar där va´? Hur håller ni er så fräscha flickor? Själv käner man sig som ett torkat russin sad.gif
Reserv
CITAT (Rossi @ 03-08-2005, 12:31)
CITAT (Reserv @ 03-08-2005, 12:28)

OK, så man får lov att moona då då. Ah, kan ju vara bra att veta, he, he.....

Hur vet du det förresten Reserv? laugh.gif

Njae, inget som jag vet, men en nudad romp är väl inget, man har juh fortfarande inget ansikte på bilden, så det är väl rätt annonymt ändå. Fast dig Rossi vet vi juh hur du ser ut, helt och hållen tongue.gif
Rossi
CITAT (Reserv @ 03-08-2005, 12:33)
Menar du att den rumpan va´59 år ohmy.gif Mycket knipövningar där va´? Hur håller ni er så fräscha flickor? Själv käner man sig som ett torkat russin sad.gif

För egen del så är det mycket träning som gäller. Gymmet, bowling, cykling, promenader. Och så bra kost.

Sen när det gäller just häcken så är det inte alltid åldern som spelar in. En tjej i min omgivning är 17 år och hennes häck ser inte alltför vacker ut. Jag som är 40 år har en bra mycket snyggare rumpa än vad hon har. Så mycket är faktiskt genetiskt betingat när det gäller celluliter o.s.v. Vi ska inte vara så åldersfixerade.
Rossi
CITAT (Reserv @ 03-08-2005, 12:35)
Fast dig Rossi vet vi juh hur du ser ut, helt och hållen tongue.gif

Ja, så just därför kan jag ju inte moona .... laugh.gif

Bara för att ingen ska missförstå när du skriver "helt och hållen" så måste jag ju få påpeka att du menar att du har sett mitt ansikte. (Så att ingen tror att du har sett mig naken, vilket du ju inte har.)
Rossi
CITAT (Reserv @ 03-08-2005, 12:33)
Själv käner man sig som ett torkat russin sad.gif

Det russinet ser jag fortfarande fram emot att få se. smile.gif
Reserv
Här är ingen åldersfixering, jag är mest förvånad över att ni har så vackra kroppar, ben, magar o.s.v. tongue.gif Ännu mer förvånande att ni vågar visa det också, strongt gjort flickor och Farbrorn också förståss tongue.gif
Reserv
CITAT (Rossi @ 03-08-2005, 12:38)
CITAT (Reserv @ 03-08-2005, 12:35)
Fast dig Rossi vet vi juh hur du ser ut, helt och hållen tongue.gif

Ja, så just därför kan jag ju inte moona .... laugh.gif

Bara för att ingen ska missförstå när du skriver "helt och hållen" så måste jag ju få påpeka att du menar att du har sett mitt ansikte. (Så att ingen tror att du har sett mig naken, vilket du ju inte har.)

Vadå ansiktet bara? blink.gif Jag såg en hel kropp, och slank var den också att den sen hade kläder på sig behöver juh ingen veta laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon