Full version: Singeltråden
Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19
aanderss
CITAT (Kajsa i Arvika @ 22-03-2007, 10:26) *
Varför måste man det? Zonerna varierar ju kraftigt över landet och även på mindre områden? Jag har zonerna 3-5 vilket kan placera mig på många ställen i Sveriges avlånga land? wink.gif

men man kan ju annars skriva landskapet man bor i
Kajsa i Arvika
Ja det låter bättre!! tummenupp.gif
aanderss
CITAT (Kajsa i Arvika @ 22-03-2007, 10:28) *
Ja det låter bättre!! tummenupp.gif

mm jag tycker de. man alla vet ju redan vart du bor tummenupp.gif
skogstroll
jag skojade nog lite flirting.gif
Kajsa i Arvika
Vi kanske kan fixa singelträffar på några ställen i landet i sommar? Prata skit och ta en öl eller nåt? tongue.gif
aanderss
CITAT (skogstroll @ 22-03-2007, 10:30) *
jag skojade nog lite flirting.gif

flirting.gif
aanderss
några singlar i skåne här kanske wub.gif
Piccante
CITAT (skogstroll @ 22-03-2007, 09:13) *
i en sån här tråd måste väl alla ange vilken zon de bor i rose.gif

rotfl.gif jo det är klart, det finns kanske de som väljer partner efter växtzon???
aanderss
rotfl.gif
CITAT (Markus_H @ 22-03-2007, 13:39) *
rotfl.gif jo det är klart, det finns kanske de som väljer partner efter växtzon???

Kajsa i Arvika
Skratta ni bara!!! ni har inte träffat någon riktigt hängiven trädgårdstjej det hör jag!!! Zon 1 kan va guld värd!!!! tummenupp.gif
aanderss
CITAT (Kajsa i Arvika @ 22-03-2007, 14:04) *
Skratta ni bara!!! ni har inte träffat någon riktigt hängiven trädgårdstjej det hör jag!!! Zon 1 kan va guld värd!!!! tummenupp.gif

jag är singel i zon 1 blomma.gif
Alba
CITAT (Kajsa i Arvika @ 22-03-2007, 14:04) *

Jag är inte singel men gillar att läsa tråden och tycker att den är ett jättebra initiativ.

Jag håller med dig Kajsa - tänk att tex bo i Ystad och träffa en i denna tråd som bor i Korpilombolo - hur går det då med alla växter -cry-.gif
Ophelia
CITAT (Kajsa i Arvika @ 22-03-2007, 10:31) *
Vi kanske kan fixa singelträffar på några ställen i landet i sommar? Prata skit och ta en öl eller nåt? tongue.gif

Skulle vara kul att träffas och bara softa utan ståhej som mässan rolleyes.gif
aanderss
CITAT (Ophelia @ 22-03-2007, 17:40) *
Skulle vara kul att träffas och bara softa utan ståhej som mässan rolleyes.gif

ja de hade ju varit skoj men jag missar ju skåneträffen i år
Tobb
Oj här händer det mycket medans man man gör annat.
Verkar som det finns några tjejer runt 24 här i alla fall blomma.gif

Godnatt på er smile.gif
sqrulan
Men ...Andeerrsssss,skaffa en tjej!! kompiskram.gif trostar.gif

Nu är det vår,och nu ska det ske... yahoo.gif ett vår skriiiik.....

unsure.gif = Blyg.

rose.gif rose.gif rose.gif rose.gif
aanderss
CITAT (sqrulan @ 23-03-2007, 04:49) *
Men ...Andeerrsssss,skaffa en tjej!! kompiskram.gif trostar.gif

Nu är det vår,och nu ska det ske... yahoo.gif ett vår skriiiik.....

Gå ut och skaffa en tjej!!!!!! Fatta det. yes.gif eller är du unsure.gif

Jag vet hur du har det????? 000.gif

rose.gif rose.gif rose.gif rose.gif

men de är inte lätt att hitta crying.gif
Tobb
CITAT (sqrulan @ 23-03-2007, 04:49) *
....
Gå ut och skaffa en tjej!!!!!! Fatta det. yes.gif eller är du unsure.gif
....

unsure.gif = alien.gif/ crazy.gif/ shy.gif Jag fattade inte riktigt vad du menade med " unsure.gif " Kan du förklara det för mig whist.gif innocent.gif

Förlåt, jag är på lite bushumör såhär på fredagen på jobbet kompiskram.gif
aanderss
CITAT (Tobb @ 23-03-2007, 12:23) *
unsure.gif = alien.gif/ crazy.gif/ shy.gif Jag fattade inte riktigt vad du menade med " unsure.gif " Kan du förklara det för mig whist.gif innocent.gif

Förlåt, jag är på lite bushumör såhär på fredagen på jobbet kompiskram.gif

coolgleam.gif
aanderss
CITAT (Tobb @ 23-03-2007, 00:12) *
Oj här händer det mycket medans man man gör annat.
Verkar som det finns några tjejer runt 24 här i alla fall blomma.gif

Godnatt på er smile.gif

då finns de kanske några runt 30 men här bravo.gif
Ophelia
CITAT (aanderss @ 23-03-2007, 19:09) *
då finns de kanske några runt 30 men här bravo.gif

Finns det säkert...och en och annat trött snart 40-taggare med.
aanderss
CITAT (Ophelia @ 23-03-2007, 20:14) *
Finns det säkert...och en och annat trött snart 40-taggare med.

coolgleam.gif
aanderss
fick att svar i går på en annons laugh.gif
Pertan
Får väl kasta mig in här då, eftersom man är singel... Nybörjare på detta med växter är man oxå, så man kan kanske hitta nå´n trevlig tjej som kan lära ut växtlära oxå?? g.gif
Ophelia
CITAT (Pertan @ 25-03-2007, 20:39) *
Får väl kasta mig in här då, eftersom man är singel... Nybörjare på detta med växter är man oxå, så man kan kanske hitta nå´n trevlig tjej som kan lära ut växtlära oxå?? g.gif

Välkommen till Odla. Det är bara att fråga på om du har funderingar gällande växter, det är det forumet är till för. Alla har vi säkert något att bidra med kunskapsmässigt till varandra.
Pertan
Låter bra. Tackar för det.. kram1.gif
lottapotta
CITAT (Merlin @ 08-03-2007, 22:07) *
Det skulle vara kul om vi fick ett odla-par och ett riktigt odla-bröllop kram1.gif Skulle inte tveka en sekund att vara med här om jag inte redan vore gift rolleyes.gif Tänka att träffa en kärlek som är lika växt-tokig som man själv kram2.gif

Finns det så stora trädgårdar... wink.gif
Hahaha! Vilken rolig tråd! Jag har suttit och läst ALLA inlägg och skrattat ganska mycket... Eftersom jag också är alldeles ny här och toksingel, så anmäler jag mig frivilligt! 41 år och bor i Östra Göinge i Skåne (zon2, tror jag). Har köpt mitt första hus och min första trädgård för ett år sen, i somras lades jordvärme och därmed är hela tomten uppgrävd, får börja om på nytt. wacko.gif
Skulle VERKLIGEN behöva grävhjälp med mera av en riktig handyman! Is there anybody out there? naughty.gif

Än en gång tack för era tokroliga inlägg!

lottapotta
aanderss
CITAT (lottapotta @ 25-03-2007, 23:57) *
Finns det så stora trädgårdar... wink.gif
Hahaha! Vilken rolig tråd! Jag har suttit och läst ALLA inlägg och skrattat ganska mycket... Eftersom jag också är alldeles ny här och toksingel, så anmäler jag mig frivilligt! 41 år och bor i Östra Göinge i Skåne (zon2, tror jag). Har köpt mitt första hus och min första trädgård för ett år sen, i somras lades jordvärme och därmed är hela tomten uppgrävd, får börja om på nytt. wacko.gif
Skulle VERKLIGEN behöva grävhjälp med mera av en riktig handyman! Is there anybody out there? naughty.gif

Än en gång tack för era tokroliga inlägg!

lottapotta

jag är 30 år o singel. bor i västra skåne 10-12 mil i från dig
lottapotta
CITAT (aanderss @ 26-03-2007, 00:02) *
jag är 30 år o singel. bor i västra skåne 10-12 mil i från dig

Låter bra! Fast jag trodde jag föll utanför din åldersgräns... tongue.gif
Jag såg att du, Anders, inte kunde komma med på Skåneträffen i maj. Inte jag heller. Skulle vi inte kunna göra en singelträff med alla skånesinglar (och även de längre upp i landet som vill) och träffas allihop på odla i Sösdala (var det väl?). Så kan vi strosa där och kolla plantor (och annat naughty.gif ), fika lite och ha det trevligt. Blir vi några stycken så behöver man ju inte känna sig dum ifall man inte alls fattar tycke för varandra. Det blir ju ändå en trevlig dag för alla inblandade oavsett.
Jag hade tänkt ta en tur dit i sommar. Vad säger ni alla singlar därute? Kan det va nåt?

lottapotta
aanderss
CITAT (lottapotta @ 26-03-2007, 10:15) *
Jag såg att du, Anders, inte kunde komma med på Skåneträffen i maj. Inte jag heller. Skulle vi inte kunna göra en singelträff med alla skånesinglar (och även de längre upp i landet som vill) och träffas allihop på odla i Sösdala (var det väl?). Så kan vi strosa där och kolla plantor (och annat naughty.gif ), fika lite och ha det trevligt. Blir vi några stycken så behöver man ju inte känna sig dum ifall man inte alls fattar tycke för varandra. Det blir ju ändå en trevlig dag för alla inblandade oavsett.
Jag hade tänkt ta en tur dit i sommar. Vad säger ni alla singlar därute? Kan det va nåt?

lottapotta

de hade varit kul!

CITAT (lottapotta @ 26-03-2007, 10:15) *

lottapotta

egentligen så har åldern ingen betydelse tummenupp.gif bara personkemin stämmer
Pertan
Instämmer med föregående talare... Ålder är inte den viktigaste biten... Trivs man ihop, ska man inte haka upp sig på det.. wink.gif
Tycker det låter som en trevlig idé med en liten träff... Hur många blir vi tro???? wub.gif
aanderss
CITAT (Pertan @ 26-03-2007, 20:17) *
Instämmer med föregående talare... Ålder är inte den viktigaste biten... Trivs man ihop, ska man inte haka upp sig på det.. wink.gif
Tycker det låter som en trevlig idé med en liten träff... Hur många blir vi tro???? wub.gif

kan jag komma kommer jag
Tante Morgan
Här vill jag va med!
När jag stod och grävde om en perennrabatt på min kolonilott i helgen
slog det mig att det hade varit trevligt att dela denna glädje med någon! kompiskram.gif
Jag är en snart 30-årig singelkille på Gotland som är totalt trädgårdsfrälst och söker en kille som oxå är det! Vi snackar zon 1 - optimalt odlingsklimat!!! yahoo.gif naughty.gif
När det gäller ålder så +/- 10 år men som redan sagts tidigare: personkemin är viktigast...

Kul tråd - bra initiativ!!!!!
lottapotta
bravo.gif Heja aanderss, pertan och tante morgan! bravo.gif

Nu är vi fler än en! Men: "var är brudarna?" (känt citat från OLW-reklam) Och gärna ännu fler killar!

Kom igen! Klart vi ska träffas!

Hälsar
lottapotta
aanderss
CITAT (lottapotta @ 27-03-2007, 09:45) *
bravo.gif Heja aanderss, pertan och tante morgan! bravo.gif

Nu är vi fler än en! Men: "var är brudarna?" (känt citat från OLW-reklam) Och gärna ännu fler killar!

Kom igen! Klart vi ska träffas!

Hälsar
lottapotta

o flera tjejer med då
aanderss
CITAT (aanderss @ 25-03-2007, 12:03) *
fick att svar i går på en annons laugh.gif

men ingen intresant. (var på pasagen)
Alexander-VG-zon3
CITAT (Tante Morgan @ 26-03-2007, 21:48) *
Här vill jag va med!
När jag stod och grävde om en perennrabatt på min kolonilott i helgen
slog det mig att det hade varit trevligt att dela denna glädje med någon! kompiskram.gif
Jag är en snart 30-årig singelkille på Gotland som är totalt trädgårdsfrälst och söker en kille som oxå är det! Vi snackar zon 1 - optimalt odlingsklimat!!! yahoo.gif naughty.gif
När det gäller ålder så +/- 10 år men som redan sagts tidigare: personkemin är viktigast...

Kul tråd - bra initiativ!!!!!

men heeeeeej tummenupp.gif

man kanske skulle skriva här ändå , är en 18årig kille bor i nord-östra skåne

bilder
http://www.odla.nu/album/showpic.php?aid=4...s&pid=56985
http://www.odla.nu/album/showpic.php?aid=4...s&pid=61065
http://www.odla.nu/album/showpic.php?aid=4...s&pid=63595

gillar
80tals musik å nytt,trädgård,foton,att skissa snabbt å lätt lite vad jag gillar att göra
aanderss
jag har bara bilder på mig på msn. lägger inte ut mig på nätet här.
Pertan
Såååå... Vem tar tag i detta och ser till att vi får en träff då??
aanderss
inge fler singlar?
Ophelia
Är singel men känner mig mer som en snigel idag.
aanderss
jaha varför det
Ophelia
CITAT (Ophelia @ 29-03-2007, 17:22) *
Är singel men känner mig mer som en snigel idag.

Tänkte bara upplysa lite fint sådär.
aanderss
CITAT (Ophelia @ 29-03-2007, 17:33) *
Tänkte bara upplysa lite fint sådär.

jaha på så sätt
Ophelia
CITAT (aanderss @ 29-03-2007, 17:37) *
jaha på så sätt

Jepp....på så sätt
aanderss
inga fler singlar?
Ophelia
CITAT (aanderss @ 01-04-2007, 19:32) *
inga fler singlar?

Hur många ska du ha?
aanderss
CITAT (Ophelia @ 02-04-2007, 19:30) *
Hur många ska du ha?

vet inte coolgleam.gif
Tobb
CITAT (aanderss @ 02-04-2007, 23:06) *
vet inte coolgleam.gif

Jag skulle absolut kunna klara mig med 1 singeltjej happy.gif kram1.gif
smile.gif
anna_rispan
Vågar man vara nyfiken o fråga hur ni har det ute i vårluften?? shy.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon