Full version: Singeltråden
Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19
mamamaggan
CITAT (aanderss @ 13-09-2007, 10:09) *
jag hoppas de!!!!!!!!!!!! rose.gif

Det hoppas jag också! Lycka till ! tummenupp.gif
aanderss
CITAT (mamamaggan @ 13-09-2007, 12:09) *
Det hoppas jag också! Lycka till ! tummenupp.gif

thanks.gif 100000000000 tack
vindspel
CITAT (aanderss @ 13-09-2007, 09:38) *
en sak är konstigt de 2 senaste jag har träffat har 2 hundar och den jag har mest på G nu har med 2 hundar
hur kan de vara möjligt???????

Min älskling har två hundar rotfl.gif rotfl.gif och jag är allergisk mot dem rotfl.gif rotfl.gif . Han vet att han måste avliva dem -fear-.gif Han väljer ju mig före hundarna
Blomstertanten
CITAT (vindspel @ 13-09-2007, 17:17) *
Min älskling har två hundar rotfl.gif rotfl.gif och jag är allergisk mot dem rotfl.gif rotfl.gif . Han vet att han måste avliva dem -fear-.gif Han väljer ju mig före hundarna

Man får ju verkligen hoppas att han inte väljer att avliva dej shy.gif
Biggan_
CITAT (Blomstertanten @ 13-09-2007, 23:22) *

rotfl.gif rotfl.gif
aanderss
CITAT (Biggan_ @ 13-09-2007, 23:24) *
rotfl.gif rotfl.gif

rotfl.gif
vindspel
CITAT (Blomstertanten @ 13-09-2007, 23:22) *

ranting.gif ranting.gif ranting.gif
aanderss
CITAT (vindspel @ 13-09-2007, 23:28) *
ranting.gif ranting.gif ranting.gif

-fear-.gif
Piccante
CITAT (Eva-Helene @ 13-09-2007, 09:44) *
Ditt öde måste vara att ha hund! yes.gif flirting.gif

Både jag och min älskade är uppväxta med hundar och har hundar omkring oss. Ingen av oss skulle stå ut med tanken på att skaffa hund nu -fear-.gif Den dagen vi flyttar ihop ska vi ha lugn och ro och inga studsande, skällande yrväder som far omkring laugh.gif himla tur att vi är så lika på den punkten för annars kunde det bli jobbigt om en av oss absolut skulle ha något enerverande husdjur.

Hoppas du är anpassningsbar då aanderss om du inte har hund själv.
Klura
Det här va ju en trevlig tråd.
Har ett bra tips.
Och det är att om man är tjej jobba med ett mansdominerat yrke och för killar gäller såklart tvärtom.
Enda egentliga nackdelen jag kan komma på är om man skulle träffa på en som lider av svartsjuka thumbdown.gif
Jag kör lastbil och har börjat på nytt jobb i sommar.
Har för tillfället tre stycken "kavaljerer" som verkar göra allt för en dejt.
Men tyvärr... förgäves. Jag vare sig vill eller orkar med någon form av "förhållande".
skogstroll
CITAT (vindspel @ 13-09-2007, 17:17) *

usch nej avliva dem inte, jag kan ta dem! smile.gif
vindspel
CITAT (skogstroll @ 16-09-2007, 12:18) *
usch nej avliva dem inte, jag kan ta dem! smile.gif

Flickan är 13 år och så en hane. Men de är jakthundar, drever. Inte blivit kelade utan endast till jakt och lyder bara honom.
Se om jag kan övertala honom att hitta en jägare som vill ha dem. Jag vill inte att de ska avlivas crying.gif no.gif
Tack för omtanken
cic
Hos mig händer det inte mycket.. Försöker att inte träffa exet. Är på spraydate ibland, men jag tycker en del killar är liiite väl desperata.. Och JAG är inte desperat, kan gott vara singel ett tag till.
aanderss
CITAT (cic @ 18-09-2007, 09:46) *
Hos mig händer det inte mycket.. Försöker att inte träffa exet. Är på spraydate ibland, men jag tycker en del killar är liiite väl desperata.. Och JAG är inte desperat, kan gott vara singel ett tag till.

lycka till i alla fall
cic
Tack smile.gif
aanderss
vad skall ma göra när tjejen är blyg? man sfråga om man skall träffas o hon svara ja kanske senare men man hör på henne att hon vill men att hon är blyg o inte vågar
anna_rispan
du skulle kunna föreslå att ni ses på nåt evenemang. du o en kompis går på en match tillexempel och tjejen tar med sin kompis o går på matchen så kan ni ses vid korvkiosken eller liknande.
aanderss
CITAT (anna_rispan @ 19-09-2007, 13:35) *
du skulle kunna föreslå att ni ses på nåt evenemang. du o en kompis går på en match tillexempel och tjejen tar med sin kompis o går på matchen så kan ni ses vid korvkiosken eller liknande.

ja de hade varit en ide men hon kollar aldrig på sport. vilket jag tycke är synd. hennes största intresse är sina 2 hundar
Kajsa i Arvika
Jamen kan ni inte göra nåt med hundarna då.. gå till nåt ställe hon kan släppa dem och ta med en fikakorg eller nåt.. har hon hundarna med sej kanske hon känner sej säkrare... nåt att snacka om med...
anna_rispan
o, jag skrev exempel.
ta en konstutställning, hundtävling, rally, ny icabutik, trolleri i folkparken. vad som helst. fri fantasi. själva grejen är att föreslå ett ställe där man inte känner sig tvingad att prata hela tiden. sånt är jobbigt när man är blyg.
aanderss
CITAT (anna_rispan @ 19-09-2007, 13:39) *
o, jag skrev exempel.
ta en konstutställning, hundtävling, rally, ny icabutik, trolleri i folkparken. vad som helst. fri fantasi. själva grejen är att föreslå ett ställe där man inte känner sig tvingad att prata hela tiden. sånt är jobbigt när man är blyg.

mm jag får väll göra de. jag tror att bara man träffats ett par gånger så lossnar de för henne
aanderss
de kan bli av snart hoppas jag
vi skall först hitta en lämplig dag tummenupp.gif
mamamaggan
Grattis !!!!!!!!!!! Och lycka till!
aanderss
CITAT (mamamaggan @ 20-09-2007, 20:46) *
Grattis !!!!!!!!!!! Och lycka till!

man tackar o jag hoppas att de nu blir av
Cathis
Håller tummarna för dig aanderss tummenupp.gif
Krolliljan
Klart det blir av aanderss. yes.gif
aanderss
CITAT (Krolliljan @ 20-09-2007, 22:09) *
Klart det blir av aanderss. yes.gif

mm de hänger på henne nu
vindspel
CITAT (aanderss @ 20-09-2007, 22:48) *
mm de hänger på henne nu

Hundgodis i ena handen och en chokladask i den andra så smälter hon naughty.gif
aanderss
CITAT (vindspel @ 21-09-2007, 09:27) *
Hundgodis i ena handen och en chokladask i den andra så smälter hon naughty.gif

whistling.gif
Pia L
ÄNTLIGEN !!!
Idag är första dagen på resten av mitt liv i frihet och som lycklig singel yahoo.gif
Dagen till ära ska firas med en (enligt några) ickeexisterande person och hans dotter på kinarestaurang ikväll.
För att inte existera måste jag säga att han är både snygg och trevlig flirting.gif
aanderss
CITAT (Pia L @ 28-09-2007, 07:39) *
ÄNTLIGEN !!!
Idag är första dagen på resten av mitt liv i frihet och som lycklig singel yahoo.gif
Dagen till ära ska firas med en (enligt några) ickeexisterande person och hans dotter på kinarestaurang ikväll.
För att inte existera måste jag säga att han är både snygg och trevlig flirting.gif

trevligt
*Stintan*
GRATTIS Pia blomma.gif
cic
Jag ska på en dejt om 40 minuter.. Nervös som tusan..
Kajsa i Arvika
Nu e Cic på dejt!!! naughty.gif nyfiken i en strut... tror ni hon har kul? shy.gif
aanderss
CITAT (Kajsa i Arvika @ 28-09-2007, 20:49) *
Nu e Cic på dejt!!! naughty.gif nyfiken i en strut... tror ni hon har kul? shy.gif

oja. vem dejtar hon. är de en sexbomb eller en rik knös smiley_small_hug.gif
Kajsa i Arvika
E hon inte hemma snart????!!!! vi måste ju få veta hur det gick ju!!! -cry-.gif biggrin.gif
cic
Nu e ja hemma.. MEN, dejten gick väl inte som jag hoppats. Han var snäll och trevlig på alla sätt och vis, men det fanns ingen gnista alls. Tyvärr. Så kan det vara. På det igen ! wink.gif
aanderss
CITAT (cic @ 29-09-2007, 03:28) *
Nu e ja hemma.. MEN, dejten gick väl inte som jag hoppats. Han var snäll och trevlig på alla sätt och vis, men det fanns ingen gnista alls. Tyvärr. Så kan det vara. På det igen ! wink.gif

vad trist men lycka till nästa gång
vindspel
Då var man singel igen. Eftersom han inte kan säga en enda komlimang så får det vara.
aanderss
CITAT (vindspel @ 30-09-2007, 12:21) *
Då var man singel igen. Eftersom han inte kan säga en enda komlimang så får det vara.

vilken dålig kille sådana skall man inte ha
Kajsa i Arvika
Komplimanger va e det...? giggle.gif
Eva-Helene
jo, Kajsa, det är sånt som jag får höra av min hjärtevän varje gång vi talas vid! Alltid något uppmuntrande ord och beröm för vad-som-helst! *lycklig suck*
vindspel
CITAT (Eva-Helene @ 01-10-2007, 00:35) *
jo, Kajsa, det är sånt som jag får höra av min hjärtevän varje gång vi talas vid! Alltid något uppmuntrande ord och beröm för vad-som-helst! *lycklig suck*

Precis. Man behöver en komplimang då och då. Hur ska man annars veta att man betyder ngt för den andra personen?????
Alexander-VG-zon3
2 medlem(mar): flaxss, Markus_H wub.gif har varit ett par i 3månader
Eva-Helene
CITAT (flaxss @ 02-10-2007, 22:14) *

Grattis! Jag är så glad för er skull!
Irene_L
yahoo.gif Grattis flaxss och Marcus_H! Vad kul!! tummenupp.gif
Alba

Men så roligt att det är två som vi känner ..........grattis till er båda

[attachment=7994:Bjärnkram.gif]
aanderss
grattis va kul
Biggan_

Grattis till er båda! blomma.gif
Magdis

Nejmen grattis!! smile.gif rose.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon