Full version: Singeltråden
Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19
aanderss
blush.gif
Ophelia
CITAT (Stella-Polaris @ 12-05-2007, 21:58) *
Vem vill ta hand om halva min trädgård??

Söker en trevlig,flitig och stark tjej som gillar skuggiga och halvskuggiga lägen. Trivs med att odla i stenig morän med en utvecklad skenhälla. Du ger inte upp för lite kirskål eller björnbärsrevor. Det gulliga och välsorterade redskapskjulet, med spröjsade fönster, ligger på din sida. Där hittar du både spett och stubbrytare.

Jag ser gärna att du har tillgång till myckenhet av perenner samt finner ett nöje i att ta hand om förodling och frösådd.

Svar till: Sitter på solsidan och väntar crazy.gif

Vem tar hand om andra halvan?? Är det bättre jord där?? biggrin.gif
aanderss
CITAT (Ophelia @ 19-05-2007, 07:47) *
Vem tar hand om andra halvan?? Är det bättre jord där?? biggrin.gif

gubben i månen kanske a0a.gif
aanderss
CITAT (aanderss @ 18-05-2007, 23:25) *
blush.gif

flirting.gif
aanderss
CITAT (aanderss @ 20-05-2007, 17:14) *
flirting.gif

smiley_small_hug.gif
aanderss
bara jag som skriver här ser jag
mamamaggan
Kanske det just nu iaf. Jag läser och undrar hur det går för er singlar. Är det någon som hittat en partner ?
Ophelia
Nope.
Tobb
Jag kikar mest ibland, och hoppas träffa någon trevlig tjej smile.gif
aanderss
CITAT (mamamaggan @ 22-05-2007, 18:00) *
Kanske det just nu iaf. Jag läser och undrar hur det går för er singlar. Är det någon som hittat en partner ?

de ger sig snart bravo.gif
mamamaggan
Låter spännande Anders. Du vet att jag håller tummarna! tummenupp.gif
aanderss
CITAT (mamamaggan @ 22-05-2007, 23:24) *
Låter spännande Anders. Du vet att jag håller tummarna! tummenupp.gif

mm de är spännande
aanderss
CITAT (aanderss @ 22-05-2007, 23:25) *
mm de är spännande

vet inte hur de blir. framtiden får utvisa de
Chanku
Fortfarande singel jag med, men då har jag inte direkt letat aktivt heller flirting.gif
Kajsa i Arvika
smiley_small_hug.gif på er alla goa odlaiter!!! har saknat er massor men ett krånglande bredband (VEM har sagt att det är SÅÅÅÅ enkelt och bekvämt ranting.gif ??!!) har fått mej att misströsta av och till... -cry-.gif

Hur går det för er på singelfronten? E sååå nyfiken på hur det går för er.. g.gif

En liten uppdatering på Odlas kärleksfront!! piiip- pip-piiip-pip--- sos.gif

Kan bara meddela att Odla e en lysande kontaktförmedling, det e ju bara att erkänna blush.gif mitt singelliv blev avsevärt kortare än förväntat eftersom Pertan fanns här mitt framför ögonen slap.gif ... Tänka sig att det fortfarande FANNS en singelkille som både kan gräva, slå in en spik och inte backar för en saftig fröräkning!!! 000.gif yahoo.gif tummenupp.gif När man minst väntar sig så slår blixten ner från en klarblå himmel (eller i mitt fall, en blygrå dimma där det regnade gröna fröpottor crazy.gif devil.gif !!))

Så alla ni som letar.. när man minst anar händer det.. jag lovar.. flirting.gif och det e alldeles, alldeles underbart... shy.gif wub.gif blush.gif

Blomstertanten
CITAT (Stella-Polaris @ 12-05-2007, 21:58) *
Vem vill ta hand om halva min trädgård??

Söker en trevlig,flitig och stark tjej som gillar skuggiga och halvskuggiga lägen. Trivs med att odla i stenig morän med en utvecklad skenhälla. Du ger inte upp för lite kirskål eller björnbärsrevor. Det gulliga och välsorterade redskapskjulet, med spröjsade fönster, ligger på din sida. Där hittar du både spett och stubbrytare.

Jag ser gärna att du har tillgång till myckenhet av perenner samt finner ett nöje i att ta hand om förodling och frösådd.

Svar till: Sitter på solsidan och väntar crazy.gif

Hm, trevlig är jag !
Flitig , ja !
Stark, hm kan diskuteras (men envis)
Gillar alla lägen !

g.gif
Bor i Halland ? Långt dit !!!!!
Inget ansikte på karln ! sleep.gif

Men snygg bakdel ! tongue.gif
Irene_L
Åhhhh Kajsa!!!!

Jag blir så glad för eran skull tummenupp.gif

Tänk så det kan gå!!!! giggle.gif Det är ju helt otroligt kul! yahoo.gif

en stor smiley_small_hug.gif till er båda!
Gillan
CITAT (Kajsa i Arvika @ 28-05-2007, 11:14) *
smiley_small_hug.gif på er alla goa odlaiter!!! har saknat er massor men ett krånglande bredband (VEM har sagt att det är SÅÅÅÅ enkelt och bekvämt ranting.gif ??!!) har fått mej att misströsta av och till... -cry-.gif

Hur går det för er på singelfronten? E sååå nyfiken på hur det går för er.. g.gif

Kan bara meddela att Odla e en lysande kontaktförmedling, det e ju bara att erkänna blush.gif mitt singelliv blev avsevärt kortare än förväntat eftersom Pertan fanns här mitt framför ögonen slap.gif ... Tänka sig att det fortfarande FANNS en singelkille som både kan gräva, slå in en spik och inte backar för en saftig fröräkning!!! 000.gif yahoo.gif tummenupp.gif När man minst väntar sig så slår blixten ner från en klarblå himmel (eller i mitt fall, en blygrå dimma där det regnade gröna fröpottor crazy.gif devil.gif !!))

Så alla ni som letar.. när man minst anar händer det.. jag lovar.. flirting.gif och det e alldeles, alldeles underbart... shy.gif wub.gif blush.gif

Kajsa, Kajsa! ......Så otrooooligt glad jag blir för eran skull! Hoppas ni infinner er i Juli tummenupp.gif
Alba

Oh Kajsa så underbart.
Singelkillar med alla de kvalifikationer som Pertan har uppvisat växer inte på träd.
Jag önskar er båda en riktigt härlig sommar tillsammans.

Jag brukar säga att på Odla får man hjälp med det mesta. Tänk så bra det kan bli när du minns anar.

Var rädda om varandra.
*Stintan*
Nämen Kajsa vad roligt yahoo.gif

Odla är ett fantastiskt forum!!!!!!!!
Farbror Blå

Grattis!
Båda två
mamamaggan
Låter helt underbat Kajsa! kram2.gif

Så kul för er. Nu väntar vi bara på de andra singlarna. Håller tummarna för er! tummenupp.gif
Farbror Blå
CITAT (mamamaggan @ 28-05-2007, 15:07) *
Låter helt underbat Kajsa! kram2.gif
Så kul för er. Nu väntar vi bara på de andra singlarna. Håller tummarna för er! tummenupp.gif

grönatummar=)
Kajsa i Arvika
För min del blir det bruna tummar jag håller!!! håller på att skola om småttingar och ser ut som skrutt!! Men vad gör det... wink.gif
Magdis
Grattis Kajsa och Pertan!! Så himla kul!! biggrin.gif Hoppas på å få träffa er i sommar när vi är i trakten. smile.gif
Pia L
GRATTIS !!!!! säger jag med, men jag vill ju också träffas crying.gif
aanderss

grattia vad kul
aanderss
är fortfarande singel
Ophelia
Grattis Kajsa och Pertan.....jag är såååååååå överraskad whist.gif bravo.gif
aanderss
en bra länk att lysna på
http://media1.vgregion.se/regionbibliotek/.../natdejting.mp3
Pjater
Är oxå singel men förväntar mej nog inget härifrån, så man söker vidare....
Lycka till alla singlar, den rätte finns där ute nånstans.....
Tobb
Va kul Kajsa och Perten smile.gif
Och när man minst anar det? unsure.gif Det borde ju vara nu kanske? flirting.gif
Ska sova nu, så kanske jag vaknar upp och har fått ett trevligt mail av någon shy.gif whist.gif
aanderss
dagens tips läs land wink.gif
Biggan_
Grattis Kajsa o Pertan! blomma.gif
Detta var ju trevligt! Lycka till med era liv! rose.gif
Majvor
Här kommer en snigel till... Eller var det singel? ;-)

aanderss
snart kommer svaren tongue.gif
aanderss
snart kommer svaren tongue.gif
mamamaggan
Vilka svar ? confused.gif
aanderss
CITAT (mamamaggan @ 02-07-2007, 00:53) *
Vilka svar ? confused.gif

ja vilka svar jag får vet jag inte coolgleam.gif men några kanske
mamamaggan
Aha , du väntar på några , förhoppningsvis trevliga , svar från någon ?
aanderss
eller några
mamamaggan
Vadå några ? Tänker du ha ett helt harem ? kram2.gif
aanderss
nä men man måste ju kunna välja
mamamaggan
Och hur många ska du välja mellan ?
aanderss
vet inte hur många brev man få
mamamaggan
Aha , du har satt in annons ? Lycka till!
aanderss
CITAT (mamamaggan @ 02-07-2007, 01:10) *
Aha , du har satt in annons ? Lycka till!

mm
aanderss
CITAT (aanderss @ 02-07-2007, 01:25) *
mm

får nog svaren snart
olgak
Jag lyfter tråden för jag rekommenderade någon att gå in på odlas singeltråd wink.gif, men den hade ju hamnat så långt ner smile.gif. Hoppas någon får napp här så småningom!
aanderss
CITAT (olgak @ 16-07-2007, 12:24) *
Jag lyfter tråden för jag rekommenderade någon att gå in på odlas singeltråd wink.gif, men den hade ju hamnat så långt ner smile.gif. Hoppas någon får napp här så småningom!

ja de hoppas jag med
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon