Full version: Forumtroll
Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12
Gossen Ruda
CITAT (Aqvakul @ 07-05-2008, 16:34) *
Nej, det tycker jag inte - och det han sagt om dig går aldrig att försvara!!!

Men Gossen var knappast under angrepp, utan passade på att ge ett av sina patenterade tjyvnyp......
Gossen Ruda, jag tycker absolut du ska sluta med sånt pubertetstrams!

Tack för dom vänliga orden, fast läste du ordentligt?

"Hur visste du att du skulle försvara ralf:s stil? Var det den vanliga relationen mellan Storgodsägare och Kejsaren som sa dig att skynda dig till Englas tråd när Kejsaren &CO höll på med sitt?"

Piccante
CITAT (Gossen Ruda @ 07-05-2008, 17:30) *
Tack för dom vänliga orden, fast läste du ordentligt?

"Hur visste du att du skulle försvara ralf:s stil? Var det den vanliga relationen mellan Storgodsägare och Kejsaren som sa dig att skynda dig till Englas tråd när Kejsaren &CO höll på med sitt?"

Nu minns jag inte det gamla ordspråket riktigt.....
- du ska inte kasta sten i glashus, du ska odla gurkor i det istället... eller hur det nu lyder.

Gossen Ruda du är själv ganska skarp i tonen mot andra. du skrev ju själv i denna tråden att Rahmat borde stängas av och att det var upp till andra nu att anmäla honom för det han skriver för du hade redan gjort din plikt och kontaktat admin. Sådan upptrappning är onödig.
Pirum
På tal om allt snack om falska användarnamn, folk som skriver inlägg under flera namn, etc, osv; ett riktigt bra och klassiskt troll behöver INTE använda flera användarnamn, han/hon använder tvärtom ofta sitt riktiga namn, och argumenterar bra för sina åsikter. Ofta har trollet stora kunskaper, det är inte intelligensen det är fel på. Bara förståndet.
Gunilla T
CITAT (Gossen Ruda @ 06-05-2008, 10:10) *
Problemet är att forumtrollen går in för att skapa misstroende och missämja på forumet, och det drabbar för många.

Såhär svarade du mig när jag undrade vad forumtroll är och varför det är så viktigt att jaga troll.

Förr eller senare så ertappas man med byxorna nere Ruda när man driver elaka spel.

Inte någonstans i dina inlägg har jag sett något bidrag från dig som inneburit försök till att förbättra klimatet här!

Du döljer inte ens din skadeglädje över det som händer och eldar under där du kan!
rahmat2
CITAT (Berith @ 07-05-2008, 06:38) *
Om du backar rahmat och läser vad du svarar på här så ser man ju att du missuppfattat hela Bettsons inlägg. Det hon skriver handlar inte om dej! Hon pratar om ett riktigt forumtroll som vi hade här för nåt år sen (eller två... tiden går fort) och det var innan vi ens visste att du fanns.

Jo, du har rätt, Berith!
Här pratas om en ram/allmänna regler för att känna igen nån "troll". det som var gnistan var att Bettson kom in kvällen innan i Englas tråd. Bettson är skyldig mig faktiskt. Hon har absolut inte rätten att slänga sig in i nåt bråk och försvara angrigarna! I den felaktigt borttagna tråden upptädde hon efter en lång tids frånvaru från mina inlägg.
rahmat2
CITAT (Betty @ 07-05-2008, 15:54) *
Nej kanske inte, men det är för mig förståerligt om man reagerar på ett sånt här inlägg:
Tycker inte att det är OK att uttrycka sig som rahmat2 gjorde heller... tycker du?

Du var en till som kallade mig för det otrevliga "Internettroll". På vilka baser förutom era fördomar är det som du tillåter dig att kalla nån som är ny här för "troll"?
Berith
CITAT (rahmat2 @ 07-05-2008, 18:14) *
Jo, du har rätt, Berith!
Här pratas om en ram/allmänna regler för att känna igen nån "troll". det som var gnistan var att Bettson kom in kvällen innan i Englas tråd. Bettson är skyldig mig faktiskt. Hon har absolut inte rätten att slänga sig in i nåt bråk och försvara angrigarna! I den felaktigt borttagna tråden upptädde hon efter en lång tids frånvaru från mina inlägg.

Vete sjutton vilken glagubbe jag ska använda här... En unsure.gif kanske, och en blink.gif och absolut en fear.gif !

Använder du Babelfish...?? dunno.gif
Bettson
CITAT (rahmat2 @ 07-05-2008, 18:14) *
Jo, du har rätt, Berith!

Ramath försök förstå att jag är inte skyldig dig någnting. Vem är det som bestämmer var jag får skriva och inte skriva.

Vem är det som bestämmer när jag får skriva.

Jag har inte varit borta länge jag har bara inte skrivit. Dels för att du och en annan bråkmakare har regerat detta forum en längre tid. Och då känns det inte roligt.

Jag skrev första gången väldigt sansat och i god ton till dig och fördökte förklara skillnaden mellan debatt och angrepp. Men du härde lika lite på mig som på någon annat.

Arg och försvarade någon gjorde jag inte förrän du började föroläma Netha. De sa jag ifrån och med all rätt.

Sedan hoppade du på Stintan och då sa jag också ifrån. Varken Stintan eller Netha har någonsin varit otrevliga mot någon och någonstans för gränsen gå.

Sedan blev jag din måltavla. Eftersom jag ansåg att du var en bråkmakare och förmodligen inte var den du utger dig för att vara, grundat på stora skillnader i språk på dina inlägg. Jag tror så fortfarande. Och vet du vad. Man har faktiskt rätt att tro vad man vill i detta land.

Sedan har den ena sjuka anklagelsen efter den andra dykit upp.

Jag har försök ignorera dig. Men skriver jag någon annanstans då dyker du på mig.Alltså är det du som bestämmer när jag skriver eller inte.

Jag har försök resonera.Men det går inte att resonera med dig.

jag har försökt skratta bort saker men då får jag skäll för att jag förnedrar dig.

Jag har försökt raljera och skämta bort dålig stämning tillsammans med andra.OCh då är jag också skyldig till något som rättfärdigar dina dåliga utbrott.

Sedan kommer du med att jag var skyldig till att grilla marienrade och omarinerad barn i Irak.

Då går du väl vara för långt. Och nu sitter du och skyller ifrån dig och tycker att jag är skyldig dig något. Du går in och redigerar dina inlägg oc i din fantasi så gär du om formmedlemmarnas inlägg mot dig i tråden som togs bort.

Ramath ta och väx upp.
herkules
CITAT (Blomstertanten @ 07-05-2008, 08:30) *
Problemet är ju att man inte vet vad som är eller blir en tjafstråd.
Då är ju sådana trådar omöjliga att undvika !

tss, det är väl bara tt ge 17 i att bluddra bort folks trådar med massa trams så blir det inget tjafs.
och visst går de att undvika, sluta skriv i de trådarna.

bejron>> tummenupp.gif

CITAT (*Ulrica* @ 07-05-2008, 10:37) *
Jag behöver (oftast inte) någon som säger till mej hur jag ska uppföra mej här på Odla eller i verkligheten. Det faktum att jag har min bild, namn och bostadsort i min presentation hindrar mej från att tappa konceptet alldeles fullständigt. Däremot anser jag att det finns andra här inne som har gått över gränsen för hur man beter sig. Att kalla någon för barnamördare eller komma med de mest befängda personliga anklagelser är INTE acceptabelt enligt mej och jag trodde inte att det var accepterat enligt användarvillkoren heller. Jag räknar absolut inte in dej till de som behöver lite tips om hur man beter sig. Det är ett mycket litet antal anser jag som förstör för så många andra här inne. Jag talar om kanske 1-3 personer, lite varierande över tid vilken/vem som är aktiv och detta lilla, lilla fåtal drar in oss andra i onödiga, barnsliga och helt meningslösa bråk.

fast 2 fel gör ju inte 1 rätt, bara för att en person beter sig som en idiot, måste man haka på då?
vilken några av er faktiskt gör, du bland annat.
rahmat2
CITAT (Bettson @ 07-05-2008, 18:42) *
Ramath försök förstå att jag är inte skyldig dig någnting. ...
....
sedan har den ena sjuka anklagelsen efter den andra dykit upp.
...

Jo, Du Påstod att jag hette"ramath" i ett annat Forum. Trots att jag alltid har stavat mitt namn som jag gör här, "Rahmat". Detta upprepade du många gånger i samma inlägg. Jag var snäll och förlåtande mot dig.
På ett bra tag håller du dig borta, vilket var onödigt. Tills i förgår när du ser att några håller på och angriger så skyndar du dig fram med den stilen som du själv vet.
Och du har mage att tala om mina anklagelser när jag beskrivit krig med mina ord.
Vem är det som ska växa upp undrar jag!
Pia L
rahmat2, man behöver inte vara ny på odla för att kallas troll, själv får jag undvika att skriva här för det mesta då många nyregistrerade anklagas för att vara ett troll med en extra hänvisning till en kvinna i sundsvallstrakten.
Det påstås att jag har haft mellan 5-7 olika identiteter, det stämmer inte, jag registrerade mig som Copycat våren 2004, men blev avstängd tillsammans med min dotter Laika då hon provocerats så mycket av några kvinnliga medlemmar här och hon ansåg att dom betedde sig som klimakteriekossor med kronisk PMS (detta uttryck hade hon lärt sig av en annan odlait som hon hade msn kontakt med)
Nästa nick tog jag då jag angreps även efter att jag blivit avstängd och fick en rak fråga som jag behövde besvara, då tog jag Copycat2 och förklarade även då att det var jag som bara skrev om jag blev tilltalad.
Förra våren blev jag ombedd och tjatad på att komma tillbaka trots att jag kände att det aldrig skulle fungera, och mycket riktigt, jag får inte vara ifred nu heller.
Jag avstår hellre att skriva och logga in, men läser det mesta.
Så rahmat2, man kan visst gå in i en tråd och ha åsikter som Bettson även om man inte har varit aktivt skrivande i tråden innan, dom flesta läser tills det jäser över och dom inte bara KAN hålla inne med vad dom känner över det dom läst, och DU har månmga gånger gått långt över gränserna för vad som är acceptabelt tycker även jag.
Men tro inte att det bara är nyregistrerade som anklagas för att vara troll, och dom som anklagar törs inte ens skicka pm för att höra sig för hur det egentligen ligger till, men det beror nog mest på feghet.
Vad det gäller PM sen rahmat2, PM är personliga, den som skickat dig PM har gjort det till DIG personligen och du får INTE skicka dessa vidare, bara till administratörena om du tycker att dom är otrevliga.
Varva ner lite och läs och försök förstå vad dom andra menar istället för att anklaga dom för diverse otrevligheter så kan säkert du också bli trevligare bemött. Lycka till!
Bettson
CITAT (rahmat2 @ 07-05-2008, 18:57) *
Jo, Du Påstod att jag hette"ramath" i ett annat Forum. Trots att jag alltid har stavat mitt namn som jag gör här, "Rahmat". Detta upprepade du många gånger i samma inlägg. Jag var snäll och förlåtande mot dig.
På ett bra tag håller du dig borta, vilket var onödigt. Tills i förgår när du ser att några håller på och angriger så skyndar du dig fram med den stilen som du själv vet.
Och du har mage att tala om mina anklagelser när jag beskrivit krig med mina ord.
Vem är det som ska växa upp undrar jag!

Du jag stavr lite illa ibland. Dessutom så stavar du själv din signaturl lite olika härinne.

Jag har inte upplevt dig som snäll och förlåtande. Har inte hört ett enda vänligt ord från dig. Bara en massa hatisk rappakalja och bland annat att jag skulle ha eldat upp en massa barni Irak.

Det var efter det när ilskan började läggas som jag raljerade om en cykel.

Vilken stil du talar om vet jag ej. Det kvittar vilken stil jag änvänder för du tolkar allting man säger som fan läser bibeln i alla fall, dvs till din egen fördel.

Du har inte beskrivit krig. Du beskyllde mig för att ha varit Irak och grillat marinerade och omarienrade barn. Bara begreppet marinerade låter väldigt illa tycker jag.

Du sitter med ett slags offermentalitet och gör om världen så att den passar dig dvs att du ska få bete dig hur som helst och ska vara ursäktad med det. Det är faktiskt inte OK.

Ja du det är du som ska ta och växa upp. Ingen annan.
Gita
CITAT (Bettson @ 07-05-2008, 18:42) *
Sedan hoppade du på Stintan och då sa jag också ifrån. Varken Stintan eller Netha har någonsin varit otrevliga mot någon och någonstans för gränsen gå.

Och varför gjorde Du det, i mina ögon Stintan mer än väl kapabel att svara för sig själv. Om inte alla präktiga självutnämnda "medlare" la sig i alla mer eller mindre allvarliga konflikter så skulle mycket av bråken dö ut ganska snabbt. Låt var och en svara för sig själva, vi är faktiskt inte småskolebarn som hela tiden behöver pekpinnar.
Gita
Bettson
CITAT (herkules @ 07-05-2008, 18:56) *
tss, det är väl bara tt ge 17 i att bluddra bort folks trådar med massa trams så blir det inget tjafs.
och visst går de att undvika, sluta skriv i de trådarna.

Du ahr helt rätt, alldeles rätt. Men och du får en hatisk person på halsen så innebär det att du inte kan skriva någonstans. Och det är kanske lika bra.

CITAT (Gita @ 07-05-2008, 19:11) *
Och varför gjorde Du det, i mina ögon Stintan mer än väl kapabel att svara för sig själv. Om inte alla präktiga självutnämnda "medlare" la sig i alla mer eller mindre allvarliga konflikter så skulle mycket av bråken dö ut ganska snabbt. Låt var och en svara för sig själva, vi är faktiskt inte småskolebarn som hela tiden behöver pekpinnar.
Gita

Vem har jag gett pekpinnar då. Jag tolererar i alla fall inte att någon kastar skit på mina vänner. Jag vet inte vad du har för måttstock. Eller hur du behandlar dina vänner. Jag vet bara hur jag behadlar mina.
Pirum
CITAT (Pia L @ 07-05-2008, 19:02) *
Vad det gäller PM sen rahmat2, PM är personliga, den som skickat dig PM har gjort det till DIG personligen och du får INTE skicka dessa vidare, bara till administratörena om du tycker att dom är otrevliga.

Självklart får man skicka vidare PM. Likväl som man får visa brev man fått för vem man vill.

Däremot kan det självklart ibland (ofta kanske till och med) vara omoraliskt, oetiskt, fult, eller vad man nu vill, att visa privata brev för utomstående. Men får man exempelvis hot och smädelser tillskickat sig så kan man mycket väl visa det för andra menar jag, om man så finner lämpligt.
rahmat2
CITAT (Bettson @ 07-05-2008, 19:08) *
... Dessutom så stavar du själv din signaturl lite olika härinne.
....

Var exakt har jag stavat mitt namn på annat sätt än detta"Rahmat"?

CITAT (Pirum @ 07-05-2008, 19:18) *
Självklart får man skicka vidare PM. Likväl som man får visa brev man fått för vem man vill.

Däremot kan det självklart ibland (ofta kanske till och med) vara omoraliskt, oetiskt, fult, eller vad man nu vill, att visa privata brev för utomstående. Men får man exempelvis hot och smädelser tillskickat sig så kan man mycket väl visa det för andra menar jag, om man så finner lämpligt.

Jag har inte skickat PM vidare till nån annan, om det står annat i mina tidigare inlägg är det bara gramatisk fel. Det jag gjorde var att jag PM:ade två personer samtidigt istället för att svara bara på en! En sådan funktion finns på Forumet, där man väljer att Pm:a fler än en.
PS. PM:et gällde att jag skulle vara med och mobba av en annan medlem, därför blandade jag in en annan i svaret. Det var ett extremt fall och alla skulle gjort samma sak, annars det vore fel.
bejron
CITAT (bejron @ 07-05-2008, 08:25) *
En tråd utan tjafs är en tråd där människor uttrycker åsikter, läser andras inlägg, har en hövlig och respektfull ton i svaren och där tråden gärna blir lång eller offtopic eller vadsomhelst utom helt urspårad av egen prestige. Jag har sagt det förr och fått tummen ner, men man kan inte alltid ändra på andra utan bara på sitt eget förhållningssätt till dem.

Jag tror jag citerar mig själv. Det kan man väl få göra om man är självgod och präktig angel_not.gif
Betty
CITAT (rahmat2 @ 07-05-2008, 18:21) *
Du var en till som kallade mig för det otrevliga "Internettroll". På vilka baser förutom era fördomar är det som du tillåter dig att kalla nån som är ny här för "troll"?

Jag har aldrig kallat dig för internettroll.
*Stintan*
CITAT (Gita @ 07-05-2008, 19:11) *
Gita

Ja Gita jag är kapabel att svara för mig själv helt rätt och det tror jag faktiskt att de flesta här på forumet kan. Men jag skulle själv ha väldigt svårt för att vara tyst om någon blir oförtjänt påhoppad och anklagad på det sätt det här varit fråga om. Då måste man kunna få säga ifrån. Jag kan inte se att det skulle vara att ge pekpinnar utan mer att man ger sitt stöd till den som drabbats. Inte är man då heller ute efter att försöka vara medlare, en företeelse som inte heller jag gillar. Om bråken skulle dö ut med din metod är väl tveksamt så länge personen som anklagar aldrig ger sig utan ständigt återkommer med sina anklagelser i den ena tråden efter den andra.
rahmat2
CITAT (Bettson @ 07-05-2008, 19:08) *
.... Dessutom så stavar du själv din signaturl lite olika härinne.
...

Var god och visa var är det som jag stavat mitt namn på annat sätt än, "Rahmat"!
Grå
CITAT (rahmat2 @ 07-05-2008, 19:29) *
PS. PM:et gällde att jag skulle vara med och mobba av en annan medlem, därför blandade jag in en annan i svaret. Det var ett extremt fall och alla skulle gjort samma sak, annars det vore fel.

Jag hoppas att jag har fel när jag nu tror att detta gäller det dubbel-pm du skickade till mig och Aqvakul där du tyckte att vi skulle försöka komma överrens?
Menar du isåfall att han sitter och skickar ut mobiliserings-pm till folk???
Detta vill jag gärna ha svar på...snabbt!
rahmat2
CITAT (Grå @ 07-05-2008, 20:24) *
Jag hoppas att jag har fel när jag nu tror att detta gäller det dubbel-pm du skickade till mig och Aqvakul där du tyckte att vi skulle försöka komma överrens?

Nej, Grå!
Så skulle jag alldrig uttala mig om Aqvakul och jag hoppas att du inte gör det heller.
Jag tycker att vi(jag och Aqvakul) haft olika syn på saker och tig, men önskar mig att alla varit lika kärleksfulla som han och några andra!
herkules
CITAT (Bettson @ 07-05-2008, 19:15) *
Du ahr helt rätt, alldeles rätt. Men och du får en hatisk person på halsen så innebär det att du inte kan skriva någonstans. Och det är kanske lika bra.

jodå visst kan du skriva ändå, jag (och jag är övertygad om, flera med mig) tycker mycket om att läsa det du skriver! flirting.gif

Gita
CITAT (Pirum @ 07-05-2008, 19:18) *

Visa breven för andra får man göra, men inte publicera dem dvs. lägga ut dem på nätet, i en tidning eller ge ut dem i bokform. Ulf lundell vann ju den rättsliga striden mot tjejerna som publicerat hans brev i en bok.
Gita
Grå
[quote name='rahmat2' date='07-05-2008, 20:30' post='835826']
Nej, Grå!

TACK för det! Det höll på att ta hus i helvete här...
rahmat2
CITAT (herkules @ 07-05-2008, 20:34) *
jodå visst kan du skriva ändå, jag (och jag är övertygad om, flera med mig) tycker mycket om att läsa det du skriver! flirting.gif

Jo, jag håller med Herkules!
Jag tycker också om att läsa dina texter.
PS. bara några av dina texter, så klart!
Gossen Ruda
Här tjafsas det på. Jag kom att tänka på några saker medans jag satt och monterade lite insekter. Aqvakul ondgjorde sig över att jag hade roligt åt r2 utan att jag varit attackerad. Det hade jag ju faktiskt blivit men inte Aqvakul så så varför inlägg från dig? Och att prata om "pubertetstrams" var väl en ganska onödig upptrappning, herr kålsup?

Visst kan jag bita ifrån mig ordentligt men vad jag vet så har jag aldrig börjat, men att ge svar på tal tycker jag är ok. Ibland kan det dock hända att när man är utsatt för spärreld kan en del svarssalvor landa fel men det är bara att beklaga.

Så Pia L, det var ju roligt att du radade upp några tidigare identiteter men glömde du inte ett par? Sen var det inte för dig jag påpekade hur många nick du haft utan det var nykvistad, men det är klart att det är svårt att hålla reda på alla olika nick när trådarna raderas.
Pia L
Då får jag be om ursäkt Gossen Ruda, jag visste inte att nykvistad också bodde i sundsvall, och vad har h*n gjort som gör det förtjänt att kallas för troll?
Aqvakul

Blir faktiskt rejält ledsen när någon misstänker mig för att driva kampanjer mot andra medlemmar......ALDRIG!

Jag säger vad jag tycker, ibland kanske det blir onödigt bestämt, men att någon tror att jag skulle vara så djävla feg ....
rahmat2
CITAT (Gossen Ruda @ 07-05-2008, 21:35) *
... Aqvakul ondgjorde sig över att jag hade roligt åt r2 utan att jag varit attackerad. ...

Jag hoppas att du slutar anklaga Aqvakula för saker han inte gjort.
Allt du har är med mig. Jag sitter här. Kör på Vi får se!
Har jag inte förut lämnat adress till tråden , där du kallar dina meningsmotståndare för psykisk sjuka?
rahmat2
...

I och med att du tog upp detta får jag berätta för andra också.
Detta går tillbaka till mina första dagar, när Grå sa nåt otrevligt till Aqvakul. Senare var det nån stor helg(Påsk kanske?) Då dubbel-PM:ade jag Till Grå och Aqvakul i förhoppningen att bråk på Forumet slutar.

Det var samma försök som jag gjorde när jag skrev i en tråd till Gossen Ruda: Tänk att Grå är din dotter.
Dessa två försök var bara för att få lugn och ro på Forumet för att kunna ha så trevligt som möjligt.
*Stintan*
Ja det har du ju verkligen lyckats med.
rahmat2
CITAT (Stintan43 @ 07-05-2008, 22:25) *
Ja det har du ju verkligen lyckats med.

Nej, men försöka kan man!
Netha
CITAT (rahmat2 @ 07-05-2008, 22:27) *
Nej, men försöka kan man!

Vad är du eg ute efter? Är det att tysta alla som inte tycker som du?

Blomstertanten
Mej är det i alla fall inte så lätt att få tyst på !

Och hädanefter kommer jag att ta skärmdump så fort jag ser såna elaka påhopp och falska anklagelser som förekom i tråden som togs bort !
Sen skickar jag det vidare till Ingemar eller Göran. Och det spelar ingen roll om det inte är riktat direkt mot mej.
Aqvakul
Även om rahmats medlingsinsats var fruktlös, så uppskattar jag så här i efterhand gesten.
Uppfattade dig, rahmat, som mycket snäll och omtänksam och angelägen att alla skulle ha det bra.
Sen har mycket blivit fel. Du har känt dig angripen och gett tillbaka med ett bildspråk som många uppfattat som bokstavligt. Det är tråkigt alltihop för jag tror faktiskt att mycket beror på missförstånd.
Netha
CITAT (Blomstertanten @ 07-05-2008, 22:38) *
Mej är det i alla fall inte så lätt att få tyst på !

Och hädanefter kommer jag att ta skärmdump så fort jag ser såna elaka påhopp och falska anklagelser som förekom i tråden som togs bort !
Sen skickar jag det vidare till Ingemar eller Göran. Och det spelar ingen roll om det inte är riktat direkt mot mej.

Dumt att man inte tänkte på det tidigare.
Faktiskt så tror jag inte att någon tidigare fått komma med såna påhopp
och anklagelser som Rahmat gjort, utan påföljd.
rahmat2
CITAT (Aqvakul @ 07-05-2008, 22:40) *
... Du har känt dig angripen och gett tillbaka med ett bildspråk som många uppfattat som bokstavligt. Det är tråkigt alltihop för jag tror faktiskt att mycket beror på missförstånd.

Håller med dig fullständigt!

Netha
Klippt i citatet
CITAT (Aqvakul @ 07-05-2008, 22:40) *
Det är tråkigt alltihop för jag tror faktiskt att mycket beror på missförstånd.

Tänk att det tror jag inte alls ... att det beror på missförstånd.
Blomstertanten
OTROLIGT !!!!
Netha
CITAT (Blomstertanten @ 07-05-2008, 22:48) *
OTROLIGT !!!!

?
Blomstertanten
CITAT (Netha @ 07-05-2008, 22:49) *
?

Det var en reaktion på inlägget före ditt !
Netha
CITAT (Blomstertanten @ 07-05-2008, 22:51) *

CITAT (Blomstertanten @ 07-05-2008, 22:51) *

Ok ... skulle ha in en smajlis men det funkar inte ikväll. smile.gif
*Stintan*
Jag hade faktiskt samma uppfattning som du Aquakul i början men min lyckades han ändra totalt genom sina grundlösa anklagelser och utbrott. Hur du fortfarande kan hålla honom om ryggen efter allt han kläckt ur sig är för mig en gåta men det kvittar.
Aqvakul
CITAT (Stintan43 @ 07-05-2008, 22:53) *
Jag hade faktiskt samma uppfattning som du Aquakul i början men min lyckades han ändra totalt genom sina grundlösa anklagelser och utbrott. Hur du fortfarande kan hålla honom om ryggen efter allt han kläckt ur sig är för mig en gåta men det kvittar.

Håller ingen om ryggen, försvarar ingen - försöker belysa och förstå .......
*Stintan*
CITAT (rahmat2 @ 07-05-2008, 22:44) *
Håller med dig fullständigt!

Försök inte för om du håller med om det Aquakul säger så hade du sett att jag och flera andra vid åtskilliga tillfällen sagt exakt samma sak till dig men då har du inte alls låtsas förstå det utan bara kommit med anklagelser och påhopp.
Netha
Konstigt att Rahmat inte bemöter mina inlägg/påståenden.
Irene_L
Men jag kan inte förstå när man anklagar medlemmar för det ena efter det andra...och det är inga småsaker som har sagts heller thumbdown.gif
Pirum
Det är inte konstigt att det blir krig här i världen. /me går och lägger sig.
*Stintan*
CITAT (Aqvakul @ 07-05-2008, 22:56) *
Håller ingen om ryggen, försvarar ingen - försöker belysa och förstå .......

Jag har iallafall tolkat dina inlägg som så men det kanske är bra för du kanske kan lära honom ett och annat som han behöver.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon