Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21
ninnisky
Ett alldeles speciellt tack till dig, Anma och en stor smiley_small_hug.gif
Hur hade jag klarat att vara med utan dig????
Anma
Tack alla för ert tack, och Tack Ninnisky för det där extra extra. Det var superfint!

smiley_small_hug.gif

Om allt är som nu eller bättre kommer jag att fixa nästa år också, kanske redan i påsk? tummenupp.gif
Noak
Stort tack även från mig!!!
titti49zon6
Ett tack från mig med!
(Vill bara säga att handduken är ny även om den är tvättad innan jag broderade på den)
DykUnderYtan
CITAT (Anma @ 11-01-2011, 15:22) *
Tack alla för ert tack, och Tack Ninnisky för det där extra extra. Det var superfint!

smiley_small_hug.gif
Om allt är som nu eller bättre kommer jag att fixa nästa år också, kanske redan i påsk? tummenupp.gif

Påsk är ju faktiskt riktigt snart, så vi får väl hoppas på det. biggrin.gif
emmas matte
Tack för en riktigt trevlig tomtelek, och tack Anma
Wilmer
smiley_small_hug.gif Tack Anma, tack min tomte, tack för alla goa skratt kompiskram.gif
Klura
Dubbla tack från mig eftersom Anma även var min Hemliga Tomte kompiskram.gif

blomkronan
Jag har tackat tidigare... men tackar igen för det här är sååå kul och utan dig Amna hade det kanske inte blivit av... då det ligger så mycket jobb runt om smiley_small_hug.gif

Sen måste jag få visa...
[attachment=57562:vallmo.JPG]
blush.gif jag skulle ställa ut fröna jag fick av hattstugan i julklappen under snön för att dom skulle gro i egen takt i vår... MEN jag glömde ta ut dom slap.gif hade fullt upp med att fixa inför min dotters födelsedag.
Så nu får det bli ett experiment... "hur det blir om man sår pionvallo förtidigt" giggle.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon