Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21
Anma
Yeppee!!

Vi närmar oss förra årets deltagarantal. bravo.gif
Klint
Kom igen nu "göbbar" å "kärringer"!!
kan bli kul med en klapp till jul santa.gif
fuchsian
Intressant, men har inte varit med i forumet tillräckligt länge att våga mig på det. För övrigt är jag ju delvis utanför gemenskapen och vill inte tränga mig på...... -cry-.gif
Låter tiden att visa hur det blir och förresten är vi nog inte här i december, kanske.?! .. Fuchsian ....
xlxl67
Jag vet bara om 2 stycken från IRL här så jag känner inte heller mga.
Det är väl bara känt folk som är med på detta så är inte rädd för att lämna adress.
Visst är du med i gemenskapen så träng dig på nu;)
fuchsian
CITAT (xlxl67 @ 26-11-2010, 13:00) *
Jag vet bara om 2 stycken från IRL här så jag känner inte heller mga.
Det är väl bara känt folk som är med på detta så är inte rädd för att lämna adress.
Visst är du med i gemenskapen så träng dig på nu;)

Ja du, som det har varit så är jag nog inte ens välkommen och då är det till ingen nytta, men som jag sa, så det får tiden visa, för jag är trots allt glad i er alla, men kanske nästa år, när man vet mer hur allt fungerar och man hittar sin nisch och aceptans som den jag är.
Trots allt är jag en udda fågel, men mycket varmhjärtad person, men ingen mes. Men jag försöker just nu klara min vardag och se hur det kommer att gå med min make och jag är nog inte just nu i balans att fördjupa mig mer än jag gör.
Det har jag sagt i många sammanhang att ingen vet hur det är i morgon, så leva i nuet så gott det går.

Jag har inga som jag känner från IRL, men flera som PM och har 2 st som meilar med mig. Man får lära sig med tiden och det jag är så tacksam för är de som gett mig råd med växterna för där har det varit en del helt nytt för min del. Men jag tackar dig för din tanke av positivitet ..... smiley_small_hug.gif .. Fuchsian ....
Farbror Blå
Jaha, efter en sån trist november och kallt väder, så ska man vänta till strax före jul, då är det nån som klappar till en också? confused.gif

Anma.. din Profilbild, är det Santa Maria?flirting.gif
Meriona
Olle ! Härligt! wub.gif
Anma
CITAT (Farbror Blå @ 26-11-2010, 19:40) *
Jaha, efter en sån trist november och kallt väder, så ska man vänta till strax före jul, då är det nån som klappar till en också? confused.gif
Anma.. din Profilbild, är det Santa Maria?flirting.gif

rotfl.gif
Nää, det är tomtemor! Jag kan leta efter en mer passande om du vill? flirting.gif
blomkronan
Härligt grabbar tummenupp.gif roligt att ni är med biggrin.gif

Bara två dagar kvar santa.gif fler grabbar??
Anma
CITAT (blomkronan @ 26-11-2010, 21:48) *
Härligt grabbar tummenupp.gif roligt att ni är med biggrin.gif

Bara två dagar kvar santa.gif fler grabbar??

Fler brudar, tanter, tjejer, flickor, damer, kvinnor och allt vad det heter funkar också!
Anma
Hallå hörni! Imorgon är det sista anmälningsdag!!! Jag har 0 nya PM?! Kom igen! santa.gif
mojan
Imorgon kommer det att rasa in PM.
Och skulle det inte göra det så är vi ju en liten, men naggande god, grupp. tummenupp.gif

Idag "hittade" jag julklappen. Eftersom jag inte känner någon IRL, så behöver jag inte vänta och se om det "passar".
Men jag kommer att titta in på allas devil.gif innan jag skickar den.
Anma
Och så var vi 32! Men det är många kvar till förra årets 45...
sommarhumla
Hurra!!!! Jag är med i secret santa! Vad spännande det ska bli!!
Anma
Hallå!
Det är SISTA ANMÄLNINGSDAG IDAG!!
Kom igen odliater!
Anma
Nu är vi 33! Några till kan vi bli, eller hur! santa.gif
Anma
Vi är 34 nu!
Anma
35 blev vi till slut! Har lottat vem som ska skicka till vem. Ni kommer att få era mottagare under dagens gång. Just nu ska jag göra en massa annat, så tålamod! santa.gif
emmas matte
Det här blir kul... nu måste jag tänka till... g.gif smile.gif smile.gif rolleyes.gif
Anma
Nu bör alla fått sina mottagare, om så inte är fallet, hojta till!
Irene_L
Jag har fått min! Det är någon här på Odla! giggle.gif
sommarhumla
Jag har också fått min, faktiskt också någon här på Odla tongue.gif
titti49zon6
Jag har fått min and I´v got an ideá bravo.gif
hattstugan
Har också fått min!! Nu blir det att fundera på vad som ska bli klapp!!
Noak
Har fått min, och det står helt stilla i huvudet. Vad kan hon/han tänkas gilla?
Måste tänka hårt med min värkande skalle!

Anma
CITAT (Noak @ 29-11-2010, 18:47) *
Har fått min, och det står helt stilla i huvudet. Vad kan hon/han tänkas gilla?
Måste tänka hårt med min värkande skalle!

Senast 10 december ska det skickas så lite tid har du på dig att fundera. smile.gif
Eva-Helene
Jahaaaa... Okej, så nu ska jag bara fundera ut om jag ska vara innocent.gif eller devil.gif
g.gif
Monaxe
Som av en händelse är också min mottagare en odlait!!!

Vilket sammanträffande!
blomkronan
Jag har oxå fått en odliat, och jag vet presis vad jag ska skicka naughty.gif
omk
Jag har fått min !! biggrin.gif
Jesses ! Vad blir det nu då ?? g.gif Hmmmm ...
Biggan_
Jag har också fått mitt "offer" flirting.gif
Vill passa på att tacka Anma för att hon tog sej an detta projektet, och har lagt ner mycket arbete för att vi skall ha trevligt!
thanks.gif Anma!
titti49zon6
Förlår, jag glömde ju att tacka Anma för allt jobb hon lagt ned thanks.gif
Bättre sent än aldrig wub.gif
Irene_L
Det glömde jag också! Ett stort thanks.gif till Anma!! kompiskram.gif
Meriona
Tjohoooooooooooo! yahoo.gif thanks.gif

Jag har fått min! Alltså inte julklappen, men mottagaren! Hur många pengar var det nu igen presangten fick kosta?
Anma
30 kr
Irene_L
yahoo.gif Idag hittade jag julklappen till min mottagare!

Hur går det för er?
Margith
Det går inge bra alls. 0 idéer.
Jag misstänker starkt att min mottagare inte är en Odlait crying.gif Jag känner då inte igen nicket blush.gif
Kan inte ni som vet vad ni ska skicka vara snälla och berätta vad ni kommit på? Bara så att jag får lite hjälp shy.gif
Irene_L
Inte kan jag berätta det heller giggle.gif

Om det står helt still för dig kan du kanske kolla tillbaks på förra årets Secret Santa eller året innan. kanske du får något tips där! tummenupp.gif
mojan
Jag hade min julklappsidé klar och kunde luta mig tillbaka. 000.gif
Men så tänkte jag en gång till. confused.gif
Det ska man aldrig göra. slap.gif
Nu tror jag att det blir något annat. Eller inte. Eller tvärtom. blink.gif
santa.gif santa.gif santa.gif santa.gif santa.gif
sommarhumla
Jag vet inte alls vad mitt offer ska få... innocent.gif
Monaxe
Grunnar och grunnar på vad klappen skall vara....tror jag vet, fast kanske inte ändå. Tror jag skickar min klapp snarast...eller inte.... crazy.gif
Meriona
Begagnat burspån för 30 kronor kan väl alla ha användning av? Det går säkert att tvätta och använda igen. rolleyes.gif
Anma
CITAT (Meriona @ 01-12-2010, 19:42) *
Begagnat burspån för 30 kronor kan väl alla ha användning av? Det går säkert att tvätta och använda igen. rolleyes.gif

Jag har ingen bur så det vill jag inte ha!
Meriona
:kompiskram:En bur från maken och några små husdjur från svärmor så är den saken klar.
Klint
Tänke bara meddela att jag har katt naughty.gif
Meriona
Får den plats i buren din gubbe köper då? rolleyes.gif Burkatt, är det samma sak som burka? wink.gif
Klint
Finns inget som heter burkatt nono.gif har alltså ingen användning för strö thumbdown.gif
Meriona
Är inte strökatt en bra översättning på engelskans straycat? rolleyes.gif
Anma
Straycat, e inte det en sån där strykarkatt?
Meriona
Jo men ett strykjärn för 30 spänn lär man ju inte få? rolleyes.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon