Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21
Meriona
Var tvungen att kolla, men spånet verkar vara kvar i buren. whistling.gif
titti49zon6
Tack. tack för det Meriona.......blev liiite orolig rotfl.gif
Meriona
Fortsätt med det du, de är listiga de små rackarna och kan ha gömt undan spån utan att jag märker det! w00t.gif Eller lånat från Wilmer rent av och skickat det istället!
Klint
Oj här har ni varit aktiva ser jag!
Blir lite osäker på min julklapp,tyckte den var bra först men nu har jag kommit på flera mycket bättre. wacko.gif Men hinner jag komma ut innan det ska skickas dunno.gif Vill bara säja till min mottagare du vet väl att Det är tanken som räknas unsure.gif
Anma
Jag tror jag kommit på vad som ska skickas. Äntligen!
Skruttis
Nu väntar jag bara på att Tomtens lilla hjälpreda i sin knallgula bil ska hämta paketet.
Meriona
CITAT (Klint @ 08-12-2010, 07:59) *
.... Vill bara säja till min mottagare du vet väl att Det är tanken som räknas unsure.gif

Ska du skicka bensin? Rinner det inte ur paketet tro? rolleyes.gif

Förresten har jag slagit in min present nu. smile.gif
Klint
slap.gif tänkte inte på de
Meriona
CITAT (Klint @ 08-12-2010, 12:59) *
slap.gif tänkte inte på de

Din tomte kanske är av försiktig art, då går det nog ändå. smile.gif
Myosotis
CITAT (Meriona @ 08-12-2010, 12:57) *
Ska du skicka bensin?

w00t.gif Jag vill ha bensin!! Jag ska vara försiktig när jag packar upp, jag lovar.
Noak
Skickat och fått. Perfekt timing!
Meriona
CITAT (Noak @ 08-12-2010, 16:26) *
Skickat och fått. Perfekt timing!

Du skickade väl inte till dig själv? unsure.gif
Noak
Oj, skulle man skicka till nån annan...Tänkte inte på det...
Meriona
Chansen att du är nöjd med din present är ju ganska stor iallafall! smile.gif
DykUnderYtan
Jahopp, då var klappen är klar. Kanske är den redan skickad, kanske inte... tongue.gif
Anma
Jag ... nää ... de va inge!

Jo, jag är så nöööööjd!
Hoppas mottagaren blir lika nöjd!
omk
Har inte fått nåt paket ännu !!! sad.gif

Sölkorvar !!! rtfm.gif
flirting.gif

Är SÅÅÅÅÅ nyfiken på vad det blir ....
Irene_L
Imorgon är det den sista skickardagen, 10 dec!!! Har jag skickat eller inte....det är den stora frågan!
DykUnderYtan
Inget paket i min brevlåda än heller... får väl se om det dyker upp, beror väl på om tomten tycker jag varit snäll nog. biggrin.gif
Cathis
Inslagen, adresserad och porto på, nu ska jag bara komma ihåg och skicka den med...
mojan
Jag har ju inte bestämt vad jag ska skicka än. blink.gif Eller, hur var det nu...

Höll ju på att packa in katten ett år men det ska inte hända igen. w00t.gif
Han ligger och sov... kisse...hallååå...kisse... Var är du...? Kissen... crying.gif Har någon sett....
Skruttis
CITAT (mojan @ 09-12-2010, 16:26) *
Jag har ju inte bestämt vad jag ska skicka än. blink.gif Eller, hur var det nu...

Höll ju på att packa in katten ett år men det ska inte hända igen. w00t.gif
Han ligger och sov... kisse...hallååå...kisse... Var är du...? Kissen... crying.gif Har någon sett....

En jamare. Jag vill ha! yahoo.gif yahoo.gif Snälla säg att du är min tomte om du packar in katten.
Jag köper hem ett kilo färska räkor uti fall att. Sen ska vi sitta i favoritfåtöljen i luftpumpens ljumma vindar, äta räkor och titta på de glittriga kulorna som lojt svajar.
Kissen, var äääääääär duuuuu............. wub.gif
Myosotis
Grannen fick tre svarta kattungar av misstag, eller rättare sagt gjorde hennes katt det (glömde p-pillret). Bara säg till om du vill ha dem wink.gif
DykUnderYtan
Sådär ja, tror jag hunnit besöka allas sidor minst en gång nu i alla fall... bara så ni vet (den här tomten besöker alla, inte bara den som ska få mitt paket). tongue.gif
Eva-Helene
Jag har inte besökt nåns profilsida tongue.gif Bara så att ni veeeet det sleep.gif

Undrar vad jag ska skicka? Koppartråd? Nää - det är larvigt!
Anma
Imorgon är det sista skickardag!
Imorgon har jag skickat med säkerhet. Idag har jag kanske skickat.
Jag har inte fått nåt paket ännu, kanske skickar min tomte imorgon.
mojan
CITAT (Skruttis @ 09-12-2010, 18:14) *
En jamare. Jag vill ha! yahoo.gif yahoo.gif Snälla säg att du är min tomte om du packar in katten.
Jag köper hem ett kilo färska räkor uti fall att.

Min katt äter inte räkor. thumbdown.gif Han är mycket kräsen men MIN mad.gif fil på morgonen MÅSTE han smaka. tongue.gif
Dessutom har jag hittat honom igen. wub.gif
Farbror Blå
nU HAR KLAPPEN KOMMIT HEM TILL MEJ I LÅDAN =)
Den jag ska skicka har också åkt med mej hem idag, såjag har kört tryggt på vintervägarna;)
Nu skall den genast inslås och skickas
Wilmer
Inget i min låda. Den är stor, tips till tomten. Jag har slagit in med fulpapper, tips till min mottagare.
Biggan_
CITAT (Wilmer @ 09-12-2010, 22:44) *
Jag har slagit in med fulpapper, tips till min mottagare.

giggle.gif Väldigt fin ledtråd! tummenupp.gif
Anma
Jag har också slagit in fulpapper.
Biggan_
CITAT (Anma @ 09-12-2010, 23:41) *
Jag har också slagit in fulpapper.

rotfl.gif Ojdå! Du också!
Anma
CITAT (Biggan_ @ 09-12-2010, 23:44) *
rotfl.gif Ojdå! Du också!

Jo, jag tänkte att annars blir det så uppenbart? giggle.gif
DykUnderYtan
CITAT (Wilmer @ 09-12-2010, 22:44) *
Inget i min låda. Den är stor, tips till tomten. Jag har slagit in med fulpapper, tips till min mottagare.

Både fin och fulpapper på min också... biggrin.gif
Irene_L
Jag har också fulpapper.......och finpapper under fulpappret!! biggrin.gif
DykUnderYtan
Jag har finpapper och finpapper... rolleyes.gif
emmas matte
Jag har skickat...men jag har inte fått nåt sad.gif
Monaxe
Jag har fått paket!!! yahoo.gif
Fast jag har inte skickat ännu, sista dagen är ju idag...eller vänta nu...jag skickade ju i måndags...eller hur var det nu??? slap.gif

Jag skickade ju i måndags eftersom jag åkte till Thailand i tisdags...eller INTE...visst ja, inställda flygplan eftersom det snöade i Paris var det visst...

Så har jag skickat eller inte...det är frågan...måste leta så jag inte hittar något bortglömt paket, man vet aldrig.
Men det jag skickar, eller har skickat, är hjärtligt menat till mottagaren, från tomten santa.gif
titti49zon6
Konstaterar rätt och slätt att även jag har brukat både ful och finpapper giggle.gif
Anma
Den där fulpapperledtråden är värdelös. giggle.gif
titti49zon6
Haha, säg inte det coolgleam.gif
Irene_L
CITAT (Anma @ 10-12-2010, 11:14) *
Den där fulpapperledtråden är värdelös. giggle.gif

Jaaaa!! a0a.gif
Anma
Yeee! Jag har fått paket! Med FULPAPPER! Skickade jag till mig själv eller ? ! ?

Mycket vacker handstil är det i alla fall.
Nu är frågan var jag ska gömma den och glömma den fram till julafton?
Men först ska fulpappret bort...

Tack Hemliga tomten!

Edit:

Fick en ledtråd också!

"Inte lika vacker som tomten i tråden, men i köket får han duga".

Svara, min tomte, är det meningen att jag ska gissa nu vad det är? giggle.gif
Noak
Fulpapper utanpå, mindre fult papper inuti...
DykUnderYtan
Hmm... inget paket idag heller... På måndag borde det ju vara framme i alla fall, om tomten varit i tid med att skicka. smile.gif
mojan
Jag har fulpapper både utanpå och inuti. giggle.gif naughty.gif
Tomt i min brevlåda. sad.gif
sommarhumla
Jag har fått paket!!!!!! Tack secret santa.gif ...ah hemliga tomten!!!!!!!! yahoo.gif thanks.gif Och hur var det nu...har jag skickat eller hur blev det....jo....kanske...nämen ska det vara så svårt att bestämma sig.....isch nu fick jag nästan lite huvudvärk....får ta en liten glöggsnutt och se om det hjälper..hick...
Anma
Ok. nu är det illa. Jag minns inte vem jag skickat till.
sommarhumla
CITAT (Anma @ 10-12-2010, 16:16) *
Ok. nu är det illa. Jag minns inte vem jag skickat till.

w00t.gif Jag har en ledtråd....det är till någon på Odla....som är med i secret santa... flirting.gif
Skruttis
Nu har det dimpit ner en julklapp i min låda också. thanks.gif
Tack Tomten! Nu är jag nyfiken....... shy.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon