Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21
Olle A
Jodå, på loppisar kan man hitta vad som helst hur billigt som helst! biggrin.gif

Olle
Meriona
Får jag en loppcirkus i julklapp så vet jag som är min Santa! smile.gif laugh.gif
Nostalgia
CITAT (Olle A @ 01-12-2010, 21:04) *
Jodå, på loppisar kan man hitta vad som helst hur billigt som helst! biggrin.gif

Olle

Precis tummenupp.gif
mojan
Nu tokar ni till det. rotfl.gif
Meriona
Nej här tokas inget, tokar vill jag inte ha! Har nog med tokar redan. sad.gif
Anma
Ja jisses, många tokar blir det...

Mitt offer har jag ingen aning om vad jag ska skicka till, funderar på att be Meriona skicka lite använt spån som jag kan skicka vidare?
om inte annat lär ju offret bli förvirrat och tro att det är från Meriona.

Nu ska jag erkänna en sak. I år hade jag ingen hjälp med utlottningen, men jag litade på mitt dåliga minne och om jag bara snabbt kollade vem min tomte är och sedan skickar min adress och fort fortsatte med alla andras skulle jag fort glömma bort vem det var.
Egentligen trodde ju inte ens jag på det, men vad skulle jag göra då?
Men nu kan jag ärligt talat tala om för er att jag HAR glömt, och har ingen aning om vem som är min tomte!
Så min plan lyckades, fast jag inte ens trodde på den själv. blush.gif
Biggan_
CITAT (Anma @ 02-12-2010, 22:01) *
Nu ska jag erkänna en sak. I år hade jag ingen hjälp med utlottningen, men jag litade på mitt dåliga minne och om jag bara snabbt kollade vem min tomte är och sedan skickar min adress och fort fortsatte med alla andras skulle jag fort glömma bort vem det var.
Egentligen trodde ju inte ens jag på det, men vad skulle jag göra då?
Men nu kan jag ärligt talat tala om för er att jag HAR glömt, och har ingen aning om vem som är min tomte!
Så min plan lyckades, fast jag inte ens trodde på den själv. blush.gif

g.gif Det är säkert han! flirting.gif

Myosotis
Haha biggrin.gif Men tänk om du ska skicka till dig själv, då får du ju inget om du har glömt! Eller... om bara den Anma som skickar kommer ihåg det spelar det kanske ingen roll att den Anma som får presenten har glömt vem hon är - eller tänker jag fel? Själv ska jag i alla fall inte skicka så långt i år. Detta var den första ledtråden, snällt va? Det finns folk som inte tycker jag var snäll med mina ledtrådar i fjor så nu måste jag vara jättesnäll annars kommer inte påskharen eller hur det nu var, nej just det nu kom jag på det, annars måste jag äta en pepparkaka och det vill jag ju verkligen inte.
Anma
CITAT (Biggan_ @ 02-12-2010, 22:15) *

Ja, om han skickar sig själv så blir jag ju extra glad! Men jag vet inte vad maken tycker om det? dunno.gif whistling.gif innocent.gif rolleyes.gif confused.gif

naughty.gif
Myosotis
CITAT (Biggan_ @ 02-12-2010, 22:15) *

rtfm.gif Måste du prata i munnen på mig?! Jag svarade Anma och du ska vänta på din tur ranting.gif nu ser det ju helt tokigt ut när folk tror att jag svarade dig crying.gif
anne-li i olofstorp
CITAT (Anma @ 02-12-2010, 22:20) *
Ja, om han skickar sig själv så blir jag ju extra glad! Men jag vet inte vad maken tycker om det? dunno.gif whistling.gif innocent.gif rolleyes.gif confused.gif

naughty.gif

Tips till min santa! Jag ha ingen make som kan bli sotis,,,, rotfl.gif
Myosotis
CITAT (Myosotis @ 02-12-2010, 22:21) *
prata i munnen på mig

rotfl.gif Ser ni det framför er? En stor myomun och så en liten Biggan som står på tungan, stöder armbågarna på framtänderna och pratar och pratar.
Biggan_
CITAT (Myosotis @ 02-12-2010, 22:21) *
rtfm.gif Måste du prata i munnen på mig?! Jag svarade Anma och du ska vänta på din tur ranting.gif nu ser det ju helt tokigt ut när folk tror att jag svarade dig crying.gif

whist.gif smiley_small_hug.gif
Förresten så bor jag inte långt bort! smile.gif

CITAT (Myosotis @ 02-12-2010, 22:24) *
rotfl.gif Ser ni det framför er? En stor myomun och så en liten Biggan som står på tungan, stöder armbågarna på framtänderna och pratar och pratar.

Ja bara du inte sväljer så! fear.gif
Myosotis
CITAT (Biggan_ @ 02-12-2010, 22:25) *
Förresten så bor jag inte långt bort! smile.gif

Vet jag väl, för där kommer min höna ifrån. Men hon är randig så det kan inte stämma. g.gif Vilket då? Bra va, nu har jag lyckats förvirra mig själv. Undrar vad jag pratar om egentligen. Grannen ringde inte igen, men jag har bakat och det har slutat snöa, jag är trött
Biggan_
CITAT (Anma @ 02-12-2010, 22:20) *

naughty.gif

Du kan väl gömma han!
Hört talas om en man i byrån?
anne-li i olofstorp
rotfl.gif
Nostalgia
CITAT (anne-li i olofstorp @ 02-12-2010, 22:22) *

Åh TACK , nu vet jag vad jag ska skicka bravo.gif fast det kanske blir dyrt g.gif men det var väl ingen gräns för vad portot fick kosta eller unsure.gif
Myosotis
CITAT (Biggan_ @ 02-12-2010, 22:27) *
Ja bara du inte sväljer så! fear.gif

Jag lovar. Men du... hade du tänkt att stå där länge till eller? för jag får snart kramp i käken och dessutom vill jag inte skada dig med tandborsten sen så det är nog bäst att du går och pratar någon annanstans nu.
Biggan_
CITAT (Myosotis @ 02-12-2010, 22:28) *
Vet jag väl, för där kommer min höna ifrån. Men hon är randig så det kan inte stämma. g.gif Vilket då? Bra va, nu har jag lyckats förvirra mig själv. Undrar vad jag pratar om egentligen. Grannen ringde inte igen, men jag har bakat och det har slutat snöa, jag är trött

Oj,oj,oj, har du också bryggt glögg? giggle.gif
Nostalgia
CITAT (Biggan_ @ 02-12-2010, 22:28) *
Du kan väl gömma han!

Men Biggan då nono.gif nu får jag ju komma på något nytt rolleyes.gif kompiskram.gif
Biggan_
CITAT (Nostalgia @ 02-12-2010, 22:30) *
Åh TACK , nu vet jag vad jag ska skicka bravo.gif fast det kanske blir dyrt g.gif men det var väl ingen gräns för vad portot fick kosta eller unsure.gif

En diskmaskin? unsure.gif
Myosotis
CITAT (Biggan_ @ 02-12-2010, 22:33) *
Oj,oj,oj, har du också bryggt glögg? giggle.gif

Nej varken bryggit eller druggit biggrin.gif Jag är knäpp på riktigt om du inte har märkt det, alldeles utan allohol tummenupp.gif

[attachment=56648:saufen.gif]
Biggan_
CITAT (Myosotis @ 02-12-2010, 22:30) *
Jag lovar. Men du... hade du tänkt att stå där länge till eller? för jag får snart kramp i käken och dessutom vill jag inte skada dig med tandborsten sen så det är nog bäst att du går och pratar någon annanstans nu.

Tiger o samtycker! tummenupp.gif

CITAT (Myosotis @ 02-12-2010, 22:37) *
Nej varken bryggit eller druggit biggrin.gif Jag är knäpp på riktigt om du inte har märkt det, alldeles utan allohol tummenupp.gif

[attachment=56648:saufen.gif]

Nå, där hjälper inga pepparkakor! biggrin.gif
Myosotis
CITAT (Biggan_ @ 02-12-2010, 22:38) *
tummenupp.gif

Oj förlåt, nu bet jag dig i tummen, fick lite bråttom att stänga käften. Hur gick det? Utan tumme kan du inte vara med i hemliga tomten för då kan du inte knyta ett snöre runt paketet crying.gif Vad har jag gjort? -cry-.gif Ledtråd nr. 2: Den som inte får något paket alls har fått sitt paket från Biggan.
Anma
CITAT (Myosotis @ 02-12-2010, 22:19) *
Haha biggrin.gif Men tänk om du ska skicka till dig själv, då får du ju inget om du har glömt! Eller... om bara den Anma som skickar kommer ihåg det spelar det kanske ingen roll att den Anma som får presenten har glömt vem hon är - eller tänker jag fel? Själv ska jag i alla fall inte skicka så långt i år. Detta var den första ledtråden, snällt va? Det finns folk som inte tycker jag var snäll med mina ledtrådar i fjor så nu måste jag vara jättesnäll annars kommer inte påskharen eller hur det nu var, nej just det nu kom jag på det, annars måste jag äta en pepparkaka och det vill jag ju verkligen inte.

Nä, för måste du äta pepparkaka blir du ju snäll på riktigt och det går ju inte för sig! biggrin.gif

Anma som skickar skulle inte heller komma ihåg men den Anma var så smart så hon satte en minneslapp på skärmen! Vareviga gång skrivbordet kommer fram syns det precis vem den anma ska skicka till... biggrin.gif
Biggan_
CITAT (Nostalgia @ 02-12-2010, 22:34) *
Men Biggan då nono.gif nu får jag ju komma på något nytt rolleyes.gif kompiskram.gif

Tänkte inte på dé ju! angel_not.gif
Anma
CITAT (Biggan_ @ 02-12-2010, 22:28) *
Du kan väl gömma han!

Men jag har ingen byrå! Jag har bara skåp...
Biggan_
CITAT (Myosotis @ 02-12-2010, 22:41) *
Oj förlåt, nu bet jag dig i tummen, fick lite bråttom att stänga käften. Hur gick det? Utan tumme kan du inte vara med i hemliga tomten för då kan du inte knyta ett snöre runt paketet crying.gif Vad har jag gjort? -cry-.gif Ledtråd nr. 2: Den som inte får något paket alls har fått sitt paket från Biggan.

rotfl.gif
Myosotis
CITAT (Anma @ 02-12-2010, 22:41) *
syns det precis vem den anma ska skicka till...

vem då? innocent.gif
Biggan_
CITAT (Anma @ 02-12-2010, 22:43) *
Men jag har ingen byrå! Jag har bara skåp...

Då blir det skåpmat! tummenupp.gif
Myosotis
CITAT (Biggan_ @ 02-12-2010, 22:43) *
rotfl.gif

Men sluta vifta så med händerna, jag försöker räkna tummar...
Biggan_
CITAT (Myosotis @ 02-12-2010, 22:45) *
Men sluta vifta så med händerna, jag försöker räkna tummar...

Myosotis
[attachment=56649:haka.gif] Är du en alien?!
Anma
CITAT (Myosotis @ 02-12-2010, 22:44) *
vem då? innocent.gif

Jag tror det stod Anma där, kan det stämma tro? unsure.gif
Myosotis
Du kunde väl ha sagt att du har gott om dem, då hade jag inte behövt oroa mig så.

CITAT (Anma @ 02-12-2010, 22:50) *
Jag tror det stod Anma där, kan det stämma tro? unsure.gif

Fråga henne! Om hon inte minns så stämmer det!
Monaxe
CITAT (anne-li i olofstorp @ 02-12-2010, 22:22) *

Vad tror du om den här? rolleyes.gif Skulle det kunna vara något som faller i smaken?
Santa kan säkert ordna både det ena och det andra, bara man är tydlig med vad man önskar sig så! whist.gif

orlando.jpg

Biggan_
CITAT (Myosotis @ 02-12-2010, 22:49) *
[attachment=56649:haka.gif] Är du en alien?!

Nä, det tror jag inte! Skönt i allafall att slippa köpa tumvantar utan tumme! blink.gif
anne-li i olofstorp
CITAT (Monaxe @ 02-12-2010, 22:53) *
Vad tror du om den här? rolleyes.gif Skulle det kunna vara något som faller i smaken?
Santa kan säkert ordna både det ena och det andra, bara man är tydlig med vad man önskar sig så! whist.gif

orlando.jpg

Nä, han är ju begagnad, det syns på bröstet!!! Gillar inte karlar med läppstift!!!!
- Begagnad är väl ok i och för sig, men inte märkt!!!! flirting.gif Men tack för erbjudandet!!!!
Anma
CITAT (anne-li i olofstorp @ 02-12-2010, 22:56) *
Nä, han är ju begagnad, det syns på bröstet!!! Gillar inte karlar med läppstift!!!!
- Begagnad är väl ok i och för sig, men inte märkt!!!! flirting.gif Men tack för erbjudandet!!!!

rotfl.gif Precis samma tanke som slog mig, han är ju märkt, honom vill väl ingen ha! rotfl.gif
Biggan_
CITAT (Monaxe @ 02-12-2010, 22:53) *

orlando.jpg

Jag vill i allafall inte ha en begagnad! Syns ju tydligt på bröstet att det är en bäst före! wink.gif
Monaxe
CITAT (anne-li i olofstorp @ 02-12-2010, 22:56) *

CITAT (Anma @ 02-12-2010, 22:58) *
rotfl.gif Precis samma tanke som slog mig, han är ju märkt, honom vill väl ingen ha! rotfl.gif

CITAT (Biggan_ @ 02-12-2010, 23:00) *
Jag vill i allafall inte ha en begagnad! Syns ju tydligt på bröstet att det är en bäst före! wink.gif

?
Men hjälp så kräsna ni va då! angry.gif
Kan väl vara en bättre begagnad? Bra andra hands värde?

Förresten har ni säkert inte varit snälla ändå.. nono.gif
Biggan_
CITAT (Monaxe @ 02-12-2010, 23:03) *
Men hjälp så kräsna ni va då! angry.gif

hm

Är det din, som du vill bli av med eller så? biggrin.gif
Monaxe
CITAT (Biggan_ @ 02-12-2010, 23:04) *
Är det din, som du vill bli av med eller så? biggrin.gif

Om jag hade haft en sån hemma så hade jag inte släppt ut honom över huvud taget! w00t.gif
anne-li i olofstorp
Om allt funkar så förstår ni!!!!
angel_not.gif
http://www.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F...TaQ&h=100db
Hoppas det funkar nu då!!!!
Biggan_
CITAT (Monaxe @ 02-12-2010, 23:07) *
Om jag hade haft en sån hemma så hade jag inte släppt ut honom över huvud taget! w00t.gif

Det hade inte jag heller gjort! Fast jag är så gammal så jag vet knappt vad jag skulle ha han till! naughty.gif
Eva-Helene
CITAT (Biggan_ @ 02-12-2010, 23:11) *
Det hade inte jag heller gjort! Fast jag är så gammal så jag vet knappt vad jag skulle ha han till! naughty.gif

Mäh! Putsa fönster, skura taket, meka med bilen, dammsuga...åsså som ögongodis förståss! Herreje ska man behöva tala om sånt som är självklart duh.gif
Biggan_
Javisst ja! yahoo.gif
....och så kan jag ligga på soffan och suga i mej praliner! tummenupp.gif
Biggan_
Vojne, vojne! Det blir nog inget klappköp här! crazy.gif
Jag vägrar köra till stan när det är vinterväglag! fear.gif
sommarhumla
Meh....kan du inte ta skidorna då?
Biggan_
CITAT (sommarhumla @ 03-12-2010, 20:50) *
Meh....kan du inte ta skidorna då?

Dom slet jag upp för 50 år sedan! smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon