Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21
sommarhumla
CITAT (Biggan_ @ 03-12-2010, 20:53) *
Dom slet jag upp för 50 år sedan! smile.gif

Då får du använda snöskoveln och åka på då...eller springa riktigt fort så att du inte sjunker ner i snön giggle.gif
Biggan_
CITAT (sommarhumla @ 03-12-2010, 20:57) *
Då får du använda snöskoveln och åka på då...eller springa riktigt fort så att du inte sjunker ner i snön giggle.gif

Ska nog gå bra! Jag är ju fjäderlätt! angel_not.gif
sommarhumla
CITAT (Biggan_ @ 03-12-2010, 20:59) *

Va bra, då är ju problemet löst. Hurra!!!! Har du tur så är det medvind också, både till affären och hem igen... naughty.gif
Biggan_
CITAT (sommarhumla @ 03-12-2010, 21:04) *
Va bra, då är ju problemet löst. Hurra!!!! Har du tur så är det medvind också, både till affären och hem igen... naughty.gif

Fast blåser jag bort så blir ju NÅGON utan paket! rolleyes.gif
sommarhumla
CITAT (Biggan_ @ 03-12-2010, 21:13) *
Fast blåser jag bort så blir ju NÅGON utan paket! rolleyes.gif

Men...då får du vara paketet ju...snacka om överraskning att få sin egen secret santa på farstutrappan...
Biggan_
CITAT (sommarhumla @ 03-12-2010, 21:16) *
Men...då får du vara paketet ju...snacka om överraskning att få sin egen secret santa på farstutrappan...

Tänk om jag dyker upp på din trappa då, och så kanske jag har blåst fel! shy.gif
Wilmer
CITAT (Biggan_ @ 03-12-2010, 20:59) *

Är du min tomte räcker det med ett presentkort på den läckra blåa blomman på framsidan tongue.gif Jag kommer och gräver i vår, helt gratis crazy.gif
Biggan_
CITAT (Wilmer @ 03-12-2010, 22:58) *
Är du min tomte räcker det med ett presentkort på den läckra blåa blomman på framsidan tongue.gif Jag kommer och gräver i vår, helt gratis crazy.gif

Jag tror inte den trivs hos dej! crazy.gif Du har det säkert alldeles för kallt!
sommarhumla
CITAT (Biggan_ @ 03-12-2010, 21:36) *
Tänk om jag dyker upp på din trappa då, och så kanske jag har blåst fel! shy.gif

Då klapp-nappar jag dig så får jag två paket naughty.gif
Wilmer
CITAT (Biggan_ @ 03-12-2010, 23:03) *
Jag tror inte den trivs hos dej! crazy.gif Du har det säkert alldeles för kallt!

Tror jag inte du, klagade ju just på väglaget hos dig!!! Jag kan bygga en lite (stor) kuvös.

Nissarna här hemma håller på att slå in mitt paket. Eller så är det skickat. Det vet man inte.
Farbror Blå
CITAT (Meriona @ 01-12-2010, 19:42) *
Begagnat burspån för 30 kronor kan väl alla ha användning av? Det går säkert att tvätta och använda igen. rolleyes.gif

glöm inte tidningen du hade under spånet!
Klassiska nyheter, dessutom recenserade av råttan wink.gif
DykUnderYtan
Men hjääälp... det är redan den 5:e, och jag har ingen aning om vad jag ska fixa för julklapp... bara 5 dagar kvar tills paketet ska postas... unsure.gif
Myosotis
Det var 16 kärnor i mandarinen!! ohmy.gif
Irene_L
CITAT (Myosotis @ 05-12-2010, 10:51) *
Det var 16 kärnor i mandarinen!! ohmy.gif

Är det en ledtråd? giggle.gif
Myosotis
CITAT (Irene_L @ 05-12-2010, 11:05) *
Är det en ledtråd? giggle.gif

Det vet man aldrig...
Irene_L
Vink, vink......
Myosotis
Fast jag vill påpeka att jag inte kommer att skicka ett mandarinträd, även om jag sätter alla kärnorna nu så tror jag inte det hinner bli ett träd tills jag ska skicka.
malcolm
CITAT (Myosotis @ 05-12-2010, 11:15) *
Fast jag vill påpeka att jag inte kommer att skicka ett mandarinträd, även om jag sätter alla kärnorna nu så tror jag inte det hinner bli ett träd tills jag ska skicka.

Du hinner inte driva upp en julgran till den 24:e heller även om du hittar jättefina kottar. flirting.gif
Myosotis
CITAT (malcolm @ 05-12-2010, 11:18) *
Du hinner inte driva upp en julgran till den 24:e heller även om du hittar jättefina kottar. flirting.gif

fear.gif Inte?!! -cry-.gif Varför sa du inte det förra veckan?!
Irene_L
trostar.gif rotfl.gif
Anma
CITAT (DykUnderYtan @ 05-12-2010, 09:07) *
Men hjääälp... det är redan den 5:e, och jag har ingen aning om vad jag ska fixa för julklapp... bara 5 dagar kvar tills paketet ska postas... unsure.gif

Precis! Jag har INGEN aning!
Kan inte min mottagare skriva här precis vad h*n vill ha? Snälla? Det skulle underlätta VÄLDIGT mycket.
Olle A
Jo, jag vill ha 100 kg äpplen samt ett rejält lager talgbollar och solrosfrön! rolleyes.gif

Olle
sommarhumla
Jag har köpt det jag ska skicka till mitt stackars ovetande offer... crazy.gif
malcolm
CITAT (Myosotis @ 05-12-2010, 11:26) *
fear.gif Inte?!! -cry-.gif Varför sa du inte det förra veckan?!

F´låt! Du får fin gran till nyår i alla fall. flirting.gif
Anma
CITAT (Olle A @ 05-12-2010, 14:52) *
Jo, jag vill ha 100 kg äpplen samt ett rejält lager talgbollar och solrosfrön! rolleyes.gif

Olle

Ok! Då vet jag!
malcolm
CITAT (Olle A @ 05-12-2010, 14:52) *

Olle

Går det bra att skicka det i ett och samma paket? rolleyes.gif
Olle A
CITAT (malcolm @ 05-12-2010, 16:31) *
Går det bra att skicka det i ett och samma paket? rolleyes.gif

Naturligtvis! biggrin.gif

Olle
Eva-Helene
Myo, du kan få en av våra granar! Men du får hämta den själv smiley_small_hug.gif

Här skymtar man den till höger på bilden

[attachment=56692:DSC00731.JPG]

Här är skuggan (den bortre)

[attachment=56693:DSC00732.JPG]
Farbror Blå
CITAT (anne-li i olofstorp @ 02-12-2010, 22:56) *
Nä, han är ju begagnad, det syns på bröstet!!! Gillar inte karlar med läppstift!!!!
- Begagnad är väl ok i och för sig, men inte märkt!!!! flirting.gif Men tack för erbjudandet!!!!

ööhh, vi karlar då? vad erbjuder ni oss? orlando vill då inte JAG ha... unsure.gif
Cathis
CITAT (Farbror Blå @ 06-12-2010, 00:09) *
ööhh, vi karlar då? vad erbjuder ni oss? orlando vill då inte JAG ha... unsure.gif

Kom med nåt förslag flirting.gif
Farbror Blå
CITAT (Cathis @ 06-12-2010, 00:12) *
Kom med nåt förslag flirting.gif

Nåt förslag?
tja om ni ska titta på såna killar.. hmm en bild på nån tjejkrop istället? rättvist ska det väl va?wink.gif
Eva-Helene
Duger Mrs Santa, Farbror Blå?

[attachment=56695:mrs_santa.jpg]

Farbror Blå
CITAT (Eva-Helene @ 06-12-2010, 00:24) *

sååja wink.gif
Cathis
CITAT (Eva-Helene @ 06-12-2010, 00:24) *

Pjuuuu vilken tur Eva-Helene, trodde jag skulle behöva dra på mig tomtekläderna och posera naughty.gif
Farbror Blå
CITAT (Cathis @ 06-12-2010, 00:34) *
Pjuuuu vilken tur Eva-Helene, trodde jag skulle behöva dra på mig tomtekläderna och posera naughty.gif

oj här blev det spännande;)
Cathis
CITAT (Farbror Blå @ 06-12-2010, 00:44) *
oj här blev det spännande;)

Eller huuur flirting.gif
Noak
Paketet klart, frankerat, ska postas imorgon...
Åt vilket håll? Faktum är att jag fick ta till kartboken för att leta upp var någonstans i landet .......ligger.
sommarhumla
CITAT (Noak @ 06-12-2010, 12:49) *
Åt vilket håll? Faktum är att jag fick ta till kartboken för att leta upp var någonstans i landet .......ligger.

Åh, och jag då som ska skicka till ............, vart i hela friden ligger det nånstans då....suck...
Biggan_
crying.gif Måste man skriva var någonstans det är, på paketet? Hittar inte tomten annars?
sommarhumla
Biggan, tomten hittar överallt... yahoo.gif
Biggan_
CITAT (sommarhumla @ 06-12-2010, 19:25) *
Biggan, tomten hittar överallt... yahoo.gif

Härligt! bravo.gif Då behöver man inte skicka med en karta!
sommarhumla
Nejnej inga kartor, då kan han ju tappa en massa paket ju....
Biggan_
CITAT (sommarhumla @ 06-12-2010, 19:29) *
Nejnej inga kartor, då kan han ju tappa en massa paket ju....

fear.gif Det vill vi ju inte!
Farbror Blå
CITAT (Noak @ 06-12-2010, 12:49) *

hmm unbdrar om inte själva meningen med Postverket, tomtens hjälpare, är att du inte BEHÖVER veta själv? giggle.gifwhistling.gif
Meriona
Idag hittade jag min klapp. sweatingbullets.gif Alltså den jag ska ge.
Anma
Min mottagare har ännu inte sagt vad h*n vill ha här i tråden. Ja, det var ledtråd nummer 1.
omk
Min klapp åkte på lådan i morse, på hemväg från jobbet. Den ska LÅÅÅÅNGT norrut ... santa.gif

Tyckte det var lite svårt att bestämma mej, hade 4-5 idéer, men första gången är det svårt att veta var nivån ligger liksom. Det blev en "lagom" gåva till slut, nåt jag själv behöver och skulle vilja få.
Meriona
Va, är det ledtrådar redan? -fear-.gif yaay.gif
Min klapp är för två. smile.gif
Biggan_
CITAT (Meriona @ 06-12-2010, 22:03) *
Va, är det ledtrådar redan? -fear-.gif yaay.gif
Min klapp är för två. smile.gif

Då kan den inte vara till mej då?

CITAT (Anma @ 06-12-2010, 21:32) *
Min mottagare har ännu inte sagt vad h*n vill ha här i tråden. Ja, det var ledtråd nummer 1.

Jag skulle gärna vilja ha en snöslunga! angel_not.gif
Meriona
CITAT (Biggan_ @ 06-12-2010, 22:06) *
Då kan den inte vara till mej då?
....

Till missekatterna kanske? whistling.gif Fast om du räknar den på trädgårdsbänken förstås så är de ju tre. wink.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon