Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21
Sylvia
Fortfarande inget paket till mig heller.... confused.gif -cry-.gif
AnnammA
Har jag rimmat????
Biggan_
CITAT (AnnammA @ 16-12-2010, 23:09) *
Har jag rimmat????

Fläsk eller? unsure.gif

CITAT (Sylvia @ 16-12-2010, 22:20) *
Fortfarande inget paket till mig heller.... confused.gif -cry-.gif

trostar.gif

Men nu börjar det bli lite konstigt tycker jag!
I morgon är det en vecka sedan sista skickardagen.
Flera stycken som inte fått ju!
Kajsa i Arvika
Nu har jag läst och läst och läst... giggle.gif

plockade av fulpappret på mitt för ja det fanns ett sådan, stämpeln kom jag inte ens ihåg att kolla på.. så fort åkte det av.. whist.gif Det e mjukt... humm... har bara klämt lite lite grann... confused.gif men nån ledtråd kan jag inte hitta som passar in.. än..

en ledtråd från mej, min mottagare har inte synts till i tråden på ett tag.. shy.gif
Meriona
Min mottagare har fått sitt paket iallafall, det vet jag! smile.gif
sommarhumla
mitt paket har också nått sin destination, jisses vad spännande detta är. Har lagt undan mitt paket så jag inte börjar att fingra mer på det och helt plötsligt av misstag ( whist.gif ) för att någon nagel eller så fastnar i finpapiret råka öppna och förstöra hela överraskningen. Min ledtråd till min ovetande...näej....inga ledtrådar riktigt än hihihi
Biggan_
Är det fortfarande 10 stycken som inte fått paket? crying.gif
Farbror Blå
CITAT (Irene_L @ 16-12-2010, 18:44) *
En ledtråd från mig...jag har inte rimmat!

Inte jag också, rimmar aldrig skinkan, ska ko€a den som €anligt innan jag griljerar den

CITAT (Biggan_ @ 16-12-2010, 12:38) *
Jag ser att det är 10 stycken som inte fått sitt paket ännu!
Dom får kanske inte sina förrän 2015 då! fear.gif

Ja, sa ni VILKEN jul det gällde? flirting.gif
sommarhumla
Men...tänk om det är 2015 som gäller...då har vi ju fått våra klappar för tidigt fear.gif eller är det 2015 nu och vi som är med i hemliga tomten fortfarande är kvar i 2010... unsure.gif alien.gif
Sylvia
NUUU har mitt paket kommit! thanks.gif

Att det var sååå långsamt berodde på att det var både fel postnummer och fel gatunamn, så det hade väl valsat runt med posten lite här och där! Men nu är det på rätt adress och från Tomten på Nordpolen kommer det också! rolleyes.gif

Ser ut som två köttbullar i paketet... vaaaad kan det vara!! Blir kul att öppna på julafton! confused.gif
Anma
CITAT (Sylvia @ 17-12-2010, 17:38) *
NUUU har mitt paket kommit! thanks.gif

Att det var sååå långsamt berodde på att det var både fel postnummer och fel gatunamn, så det hade väl valsat runt med posten lite här och där! Men nu är det på rätt adress och från Tomten på Nordpolen kommer det också! rolleyes.gif

Ser ut som två köttbullar i paketet... vaaaad kan det vara!! Blir kul att öppna på julafton! confused.gif

Vad bra! Den är gången var det inte mitt fel som i Kluras fall, för du var inte med förra året! biggrin.gif
mojan
Jag har fått paket från Tomten!!! bravo.gif kompiskram.gif smiley_small_hug.gif thanks.gif yahoo.gif
Anma
De som inte fått eller inte meddelat att de fått eller jag missat att skriva in att de fått är:

Crazy4Flowers
Lillpluttan
Chamomille
xlxl67
Nostalgia
Cathis
Wilmer
CITAT (mojan @ 16-12-2010, 21:07) *
Tomten ska åka bulle men jag vill gärna ha en bulle. En lussebulle med riktig saffran. Tar gärna ett glas glögg till när jag ändå är igång. kiss.gif
(Bulle är slang för taxi men det vet ni säkert.)

Här på landet har vi inte råd med taxi utan åker bil, hade ingen aning, för mig är Bulle min häst. rolleyes.gif
Cathis
Nu har klappen kommit yahoo.gif himmel vad nyfiken jag är, det står "aktas" på paketet så det hoppas jag posten gjort

Glömde ju min ledtråd: Ingen ledtråd än, då blir det för lätt, men jag har inte heller skrivit något rim iaf
omk
CITAT (sommarhumla @ 17-12-2010, 17:34) *
Men...tänk om det är 2015 som gäller...då har vi ju fått våra klappar för tidigt fear.gif eller är det 2015 nu och vi som är med i hemliga tomten fortfarande är kvar i 2010... unsure.gif alien.gif

Eller ÄNNU VÄRRE !! Vi som fått våra paket 2010 FÅR VÄNTA PÅ NÄSTA SECRET-SANTA-PAKET TILL 2016 !!! -fear-.gif
sommarhumla
CITAT (omk @ 18-12-2010, 01:26) *
Eller ÄNNU VÄRRE !! Vi som fått våra paket 2010 FÅR VÄNTA PÅ NÄSTA SECRET-SANTA-PAKET TILL 2016 !!! -fear-.gif

Eller..är det så att vi inte får öppna de paket vi fått i år förrän 2016 som straff för att vi fått dem för tidigt... naughty.gif
Klint
CITAT (Kajsa i Arvika @ 17-12-2010, 10:43) *
en ledtråd från mej, min mottagare har inte synts till i tråden på ett tag.. shy.gif

Kan det vara jag ? laugh.gif Fick iallafall instruktioner på fulpappret att det var ok att ta av inni fanns ett avlångt paket med vackert blått papper på yes.gif
Meriona
En ledtråd från mig igen: Jag har inte särskilt snygg handstil. wink.gif
mojan
Paketet jag fick hade ingen adresslapp eller rim.
Poststämpeln var tydlig naughty.gif men jag vet ändå inte var ni bor så det är ingen ledtråd. sad.gif
Inga dofter eller ljud.
När jag la örat tätt intill så tyckte jag att jag hörde tomten sjunga "Nu är det jul igen..." men det var kanske inbillning. flirting.gif
Jag tror att det är en bok kiss.gif men det kan ju vara en chokladkartong. wub.gif

Spännande, spännande! bravo.gif
Meriona
En ledtråd till, min skickade klapp har färdats norrut. Men inte överjordiskt långt.

Min fådda klapp väger inte så mycket , vem av er har skickat nåt lätt? unsure.gif
Kajsa i Arvika
no.gif Klint... Jag e inte din santa..
Klint
g.gif ja det är bara att fundera vidare då g.gif
omk
Jag har ganska snygg handstil, om jag får säga det själv ..... blush.gif
sommarhumla
Jag har också en handstil..den är....min... giggle.gif
Noak
Min handstil är direkt ful.
Kajsa i Arvika
Ibland har det hänt att jag ritat en tomte... flirting.gif
Meriona
Då är inte kajsa min tomte tror jag, för mitt kort var scrappat, inte ritat...
Anma
Jag har stil. Räknas det som handstil?
Meriona
Säkert. En kvinna med stil är nog precis vad fru Santa är! smile.gif
DykUnderYtan
Ledtråd... rimmar illa... vem jag!? tongue.gif
Anma
Ledtråd: Jag minns inte om jag rimmat (sant faktiskt) Men tror inte det.
En ledtråd till: Gav ett tips.
omk
Tillis är MKT glad i paketsnöret .... wub.gif
Tror hon är lika nyfiken som jag, vad gäller innehållet ... blush.gif

[attachment=56897:Secret_S...llis_007.jpg]
Meriona
Så sött omk! Jag kan nog inte lämna min klapp till mina husdjur, då blir det nog inget kvar. sad.gif
omk
CITAT (Meriona @ 19-12-2010, 21:48) *
Så sött omk! Jag kan nog inte lämna min klapp till mina husdjur, då blir det nog inget kvar. sad.gif

Haha, det har du rätt i ! laugh.gif
Mina katter vill ju, tyvärr, äta dina husdjur istället. nono.gif
Just lilla Tillis bröt benet för många år sen och sen dess jagar hon inte alls bra, men jag har ju 3 till ... devil.gif

Menar inget illa, Meriona smiley_small_hug.gif
Crazy4Flowers
Jag tror att min klapp har kommit, står att det är fråm tomten..... g.gif tänk om det är ifrån tomten..... var är då min klapp?? confused.gif

Hoppas att ni alla får en riktigt fin Jul.
Farbror Blå
CITAT (Cathis @ 18-12-2010, 00:32) *
Nu har klappen kommit yahoo.gif himmel vad nyfiken jag är, det står "aktas" på paketet så det hoppas jag posten gjort

Kan det vara det so gjort paketet försenat? Om posten läser AKTA och aktar sej för paketet?

CITAT (omk @ 19-12-2010, 21:44) *
Tillis är MKT glad i paketsnöret .... wub.gif
Tror hon är lika nyfiken som jag, vad gäller innehållet ... blush.gif

[attachment=56897:Secret_S...llis_007.jpg]

katt och paket

CITAT (Crazy4Flowers @ 19-12-2010, 23:13) *
Jag tror att min klapp har kommit, står att det är fråm tomten..... g.gif tänk om det är ifrån tomten..... var är då min klapp?? confused.gif

Hoppas att ni alla får en riktigt fin Jul.

Vad kallar man Santa Claus med en slägga i handen?

Rivningstomten
a0a.gif
sommarhumla
CITAT (Farbror Blå @ 19-12-2010, 23:27) *
Vad kallar man Santa Claus med en slägga i handen?
Rivningstomten
a0a.gif

giggle.gif bravo.gif

Chamomille
Fårlåt att jag inte har skrivit! Har inte varit hemma samt att datorn inte fungerar som jag vill sad.gif Visst har jag fått ett paket smiley_small_hug.gif
Ett litet paket av någon som har vacker handstil och en massa frimärken med kattmotiv... Hmmm

Edit: Skrivfel
omk
CITAT (Farbror Blå @ 19-12-2010, 23:27) *

rotfl.gif
Biggan_
Mitt paket med fulpapper har åkt norrut! yes.gif

Klint
Jag skulle egentligen vilja skriva en del saker men då avslöjar jag mej nog förmycket confused.gif så jag skiter i det flirting.gif
Meriona
Min klapp är för två. Har jag skrivit det förut? Isåfall är den inte för 2x2=4 utan just bara för två- smile.gif
ninnisky
Kom just hem efter nästan fyra veckor i Thailand - och här ligger en avi som kom den 13 december.

JIPPI tomtens paket ligger på posten!
Meriona
Välkommen hem Ninnisky! smile.gif SKönt att du kom tillbaka till oss! wub.gif wub.gif wub.gif
hattstugan
Ser ju ut att alla utom en har fått sitt paket av Tomten nu!!

Mitt har åkt österut eller hur var det nu?
Biggan_
CITAT (ninnisky @ 21-12-2010, 21:36) *
Kom just hem efter nästan fyra veckor i Thailand - och här ligger en avi som kom den 13 december.

Välkommen hem! santa.gif
Stor väderkontrast väl? smile.gif
Anma
CITAT (ninnisky @ 21-12-2010, 21:36) *

Välkommen hem!

Biggan_
Nu har jag pillat av fulpappret!

[attachment=56928:Julklapp_1.jpg]

...och under bubbelplasten döljer sig ett paket i vackert guldpapper!

[attachment=56929:julklapp2.jpg]

Någon som vill kännas vid handstilen?

[attachment=56930:julklapp_3.jpg]
omk
Ledtråd: min gåva är fyrkantig cool.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon